خیابان‌های معروف تهران که بورس هستند| معرفی بورس‌های تهران
زهرا نیرومند 1401/11/01 5312 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

تهران پایتخت ایران شهری زیبا و دیدنی است که در هر گوشه‌اش جاذبه‌ای نهفته است، این شهر خیابان‌های بسیاری دارد که بعضی از آن‌ها بسیار قدیمی بوده و داستان‌های زیادی در دل خود دارند، برخی نیز مدرن هستند و با ساختمان‌های سر به فلک کشیده‌اشان خودنمایی می‌کنند. اما در این مقاله قصد داریم به سراغ خیابان‌هایی برویم که بورس کالای خاصی هستند و وسایل به خصوصی در آن‌ها به فروش می‌رسد، به طوری که اگر شخصی چیز خاصی لازم داشته باشد و بورس آن را بشناسد، می‌تواند به آن خیابان مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن، کالای مورد نیاز خود را پیدا کند. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، قطعا اطلاعات خوبی به دست خواهید آورد.

خیابان لاله زار

لاله زار یکی از خیابان‌های قدیمی و خاطره انگیز تهران است که در گذشته جزء مناطق اصلی و مهم شهر به شمار می‌رفته، این خیابان در دوره‌ی قاجار و پس بازگشت ناصر الدین شاه از سفر فرانسه، به تقلید از خیابان شانزه لیزه‌ی پاریس ساخته شد. لاله زار در گذشته مرکز و نماد فرهنگ و هنر پایتخت بوده و چندین سالن تئاتر، سینما، رستوران، کافه و فروشگاه‌های مهم شهر در آن قرار داشته است، اما امروزه در لاله زار خبری از آن جنب و جوش و رونق سابق نیست، تمام بناهای قدیمی در حال تخریب هستند و مغازه‌های لوازم الکتریکی جای مزون‌های لباس، کافه، سینما و... را گرفته است. خیابان لاله زار از دو بخش تشکیل شده، بخش اول لاله زار قدیمی است که حد فاصل میدان توپخانه تا خیابان جمهوری را شامل می‌شود و بخش دوم از حد فاصل خیابان جمهوری تا خیابان انقلاب است که به لاله زار نو معروف می‌باشد. در حال حاضر لاله زار قدیمی مرکز خرید و فروش لوازم الکتریکی و برقی است و لاله زار نو بورس لوازم روشنایی و لوستر می‌باشد و این منطقه بهترین مکان برای خرید لوستر، آباژور، وسایل روشنایی و... است. برای رسیدن به خیابان لاله زار بهترین روش استفاده از مترو است، 3 ایستگاه مترو به خیابان لاله زار راه دارند، ایستگاه میدان امام خمینی به ابتدای خیابان لاله زار، ایستگاه سعدی به میانه‌های این خیابان (تقاطع خیابان لاله زار و خیابان جمهوری) و ایستگاه دروازه دولت به انتهای خیابان و تقاطع آن با خیابان انقلاب نزدیک‌ هستند.

خیابان دلاوران

خیابان دلاوران در امتداد بلوار دلاوران در شرق تهران قرار دارد، این خیابان از 3 بزرگراه رسالت شرق، زین الدین شرق و بابایی شرق قابل دسترسی است. بیش از 1000 فروشگاه عرضه‌ی سرویس چوبی که در حد فاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج در امتداد بلوار دلاوران قرار دارند، این خیابان را به بورس سرویس چوب تبدیل کرده‌اند، این بازار پس از بازار مبل یافت آباد، دومین بورس لوازم چوبی در تهران به شمار می‌رود. در خیابان دلاوران انواع مبل راحتی و استیل، سرویس خواب، سیسمونی و سرویس کودک، میز ناهار خوری، مبلمان اداری، میز تلویزیون و... به فروش می‌رسد، قیمت این وسایل در قسمت‌های مختلف دلاوران متفاوت است و برای هر بودجه‌ای گزینه‌ای وجود دارد، اما با توجه به رقابت شدیدی که بین فروشندگان در این بازار هست، قاعدتا قیمت‌ها مناسب خواهد بود. ساعت کاریِ فروشگاه‌های خیابان دلاوران متغیر است، اما معمولا این فروشگاه‌ها از 10 صبح تا 9 شب حتی در روزهای تعطیل فعالند، این منطقه در محدوده‌ی زوج و فرد و طرح ترافیک قرار نگرفته و با خودروی شخصی قابل دسترسی است، اما از طریق ایستگاه‌های متروی جانبازان (میدان رسالت) و ایستگاه علم و صنعت هم می‌شود به بازار مبل دلاوران رسید.

خیابان ولیعصر

به جرات می‌توان گفت خیابان ولیعصر معروف‌ترین خیابانِ تهران است که این شهرت را مدیون طولانی بودن و درختان چنارش می‌باشد، ولیعصر بلندترین خیابان خاور میانه است که در زمانی که رضا خان وزیر جنگ بود، ساخته شد. خیابان ولیعصر که در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده، از میدان راه آهن در جنوب تهران تا میدان تجریش در شمال تهران کشیده شده و در واقع جنوب پایتخت را به شمال آن متصل کرده است. می‌توان گفت که بخش‌های مختلف این خیابان بورس وسایل گوناگون است و در چند نقطه از این خیابان می‌توان به تعداد زیادی از وسایل مورد نیاز دست پیدا کرد. برای مثال میدان منیریه که در میانه‌های خیابان ولیعصر واقع شده بورس لوازم ورزشی است، برای خرید رایانه و لوازم جانبی آن باید به پاساژهای خیابان ولیعصر که بعد از تقاطع انقلاب تا میدان ولیعصر قرار دارند رفت، همچنین در سراسر خیابان ولیعصر پاساژها و فروشگاه‌های متعددی وجود دارد که به فروش پوشاک زنان و مردانه اختصاص دارند. از آنجا که خیابان ولیعصر به دلیل طولانی بودن و داشتن تقاطع‌های متعدد، یکی از شاهراه‌های شهر تهران محسوب می‌شود، امکان دسترسی از تمام نقاط تهران به آن میسر است، در سراسر این خیابان اتوبوس‌های بی آر تی تردد دارند، تاکسی‌های خطی در تمام طول آن دیده می‌شوند و ایستگاه‌های متروی راه آهن، مهدیه، میدان منیریه، تئاتر شهر و میدان ولیعصر در خط 3 مترو، در نقاط مختلف این خیابان قرار دارند، خیابان ولیعصر در محدوده‌ی طرح ترافیک واقع شده، به همین دلیل رفتن به آن با خودروی شخصی توصیه نمی‌شود.

خیابان جمهوری

خیابان جمهوری یکی از مهم‌ترین خیابان‌های تهران است، دلیل اهمیت این خیابان قدمت زیاد، بافت تاریخی، ساختمان‌های تجاری متعدد و مکان‌های مهم مانند چند سفارت خانه است. در خیابان جمهوری بورس‌های مختلفی می‌توان پیدا کرد، برای مثال می‌توان به این موارد اشاره کرد: پاساژ معروف علاءالدین که در تقاطع خیابان‌های جمهوری و حافظ قرار دارد و قلب بازار موبایل ایران است، پاساژ چارسو که بورس موبایل و لوازم جانبی آن است، پاساژهای حافظ و امجد که برای خرید دوربین عکاسی و ملزوماتش مناسب هستند، ساختمان مشهور پلاسکو در نزدیکی 4 راه استانبول برای خرید پوشاک مردانه، بورس کارت عروسی از میدان بهارستان تا حد فاصل خیابان ملت، بورس کاغذ و چاپ خیابان ظهیر الدوله، پاساژ شانزه لیزه در نزدیکی 3 راه جمهوری مناسب خرید لباس‌های مجلسیِ زنانه، پاساژ حافظ در کوچه برلن برای خرید لباس مجلسیِ زنانه، خیابان سنگ فرش شده‌ی صف (باغ سپهسالار) که مرکز خرید کیف و کفش چرم محسوب می‌شود، پاساژ پوشاک مردانه‌ی کویتی‌ها، پاساژ کیف و کفش زنانه‌ی بهارستان، پاساژ کمپانی برای خرید لباس مجلسیِ زنانه، شمال خیابان جمهوری از خیابان حافظ تا قبل از سفارت انگلستان مخصوص خرید آلات موسیقی و لوازم صوتی و... . خیابان جمهوری در محدوده‌ی طرح ترافیک قرار دارد، به همین دلیل رفتن با خودروی شخصی به این خیابان با جریمه همراه است، اما ایستگاه‌های متروی سعدی و ایستگاه بهارستان به خیابان جمهوری بسیار نزدیک هستند، اتوبوس‌های بی آر تی خط 4، اتوبوس‌های معمولی از سایر نقاط تهران و تاکسی‌ها از وسایل دیگری هستند که می‌توان با آن‌ها به راحتی از هر نقطه‌ی تهران به خیابان جمهوری رسید.

خیابان بهار

خیابان بهار در منطقه‌ی 7 شهرداریِ تهران از 2 بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده، بخش شمالی از خیابان طالقانی تا خیابان بهار شیراز و بخش جنوبی از خیابان انقلاب تا خیابان طالقانی، این دو بخش با هم خیابان بهار را تشکیل داده‌اند. خیابان بهار در واقع بورس سیسمونی، لباس و وسایل کودک است، در این خیابان هر لباس یا وسیله‌‌ای که مورد نیاز کودکان باشد وجود دارد، وسایلی از برندهای معتبر خارجی یا اجناس باکیفیت داخلی. پاساژ چهلستون، مجتمع تجاری بهار به سمت خیابان انقلاب و مجتمع تجاری سپنتا در خیابان شریعتی نرسیده به خیابان طالقانی مراکز خرید خیابان بهار برای پوشاک و وسایل کودکان هستند، هر چند در امتداد خیابان بهار نیز بیش از 40 فروشگاه، لباس و وسایل کودکان را با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کنند. برای رسیدن به خیابان بهار می‌توان از ایستگاه‌های متروی فردوسی و دروازه دولت، تاکسی و اتوبوس استفاده کرد.  

خیابان انقلاب

خیابان انقلاب یکی از مهم‌ترین، طولانی‌ترین و قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است، این خیابان شرقی غربی، از میدان انقلاب در منطقه‌ی 6 شهرداری تهران آغاز شده و در میدان امام حسین در منطقه‌ی 11 به پایان می‌رسد. خیابان انقلاب بورس مراکز آموزشی، کتاب فروشی، نشریات گوناگون و محلی برای خرید جزوه‌های درسی و دانشگاهی است، به واسطه‌ی وجود دانشگاه تهران در این خیابان، دانشجویان زیادی در آن رفت و آمد دارند، به همین دلیل خیابان انقلاب به محلی برای عرضه‌ی محصولاتِ مرتبط با دانش آموزان و دانشجویان تبدیل شده است، البته پاساژ شانزه لیزه، پاساژ حافظ و مجتمع تجاری امیر اکرم هم در خیابان انقلاب قرار دارند که بورس پوشاک و... هستند. بخاطر اهمیت خیابان انقلاب از بیشتر نقاط تهران به این خیابان دسترسی وجود دارد، اما چون این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک واقع شده افراد برای رسیدن به این خیابان به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده می‌کنند. ایستگاه متروی امام حسین در ابتدای خیابان انقلاب، ایستگاه‌های متروی دروازه دولت، میدان فردوسی و تئاتر شهر در میانه‌ی خیابان و ایستگاه متروی انقلاب در انتهای خیابان قرار دارند و از طریق آن‌ها می‌توان به نقاط مختلف خیابان انقلاب رسید. اتوبوس بی آر تی نیز در قسمت‌های مختلف این خیابان ایستگاه دارد، برای مثال ایستگاه‌های میدان امام حسین، پل چوبی، دروازه دولت، میدان فردوسی، 4 راه ولیعصر، میدان انقلاب و دانشگاه تهران، ایستگاه‌های اتوبوس بی آر تی در خیابان انقلاب هستند.

خیابان مفتح

خیابان مفتح یکی دیگر از خیابان‌های معروف تهران است که تقریبا در مرکز پایتخت قرار دارد، این خیابان از 2 محله‌ی مفتح شمالی و جنوبی تشکیل شده و به خیابان سهروردی، مدرس، بهشتی و میدان 7 تیر راه دارد. خیابان مفتح بورس لباس مجلسی زنانه است، در این خیابان تعداد زیادی فروشگاه مختلف که لباس زنانه‌ی مجلسی عرضه می‌کنند وجود دارد و شهرت خیابان مفتح به دلیل وجود همین مغازه‌هاست، البته فروشگاه‌های مانتو، کیف و کفش نیز در این خیابان دیده می‌شود. برای رفتن به خیابان مفتح، بهترین روش استفاده از مترو است، از طریق ایستگاه‌های شهید مفتح و 7 تیر به راحتی می‌توان به این خیابان رسید، هر چند تاکسی و اتوبوس نیز گزینه‌های خوبی هستند.

خیابان شریعتی

خیابان شریعتی از دیگر خیابان‌های مهم تهران است که در منطقه‌ی 3 شهرداری قرار گرفته و جزء مناطق بالای شهر تهران می‌باشد، این خیابان طولانی که جهتی شمالی جنوبی دارد، از شمال به میدان تجریش و از جنوب به خیابان انقلاب منتهی می‌شود. در این خیابان قدیمی 2 بورس خیلی مهم و معروف وجود دارد، یکی بورس لوازم خانگی و آشپز خانه است، در حد فاصل میر داماد تا دوراهی قلهک فروشگاه‌های متعددی وجود دارد که به فروش لوازم خانگی لوکس با برندهای معتبر می‌پردازند. بورس دیگر خیابان شریعتی، بورس لوستر و لوازم روشنایی است، فروشگاه‌هایی که این لوازم را عرضه می‌کنند در حد فاصل حسینیه‌ی ارشاد تا پل رومی هستند و زیباترین و جدیدترین لوسترها و لوازم روشنایی را می‌فروشند. البته در نظر داشته باشید به دلیل اینکه خیابان شریعتی از محلات بالای تهران محسوب شده و هر چیزی که در آن به فروش می‌رسد چه لوازم خانگی یا لوستر و... از برندهای ایرانی و جهانی معتبر هستند، باید منتظر قیمت‌های بالا باشید. برای دسترسی به خیابان شریعتی می‌توان از خودروی شخصی استفاده کرد، هرچند ایستگاه‌های متروی شریعتی و قلهک و اتوبوس‌های میدان قدس به سمت جنوب، شما را به خیابان شریعتی می‌رسانند، ضمن اینکه تاکسی‌هایی از میدان ونک، پاسداران، شهرک غرب و میدان قدس افراد را به خیابان شریعتی می‌برند.

خیابان فلسطین

فلسطین خیابانی شمالی جنوبی است که شروع آن در منطقه‌ی 6 شهرداری تهران است، این خیابان از شمال به میدان فاطمی و از جنوب به نزدیکی میدان توپخانه ختم می‌شود، خیابانی با قدمت زیاد، درختان بلند بالا و جوی آب. خیابان فلسطین شمالی بورس پرده سرا و پر از فروشگاه‌هایی است که هم پارچه‌های پرده‌ایِ زیبا می‌فروشند، هم پرده‌ها را می‌دوزند و هم افرادی را دارند که این پرده‌ها را در منزل مشتریان نصب می‌کنند. میدان فلسطین در اواسط این خیابان قرار دارد، از این میدان تا انتهای جنوبیِ خیابان بورس عینک است، در این محدوده فروشگاه‌هایی را می‌بینید که ویترین آن‌ها مملو از فریم‌های جذاب طبی و عینک‌های دودی با مارک‌های معتبر جهانی است. در قسمتی از خیابان فلسطین که با خیابان زرتشت تلاقی دارد، فروشگاه‌های پارچه‌ی مجلسی قرار گرفته، در این فروشگاه‌ها، پارچه‌های بسیار زیبا با کیفیت عالی به فروش می‌رسند. برای رسیدن به خیابان فلسطین می‌توان از ایستگاه‌های متروی میدان ولیعصر و متروی تئاتر شهر استفاده کرد.

خیابان پاسداران

خیابان قدیمیِ پاسداران، خیابانی شمالی جنوبی در شمال شرق تهران است که ابتدای آن در منطقه‌ی 1 شهرداری تهران قرار گرفته و مرز میان مناطق 3 و 4 می‌باشد، این خیابانِ 9 کیلومتری از 3 راه ضرابخانه آغاز شده و در میدان نیاوران به پایان می‌رسد. در خیابان پاسداران تعداد زیادی مراکز خرید لوکس وجود دارد که در آن‌ها پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و... با برترین برندهای ایران و جهان به فروش می‌رسد، واضح است که قیمت اجناس در پاساژهای خیابان پاسداران زیاد است و برای خرید از این مراکز باید مبلغ فراوانی هزینه کرد، از جمله‌ی این پاساژها می‌توان پاساژ آرتمیس، مرکز خرید پاسداران، مرکز خرید پریس سنتر، پاساژ هروی سنتر، مرکز خرید الماس هروی، پاساژ هدیش مال و... را نام برد. خیابان پاسداران در برخی قسمت‌ها یک طرفه و در برخی قسمت‌های دیگر 2 طرفه است، با وجود طرح ترافیک، این خیابان از جمله خیابان‌های شلوغ و پرتردد تهران محسوب می‌شود. برای رسیدن به خیابان پاسداران می‌توان از مترو استفاده کرد، ایستگاه‌های نوبنیاد، زین الدین، هروی و حسین آباد نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به این خیابان هستند. خطوط اتوبوسرانی بسیاری به خیابان پاسداران وجود دارد، برای مثال خطوط اتوبوس بی آر تی با مقصد رسالت و پایانه‌ی تجریش را می‌توان نام برد، پایانه‌های تاکسیرانیِ 4 راه پاسداران و میدان نوبنیاد مسافران را از این خیابان به نقاط مختلف رسانده یا از جاهای دیگر به خیابان پاسداران می‌آورد.

خیابان شاپور (وحدت اسلامی)

خیابان وحدت اسلامی خیابانی قدیمی در تهران است که از میدان امام حسن تا میدان شوش کشیده شده است، این خیابان شمالی جنوبی است، از شمال به جنوب یک طرفه می‌باشد و تردد از جنوب به شمال خیابان تنها از طریق اتوبوس‌ها در مسیر ویژه ممکن است. میدان حسن آباد که در ابتدای خیابان شاپور قرار دارد، بورس کاموا است، افرادی که به لباس‌های بافت علاقه دارند یا در بافتن این لباس‌ها ماهرند، کاموای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های این میدان می‌خرند، قسمتی از خیابان هم بورس ابزار و یراق می‌باشد. ایستگاه متروی حسن آباد تنها ایستگاه موجود در این خیابان است، اما ایستگاه‌های توپخانه، پانزده خرداد، منیریه، خیام، مولوی و راه آهن تا خیابان شاپور فاصله‌ی کمی دارند. خطوط اتوبوس مختلفی نیز به این خیابان رفته و مسافران را به آن می‌رسانند.

خیابان پیروزی

شاید خیابان پیروزی شرقی‌ترین خیابان تهران باشد که شمال آن در منطقه‌ی 13 و جنوبش در منطقه‌ی 14 قرار دارد، این خیابان از شرق به اتوبان بسیج و از غرب به میدان شهدا می‌رسد. تعدادی پادگان و مرکز نظامی در این خیابان وجود دارد و سرتاسر آن پر از رستوران، کافه، بستنی و آبمیوه فروشی‌های جذاب و رنگارنگ می‌باشد، اما اینجا بورس کیف، کفش و پوشاک است، مراکز خریدی مثل پاساژهای کسا و پانوراما از معروف‌ترین مراکز خرید این خیابان هستند، این در حالی است که تعداد بسیار زیادی فروشگاه پوشاک و کیف و کفش در طول خیابان و خیابان‌های منتهی به آن همچون اول نیرو هوایی، بیست و یک متری دهقان و پنجم نیرو هوایی وجود دارد. دسترسی به خیابان پیروزی بسیار راحت است، چرا که در این خیابانِ 4 و نیم کیلومتری 5 ایستگاه مترو وجود دارد، ایستگاه‌های نیرو هوایی، نبرد، پیروزی، ابن سینا (شیخ الرئیس سابق) و شهدا ایستگاه‌های متروی موجود در خیابان پیروزی هستند. البته این خیابان خطوط تاکسی و اتوبوس زیادی هم دارد و عدم قرار گیری آن در طرح ترافیک، باعث شده افراد بتوانند با خودروی شخصی هم به این خیابان بیایند.

خیابان مولوی

خیابان مولوی یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است که در زمان ناصر الدین شاه قاجار ساخته شد، این خیابان در جنوب تهران و در منطقه‌ی 12 شهرداری واقع شده و در حد فاصل میدان‌های قیام و رازی قرار دارد. در خیابان مولوی چند بورس از کالاهای مختلف وجود دارد، یکی بازار قماش این خیابان است که در پاساژی قدیمی و چند طبقه قرار گرفته و انواع و اقسام پارچه‌های مختلف با طرح، رنگ و قیمت‌های گوناگون در آن به فروش می‌رسد. بعدی راسته‌ی پرده فروشان مولوی است، در فروشگاه‌های این راسته انواع پارچه‌های پرده‌ای و لوازم مورد نیاز برای پرده فروخته می‌شود. راسته‌ی دیگری که در خیابان مولوی قرار دارد، محل فروش آجیل، خشکبار، حبوبات، برنج، ادویه‌جات و... است، در راسته‌ی دیگری از این خیابان ظروف آلومینیومی و روی، سماور و لوازم چای خوریِ طلایی و نقره‌ای به فروش می‌رسد. برای رسیدن به خیابان مولوی بهتر است از خودروی شخصی استفاده نکنید، ایستگاه‌های متروی رازی، محمدیه، مولوی و اتوبوس‌های بی آر تی بهترین راه برای رفتن به خیابان مولوی هستند.

خیابان شیراز

شیراز خیابانی طولانی است که به 2 بخش تقسسیم می‌شود، بخش شمالیِ این خیابان در منطقه‌ی 3 شهرداری و بخش جنوبیِ آن در منطقه‌‌ی 6 شهرداری واقع شده است. خیابان شیراز، بورس مصالح ساختمانی و لوازم بهداشتی مورد نیاز ساختمان‌هاست، در این خیابان مصالح ساختمانی، شیر آلات، هود، سینک، روشویی، سنگ توالت و... به فروش می‌رسد، اما نه کالاهای ساده و معمولی، بلکه وسایلی که از برندهای معتبر ایرانی و خارجی هستند، بسیار لوکس و باکیفیت بوده و در کمتر جایی پیدا می‌شوند، در داخل بیشتر ساختمان‌هایی که در شمال شهر تهران ساخته شده‌اند، از وسایلی استفاده شده که در خیابان شیراز به فروش می‌رسند. برای رسیدن به خیابان شیراز با خودروی شخصی می‌توان از بزرگراه‌های چمران و کردستان استفاده کرد، تاکسی‌های خطی، اتوبوس‌های بی آر تیِ تجریش راه آهن و ایستگاه‌های متروی حقانی و میدان جهاد، روش‌های رسیدن به خیابان شیراز هستند.

خیابان ظهیر الاسلام

خیابان ظهیر الاسلام خیابانی قدیمی در شهر تهران است که در گذشته باغ نگارستان فتحعلی شاه قاجار بوده ولی امروز کاملا متحول شده است، این خیابان در منطقه‌ی 12 تهران قرار گرفته و به میدان بهارستان نزدیک می‌باشد. خیابان ظهیر الاسلام بورس کاغذ، مقوا، چاپ و تبلیغات است و تمام امور مربوط به این موارد در آن انجام می‌شود، امروزه در این خیابان تعداد زیادی چاپخانه و فروشگاه وجود دارد که در آن‌ها کارت عروسی و عزا، سررسید، تراکت و... به چاپ رسیده و فروخته می‌شود. دسترسی به خیابان ظهیر الاسلام بسیار راحت است، زیرا ایستگاه‌های متروی بهارستان، سعدی و حقانی به آن نزدیک بوده و خطوط اتوبوس متعددی مسافران را به آن می‌رسانند.

در این مقاله شما را با خیابان‌های معروف تهران که بورس هستند و کالاهای خاصی در آن‌ها به فروش می‌رسد آشنا کردیم، تهران شهر تاریخ، فرهنگ و اصالت است و با وجود پیشرفت تکنولوژی، هنوز در برخی قسمت‌ها پیشینه‌اش را حفظ نموده است.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید