بهترین رستوران‌ های دیدیم | با 10 رستوران معروف و باکیفیت دیدیم آشنا شوید
ضحا اکبری 1403/07/04 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

دیدیم یکی از شهرهای زیبا و توریستی ترکیه است که در غرب این کشور و در استان آیدین قرار دارد. این شهر جاذبه‌های بسیار زیادی را در خود جای داده و از آنجا که توریست‌های فراوانی برای تفریح به آن می‌روند، هتل‌ها و رستوران‌های بسیاری در آن ساخته شده است. در این مقاله قصد داریم بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های دیدیم را به شما معرفی کرده و در مورد کیفیت و طعم غذا در آن‌ها صحبت کنیم، پیشنهاد ما این است که تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.

  1. رستوران توپکاپی

رستوران توپکاپی یکی از معروف‌ترین رستوران‌های دیدیم ترکیه است که فضایی بسیار دوستانه و غذاهایی بسیار خوشمزه دارد. این رستوران در محله‌ی آلتینکوم واقع شده و سرآشپز آن شخص معروفی به نام اِرگین می‌باشد. در رستوران توپکاپی انواع غذاهای ترکی، اروپایی و ملل با بهترین کیفیت طبخ می‌شود، این رستوران وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

رستوران های دیدیم 1

  1. رستوران اسینتی

رستوران اسینتی رستورانی محبوب و بسیار باکیفیت در محله‌ی آکبوک دیدیم است که از بهترین رستوران‌های شهر به شمار می‌رود. این رستوران دکوراسیونی جذاب و زیبا دارد و پرسنل آن بسیار خوش برخورد هستند. در رستوران اسینتی انواع غذاهای ترکی، اروپایی، آسیایی و ملل ارائه می‌شود، این رستوران برای گیاهخواران هم منوی ویژه‌ای دارد. در فضای بیرون رستوران میز و صندلی‌هایی چیده شده و هرکس که می‌خواهد می‌تواند غذای خود را در این فضا میل کند.

رستوران های دیدیم 2

  1. رستوران سیرکوس

رستوران سیرکوس یک رستوران ایتالیایی محبوب در منطقه‌ی آلتینکوم دیدیم است که استیک‌ها و دسرهای خوشمزه‌اش شهرت زیادی دارند. این رستوران طرفداران بسیاری دارد، خصوصا در شب‌های تابستان خیلی شلوغ می‌شود، بنابراین بهتر است قبل از مراجعه به آن میز رزرو کنید.

رستوران های دیدیم 3

  1. رستوران پاشا

رستوران پاشا یکی از رستوران‌های باکیفیت دیدیم در محله‌ی آکبوک است که به غذاهایی خوش طعم با قیمت مناسب شهرت دارد. در این رستوران همیشه موسیقی زنده اجرا می‌شود که ترکیب آن با غذاهای خوشمزه، ترکیبی برنده است. استیک‌های ماهی رستوران پاشا بسیار محبوب است و خیلی‌ها برای خوردن این غذا به این رستوران می‌آیند.

رستوران های دیدیم 4

  1. رستوران آسیا مینور

آسیا مینور یک رستوران ساحلی است که هم فضای داخلی و هم فضای باز برای سرو غذا در نظر گرفته و محیطی جذاب دارد. این رستوران غذاهایی خوشمزه دارد اما صبحانه‌های ترکی آن بسیار معروف و پرطرفدار است. برخی برای نوشیدن یک فنجان قهوه در کنار ساحل به رستوران آسیا مینور می‌آیند.

رستوران های دیدیم 5

  1. رستوران ویستا

رستوران ویستا مورد بعدی فهرست ماست که غذاهای آن بسیار خوشمزه هستند و در آن همیشه موسیقی‌های جذابی پخش می‌شود. در رستوران ویستا برای تمام میهمانان همیشه قبل از غذای اصلی، نان و مزه‌های ترکی می‌آورند، این مزه‌ها رایگان هستند و میهمانان خیلی از آن‌ها تعریف می‌کنند.

رستوران های دیدیم 6

  1. رستوران گلدن دراگون

رستوران گلدن دراگون یک رستوران با غذاهای آسیایی است که عمده‌ی شهرت آن به خاطر غذاهای چینی‌اش می‌باشد. در این رستوران می‌توان غذاهای هندی هم سفارش داد، برای گیاهخواران هم منوی جداگانه‌ای وجود دارد.

رستوران های دیدیم 7

  1. رستوران پلیکان

رستوران پلیکان از جمله رستوران‌های معروف دیدیم است که در محله‌ی آلتینکوم واقع شده، این رستوران منوی بسیار متنوعی دارد و در آن انواع غذاهای ترکی و ملل مشاهده می‌شود. استیک‌های پلیکان خیلی خوشمزه و مشهور هستند و میان وعده‌های این رستوران هم شهرت زیادی دارند. نکته‌ی بسیار جذاب در مورد رستوران پلیکان این است که قیمت غذاهای آن بسیار مناسب است و اگر کسی بخواهد غذایی خوشمزه و به صرفه میل کند به هیچ عنوان نباید غذاهای رستوران پلیکان را از دست بدهد.

رستوران های دیدیم 8

  1. رستوران تاج محل

تاج محل یک رستوران هندی است که در شهرهای زیادی شعبه دارد، یکی از شعبات این رستوران به تازگی در دیدیم افتتاح شده است. در رستوران تاج محل فقط غذاهای خوش رنگ و بوی هندی سرو می‌شود، فضای این رستوران با وسایل رنگارنگ و جذابی تزئین شده است.

رستوران های دیدیم 9

  1. رستوران مای اِدِن

رستوران مای ادن آخرین مورد فهرست بهترین رستوران‌های دیدیم است، این رستوران در محله‌ی آلتینکوم واقع شده و چشم اندازی به دریا دارد. در منوی رستوران مای ادن انواع غذاهای ترکی، هندی، مکزیکی، اروپایی و... وجود دارد و پرسنل آن بسیار خوش برخورد و حرفه‌ای هستند. اما دلیل محبوبیت مای ادن این است که با وجود غذاهای بسیار باکیفیت، قیمت‌های این رستوران بسیار مناسب می‌باشد.

رستوران های دیدیم 10

در این مقاله 10 مورد از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های شهر دیدیم را به شما معرفی کرده و در مورد آن‌ها توضیحاتی ارائه دادیم. شهر دیدیم رستوران‌های بسیار باکیفیت با غذاهایی بسیار خوش طعم دارد، رستوران‌هایی که غذا خوردن در آن‌ها، لذت سفر به این شهر را صد چندان می‌کند. اگر تمایل دارید به شهر زیبای دیدیم سفر کرده، از جاذبه‌هایش دیدن کنید و در رستوران‌های باکیفیتش غذا بخورید می‌توانید از تورهای دیدیم کایت استفاده نمایید، این تورها تنوع بالایی داشته و قیمت‌های متفاوتی دارند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید