استانبول و هزینه‌های سفر هوایی به آن
1358 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



استانبول یکی از مقاصد مهم گردشگری برای ایرانی‌ها است که سالانه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. حال چیزی که اهمیت پیدا می‌کند، هزینه سفر هوایی به استانبول است.

سفر به استانبول

هزینه سفر هوایی به استانبول در کنار دیگر هزینه‌های موجود از جمله هزینه اقامت و تهیه سیم‌کارت از جمله موارد مهمی است که هنگام سفر به استانبول باید در نظر داشته باشید تا سفرتان امن، آرام و لذت‌بخش باشد. در ادامه به ارائه نکاتی مهم در ارتباط با سفر هوایی به استانبول خواهیم پرداخت که به شما در داشتن سفری مطلوب کمک شایانی خواهد کرد.همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از آخرین آفرهای استانبول، وارد صفحه تور لحظه آخری استانبول و برای رزرو بلیط هواپیما استانبول و مشاهده پروازهای مختلف، وارد صفحه "بلیط هواپیما استانبول" شوید.


سفر هوایی به استانبول


استانبول


سفر به استانبول به طرق مختلفی امکان‌پذیر است که از انواع آن‌ها می‌توان به تورهای استانبول و سفر شخصی اشاره کرد. هزینه سفر به استانبول از طریق تور بسته به کیفیت و خدماتی که در اختیار شما قرار می‌دهند متفاوت خواهد بود. برای مثال تورهای استانبول به طور معمول به صورت 3 شب و 4 روز بوده و قیمت آن بین 1 میلیون و 500 هزار تومان تا 9 میلیون تومان متغیر است. از دیگر روش‌های سفر به استانبول می‌توان به سفر شخصی اشاره کرد که یکی از روش‌های سفر شخصی، سفر هوایی به استانبول است. 

بهترین راه برای سفر هوایی به استانبول این است که ابتدا به تهران بروید. البته اگر ساکن تهران نیستید باید این کار را بکنید چرا که به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. بلیت سفر هوایی به استانبول از تهران بین 1 میلیون و 200 هزار تومان تا 6 میلیون تومان متغیر است. البته شما این امکان را دارید که از تبریز نیز به استانبول سفر کنید که برای این پرواز باید چیزی در حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان تا 4 میلیون تومان هزینه کنید. 


روش‌هایی به جز سفر هوایی به استانبول


سفر-به-استانبول


امکان سفر به استانبول به صورت شخصی و از طرق مختلف وجود دارد. برای مثال می‌توانید از طریق اتوبوس به استانبول بروید که برای چنین کاری اگر از تهران بخواهید بروید باید چیزی در حدود 360 هزار تومان برای بلیت و اگر از تبریز اقدام کنید چیزی در حدود 330 هزار تومان برای بلیت باید بپردازید. همچنین می‌توانید از طریق قطار نیز به استانبول سفر کنید. البته سفر به صورت مستقیم نخواهد بود. شما ابتدا باید از تهران به مقصد آنکارا سوار قطار شوید و سپس از آنکارا به استانبول بروید. هزینه بلیت قطار از تهران تا آنکارا چیزی در حدود 614 هزار تومان و از آنکارا تا استانبول چیزی در حدود 150 هزار تومان خواهد بود.

اتومبیل شخصی از دیگر امکان‌هایی است که برای سفر به استانبول پیش رویتان قرار دارد که بهتر است سراغ این گزینه نروید چرا که هزینه بسیار زیادی روی دستتان خواهد گذاشت. از تهیه گواهینامه بین‌الملل، پلاک بین‌المللی و کارت مالکیت خودرو گرفته تا بیمه 10 روزه اتومبیل و هزینه بنزین از جمله مواردی است که می‌تواند هزینه هنگفتی روی دستتان بگذارد. خصوصاً که هزینه بنزین در استانبول به ازای هر لیتر چیزی در حدود 14 هزار تومان است.


عوارض خروج از کشور برای سفر هوایی به استانبول


گردشگری-در-استانبول


اگر بار اولی است که می‌خواهید به استانبول سفر کنید، باید چیزی در حدود 220 هزار تومان به عنوان عوارض بپردازید. اگر دفعه دومتان باشد این هزینه 330 هزار تومان و اگر دفعه سوم یا بیشتری باشد که قصد سفر هوایی به استانبول را داشته باشید باید چیزی در حدود 440 هزار تومان بپردازید. البته امکان ساده‌ای که برای گردشگران فراهم شده این است که می‌توانید این هزینه را به صورت اینترنتی و بدون هیچ مشکلی پرداخت کنید.


اقامت در استانبول


سفر-به-استانبول-ترکیه


برای اقامت و اسکان در استانبول انتخاب‌های متفاوتی پیش رویتان است. از هتل گرفته که بسته به کیفیتشان قیمت مختلفی دارند تا هاستل و آپارتمان و مهمان خانه که هر کدام مزیت‌ها و مضرات خودشان را دارند. شما برای هتل 2 ستاره‌ای در استانبول به ازای هر شبی که می‌مانید باید چیزی بین 215 هزار تومان تا 1 میلیون و 300 هزار تومان بپردازید. اگر انتخابتان هتلی 5 ستاره باشد این بازه قیمتی به 431 هزار تومان تا 5 میلیون و 400 هزار تومان می‌رسد.

برای ماندن در هاستلهای استانبول قیمت‌های مختلفی وجود دارد. از شبی 86 هزار تومان گرفته تا شبی 204 هزار تومان این قیمت‌ها متغیر است. مهمان خانه در استانبول نیز وضعیت مشابهی دارد. بازه آن به صورت شبی 129 هزار تومان تا شبی 600 هزار تومان است. این قیمت‌ها همه‌شان بستگی به کیفیت و خدماتی دارد که این مکان‌ها به شما ارائه می‌دهند لذا قیمت پایین لزوماً به معنای کیفیت خوب نیست و بهتر است در انتخاب این مکان‌ها برای اقامتتان بسیار دقت و توجه کنید.


امنیت سفر هوایی به استانبول


سفر-هوایی-به-استانبول-ترکیه


از آنجایی که استانبول یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری جهان به شمار می‌رود و عنوان پنجم را به خود اختصاص داده به خوبی حواسشان به امنیت گردشگران هست چرا که می‌خواهند این فضا را برایشان امن بگذارند تا سفر گردشگران تداوم داشته باشد. این موضوع البته باعث بالا رفتن جرم و دزدی نیز می‌شود ولی امنیت نیز به همان اندازه بالا است و سعی می‌کنند امنیت را به خوبی برای گردشگران فراهم کنند.

در این مقاله از مجله گردشگری کایت به توضیح کامل و جزئی سفر هوایی به استانبول پرداختیم. همچنین به روش‌های مختلف سفر به استانبول نیز پرداختیم و مواردی را در این باره در اختیارتان قرار دادیم تا به خوبی از میان روش‌های موجود انتخاب کنید و بهترین و مناسب‌ترین روش را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. چنانچه قصد سفر هوایی به استانبول را دارید بهتر است با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت نکات لازم در ارتباط با سفر هوایی به استانبول را در اختیارتان قرار دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید