بهترین هتل‌های تبریز |  10 هتل برتر تبریز + تصاویر
زهرا نیرومند 1400/01/23 1761 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تبریز، یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین شهرهای منطقه آذربایجان ایران است که جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعددی را در خود جای داده است. این منطقه از جمله خنک‌ترین مناطق ایران محسوب می‌شود که زمستان‌هایی بسیار سرد و تابستان‌های خنک و مطبوع دارد. از این رو، در فصل‌های مختلف سال، خصوصا دو فصل بهار و تابستان، موردتوجه بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان قرار می‌گیرد. اگر قصد سفر به تبریز را دارید، باید از قبل تعدادی از هتل‌های آن را بشناسید و با امکانات هریک از آن‌ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب نمایید. ما در این‌جا لیستی از بهترین هتل‌های تبریز را معرفی کرده و  اطلاعات مختصری در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. این لیست از بین هتل‌های 2 ستاره، 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره تبریز انتخاب شده و تمامی بودجه‌ها، از اقتصادی گرفته تا لوکس و گران را شامل می‌شود. با ما همراه باشید تا با 10 هتل برتر تبریز آشنا شوید. همچنین برای شرکت در تور تبریز از صفحه‌ این تور دیدن کنید.

هتل شاه‌گلی پارس

هتل شاه‌گلی یکی از معروف‌ترین هتل‌های تبریز است که در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا قرار دارد. این هتل 5 ستاره در 17 طبقه ساخته شده و  159 اتاق و 20 سوئیت را در خود جای داده است.  هریک از این واحدها به  تخت، مبلمان، میز تحریر، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون ال‌سی‌دی، شبکه ماهواره‌ای، رادیو، اینترنت نامحدود، سشوار، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات وحمام با وان مجهز هستند.

هتل شاه‌گلی پارس امکانات بسیار کاملی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که از بین‌ آن‌ها می‌توان به فضای سبز، رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد، پینگ پونگ، استخر، جکوزی، ماساژ، اسپا، سالن کنفرانس، سالن همایش‌ها، کلینیک، کتابخانه، تاکسی سرویس، سرویس خدمات اتاق، خدمات نگهداری کودک، خدمات ویژه معلولین، خدمات خرید بلیط، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، گشت‌های داخل و خارج شهری، آرایشگاه مردانه، بانک، خودپرداز بانک، صندوق امانات، آتلیه عکاسی، سالن عقد، خشک‌شویی و پارکینگ اشاره کرد. هتل شاه‌گلی دارای سه رستوران است. رستوران گردان محبوب‌ترین رستوران این هتل است که نمایی 360 درجه از شهر تبریز را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد. رستوران یاقوت و زمرد نیز دو رستوران دیگر این هتل 5 ستاره هستند که انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی و فست‌فود را با بالاترین کیفیت در محیط جذاب و دلنشین برای مهمانان سرو می‎کنند.

هتل شاه‌گلی در اتوبان شهید کسائی، جنب پارک ائل گلی واقع شده و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. پارک ائل‌گلی یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری تبریز است که تنها 5 دقیقه با هتل شاه‌گلی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه بین‌المللی تبریز نیز 21 کیلومتر می‎باشد.

هتل شاه‌گلی پارس

هتل لاله پارک

هتل 5 ستاره لاله پارک یکی از بهترین هتل‌های تبریز است که امکانات کاملی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل در  4 طبقه بنا شده و دارای 220 اتاق و سوئیت می‌باشد. هریک از واحدهای هتل به تخت‌های راحت، مبلمان شیک، یخچال، تلویزیون، تلفن، چای‌ساز، مینی‌بار، اینترنت، صندوق امانات، حمام، سشوار و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به  رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن ورزشی، استخر، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، ترنسفر فرودگاهی، سیستم اعلام حریق، سرویس خدمات اتاق، خدمات ویژه معلولین، اتاق بازی، خشک‌شویی، بانک، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، فروشگاه، صرافی، اتاق چمدان، فتوکپی، فکس و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز به 3 زبان   انگلیسی، ترکی و ترکی استانبولی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار نمایند.  

هتل لاله پارک در اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک واقع شده و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. این هتل حدود 17 کیلومتر تا فرودگاه تبریز فاصله دارد.

 هتل لاله پارک

هتل گسترش

هتل گسترش یکی از هتل‌های 4 ستاره این شهر است که در لیست بهترین هتل‌های تبریز جای دارد. این هتل در 11 طبقه بنا شده و دارای 150 واحد اقامتی می‌باشد که هریک از آن‌ها به میز تحریر، یخچال، تلویزیون،  مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و حمام مجهز هستند.

از دیگر امکانات هتل گسترش می‌توان به فضای سبز، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، استخر، سالن ورزشی، سونای بخار و خشک، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته،  سرویس خدمات اتاق، اینترنت رایگان در لابی، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، دستگاه خودپرداز، امکانات ویژه معلولین، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، اتاق چمدان، فتوکپی، فکس، خشک‌شویی، كتابخانه، فروشگاه، آرایشگاه و پارکینگ اشاره کرد.  کارکنان هتل نیز به 3 زبان انگلیسی، ترکی استانبولی و فرانسوی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار نمایند.  

هتل گسترش در چهارراه آب‌رسان واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون ارگ تبریز، مسجد کبود، مقبره‌الشهدا، موزه قاجار، مسجد جامع تبریز و مجتمع تجاری بلور نزدیک است. این هتل حدود 12 کیلومتر تا فرودگاه تبریز فاصله دارد.

هتل گسترش

هتل بین‌المللی تبریز

هتل تبریز یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر است که تاریخ احداث آن به سال 1348 برمی‌گردد. این هتل در 5 طبقه بنا شده و دارای 133 اتاق می‌باشد. برخی از اتاق‌های هتل چشم‌اندازی رو به باغ داشته و تمامی آن‌ها به امکاناتی چون مبلمان، میز تحریر، میز کار، یخچال،  مینی‌بار، اینترنت، تلویزیون ال‌سی‌دی، رادیو، تلفن، کولر گازی، حمام با وان، تهویه مطبوع و سشوار مجهز هستند.

از دیگر امکانات هتل ۴ ستاره تبریز می‌توان به فضای سبز، رستوران، رستوران در فضای باز، کافی‌شاپ، استخر، اینترنت، خشک‌شویی، صندوق امانات، اتاق چمدان، سرویس خدمات اتاق، فکس، فتوکپی، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد. دو  تالار بلوط و نیلوفر از دیگر گزینه‌های موجود در این هتل هستند که ظرفیت پذیرایی از 300 نفر را برای برگزاری جشن، مهمانی، جلسات اداری و سمینارها فراهم می‌کنند. کارکنان هتل نیز به زبان انگلیسی مسلط بوده و می‌توانند به راحتی با مهمانان خارجی خود ارتباط برقرار نمایند.  

هتل تبریز در خيابان امام خمينی، فلكه دانشگاه واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون لاله پارک تبریز، مقبره‌الشهدا، موزه قاجار، مسجد جامع تبریز، مرکز خرید جواهر و مجتمع تجاری بلور نزدیک می‌باشد. این هتل حدود 12 کیلومتر تا فرودگاه تبریز فاصله دارد.  

هتل بین‌المللی تبریز

هتل آپارتمان کسری    

هتل آپارتمان کسری یک هتل  تازه ‌تاسیس 3 ستاره است که در لیست بهترین هتل‌های تبریز جای دارد.  این هتل در 6 طبقه بنا شده و دارای 55 واحد اقامتی می‌باشد که هریک از آن‌ها به امکاناتی چون مبلمان، آشپزخانه، تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، صبحانه رایگان، اینترنت، آسانسور، سرویس خدمات اتاق، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، نزدیکی آن به پارک ائل‌گلی و قرار گرفتن در یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق تبریز است. هتل آپارتمان کسری در ائل‌گلی، اتوبان شهید کسائی واقع شده و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. فاصله این هتل از فرودگاه بین‌المللی تبریز 20 کیلومتر می‌باشد.

هتل آپارتمان کسری    

هتل اهراب  

هتل اهراب  یک هتل میان‌رده 3 ستاره است که در لیست بهترین‌ هتل‌های تبریز جای دارد. این هتل 5 طبقه دارای 47 اتاق است که هریک از آن‌ها به تلویزیون، یخچال، حمام، تهویه مطبوع  و مینی‌بار مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل اهراب می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، آسانسور، سرویس خدمات اتاق، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، خشک‌شویی، خدمات اتو، فکس، فتوکپی و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز به دو زبان  انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار نمایند.   

هتل اهراب  در خیابان امام خمینی، چهارراه باغ گلستان واقع شده و دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. از جمله مکان‌های توریستی نزدیک به هتل می‌توان به مسجد کبود، بازار بزرگ تبریز، ارگ علیشاه و باغ گلستان اشاره کرد. این هتل حدود ۱۲ کیلومتر تا فرودگاه تبریز فاصله دارد.

هتل اهراب  

هتل آزادی

هتل 3  ستاره آزادی، یکی از جدیدترین‌ هتل‌های تبریز است که در لیست هتل‌های میان‌رده این شهر جای دارد. این هتل در 4 طبقه بنا شده و دارای 50 واحد اقامتی می‌باشد که هریک از آن‌ها به مبلمان، یخچال، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع مجهز هستند. این هتل امکانات دیگری را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که از میان آن‌ها می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، دستگاه خودپرداز،  آسانسور، فکس، فتوکپی، خدمات تهیه بلیط، سیستم اعلام حریق، سرویس خدمات اتاق و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار نمایند.

هتل آزادی در خیابان امام خمینی، حدفاصل چهارراه باغ گلستان و چهارراه شریعتی واقع شده و دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. از جمله مکان‌های توریستی نزدیک به هتل می‌توان به مسجد کبود، موزه آذربایجان، موزه مشروطه، بازار بزرگ تبریز، میدان ساعت و برج یانقین اشاره کرد. این هتل حدود 9 کیلومتر تا فرودگاه تبریز فاصله دارد.

هتل آزادی

هتل آپارتمان ارس

هتل آپارتمان ارس یک هتل 2 ستاره اقتصادی است که از سال 1390 فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده است. این هتل در 7 طبقه بنا شده و دارای 26 سوئیت می‌باشد. سوئیت‌های هتل امکاناتی چون آشپزخانه، تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع و حمام را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به اینترنت رایگان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه در اتاق، خدمات سرویس اتاق­، آسانسور، ترنسفر رفت‌وبرگشت، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، صرافی و پارکینگ اشاره کرد.  کارکنان هتل نیز به زبان انگلیسی مسلط بوده و می‌توانند با مهمانان خارجی خود به راحتی ارتباط برقرار نمایند. دقت داشته باشید که این هتل فاقد رستوران و کافی‌شاپ است.

هتل آپارتمان ارس در تقاطع خیابان طالقانی و پاستور واقع شده و دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد. از جمله مکان‌های توریستی نزدیک به هتل می‌توان به مسجد کبود، ارگ علیشاه، بازار بزرگ تبریز، کاخ موزه شهرداری، موزه آذربایجان، موزه ادبی شهریار و مسجد جامع تبریز اشاره کرد. این هتل حدود 13 کیلومتر تا فرودگاه تبریز فاصله دارد. 

هتل آپارتمان ارس

هتل سینا

هتل 2  ستاره سینا، یکی از بهترین هتل‌های تبریز و از جمله اقتصادی‌ترین هتل‌های این شهر است. این هتل در 3 طبقه بنا شده و دارای 55 اتاق می‌باشد که هرکدام از آن‌ها به تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، حمام و تهویه مطبوع مجهز هستند. هتل سینا امکاناتی چون  رستوران، اینترنت رایگان در لابی، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، خشکشویی،  تاکسی سرویس شبانه‌روزی، سرویس خدمات اتاق، صندوق امانات، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق و پارکینگ را با هزینه‌ای بسیار مناسب در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. کارکنان هتل نیز به دو زبان ترکی و انگلیسی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار نمایند.

هتل سینا در خیابان امام خمینی، میدان باغ گلستان واقع شده  و به برخی از جاذبه‌های گردشگری تبریز مانند مسجد کبود، ارگ علیشاه، کاخ موزه شهرداری، بازار بزرگ تبریز، حمام نوبر و باغ گلستان، نزدیک می‌باشد. این هتل حدود 11.1  کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز فاصله دارد. 

هتل سینا

هتل سهند  

هتل 2 ستاره سهند، یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های این شهر است که در لیست بهترین هتل‌های تبریز جای دارد. این هتل در 3 طبقه بنا شده و دارای ۲۸ اتاق می‌باشد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت، سیستم اعلام حریق، سرویس خدمات اتاق، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، سالن صبحانه، اتاق چمدان،  خشکشویی و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار نمایند.

هتل سهند در خیابان امام خمینی، بين سه‌راه فردوسی و سه‌راه طالقانی، روبروی درب اصلی مصلی واقع شده  و به برخی از جاذبه‌های گردشگری تبریز مانند مسجد کبود، ارگ علیشاه، کاخ موزه شهرداری، بازار بزرگ تبریز و موزه آذربایجان، نزدیک است. این هتل حدود 11  کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز فاصله دارد.

هتل سهند  

در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های تبریز پرداخته و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. شما می‌تواند بر اساس بودجه خود و هزینه‌ای که بابت اجاره اقامت‌گاه در نظر گرفته‌اید، بهترین گزینه را انتخاب نموده و روزهای خوبی را در شهر زیبای تبریز سپری کنید. در صورتی که قصد سفر با تورهای گردشگری تبریز را دارید، سری به دیگر صفحات سایت بزنید و  شرایط و زمان برگزاری تورها را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 75097700- 021  تماس گرفته و در مورد تور موردنظر خود با کارشناسان کایت مشورت نمایید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید