مرکز خرید ونیزیا ، ونیز کوچک در استانبول
1546 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


مرکز خرید ونیزیا استانبولVenezia Mega Outlet کجاست؟ چه برندهایی در آن گردهم جمع شده‌اند؟ از گندلوسواری در مسیرهای آبی ونیزیا چه می‌دانید؟ خدمات ویژه این مرکز خرید چیست؟ در این مقاله از وبسایت کایت با راهنمای کامل مرکز خرید ونیزیا استانبول ترکیه آشنا خواهید شد. همچنین در صورتی که تمایل دارید از آخرین قیمت تورهای استانبول ترکیه مطلع شوید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه تور استانبول شوید.


معرفی مرکز خرید ونیزیا استانبول 

مرکز خرید ونیزیا استانبول در منطقه اروپایی این شهر زیبا و باستانی واقع شده و توسط یکی از سرشناس‌ترین شرکت‌های مادرتخصصی تجاری ترکیه به نام گورسوی ساخته شده است. طراحی و سبک معماری که در مرکز خرید ونیزیا استانبول ترکیه شاهدش هستید، به سبک ایتالیایی بوده و میدان شگفت‌انگیز و دیدنی سن مارکوی ایتالیا نیز در این محل به زیبایی هرچه تمام‌تر بازسازی شده است. در نزدیکی این میدان می‌توانید از صدها برند حاضر در این مگااوت‌لوت استثنایی در فضایی که حال‌وهوایی شبیه به شهر ونیز ایتالیا را دارد، تجربه خریدی لذت‌بخش را رقم بزنید. 


معرفی-مرکز-خرید-ونیزیا-استانبول


گندولاسواری در مرکز خرید ونیزیا استانبول 

یکی از وجوه تمایز مرکز خرید ونیزیا استانبول با دیگر مراکز خرید فوق‌العاده و بی‌نظیر این شهر، علاوه بر سبک معماری ایتالیایی‌اش، وجود گندولاهاست؛ قایق‌های مسافربری باریک و کشیده که در شهر آبی ونیز ایتالیا برای حمل‌ونقل مسافران مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این مرکز خرید می‌توانید یکی از این گندولاها را کرایه کنید و به تماشای مغازه‌های اطراف بپردازید و هرکجا که خواستید می‌توانید، بخواهید تا گندولا را متوقف کنند تا پیاده شده و به خرید از مغازه موردنظرتان بپردازید. 


خرید در مرکز خرید ونیزیا استانبول 

در مرکز خرید ونیزیا استانبول می‌توان در بین همهمه حضور برترین‌ و درجه‌یک‌ترین برندهای جهان، از ترکیه، اروپا تا آمریکا با نازل‌ترین قیمت‌ها در دسته‌بندی‌های گوناگون به تجربه خریدی لذت‌بخش دست پیدا کنید. 

تعدادی از برندهای مشهور این مرکز خرید، کوتو، ال سی واکی کی، بامبی، لوفت، سارار، کالینز و یو اس پولو را می‌توان نام برد. 


نمایی-از-مرکز-خرید-ونیزیا-استانبول


بعد از خستگی گشت‌وگذار در بین مغازه‌های متعدد و کلی خرید کردن، حتماً باید به فست‌فودها و کافه‌های بی‌نظیر این مرکز خرید هم سری بزنید تا مجدداً انرژی بگیرید و این بار به سمت فروشگاه‌های برندهای سامسونگ و ترک تله‌کام بروید تا خرید از دنیای فناوری و تلفن همراه را هم تجربه کنید. 

همچنین فراموش نکنید که حتماً به مرکز تکنوسا سر بزنید که در آنجا آمیخته‌ای از دنیای فناوری، تلفن همراه و لوازم برقی خانگی الکتریکی را در کنار باکیفیت‌ترین اجناس اصل شاهد خواهید بود. 


غذاهای مرکز خرید ونیزیا استانبول 

در کنار آن همه فست‌فود و کافه‌ای که در این مرکز خرید به سرو غذاهای ترکی و نوشیدنی‌های خوش‌مزه می‌پردازند، باید حتماً به دو رقیب بی‌نظیر و خوش‌سابقه در طبخ کباب‌های دونر ترک بروید و دونرهای‌شان را امتحان کنید. 

رستوران‌های کاساپ دونر و بای‌ دونر دو تا از بهترین‌های استانبول هستند که در مرکز ونیزیا استانبول به علاقمندان به غذاهای اصیل و سنتی ترکی، بهترین طعم و مزه و یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین‌ها را به شما ارائه می‌دهند. 


مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول

خدمات ویژه مرکز خرید ونیزیا استانبول 

در مرکز خرید ونیزیا استانبول می‌توانید با تعدادی نزدیک به 10 بانک معروف کشور ترکیه روبرو شوید که سرویس‌های خودپردازشان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد و بااستفاده از مسترکارت می‌توانید از آن پول نقد برداشت کنید یا اگر هم نیاز به انجام کارهای بانکی دیگر داشته باشید، دیگر نگران پیدا کردن‌شان نباشید. 

در این مرکز خرید برای بازگشت به هتل یا مسافرخانه محل اقامت‌تان در زمانی‌که وسیله‌های خریدتان بیش از حدی است که بتوانید آن‌ها را تا رسیدن به وسائل نقلیه‌ای همچون اتوبوس، مترو و تراموا برسانید، از تاکسی سرویس‌ها می‌شود استفاده کرد. 


مرکز-خرید-ونیزیا-استانبول


اگر زمانی‌ در آن شلوغی‌های دوست‌داشتنی چیزی گم کردید یا دیدید که چیزی جایی افتاده و ظاهراً گم‌شده است می‌توانید یک سری به مرکز اشیای گم‌شده این مرکز خرید بزنید. 

افرادی که از ناتوانی جسمی حرکتی رنج می‌برند هم می‌توانند از ویلچرهایی که برای معلولین در این مرکز خرید تعبیه شده استفاده کنند و برای استفاده از آن صرفاً باید کارت شناسایی یا پاسپورت‌تان همراه‌تان باشد. 

در میانه گشت‌وگذار و جستجوهای خود بین مغازه‌های گوناگون می‌توانید به یکی از 9 سالن سینمای پیشرفته این مرکز خرید رفته و از تماشای فیلم‌های روز سینمای هالیوود لذت ببرید. 

همچنین اگر قصد دارید نمازتان را حتماً اول وقت بخوانید و نمی‌خواهید برای بازگشت به هتل یا مسافرخانه محل اسکان‌تان صبر کنید، به مسجد این مرکز خرید استانبول بروید. 

و در پایان آن دسته گردشگرانی که می‌خواهند مدتی کودکان‌شان را در فضایی در کنار سایر کودکان به بازی و تفریح سرگرم کنند، می‌توانید به اتاق‌های کودک این مرکز خرید واقع در استانبول حتماً سر بزنید. 


مرکز-خرید-ونیزیا-استانبول


دسترسی به مرکز خرید ونیزیا در استانبول 

ساعات کاری مرکز خرید ونیزیا استانبول از 10 صبح تا 10 شب بوده و برای دسترسی به آن اگر در میدان تکسیم حضور دارید، کافی است سوار مترو شده و پس از پیاده شدن در ایستگاه مجیدیه کوی-شیشلی به سراغ اتوبوس‌ها رفته و با پرسش از محلی‌ها، سوار اتوبوسی شوید که به ایستگاه ادیرنه می‌رود و در آنجا پیاده شوید و مرکز خرید ونیزیا استانبول را در همان نزدیکی‌ها می‌بینید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید