ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک به استادیوم‌ های بازی‌های ایران
زهرا نیرومند 1401/02/10 1076 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


همان‌طور که می‌دانید، ایران یکی از کشورهای حاضر در جام‌ جهانی 2022 قطر است. تیم ملی فوتبال ایران در دور اول با سه کشور انگلیس، آمریکا و پلی‌آف اروپا بازی دارد. بازی‌های ایران در سه ورزشگاه الخلیفه، الثمامه و احمد بن علی برگزار می‌شود. اگر قصد سفر به قطر  را دارید و دوست دارید از نزدیک تیم فوتبال کشورمان را تشویق کنید، باید از همین الآن به فکر رزرو تور، هتل و بلیط باشید. در این مقاله ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک به استادیوم ‌های بازی‌های ایران را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم. برای آشنایی با این هتل‌ها ادامه مطلب را دنبال نمایید.

هتل‌های نزدیک به ورزشگاه الخلیفه

هتل رادیسون بلو دوحه (Radisson Blu Hotel)

رادیسون بلو یکی از ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک به استادیوم‌ الخلیفه است و تنها 8 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل در قلب منطقه خرید دوحه واقع شده است. هتل رادیسون دکوراسیونی مدرن و کاملا امروزی دارد و با نمادهایی از فرهنگ‌های عربی، ژاپنی و هندی تزئین شده است. همه اتاق‌های هتل به رختخواب و مبلمان لوکس مجهز هستند و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، گاوصندوق و حمام اختصاصی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به مبلمان در فضای باز، تراس، باغ، رستوران، کافه، استخر روباز و پوشیده، سونا، باشگاه تناسب اندام، خدمات ماساژ، تنیس روی میز، زمین بازی بچه‌ها، امکانات جلسه، خدمات نگهداری کودک، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق، صبحانه در اتاق، انبار چمدان، صرافی، دستگاه خودپرداز، خدمات اتو، خشک‌شویی، فکس و فتوکپی،  آرایشگاه، وای‌فای رایگان و پارکینگ اشاره کرد. هتل رادیسون 10 رستوران مختلف دارد و انواع غذهای بین‌المللی­، ایتالیایی­، اسپانیایی­، هندی، چینی و ... را برای مهمانان خود آماده می‌کند.

هزینه اقامت در اتاق‌های استاندارد 2 نفره این هتل حدود 450 هزار تومان به ازای هر شب می‌باشد. اتاق‌های این هتل اندازه و امکانات مختلفی دارند  و به شبی 3 میلیون تومان نیز می‌رسند.

هتل رادیسون بلو دوحه (Radisson Blu Hotel)


هتل گلف پیرلز (Gulf Pearls Hotel)

گلف پیرلز یک هتل 4 ستاره است که در نزدیکی ورزشگاه الخلیفه قرار دارد. این هتل تنها 7 کیلومتر با ورزشگاه فاصله دارد و به راحتی قابل دسترسی است. هتل آپارتمان گلف پیرلز اتاق‌هایی با اندازه‌ها و ویژگی‌های مختلف دارد. همه اتاق‌های هتل به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کمد لباس، گاوصندوق، سشوار و حمام اختصاصی مجهز هستند. برخی از واحد‌های هتل سوئیت هستند و آشپزخانه با امکانات کامل را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر روی پشت بام، سونا، مرکز تناسب اندام، مبلمان در فضای باز، تراس، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق، انبار چمدان، صرافی، دستگاه خودپرداز، خدمات اتو، خشک‌شویی، فکس و فتوکپی، آرایشگاه، وای فای رایگان و پارکینگ اشاره کرد. رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین المللی، آسیایی، خاورمیانه و گریل را با بالاترین کیفیت آماده کرده و برای مهمانان خود سرو می‌کند.  

هزینه اقامت در اتاق‌های استاندارد 2 نفره این هتل حدود 300  هزار تومان به ازای هر شب می‌باشد.

هتل گلف پیرلز (Gulf Pearls Hotel)

هتل المادینا سوئیتس دوحه (Al Madina Suites Doha)

المادینا از جمله ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک به استادیوم‌ الخلیفه است که حدود 11 کیلومتر با ورزشگاه فاصله دارد. این هتل سوئیت‌هایی با اندازه‌های مختلف را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. سوئیت‌های هتل چشم‌انداز زیبایی به شهر دارند و به امکاناتی چون مبلمان، بالکن، سیستم‌ تهویه مطبوع، آشپزخانه، یخچال، مایکروویو، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کمد لباس، امکانات اتو، سشوار و حمام اختصاصی مجهز هستند. 

از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن بدنسازی، اتاق‌های خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، انبار چمدان، نظافت روزانه اتاق، خدمات اتو، خشک‌شویی، فکس و فتوکپی، صندوق امانات، خدمات کرایه ماشین، وای‌فای رایگان و پارکینگ اشاره کرد. رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین المللی، آسیایی و هندی را در منوی خود دارد و آن‌ها را با بهترین کیفیت برای مهمانان آماده می‌کند.

هزینه اقامت در سوئیت‌های این هتل 300 تا 350 هزار تومان به ازای هر شب می‌باشد.

هتل المادینا سوئیتس دوحه (Al Madina Suites Doha)

تاون هتل (the town hotel)   

تاون یک هتل 3 ستاره است. این هتل در منطقه مشیرب واقع شده و 11 کیلومتر با ورزشگاه الخلیفه فاصله دارد. اتاق‌های هتل تاون چشم‌اندازی رو به شهر دارند و امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار، تلفن، مینی‌بار، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کمد لباس، سشوار و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به  استخر روی پشت بام، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان، میز پذیرش 24 ساعته، انبار چمدان،  نظافت روزانه اتاق، شاتل فرودگاه، صرافی، خدمات اتو، خشک‌شویی، فکس و فتوکپی، دستگاه خودپرداز و پارکینگ اشاره کرد. هتل تاون دارای یک رستوران نیز می‌باشد که انواع غذاهای آمریکایی، آسیایی، هندی و پیتزا را در منوی خود دارد. 

هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل چیزی حدود 250 هزار تومان به ازای هر شب می‌باشد.

تاون هتل (the town hotel)   

هتل‌های نزدیک به ورزشگاه الثمامه

المانسور سوئیتس (Al Mansour Suites)

المانسور، یک هتل 4 ستاره است که در نزدیکی ورزشگاه الثمامه قرار دارد. این هتل یکی از ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک به استادیوم‌ محسوب می‌شود  و در فاصله 10.4 کیلومتری آن واقع شده است. تمامی واحدهای این هتل به امکاناتی چون  سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، کمد لباس، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند و چشم‏اندازهای زیبایی از شهر یا باغ را به نمایش می‌گذارند. 

از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، جکوزی، خدمات ماساژ، سونا، اسپا، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، امکانات جلسه، صندوق امانات،  انبار چمدان، نظافت روزانه اتاق، صرافی، خدمات اتو، خشک‌شویی، وای فای رایگان، آرایشگاه و پارکینگ اشاره کرد. این هتل 2 رستوران دارد که در منوی آن‌ها انواع غذاهای بین‌المللی، آفریقایی، آمریکایی، آسیایی و  عربی دیده می‌شود. 

هزینه اقامت در اتاق‌های استاندارد هتل المانسور چیزی حدود 300 هزار تومان به ازای هر شب می‌باشد.

المانسور سوئیتس (Al Mansour Suites)

هتل راودا (Rawda Hotel)

هتل راودا در منطقه المنتزه دوحه واقع شده و حدود 11 کیلومتر با ورزشگاه الثمامه فاصله دارد. تمامی واحدهای این هتل عایق صدا هستند و به امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، مینی بار،  اتاق نشیمن، آشپزخانه، مایکروویو­، یخچال، گاوصندوق، امکانات اتو، کمد لباس، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز می‌باشند.   

از دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس، مبلمان در فضای باز، استخر روی پشت‌بام، میز پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، اتاق‌های خانوادگی، وای فای رایگان، انبار چمدان، نظافت روزانه اتاق، صندوق امانات، خدمات اتو، خشک‌شویی، صرافی و پارکینگ اشاره کرد.

هزینه اقامت در سوئیت‌های این هتل چیزی حدود 300 تا 350 هزار تومان به ازای هر شب می‌باشد.

هتل راودا (Rawda Hotel)

هتل چیرمن (Chairmen Hotel)

چیرمن یکی از ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک به استادیوم‌ الثمامه است. این هتل در خیابان المنصوره واقع شده و حدود 8.3  کیلومتر با ورزشگاه فاصله دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل تخت‌های راحت آن است. تمامی اتاق‌های هتل چیرمن مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و امکاناتی چون قهوه‌ساز یا چای‌ساز، کمد لباس، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. 

از دیگر امکانات هتل می‌توان به اتاق تلویزیون، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ، امکانات اسپا، اتاق‌های خانوادگی، اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق، وای فای رایگان، انبار چمدان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه ماشین، خدمات اتو، خشک‌شویی­، فکس و فتوکپی، صرافی و پارکینگ اشاره کرد. هتل چیرمن دارای یک رستوران درجه یک می‌باشد که در منوی آن انواع غذاهای بین‌المللی، آسیایی، آمریکایی، هندی، فیلیپینی، پیتزا، غذاهای دریایی، عربی و گریل دیده می‌شود.

هزینه اقامت در اتاق‌های استاندارد هتل چیرمن چیزی حدود 300 هزار تومان به ازای هر شب می‌باشد.

هتل چیرمن (Chairmen Hotel)

هتل‌های نزدیک به ورزشگاه احمد بن علی

هتل كنترو كاپیتال دوحه  (Centro Capital Doha)

هتل كنترو كاپیتال دوحه در خیابان الجزيره، منطقه بن محمود واقع شده و حدود 19 کیلومتر با ورزشگاه احمد بن علی فاصله دارد. این هتل دارای 227 اتاق و سوئیت می‌باشد. اتاق‌های هتل طراحی و چیدمان مدرنی دارند و  به امکاناتی چون قهوه‌ساز یا چای‌ساز، کمد لباس، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز می‌باشند. سوئیت‌های هتل نیز آشپزخانه با امکانات کامل را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های خانوادگی، صبحانه در اتاق، نظافت روزانه اتاق، امکانات جلسه، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، انبار چمدان،  شاتل فرودگاه، خدمات اتو، خشک‌شویی­، فکس و فتوکپی، صرافی، خودپرداز و پارکینگ اشاره کرد. هتل كنترو كاپیتال دارای3 رستوران می‌باشد. رستوران‌های هتل انواع غذاهای بین‌المللی  و عربی را در منوی خود دارند و آن‌ها را با بالاترین کیفیت به مهمانان ارائه می‌دهند.

هزینه اقامت در اتاق‌های دو نفره هتل كنترو كاپیتال دوحه 250 تا 350 هزار تومان به ازای هر شب می‌باشد. اتاق‌های این هتل اندازه و امکانات مختلفی دارند  و به شبی 800 هزار تومان نیز می‌رسند.

هتل كنترو كاپیتال دوحه  (Centro Capital Doha)

هتل ساپفیر پلازا (Sapphire Plaza Hotel)

ساپفیر پلازا  از جمله ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک به استادیوم است. این هتل 4 ستاره در جاده الریان و در فاصله 18 کیلومتری ورزشگاه احمد بن علی واقع شده است. هتل سافایر پلازا دارای 174 اتاق  و 24 سوئیت لوکس می‌باشد. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت است و امکاناتی چون  قهوه‌ساز یا چای‌ساز، کمد لباس،  حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. برخی از اتاق‌ها بخش نشیمن نیز دارند.

 از دیگر امکانات هتل می‌توان به اتاق تلویزیون، استخر، مرکز تناسب اندام، سونا، امکانات اسپا، خدمات ماساژ، اتاق‌های خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، نظافت روزانه اتاق، شاتل فرودگاه، انبار چمدان،  خدمات اتو، خشک‌شویی­، فکس و فتوکپی، صرافی، خودپرداز و پارکینگ اشاره کرد. رستوران‌ هتل انواع غذاهای بین‌المللی را در منوی خود دارد و آن‌ها را با بالاترین کیفیت به مهمانان ارائه می‌دهد.

هزینه اقامت در اتاق‌های هتل ساپفیر پلازا  از شبی 200 هزار تومان شروع می‌شود و به 900 هزار تومان نیز می‌رسد.

هتل ساپفیر پلازا (Sapphire Plaza Hotel)

هتل پریمیر این دوحه ادوكیشن سیتی (Premier Inn Doha Education City Hotel)

پریمیر این دوحه، یک هتل 3 ستاره است که به تازگی در مجموعه شهرک آموزش دوحه راه‌اندازی شده است. این هتل یکی از ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک به استادیوم احمد بن علی می‌باشد و حدود 11 کیلومتر با آن فاصله دارد. پریمیر این دوحه 219 اتاق دارد. هریک از اتاق‌های هتل به  سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت مجهز هستند و امکاناتی چون میز کار، قهوه‌ساز یا چای‌ساز، تلفن، کمد لباس، حمام اختصاصی با وان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.   

از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر، مرکز تناسب اندام، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، اتاق‌های خانوادگی، امکانات جلسه، نظافت روزانه اتاق، انبار چمدان، خدمات اتو، خشک‌شویی­، شاتل فرودگاه، فکس و فتوکپی،  فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد. رستوران‌ هتل انواع غذاهای بین‌المللی را در منوی خود دارد و آن‌ها را با بالاترین کیفیت به مهمانان ارائه می‌دهد.

هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل چیزی بین 250 تا 350 هزار تومان به ازای هر شب می‌باشد.

هتل پریمیر این دوحه ادوكیشن سیتی (Premier Inn Doha Education City Hotel)

در این مقاله ارزان‌ترین هتل‌های نزدیک به استادیوم های بازی‌های ایران در جام جهانی 2022 قطر را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اگر دوست دارید در زمان برگزاری بازی‌های جام‌جهانی در قطر حضور داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم با تورهای جام‌جهانی 2022 همراه شوید و صفر تا صد برنامه‌ریزی سفر خود را به افراد حرفه‌ای بسپارید. اگر مایل به سفر انفرادی هستید، می‌توانید خرید بلیط هواپیما، رزرو اتاق، دریافت ویزا و ... را از طریق آژانس گردشگری کایت انجام دهید. کارشناسان کایت به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و اطلاعات موردنیاز را در اختیارتان قرار می‌دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید