بهترین هتل‌های سرعین | 12  هتل برتر در سرعین اردبیل
زهرا نیرومند 1400/10/12 5634 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



سرعین، یکی از توریستی‌ترین شهرهای استان اردبیل است که در 30 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد. این شهر با چشمه‌های متعدد آب گرمش شناخته می‌شود و در دو فصل بهار و تابستان مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. اگر قصد استفاده از آب گرم‌های معدنی سرعین را دارید، باید یک هتل مناسب انتخاب کنید تا بتوانید چند روزی را در این شهر زیبا اقامت داشته باشید. در این مقاله بهترین هتل‌های سرعین اردبیل را به شما عزیزان  معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

هتل رویال پارک

رویال پارک، یکی از بهترین هتل‌های سرعین اردبیل است که از سال 1397 در این شهر افتتاح شد. این هتل 4 طبقه دارای 22  باب اتاق و سوئیت اقامتی می‌باشد و بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. اگر قصد دارید یک هتل مجلل و مدرن را برای اقامت در سرعین انتخاب کنید، رویال پارک بهترین گزینه برای شماست. هتل رویال پارک دارای بزرگ‌ترین مجموعه آب‌درمانی خاورمیانه بوده و بسیار مجهز می‌باشد.

 از جمله امکانات هتل رویال  می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، مرکز اسپا، استخر روباز و سربسته، سالن‌های بدنسازی مجهز، سونا خشک و بخار، ماساژ، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان در لابی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، نمازخانه، خشکشویی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل رویال پارک در خیابان دارایی، روبروی هتل لاله واقع شده است.

هتل رویال پارک

هتل رضوان خلیج‌فارس

رضوان خلیج‌فارس، هتل 4 ستاره دیگری است که در لیست بهترین هتل‌های سرعین جای می‌گیرد. این هتل در 5 طبقه بنا شده و دارای 80  اتاق و سوئیت می‌باشد. یکی از مهم‎ترین ویژگی‌های هتل رضوان، موقعیت جغرافیایی آن است. این هتل دسترسی خوبی به خیابان‌های مرکزی شهر دارد و به مراکز آب گرم سرعین نیز بسیار نزدیک می‌باشد. 

از جمله امکانات این هتل می‌توان به فضای سبز، رستوران، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ،  استخر، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، سالن ورزشی، اینترنت رایگان در لابی،  پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، فروشگاه، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، نمازخانه، خشکشویی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل رضوان خلیج‌فارس در میدان دانش، خیابان بعثت واقع شده است.

هتل رضوان خلیج‌فارس

 هتل پدرام

پدرام، یکی از بهترین هتل‌های سرعین است. این هتل 4 ستاره در 10 طبقه بنا شده و دارای 46 اتاق با ویژگی‎های مختلف می‌باشد. هتل پدرام در نزدیکی میدان اصلی شهر و مراکز تجاری ساخته شده و چشم‌اندازی زیبایی از کوهستان  را نیز پیش‌روی مسافران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به صبحانه‌های محلی آن اشاره کرد که با مواد اولیه کاملا ارگانیک تهیه می‎شود.

هتل پدرام امکاناتی چون رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، مجموعه ورزشی، بیلیارد، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، خدمات ویژه معلولین، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، فروشگاه، تاکسی سرویس، خشکشویی، اتاق چمدان، صرافی و پارکینگ را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل پدرام در خیابان دارایی سرعين واقع شده است.

 هتل پدرام

هتل لاله   

لاله یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های سرعین اردبیل است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، موقعیت جغرافیایی  بسیار خوب آن است. هتل لاله در مرکز شهر بنا شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و مراکز آب‌درمانی سرعین نزدیک است. 

این هتل امکاناتی چون رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی،  فضای سبز، فضای پیاده‌روی، باغچه، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس، پارک بازی کودکان، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، اتاق چمدان، فروشگاه و غرفه‌های سوغاتی، فکس، فتوکپی و پارکینگ را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و به بهترین نحو از آنان پذیرایی می‌کند. پرسنل هتل لاله به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار کنند.

 هتل لاله در پایین‌تر از میدان دانش، نبش خیابان دارایی، روبروی مجموعه آب‌درمانی سبلان واقع شده است.

هتل لاله   

هتل بوستان

هتل بوستان اولین هتل ۴ ستاره سرعین است که در سال ۱۳۸۹ در این شهر افتتاح شد. این هتل در 7 طبقه بنا شده و دارای 56 اتاق و سوئیت می‎باشد. هتل بوستان در منطقه خوبی از شهر قرار دارد و به مراکز تفریحی و آب‌درمانی بسیار نزدیک است.

از جمله امکانات هتل بوستان می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، سالن ورزشی، تلویزیون، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فروشگاه، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد. این هتل در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و شرایط بهتری را برای مهمانان فراهم آورد.

هتل بوستان در خیابان معلم شرقی، پلاک یک واقع شده است.

هتل بوستان

هتل آپارتمان ارشاد

ارشاد، یک هتل آپارتمان 4 ستاره است که در لیست بهترین هتل‌های سرعین جای می‌گیرد. هتل ارشاد در 6 طبقه ساخته شده و دارای 56 اتاق می‌باشد. این هتل جنب یک مجتمع‌ آب‌درمانی با نام پهنلو قرار دارد و این یکی از  مهم‌ترین ویژگی آن محسوب می‌شود.

از جمله امکانات هتل ارشاد می‌توان به رستوران، استخر، سونا، جکوزی، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، کافی‌نت، صرافی، خشکشویی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل آپارتمان ارشاد در خیابان ولی‌عصر واقع شده است. 

هتل آپارتمان ارشاد

هتل آپارتمان قهوه‌سوئی

قهوه‌سوئی یک هتل 3 ستاره است که دارای دو مرکز آب‌درمانی در داخل هتل می‌باشد. یک مرکز مخصوص بانوان و مرکز دیگر مربوط به آقایان است. این هتل در 5 طبقه بنا شده و دارای 25 سوئیت و آپارتمان می‌باشد. هتل آپارتمان قهوه‌سوئی امکاناتی در حد یک هتل 5 ستاره دارد و در لیست بهترین هتل‌های سرعین قرار می‌گیرد.

از جمله امکانات هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ،  استخر، سونا، ماساژ، اینترنت، صندوق امانات، نمازخانه، آرایشگاه، خشک‌شویی، صرافی، کافی‌نت، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

هتل قهوه‌سوئی بالاتر از میدان گاو میش‌‌گلی، چهارراه قهوه‌سوئی واقع شده است.

هتل آپارتمان قهوه‌سوئی

هتل آپارتمان اترک

اترک، یک هتل‌آپارتمان 3 ستاره است. این هتل در 4 طبقه بنا شده و دارای 38 واحد اقامتی می‌باشد. هتل آپارتمان اترک از موقعیت‌ جغرافیایی خوبی برخوردار است و در نزدیکی مراکز آب‌درمانی سرعین قرار دارد. از این رو، یکی از بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‎گردد.

از جمله امکانات هتل اترک می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، استخر، سونای بخار و خشک، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، سالن کنفرانس، فروشگاه، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، كتابخانه، صندوق امانات، خشکشویی، صرافی، سیستم اعلام حریق، ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی، فکس، فتوکپی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل آپارتمان اترک در خیابان چالدران  سرعين واقع شده است.

هتل آپارتمان اترک

هتل کبیر

اگر به دنبال هتل‌های ارزان‌تر هستید، می‌توانید هتل 2 ستاره کبیر را برای اقامت انتخاب نمایید. هتل کبیر در 9 طبقه ساخته شده و دارای 37 واحد اقامتی است.  این هتل در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و مراکز آب‌درمانی نزدیک می‌باشد. 

از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، استخر، جکوزی، اینترنت رایگان، پارک کودک، امکان پخت‌وپز در اتاق‌ها، آژانس مسافرتی، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، فروشگاه، تاکسی سرویس، فتوکپی، فکس و پارکینگ اشاره کرد.

هتل کبیر در خیابان امام، نرسیده به چهارراه واقع شده است.

هتل کبیر

هتل آپارتمان دریا

دریا، یکی از بهترین هتل‌های سرعین است. این هتل در 5 طبقه بنا شده و دارای 33 واحد اقامتی با ویژگی‌های مختلف می‎باشد. اتاق‌های دوتخته، سوئیت‌های سه نفره و چهارنفره و آپارتمان‌های یک‌خوابه و دوخوابه، از جمله واحدهای این هتل هستند که امکان اقامت را برای هر سلیقه و بودجه‌ای فراهم می‌آورند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، فضای سبز، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، کتابخانه، آژانس مسافرتی، فروشگاه، مرکز خرید، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی، خشکشویی و پارکینگ اشاره کرد.

هتل دریا در خیابان ولی‎عصر، جنب آب‌گرم گاومیش گلی واقع شده است.  

هتل آپارتمان دریا

هتل صحت

صحت یک هتل دو ستاره است. این هتل در 5 طبقه ساخته شده و دارای 18 واحد اقامتی می‌باشد. یکی از ویژگی‌های این هتل صبحانه‌های محلی بی‎نظیر آن است که مواردی چون فطیر، سرشیر و عسل را شامل می‌گردد.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به فضای سبز، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان، مینی‌بار با هزینه، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، کتابخانه، نمازخانه، فتوکپی، فکس، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

هتل صحت در خیابان دانش، خیابان تختی واقع شده است.

هتل صحت

هتل آپارتمان آنا

آخرین هتلی که در این بخش معرفی می‌کنیم، هتل آپارتمان آنا نام دارد. این هتل 2 ستاره در 7 طبقه ساخته شده و دارای 22 واحد اقامتی است. موقعیت جغرافیایی این هتل و نزدیکی آن به مراکز خرید و تفریحی سرعین از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل آناست که آن را در لیست بهترین هتل‌های سرعین قرار می‌دهد. 

از جمله امکانات هتل می‌توان به فضای سبز، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، خشک‌شویی، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد. تمامی واحدهای هتل مجهز به یخچال، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند و امکانات خوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

هتل آپارتمان آنا در خیابان ژنرال، نبش میدان ویلادق واقع شده است.   

هتل آپارتمان آنا

در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های سرعین پرداخته و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم.  شهر سرعین یکی از توریستی‌ترین شهرهای بخش شمال غربی کشورمان است که به دلیل داشتن آب‌گرم‌های معدنی‌ متعدد مورد توجه قرار می‌گیرد. از این رو، گردشگران بسیاری داشته و دارای هتل‌های زیادی نیز می‌باشد. برخی از هتل‌های این شهر دارای مجموعه آب‌گرم اختصاصی هستند و امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. اگر دوست دارید در شهر سرعین اقامت داشته باشید، می‌توانید یک هتل مناسب را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید و روزهای خوبی را در این شهر زیبا و دیدنی سپری نمایید. هم‌چنین، این فرصت را دارید که با تورهای گردشگری کایت همراه شوید و سفری خوش و خاطره‌انگیز را در کنار یک تیم حرفه‌ای تجربه کنید. برای آگاهی از تورهای سرعین، دیگر صفحات سایت را مشاهده نموده و  شرایط و زمان برگزاری تورها را مورد بررسی قرار دهید. علاوه‌ بر این، می‌توانید با شماره تلفن 75097700- 021  تماس بگیرید و در مورد تور موردنظر خود با کارشناسان کایت مشورت نمایید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید