بهترین هتل‌های قطر | 6 هتل برتر در دوحه
زهرا نیرومند 1401/02/19 1811 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

قطر، یکی از کشورهای همسایه ایران است. این کشور در سال‌های اخیر پیشرفت قابل‌ توجهی داشته و فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه گردشگری و رونق این صنعت انجام داده است. ساخت هتل‌های متعدد یکی از این فعالیت‌هاست. در سفر به قطر نگرانی بابت رزرو هتل ندارید. کافیست بودجه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن بهترین گزینه را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که انتخاب یک هتل خوب بسیار مهم است و تاثیر زیادی بر روی کیفیت سفر شما دارد. برای این‌که بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، باید بهترین هتل‌های قطر را بشناسید و با ویژگی‌های هریک از آن‌ها آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم 6  هتل برتر در دوحه، پایتخت قطر را به شما عزیزان معرفی ‌کنیم. این هتل‌ها در رده‌های مختلف 3 ستاره­، 4 ستاره و 5 ستاره هستند و  جزو بهترین هتل‌های قطر در سال 2022 می‌باشند. با ما همراه باشید تا با امکانات و ویژگی‌های هریک از این هتل‎ها آشنا شوید.

هتل 3 ستاره سوئیس بلین دوحه (Swiss-Belinn Doha)

هتل سوئیس بلین یکی  از بهترین هتل‌های قطر است. این هتل در کنار ایستگاه متروی السد واقع شده و دسترسی به دیگر نقاط شهر را برای گردشگران آسان می‌کند. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع هستند و امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کتری، میز، کمد لباس، حمام اختصاصی و سشوار را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوران، قهوه‌خانه، اجرای موسیقی زنده، سالن اسپا، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام، اتاق تلویزیون، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، سرویس روزانه اتاق، اتاق‌های خانوادگی، امکانات جلسه، فکس و فتوکپی، خشک‌شویی، امکانات اتو­، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاه،  خدمات کرایه اتومبیل و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد. هتل سوئیس بلین دارای دو رستوران است. رستوران سلطانی، یک رستوران هندی است. این رستوران غذاهای خود را با کیفیت بالا آماده می‌کند و در دو وعده ناهار و شام برای مهمانان سرو می‌نماید. کافه سوئیس، رستوران دیگر این هتل است که انواع غذاهای بین‌المللی، خاورمیانه، آسیایی و کره‌ای را در منوی خود دارد. این رستوران علاوه بر ناهار و شام دارای منوی صبحانه نیز می‎باشد. 

هتل سوئیس بلین در خیابان السد دوحه قرار دارد و به مراکز خرید رویال پلازا و رامز نزدیک است. این هتل 1.8 کیلومتر با قلعه دوحه، 2.6 کیلومتر با سوق واقف،4.6 کیلومتر با موزه ملی قطر و 3 کیلومتر با تفریحگاه ساحلی کورنیش فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی حمد 11.2 کیلومتر می‌باشد. 

هتل 3 ستاره سوئیس بلین دوحه (Swiss-Belinn Doha)

هتل 3 ستاره لا کاستل (La Castle)

لا کاستل هتل 3 ستاره‌ی دیگری است که در لیست بهترین هتل‌های قطر جای دارد. این هتل در منطقه خوبی از شهر واقع شده و هزینه مناسبی نیز دارد. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و امکاناتی چون منطقه نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کتری، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. برخی از اتاق‌های هتل آشپزخانه کوچکی دارند و لوازمی چون مایکروویو، یخچال و فر را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، مرکز تناسب اندام، مرکز آب‌گرم، امکانات اسپا، خدمات ماساژ، اتاق تلویزیون، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، اتاق‌های خانوادگی، انبار چمدان، فکس و فتوکپی، خشک‌شویی، امکانات اتو­، مرکز تجاری­، صبحانه در اتاق، سرویس روزانه اتاق، امکانات جلسه، صرافی، خدمات کرایه اتومبیل و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد. تاج مهاراجه تنها رستوران موجود در این هتل است. این رستوران انواع غذاهای اروپایی، ایتالیایی، چینی و هندی را در منوی خود دارد و آن‌ها در وعده‌های غذایی مختلف برای مهمانان سرو می‌کند.    

لا کاستل در 600 متری قلعه دوحه واقع شده و حدود یک کیلومتر با بازار سوق واقف فاصله دارد. فاصله هتل تا مرکز تجاری الروناق 1.7 کیلومتر، پارک البیدا 1.9 کیلومتر، موزه ملی قطر 2.7 کیلومتر و تفریحگاه ساحلی کورنیش  3 کیلومتر می‌باشد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین‌المللی حمد است که در فاصله 9.6 کیلومتری آن قرار دارد.

هتل 3 ستاره لا کاستل (La Castle)

هتل 4 ستاره ساپفیر پلازا (Sapphire Plaza)

ساپفیر پلازا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دوحه است. این هتل دارای 174 اتاق و 24 سوئیت می‌باشد و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کتری، حمام اختصاصی، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. 

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، مبلمان فضای باز، اتاق تلویزیون، استخر، مرکز تناسب اندام، اتاق بخار، امکانات اسپا، مرکز آب‌گرم، خدمات ماساژ، وای فای رایگان، اتاق‌های خانوادگی، صبحانه در اتاق،  پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، انبار چمدان، امکانات جلسه، فکس و فتوکپی،  صرافی، شاتل فرودگاه و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد. رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی را در منوی خود دارد و آن‌ها را با کیفیتی بسیار بالا برای مهمانان سرو می‌کند.  

ساپفیر پلازا در 1.5 کیلومتری قلعه دوحه واقع شده و حدود 2 کیلومتر با بازار سوق واقف فاصله دارد. فاصله هتل تا مرکز خرید رویال پلازا  1.2 کیلومتر، پارک البیدا 1.6 کیلومتر، مجتمع خرید رامز 1.9 کیلومتر و موزه ملی قطر 3.9 کیلومتر می‌باشد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین‌المللی حمد است که در فاصله 10.8 کیلومتری آن قرار دارد.

هتل 4 ستاره ساپفیر پلازا (Sapphire Plaza)

هتل 4 ستاره استراتو هتل بای وارویک (Strato Hotel By Warwick)

استراتو هتل بای وارویک از دیگر هتل‌های 4 ستاره دوحه است که در لیست بهترین‌ هتل‌های قطر جای می‌گیرد. این هتل اتاق‌هایی با ویژگی‌ها و اندازه‌های مختلف را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. تمامی اتاق‌ها عایق صدا هستند و به امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، تلفن، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کتری، کمد لباس، میز مطالعه، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز می‌باشند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوران، مبلمان فضای باز، مرکز آب گرم، سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق تلویزیون، وای فای رایگان، اتاق‌های خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، سرویس روزانه اتاق، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، صرافی، فروشگاه هدیه، فکس و فتوکپی، خدمات اتو، خشک‌شویی، آرایشگاه، خدمات کرایه ماشین و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد.   

هتل استراتو در 2 کیلومتری موزه ملی قطر واقع شده و حدود 6 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی حمد فاصله دارد. فاصله هتل تا مرکز خرید دانا 2.3 کیلومتر، مرکز تجاری الروناق 2.4 کیلومتر، تفریحگاه ساحلی کورنیش 2.7 کیلومتر، سوق واقف و پارک میا 3 کیلومتر می‌باشد.

هتل 4 ستاره استراتو هتل بای وارویک (Strato Hotel By Warwick)

هتل 5 ستاره ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental)

ماندارین اورینتال، یکی از بهترین هتل‌های قطر است که در مرکز شهر دوحه قرار دارد. این هتل امکاناتی در سطح جهانی ارائه می‌دهد و در دسته هتل‌های لوکس قرار می‌گیرد. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کتری، میز، کمد لباس، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان  را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به تراس، استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، سونا، اتاق بخار، سالن اسپا، خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، اتاق‌های خانوادگی، صبحانه در اتاق، انبار چمدان، امکانات جلسه، فکس و فتوکپی، خدمات نگهداری از کودک، صندوق امانات، خشک‌شویی، امکانات اتو­، دستگاه خودپرداز، صرافی و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد. هتل ماندارین دارای 7 رستوران است. رستوران‌های هتل انواع غذاهای بین‌المللی را در منوی خود دارند و در وعده‌های مختلف برای مهمانان سرو می‌کنند. ایزو (IZU) یکی از رستوران‌های هتل است که در منوی خود غذاهای مدیترانه‌ای را نیز دارد.

هتل ماندارین اورینتال در مرکز شهر دوحه و در خیابان مشیرب واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر نزدیک است. این هتل 700 متر با قلعه دوحه، 800 متر با سوق واقف، 1.4 کیلومتر با مرکز تجاری الروناق و 2.4 کیلومتر با موزه ملی قطر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی حمد 9.3 کیلومتر می‌باشد. 

هتل 5 ستاره ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental)

هتل 5 ستاره  ال ناجادا بای تیوولی (Al Najada by Tivoli)

ال ناجادا بای تیوولی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دوحه است. این هتل اتاق‌ها و سوئیت‎های 40 تا 135 متری دارد و آن‌ها را با ویژگی‌های مختلف در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. همه اتاق‌های هتل دارای بالکن هستند و نمایی زیبا از شهر را به نمایش می‌گذارند. سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کتری برقی، تلفن، میز مطالعه، کمد لباس، جالباسی، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان از جمله امکاناتی هستند که به طور مشترک در تمامی اتاق‌ها وجود دارند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر در فضای باز، چترهای آفتاب‌گیر، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان،  پذیرش 24 ساعته، اتاق‌های خانوادگی، امکانات جلسه، صندوق امانات، خدمات نگهداری از کودک، نظافت روزانه اتاق­، انبار چمدان، خشک‌شویی، امکانات اتو­، صرافی و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد. این هتل دارای 3 رستوران می‌باشد. رستوران‌های هتل انواع غذاهای بین‌المللی­، آسیایی، خاورمیانه، غذاهای دریایی، محلی و گریل را برای مهمانان خود آماده می‌کنند و با بالاترین کیفیت به آنان ارائه می‌دهند.   

هتل ال ناجادا در خیابان الجفیری واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر نزدیک است. این هتل 400 متر با سوق واقف، 600 متر با مرکز تجاری الروناق، 1.3 کیلومتر با قلعه دوحه و موزه هنرهای اسلامی، 1.4 کیلومتر با تفریحگاه ساحلی کورنیش و 1.6 کیلومتر با موزه ملی قطر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی حمد 8.5 کیلومتر می‌باشد.   

هتل 5 ستاره  ال ناجادا بای تیوولی (Al Najada by Tivoli)

در این مقاله بهترین هتل‌های قطر در دوحه را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها و امکانات هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از هتل‌های 3 ستاره، 4 ستاره یا 5 ستاره را انتخاب نمایید و یک اقامت عالی در این کشور داشته باشید. اگر دوست دارید محل اقامت خود را قبل از سفر رزرو کنید می‌توانید این کار را از طریق وب‌سایت کایت انجام دهید. کارشناسان کایت به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و اطلاعات لازم را برای انتخاب بهتر در اختیارتان قرار می‌دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید