‫5 فیلم در مورد سفر که  باید ببینیم
7493 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 فیلم در مورد سفر از نظر سایت IMDb


یکی از تفریحات کم هزینه و هیجان‌انگیز برای جمع دوستان و خانواده؛ دیدن فیلم در کنار یکدیگر است که خاطره‌ای مشترک را در یک زمان تجربه می‌کنید. با کایت همراه باشید تا با 5 فیلم در مورد سفر که در سایت IMDb نیز طبق نظرسنجی بینندگان فیلم رتبه خوبی را دریافت کرده آشنا شویم و تجربه‌ای منحصر به فرد را در قاب تصویر ببینیم.

5 فیلم در مورد سفر
Life of pi فیلم در مورد سفر زندگی پی


این فیلم با فیلم‌نامه بسیار قوی که در سال 2002 نویسنده آن برنده جایزه بهترین نویسنده مرد شد و آنگ لی، کارگردان تایوانی این فیلم با نبوغ خود به زیبایی «زندگی پی» را بر روی پرده نقره‌ای نشان می‌دهد و چالش‌هایی که در طول سفر پیش رو دارد که در موقعیتی از فیلم مجبور می‌شود در یک قایق با ببری رام نشده برای زندگی بجنگد. لحظات هیجان‌انگیز در این فیلم شما را میخکوب می‌کند و می‌توانید این فیلم در مورد سفر را با خانواده خود تماشا کنید. 
Life of pi


The Secret Life of Walter Mitty فیلم در مورد سفر «زندگی راز گونه والتر میتی »


این فیلم در مورد سفر است که زندگی والتر میتی را به نمایش می‌گذارد که تا آن روز پای خود را از آمریکا بیرون نگذاشته است و شرایطی برای او به وجود می‌آید که باید سفری پرچالش را آغاز کند و زندگی او نیز تحت تأثیر همان سفر قرار می‌گیرد. این فیلم در مورد سفر والتر به اروپا است که به این دلیل که کار خود را از دست ندهد دوست او که یک عکاس حرفه‌ای است یک نگاتیو خالی برای والتر می‌فرستد تا به اروپاگردی برود و برای مجله longtime در طول سفر خود عکاسی کند. دیدن این فیلم در مورد سفر را از دست ندهید.

The Secret Life of Walter Mitty


The Bucket List فیلم در مورد سفر دو مریض سرطانی


لیست آرزوها که داستان دو مریض سرطانی است که در ماه‌های باقی مانده از عمر خود را می‌گذارنند به همین دلیل دل به دریا می‌زنند و برای رسیدن به آرزوهایشان به سفر می‌روند. این فیلم در مورد سفر با بازی درخشان دو بازیگر مشهور جهانی به نام‌های مورگان فریمن و جک نیکلسون است که پیشنهاد می‌شود دیدن این فیلم معناگرا را از دست ندهید.

The Bucket List


  Up in the Air فیلم در مورد سفر با درامی کمدی


این فیلم در مورد سفر به کارگردان جیسون ریتمون و با بازی جرج کلونی یکی دیگر از فیلم‌های برتر IMDb است که این فیلم در مورد سفر داستان هم مسیر شدن ریان بینگهام در قطار را نشان می‌دهد و روابطی که با همسفرانش در طول مسیر پیش می‌آید و فلسفه زیبای سفر را در قاب تصویر به تماشای مخاطبان می‌رساند.

Up in the Air


  The Beach فیلم در مورد سفر به سواحل تایلند


فیلم در مورد سفر به تایلند که بعد از ساختن این فیلم از دنی بویل و لئوناردو دی کاپریو به خاطر ساخت فیلم The Beach ممنون بودند چون به گردشگری و جذب توریست به این کشور بسیار موثر بود و طبیعت بی‌نظیر تایلند را به شهرتی جهانی رساند. بعد از اکران The Beach که فیلم در مورد سفر است بسیاری از گردشگران را به خصوص از اروپا و آمریکا به تور تایلند جلب کرد.
The Beach

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید