بهترین تورهای نوروزی
1599 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


بهترین مکان برای سفر در نوروز 99 

 در ادامه برای سفر در نوروز 99 به معرفی پنج مورد از تورهای نوروزی کشورهای آسیایی می‌پردازیم: 


1. تورهای نوروزی ترکیه

زمانی‌که نام ترکیه بر سر زبان‌ها میفتد، به یاد دوران سلطنتی باشکوه عثمانی می‌افتید. شما در سرتاسر این سرزمین، برای سفر در نوروز 99 با غنای تاریخی، غذاها و سواحل مجذوب‌کننده و کوهستان‌هایی روبه‌رو می‌شود که هوش از سرتان می‌برد. تاریخ ترکیه، پستی‌ و بلندی‌های زیادی را به خود دیده و در طول سالیان دور بارها از هر سو مورد تاخت‌وتاز دشمنان واقع شده است. از همین‌رو، استعمارگران تاثیر بسزایی در سبک زندگی مردمان این کشور گذاشتند و شما با سفر در نوروز 99 به یکی از شهرهای این کشور، که مشهورترین و زیباترین‌شان استانبول است، شاهد ترکیبی از رفتارهای مدیترانه‌ای، خاورمیانه‌ای، شبه‌جزیره بالکان و آسیای مرکزی خواهید بود. 


سفر-در-نوروز-99-به-مقصد-ترکیه


تور استانبول نوروزی 99 ترکیه معمولاً شامل بخش غربی کشور ترکیه شده که به قطب اقتصادی آن بدل شده است. گفته‌ می‌شود که هفته‌ها طول می‌کشد تا شما بتوانید پایتخت سلطنتی ترکیه، استانبول را به طور کامل بازدید کنید. تنگه‌هایی که دریاهای سیاه و مرمره را به هم متصل می‌سازند به عنوان مراکز تجاری و فرهنگی میزبان گردشگران در تورهای نوروزی خواهند بود. 

راه‌های بی‌پایانی جهت تحسین و برآشفتن از زیبایی امپراطوری عثمانی وجود دارد، که از آن‌ها می‌توان به فعالیت‌های سوزاننده آدرنالین و مهیج، فرهنگ قابل ستایش مردم و جشن و پایکوبی‌شان در مراسم و اعیاد مختلف اشاره کرد. 


2. تورهای نوروزی امارات متحده عربی

امارات متحده عربی، کشور پول و ثروت، تاریخ و سبک و استایل است. این کشور واقع در خاورمیانه مکانی است فوق‌العاده دیدنی و جذاب تا بتوانید برای چندین روز سفر در نوروز 99، آن را انتخاب کنید و ماجراجویی‌های خاطره‌انگیزی داشته باشید. ترکیب فوق‌العاده مدرنیته و فرهنگ، به خلق یک جو بی‌نظیر برای گردشگران پرداخته است. امارات متحده عربی یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود و گردشگری آن نیز با ارائه تورهای نوروزی برای مسافران، بر این مدعا صحه می‌گذارد. به هر کجای این کشور که پای بگذارید، خودتان را غرق در آرامش و فراوانی می‌یابد. 


امارات-متحده-عربی


امارات متحده عربی اگر یکی از انتخاب‌های شما به عنوان یکی از تورهای نوروزی باشد، شما را با هتل‌های لوکس، بلندترین ساختمان‌های جهان و رستوران‌های گران‌قیمت در کنار پرداخت عمیق سنت‌ها و تاریخچه غنی همراه می‌سازد. پیشرفت مستمر وضعیت رسیدگی به جاذبه‌های تفریحی گردشگری و محل‌های اقامتی تضمین می‌کند که بازدیدتان از این کشور کاملاً رضایت‌بخش خواهد بود: ماجراجویی‌ها، زندگی شبانه رنگارنگ، بازارها، چشم‌اندازهای دیدنی و... کشورهای زیادی در دنیا نمی‌توانند کوهستان، شن و ماسه و یک خط ساحلی را در کنار هم به بازدیدکنندگان تورهای نوروزی ارائه دهند. 


3. تورهای نوروزی هند

هندوستان نه تنها یکی از زیباترین کشورهای جهان محسوب می‌شود، بلکه جوامع مدنی آن نیز قدمتی دیرینه دارد. زیبای هند، به خاطر وجود اقیانوس‌ها، کوهستان‌ها، صحراها و جنگل‌ها چندین برابر بیشتر از هر کشور دیگر است. به همین خاطر است که یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای سفر در نوروز 99 محسوب می‌شود. هند می‌تواند هر فردی با هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد، از هیجان‌ها و ماجراجویی‌ها گرفته تا جاذبه‌های مذهبی و سنتی. 


هند


هند یکی از مقاصد گردشگری رنگارنگ، با فرهنگی غنی، پر از جشن و موسیقی است که با دستی پر میزبان گردشگران تورهای نورزی خواهد بود. به علت پیشرفت‌های حاصله در فناوری اطلاعات و افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به این کشور، سالانه بر تعداد بازدیدکنندگان آن افزوده می‌شود. 

نکته مهم و قابل‌توجهی که باید پیش از اقدام برای شرکت در تور نوروز 99 و سفر به این کشور درنظر داشته باشید این است که کشور هند خیلی بزرگ است و همه ایالت‌های آن با هم به لحاظ جاذبه‌های طبیعی و تفریحی تفاوت دارند. بنابراین حتماً پیش از سفر برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید به چند منطقه و شهر کلیدی با بیشترین سطح از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی سفر کنید. 


4. تورهای نورزی تایلند

با سفر به کشور هزار جزیره تایلند با سواحل شنی سفیدرنگ و دیدنی که دارد می‌توانید اوج هیجان و ماجراجویی‌های تکرارنشدنی را در سفر به جواهر آسیای شرقی برای سفر در نوروز 99 تجربه کنید. با ثبت نام تور تایلند نوروز 99 تایلند، می‌توانید در فعالیت‌هایی همچون پاراموتورسواری، بانجی جامپینگ، کوه‌نوردی، زیپلاینینگ و... شرکت کنید. 

اگر عاشق جاذبه‌های تفریحی آبی باشد، می‌توانید بهترین فعالیت‌های آبی جهان را برای سفر در نوروز 99 مانند غواصی سطحی، غواصی عمیق و رفتینگ را تجربه کنید و با هجوم آب‌های خروشان دریاهای تایلند، هیجان افزایش سطح آدرنالین را در بندبند وجودتان حس کنید. 


تایلند


همچنین می‌توانید آن دسته تورهای نوروزی تایلند را انتخاب کنید که بتوانید تعطیلاتی آرامش‌بخش‌تر را با تماشای فیل‌ها، گشت‌وگذار در باغ وحش و آکواریوم یا حمام آفتاب در سواحل سفید بگذرانید و طعم و مزه غذاهای دریایی دلپذیر و خوشمزه تایلندی را بچشید. 

نگران هزینه‌های خود نباشید چون تنوع در بین تورهای نوروزی تایلند بسیار زیاد است و با توجه به طیف گسترده فعالیت‌ها و جاذبه‌های تفریحی می‌توانید موارد مقرون‌به‌صرفه‌شان را در پکیج درخواستی‌تان انتخاب کنید. همچنین اگر بتازگی ازدواج کرده‌اید یا قصد ازدواج را دارید، حتماً حتماً سواحل زیبای تایلند، که شهره مقاصد گردشگری و میزبانی ماه عسل‌های رویایی است را انتخاب کنید. 


5. تورهای نورزی تایلند مالزی

تور مالزی نوروزی ، فرصتی طلایی برای جستجوی زیبایی‌های نهفته در این کشور واقع در آسیای جنوبی شرقی است. این کشور در همسایگی سنگاپور واقع شده و فرهنگ مردمان آن بسیار غنی است. جشنواره‌ها و رویدادهای بومی خاصی سالانه و ماهانه در آن برگزار می‌شود که تماشای‌ فعالیت‌های رنگارنگ‌شان در طول این مراسم‌ها بسیار دیدنی و خاطره‌انگیز است و تور نوروز 99 شما را فراموش‌نشدنی می‌سازد. شهرهای دیدنی بسیاری در کشور مالزی وجود دارد، کوآلالامپور پایتخت آن، یک مقصد گردشگری چندفرهنگی و میزبان برج‌های مشهور پتروناس می‌باشد.


مالزی


از دیگر جاذبه‌های کشور مالی می‌توان به سرزمین‌های کامرون به خاطر کاشت چای، پارک ملی کینابالو میزبان بلندترین کوهستان آسیای جنوب شرقی به نام کوه کینابالو، سواحل لانگکاوی، جزایر پرنتین، جزایر ردانگ، پارک ملی تامان نگارا و... اشاره کرد. 

مالزی میزبان فعالیت‌های هیجان‌انگیزی همچون غواصی عمیق و رفتینگ پرسرعت باشید. کوآلالامپور بهشت مراکز خرید برای معتادان به این فعالیت دوست‌داشتنی است. اجناس و محصولات بهترین برندها را می‌توانید با کمترین قیمت تهیه کنید و در بازگشت از تور نوروز 99 تان، کلی سوغاتی‌های رنگارنگ برای دوستان و آشنایان‌تان به همراه آورید. 

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از تورهای نوروزی به پنج کشور محبوب و پرطرفدار از سوی گردشگران ایرانی، یعنی ترکیه، امارات متحده عربی، هند، تایلند و مالزی، آشنا کردیم. اگر قصد دارید یکی از این کشورها را برای سفر در نوروز 99 خود انتخاب کنید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام تور نوروز 99 راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید