ریمینی ایتالیا | راهنمای سفر به ریمینی + عکس
ضحا اکبری 1401/05/25 1386 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


ایتالیا یکی از کشورهای زیبای اروپاست که خیلی از گردشگران آن را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند، این کشور هر چیزی که می‌تواند یک سفر را لذتبخش کند در خود دارد. غذاهای خوشمزه و معروف، هتل‌های لوکس، جاذبه‌های تاریخی فوق العاده و طبیعت زیبا، به همین دلیل است که ایتالیا برای برخی اولین گزینه برای سفر است. در این مقاله قصد داریم تا یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایتالیا به نام ریمینی را به شما معرفی کنیم، ریمینی از جمله شهرهای ایتالیاست که ویژگی‌های منحصر بفردی دارد، همین باعث شده تا طرفداران زیادی بین خود ایتالیایی‌ها یا افراد خارجی داشته باشد. اگر به کشور زیبای ایتالیا علاقه دارید یا قرار است به زودی به این کشور سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

همچنین می‌توانید برای مشاهده اطلاعات و قیمت تور ایتالیا و تور ریمینی ایتالیا وارد صفحه "تور ایتالیا" شوید.

شهر ریمینی

شهر ریمینی، مرکز استان ریمینی است که در منطقه‌ی امیلیا رومانیا قرار گرفته، این شهر که بخاطر شباهت به شهر میامی آمریکا به میایِ اروپا شهرت دارد، در شمال شرقی ایتالیا و در حاشیه‌ی ساحل دریای آدریاتیک واقع شده است. ریمینی 124 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن طبق سرشماری سال 2010 حدود 142 هزار نفر است. شهر ریمینی تاریخ غنی و گذشته‌ی پر مخاطره‌ای دارد، زمان بنای این شهر را می‌توان به دوران رومیان نسبت داد، زمانی که این شهر آرمینیوم خوانده می‌شده است. به دلیل برخورداری از ساحل شنی وسیع، رستوران‌های بسیار با غذاهای خوش طعم، هتل‌های جذاب، برنامه‌های شبانه و... به یکی از شهرهای توریستی ایتالیا و اروپا تبدیل شده و بسیاری از گردشگران خارجی و شهروندان ایتالیا آن را برای استراحت، گذراندن تعطیلات یا ماه عسل انتخاب می‌کنند.

شهر ریمینی

آب و هوا و بهترین زمان سفر به شهر ریمینی

آب و هوای شهر ریمینی مانند سایر نقاط ایتالیا معتدل است، این یعنی در تمام طول سال، هوای ریمینی مطبوع است و می‌توان با خیال راحت در هر فصلی به این شهر سفر کرد. اما بهترین زمان سفر به این شهر فصل تابستان است، زیرا در این فصل گردشگران می‌توانند انواع ورزش‌های آبی را انجام دهند و از سواحل ریمینی نهایت استفاده را ببرند، ضمن اینکه بیشترین جشنواره‌های ریمینی در تابستان برگزار می‌شوند. البته از منظر دیگر تابستان از فصول شلوغ ریمینی محسوب می‌شود و پیکِ مسافر است، به همین دلیل ممکن است قیمت‌ها از بقیه‌ی زمان‌ها کمی بیشتر باشد.

ریمینی ایتالیا

جاذبه‌های شهر ریمینی

شهر ریمینی بخاطر قدمتی که دارد جاذبه‌های تاریخی زیادی را در خود جای داده، همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش از مناظر زیبا و طبیعت دل انگیزی نیز برخوردار است، در ادامه به معرفی چند مورد از جاذبه‌های این شهر می‌پردازیم:

معبد مالاتِستا:

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر ریمینی، معبد مالاتستاست که به وسیله‌ی لئون باتیستا آلبرتی بنا شده است، این کلیسا دارای معماری بسیار زیبایی است و در ساخت آن از نمای طاق پیروزی رومی الهام گرفته شده است. در بیرون کلیسا 7 طاق وجود دارد که در هر کدام از آن‌ها تابوت یک شخصیت مهم از دربار سیگیسموند قرار دارد. در داخل این معبد هم شبستانی به سبک گوتیک وجود دارد که با 6 نمازخانه در اطرافش احاطه شده است، این کلیسا همچنین محل دفن سیگیسموندو پاندولفو مالاتستا حاکم شهر و خانواده‌ی اوست.

شهر ریمینی

خرابه‌های رومی:

از دیگر آثار تاریخی زیبای شهر ریمینی جاذبه‌ای است با عنوان خرابه‌های رومی، این مکان در گذشته بنایی باشکوه بوده که متشکل  از یک دروازه‌ی بزرگ،‌ قلعه، آمفی تئاتر و چندین قسمت دیگر می‌باشد. قدمت این بنا بسیار زیاد است و گردشگرانی که به ریمینی سفر می‌کنند، علاقه‌ی زیادی به حضور در این مکان دارند.

شهر ریمینی

سواحل شنی ریمینی:

سواحل شهر ریمینی بسیار معروف و محبوب هستند، طول این سواحل حدود 15 کیلومتر و تمیزی و زیبایی آن در بین گردشگران زبانزد است. وجود هتل‌های ساحلی، انواع کافه و رستوران‌، کلوپ‌های تفریحی، انواع ورزش‌های آبی و... در کنار سواحلی که همیشه تمیز و زیبا هستند، می‌توانند بخش عمده‌ای از سفر به ریمینی را تشکیل دهند.

ریمینی ایتالیا

پل تیبریوس:

پل تیبریوس در سال 21 قبل از میلاد به دستور شاه تیبریوس بنا شد، این پل 62 متر طول دارد و دارای طاق‌های زیبایی است که انعکاس آن‌ها در آبِ رودخانه‌یِ پاچیرا واقعا تماشایی است. پل تیبریوس از سنگ ساخته شده و ابتدای جاده‌ی آملیان را نشان می‌دهد.

ریمینی ایتالیا

غذا و رستوران‌ در شهر ریمینی

کشور ایتالیا به غذاهایش معروف است، غذاهایی مانند پاستا، پیادینا و پیتزا، در شهر ریمینی هم مانند سایر نقاط ایتالیا رستوران‌های لوکس با غذاهای خوش طعم و گران قیمت و غذاخوری‌های خیابانی با نام باراچینی که غذاهای خوشمزه و نان‌های محلی ایتالیا را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند وجود دارد.


ریمینی ایتالیا

هتل‌های شهر ریمینی

از آنجا که ریمینی یک شهر توریستی است و همواره میزبان گردشگران می‌باشد، در آن انواع و اقسام هتل‌ها از ارزان قیمت گرفته تا لوکس و گران قیمت وجود دارد، بیشتر این هتل‌ها در حاشیه‌ی رودخانه‌ی لانگوماره قرار دارند و هر کس با هر بودجه‌ای می‌تواند در این شهر اقامت کند، از میان این هتل‌ها می‌توان به هتل مدرن مرکور و هتل گرند ریمینی اشاره کرد.

ریمینی ایتالیا

سفر به شهر ریمینی

اگر فردی بخواهد از شهر ریمینی به سایر شهرهای ایتالیا یا شهرهای دیگر کشورهای اروپایی مانند برلین یا آمستردام سفر کند یا از آن شهرها به ریمینی بیاید، می‌تواند از قطار،‌ هواپیما و اتوبوس استفاده نماید، فرودگاه شهر ریمینی به اکثر شهرهای اروپایی پرواز دارد.

ریمینی ایتالیا 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید