همه‌چیز درباره هتل‌های نخجوان
3497 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

پیش از اینکه بخواهید در تور نخجوان کایت ثبت نام کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده و با هتل‌های نخجوان آشنا شوید. در ادامه درخصوص امکانات اقامتی، رفاهی و تفریحی 5 مورد از هتل‌های نخجوان، اطلاعاتی جامع و مفید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.  همچنین می‌توانید برای مشاهده لیست قیمت تورهای نخجوان وارد صفحه "تور نخجوان" شوید.


1. هتل بزرگ نخجوان

هتل بزرگ نخجوان، در بین سایر هتل‌های نخجوان، موفق به اخذ 3 ستاره شده و امکاناتی که در آن می‌توانید شاهدش باشید به شرح زیر است: باغ، محل سرو نوشیدنی، و یک لابی عمومی. در بین تسهیلات این هتل، یک رستوران، خدمات پیشخوان و سرویس‌دهی 24 ساعته و وای‌فای پرسرعت و رایگان دیده می‌شود. امکان گردشگری و تور مختص هتل همراه با تبدیل ارز هم برای میهمانان خارجی علاقمند به اقامت در یکی از بهترین هتل‌های نخجوان وجود دارد. 

داخل تمامی اتاق‌های هتل بزرگ نخجوان، سیستم تهویه هوا، کمد لباس و تلویزیون صفحه تخت وجود دارد و در برخی اتاق‌ها بالکن هم هست. هتل بزرگ نخجوان، یکی از هتل‌های نخجوان است که در تمامی اتاق‌هایش یک محوطه مخصوص نشستن به صورت ویژه طراحی شده است. اقامت در این هتل به شما صبحانه سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. 


هتل بزرگ نخجوان


اتاق‌های هتل بزرگ نخجوان، یکی از بهترین هتل‌های نخجوان، به شرح زیر است: 

اتاق‌های تک‌خوابه، اتاق‌های دوخوابه، اتاق‌های سه‌خوابه و سوئیت‌های خانوادگی. 

از سایر امکانات این هتل در بین هتل‌های نخجوان هم می‌توان به سرو صبحانه در اتاق، پارکینگ رایگان، اسکورت فرودگاهی، خدمات تمیزکاری و خشکشویی، خدمات سفارش از سوپرمارکت و خدمه‌ای که به چهار زبان آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکیه صحبت می‌کنند، اشاره کرد. 


2. هتل تبریز نخجوان

هتل تبریز نخجوان، یکی دیگر از هتل‌های نخجوان است که در آن امکاناتی همچون استخر و چشمه آب معدنی با حمام و ماساژ ترکیه در مرکزی‌ترین، امروزی‌ترین و باکلاس‌ترین بخش نخجوان همراه با مرکز فیتنس و تراس‌هایی مخصوص آفتاب‌گیری وجود دارد. 

در اتاق‌های هتل تبریز نخجوان، به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل‌های نخجوان، امکاناتی همچون وای‌فای رایگان و تلویزیون ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوا، کتری برقی، قهوه رایگان، محوطه نشستن و حمام‌های اختصاصی با لوازم آرایشی بهداشتی دیده می‌شود. همچنین از اتاق‌های این هتل به کوه‌ها و دریاچه‌ نخجوان هم دید خواهید داشت. 

هتل تبریز نخجوان در فاصله 4.3 مایلی از فرودگاه نخجوان و 15 دقیقه‌ای از سد دریاچه آراس قرار دارد. سرویس‌های خودپرداز و تبادل ارز هم در همین هتل وجود دارد. 

هتل تبریز نخجوان


اتاق‌های هتل بزرگ نخجوان، یکی از بهترین هتل‌های نخجوان به شرح زیر است: 

اتاق‌های دوخوابه، اتاق‌های مختص زوج‌ها و سوئیت‌های خانوادگی. 

از سایر امکانات این هتل در بین هتل‌های نخجوان هم می‌توان به سالن ایروبیک، اجرای موسیقی زنده، غذاخوری در کنار استخر، پارکینگ رایگان، مربی اختصاصی برای ورزش، خدمات تمیزکاری و خشکشویی، کادوفروشی و خدمه‌ای که به چهار زبان آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکیه صحبت می‌کنند، اشاره کرد. 


3. هتل دوزدگ

هتل دوزدگ، یکی دیگر از بهترین هتل‌های نخجوان، در فاصله 18 کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی نخجوان و 10 کیلومتری از مرکز شهر نخجوان و 2 کیلومتری مرکز فیزیوتراپی دوزدگ واقع شده است. هتل دوزدگ، که زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد، نمایانگر غنای تاریخی نخجوان بوده و گردشگران علاقمند به شرکت در تور نخجوان و رزرو هتل‌های نخجوان را با تاریخچه باستانی این شهر آشنا می‌سازد. مهمانان احساس می‌کنند که ردپای تاریخی گذشته را دنبال می‌کنند. 

این هتل به عنوان یکی از هتل‌های نخجوان فعالیت خود را از سال 2008 آغاز کرد و 151 اتاق را در 6 طبقه جای داده است. 100 اتاق استاندارد، 8 سوئیت، 35 سوئیت کوچک، 1 سوئیت مجلل و 7 اتاق ویلاطور، نهایت راحتی را برای گردشگران و میهمانان به ارمغان می‌آورد. 

هتل دوزدگ


چشمه آب معدنی و مرکز فیتنس، میزهای بازی، گل‌کوچک و تنیس، محوطه بسکتبال، تلویزیون، اینترنت فوق‌پرسرعت، مرکز سرو نوشیدنی، پارک، استخر و سونا، در بین امکانات یکی از بهترین هتل‌های نخجوان قرار می‌گیرد. به میهمانان خدمات شاتل، تور درون‌شهری برای تماشای جاذبه‌های دیدنی، یادبودهای تاریخی و مذهبی همراه با راهنماهای محلی یکی از بهترین هتل‌های نخجوان، ارائه می‌گردد. 

در رستوران نیز خدمات سلف‌سرویس با سرو خوشمزه‌ترین غذاهای آذربایجانی صورت می‌گیرد. رستوران دوزدگ ظرفیت بیش از 300 نفر را در اختیار دارد و مقصدی فوق‌العاده برای افراد و میهمانان در سازماندهی عروسی، جشن‌های تولد و سالگردها، رویدادها و شب‌های سرگرم‌کننده است. 

جذابیت‌های دیگر یکی از بهترین‌ هتل‌های نخجوان، هتل دوزدگ، بدین شرح است: کنسرت‌های فضای باز، رویدادهای سرگرم‌کننده، شرایط ویژه برای افراد مراجعه‌کننده به مرکز فیزیوتراپی دوزدگ، خدمات شبانه‌روزی پارکینگ و نگهبانی و سرویس‌دهی. 


4. هتل آوتوواگزل

هتل آوتوواگزل یکی دیگر از بهترین هتل‌های نخجوان است که در نزدیکی آن مرکز فرهنگی حیدر علیف، قصر خان، موزه مومنه خاتون و موزه ادبیات نخجوان واقع شده است. رستوران‌های فوق‌العاده‌ای که در نزدیکی هتل آوتوواگزل هستند، رستوران نو یوردو، رستوران بادساگان آیله و کافه‌رستوران زمرد هستند. 

هتل آوتوواگزل


امکانات و تسهیلات هتل آوتوواگزل، یکی از بهترین هتل‌های نخجوان، به شرح زیر است: پارکینگ، اینترنت پرسرعت، مرکز سرو نوشیدنی، فعالیت‌های مختص کودکان، حمل‌ونقل فرودگاهی، تبادل ارز، مغازه‌های داخلی، خدمات پیشخوان 24 ساعته، خشکشویی، تهویه هوا.


5. هتل آقبلاغ

و در پایان فهرست هتل‌های نخجوان، هتل آقبلاغ در 58 کیلومتری نخجوان در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و دربردارنده زمین بازی، محل سرو نوشیدنی و رستوران است. در تمامی اتاق‌های هتل آقبلاغ ، کانال‌های ماهواره‌ای تلویزیونی با حمام‌های اختصاصی، دوش و میز کار ویژه قرار دارد. میهمانان علاقمند به ثبت نام در تور گردشگری و رزرو هتل‌های نخجوان می‌توانند از رستوران داخلی و غذاهای آذربایجانی و اروپایی محلی لذت ببرند. فاصله از فرودگاه نخجوان تا هتل آقبلاغ ، 66 کیلومتر است.  

هتل آقبلاغ


سایر امکانات و تاسیسات هتل آغ‌بلاغ در بین هتل‌های نخجوان به شرح زیر است: خدمات‌رسانی 24 ساعته، پارکینگ رایگان، زمین بازی کودکان، خشک‌شویی، سرو صبحانه در اتاق و منوی رژیمی ویژه در رستوران.


چطور می‌توان در تور نخجوان ثبت‌نام کرد؟

برای ثبت‌نام در تور نخجوان از طریق کایت می‌توانید با شماره 75097700-021 تماس بگیرید یا با کارشناسان فروش تورهای خارجی ما در ارتباط باشید و نسبت به ثبت‌نام در تور نخجوان و رزرو بهترین هتل‌های نخجوان اقدام نمایید. 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید