بهترین هتل های ۵ ستاره باکو | 5 هتل 5 ستاره برتر باکو
علیرضا مشرقی 1399/08/07 3730 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


باکو یکی از پرطرفدارترین شهرهای خارجی برای ایرانیان محسوب می‌شود. با وجود آنکه واحد پولی کشور آذربایجان یعنی منات، جزء واحد‌های پولی ارزشمند به حساب می‌آید، اما هنوز هم هزینه خدمات گردشگری در آذربایجان بسیار مقرون به صرفه است. از این رو شما می‌توانید با قیمتی مناسب و اقتصادی نسبت به کشورهای اروپایی، سفری لوکس و مجلل را در همسایگی ایران تجربه کنید. اما مهم‌ترین هزینه و مهم‌ترین تصمیم‌گیری در سفر، انتخاب هتل مناسب است. با توجه به افزایش نرخ ارز در چند سال اخیر، تعداد سفرهای خارجی همه ما محدود شده است. از این رو شاید اکثر ما ترجیح دهیم تا در همین تعداد کم و انگشت شمار سفرهای خارجی، در بهترین هتل‌ها اقامت داشته باشیم. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل‌های 5 ستاره باکو را به شما عزیزان همراه معرفی کنیم. انتخاب این 10 هتل به عنوان بهترین هتل های 5 ستاره باکو ، به دست کارشناسان، منتقدان و همچنین با در نظر گرفتن نظر مسافرانی که داخل این هتل‌ها اقامت داشته‌اند انجام شده است. پس می‌توانید به این لیست اطمینان داشته باشید و بر اساس شرایط، بودجه و سلیقه خود، یکی از آنها را برای تجربه اقامتی رویایی در باکو انتخاب نمایید.

5 هتل برتر باکو

  1. هتل بوتیک 19 باکو | Boutique 19 hotel

هتل بوتیک 19 باکو در یکی از بهترین مناطق این شهر واقع شده است و فاصله بسیار کمی تا بهترین مراکز دیدنی باکو، یعنی برج دختر و همچنین کاخ شیروان شاه دارد. در هتل بوتیک 19 که داخل بخش باستانی و تاریخی باکو قرار دارد، هر آنچه از خدمات لوکس و تجملاتی انتظار می‌رود، در اختیار شما خواهد بود. این هتل خدمات پذیرش و همچنین روم سرویس را به صورت 24 ساعته انجام می‌دهد و تمامی کارمندان آن به زبان‌های ترکی استانبولی، آذری، روسی و انگلیسی تسلط دارند تا بتوانید با آنها به راحتی ارتباط برقرار کنید. همچنین کارمندان هتل بوتیک 19، همگی آموزش دیده هستند و می‌دانند که باید چطور با مسافران برخورد داشته باشند.

به صورت کلی پنج نوع اتاق دبل استاندارد، توئین استاندارد، سوئیت اختصاصی، سوئیت فامیلی جونیور و همچنین اتاق توئین یا دبل با بالکن در این هتل وجود دارند که شما می‌توانید بین آنها انتخاب داشته باشید. تمامی اتاق‌ها به امکانات روز و لوکس مجهز هستند. در هر اتاق سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی وجود دارد و بسته رایگان لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت روزانه شارژ می‌شود. در تمامی بخش‌های هتل، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان وجود خواهد داشت تا بتوانید از طریق شبکه‌های اجتماعی با عزیزان خود در ایران ارتباط داشته باشید.

این هتل فضای مخصوص افراد سیگاری و غیر سیگاری را تفکیک کرده است تا هم عزیزانی که به استعمال دخانیات اعتیاد دارند بتوانند از سفر خود لذت ببرند و هم دیگر مسافران از بوی سیگار آزار نبینند. تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع بسیار پیشرفته هستند و امکان تنظیم دمای اتاق نیز برای مسافران وجود خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌ها به تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار، یخچال، کتری برقی، سرویس چای و قهوه، رخت آویز، کمد لباس و همچنین سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز هستند.

از نظر امکانات خورد و خوراک باید بدانید که صبحانه این هتل به صورت سلف سرویس سرو می‌شود و امکان میل کردن صبحانه در اتاق نیز وجود دارد. در این هتل یک رستوران اختصاصی نیز تعبیه شده است تا مسافران بتوانند بدون خروج از هتل، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و حتی آن را در اتاق خود نوش جان کنند. در این رستوران انواع منوی ویژه کودکان، منوی مخصوص افراد دیابتی، منوی بدون گلوتن و منوی افرادی که دچار بیماری هستند نیز به چشم می‌خورد. علاوه بر رستوران، در محوطه هتل یک اسنک بار و یک قهوه خانه یا همان کافه نیز وجود دارد که در آن می‌توانید یک میان وعده خوشمزه و عالی را در آرامش کامل نوش جان کنید.

از جمله خدمات رفاهی دیگر این هتل می‌توان به چک این و چک اوت اختصاصی، نگه داری چمدان، خدمات گردشگری، پذیرش 24 ساعته، شبکه مخصوص کودکان، بازی‌های مخصوص کودکان، خدمات پرستاری از کودکان، لاندری، خشک شویی، اتوکشی، خدمات VIP، خدمات مخصوص افراد معلول، ترانسفر فرودگاهی، خدمات مخصوص خانواده‌ها، فضاهای مخصوص افراد سیگاری، گیفت شاپ و اتاق‌های عایق صدا اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که این هتل توانسته رتبه 9.8 از 10 را در میان نظرات کاربران به دست بیاورد.

هتل بوتیک 19 باکو

  1. هتل پرومانید باکو | Promenade hotel

دومین گزینه که در لیست بهترین هتل های 5 ستاره باکو قرار می‌گیرد، هتل پرومانید باکو نام دارد. این هتل که در سال 2019 شروع به کار کرد، یک هتل تازه تاسیس و نوساز محسوب می‌شود و قطعا اقامت در چنین هتل‌هایی بسیار لذت بخش خواهد بود. با اینکه تجربه کاری این هتل زیاد نیست اما در زمینه کیفیت خدمات اصلا جای نگرانی نیست. زیرا کارمندان این هتل همگی تحصیل کرده هستند و تحت آموزش‌های بسیار سختی قرار گرفته‌اند. این هتل نیز در بخش تاریخی و باستانی باکو واقع شده است و فاصله بسیار کمی تا جاذبه‌های گردشگری معروف باکو من جمله کاخ شیروان شاه، پارک آپلند و همچنین برج‌های شعله دارد. این هتل از نظر ظاهری، بسیار زیبا و لوکس طراحی شده است و همانطور که اشاره کردیم، تنها یک سال از ساخت آن می‌گذرد. پس باید گفت که هنوز وسایل و اتاق‌های آن بوی نو بودن می‌دهند و می‌توانید از کیفیت تک تک لوازم هتل لذت ببرید.

جالب است بدانید که این هتل به دلیل نوساز بودن، گزینه‌های زیادی را برای انتخاب اتاق در اختیار شما قرار می‌دهد. در این هتل امکان انتخاب بین اتاق‌های دلوکس کینگ، استاندارد کینگ، سوئیت اختصاصی، اتاق دبل بادجت بدون پنجره، اتاق کینگ سوپریر، سوئیت کینگ با ویو دریا، اتاق توئین دلوکس، اتاق استاندارد توئین، اتاق تریپل استاندارد و اتاق سوپریر تریپل وجود دارد. هر یک از این اتاق‌ها مخصوص افراد و خانواده‌های خاصی در نظر گرفته شده است و مسافران در هر کدام از آنها خدماتی متفاوت را دریافت خواهند کرد. همچنین هزینه اقامت در هر یک از این اتاق‌ها، با اتاق دیگر متفاوت خواهد بود.

تمامی اتاق‌های این هتل به حداقل امکانات همانند سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، تلویزیون دارای شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی یا همان چای ساز، سرویس چای و قهوه روزانه، شارژ روزانه بسته‌های آرایشی بهداشتی، کمد لباس، آویز لباس، چراغ مطالعه، چراغ خواب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلان حریق، سیستم سرمایش/ گرمایش، یخچال و مینی بار مجهز هستند. البته کیفیت خدمات و برخی از امکانات ویژه، به انتخاب اتاق شما بستگی خواهد داشت.

از نظر امکانات خورد و خوراک نیز باید بدانید که همانند هر هتل پنج ستاره با کیفیت دیگری، صبحانه به صورت منوی باز سرو می‌شود. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق نیز وجود دارد. منوی صبحانه این هتل بسیار مفصل است و انواع غذاهای کانتیننتال تا غذاهای بومی را در خود جای می‌دهد. علاوه بر صبحانه، این هتل دارای رستورانی اختصاصی است و این امکان را برای شما عزیزان فراهم می‌کند که وعده‌های غذایی اصلی خود را با کیفیت و قیمت مناسب میل کنید و برای یافتن رستوران مناسب، از هتل خارج نشوید و وقت زیادی صرف نکنید. اما علاوه بر رستوران، این هتل دارای بخشی به نام قهوه خانه یا همان کافه است که اسنک بار نیز داخل آن قرار دارد و شما می‌توانید یک میان وعده خوشمزه یا دمنوش خوش عطر را داخل آن نوش جان کنید.

 در مجموع از خدمات این هتل می‌توان به مواردی همچون اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، ارسال خودرو برای رساندن شما به مقصد مورد نظر، ارسال خودرو برای برگرداندن شما به هتل از هر جای باکو، خدمات پذیرش 24 ساعته، خدمات مخصوص کودکان، پارکینگ غیر رایگان، خدمات لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس کفش، روم سرویس 24 ساعته، اتاق جلسه، خدمات VIP، اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری یا اتاق مخصوص افراد سیگاری، سالن مخصوص عروس و داماد، اتاق‌های ضد آلرژی برای افرادی که دچار آلرژی هستند، دوربین مدار بسته و نظارت و نگهبانی 24 ساعته و کارمندان چند زبانه اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است که هتل پرومانید توانسته با کمک نظرات کاربران و منتقدان، رتبه 9.8 از 10 را از آن خود کند.

  1. هتل تئاتر باکو| Theatrum Hotel Baku

قطعا با شنیدن نام هتل تئاتر کنجکاو می‌شوید که چرا این هتل را با چنین اسمی نام گذاری کرده‌اند. هتل تئاتر در بخش قدیمی و تاریخی باکو واقع شده است و ظاهری کلاسیک دارد به طوری که شما با دیدن ساختمان آن، به یاد فرهنگ و هنر می‌افتید و از این رو نام آن را هتل تئاتر قرار داده‌اند. هتل تئاتر بر اساس نظرات کاربران و منتقدان توانسته به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره باکو شناخته شود و هیچ شکی در این موضوع نیست. هتل تئاتر در فاصله نسبتا کمی از جاذبه‌های گردشگری مهم باکو همانند کاخ شیروان شاه یا برج دختر قرار دارد و با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی می‌توانید خودتان را به بهترین جاذبه‌های گردشگری باکو برسانید. این هتل خدماتی لوکس، جانانه و تجملاتی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و از نظر خدمات و امکانات رفاهی در این هتل هیچ کمبودی احساس نخواهید کرد.

هتل تئاتر نیز همانند اکثر هتل‌های لوکس پنج ستاره، امکان انتخاب اتاق در طیف گسترده‌ای را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. از این رو شما می‌توانید بر اساس شرایط، سلیقه، بودجه و نیاز خود از بین هفت اتاق مختلف، یکی از آنها را انتخاب کنید. اتاق‌ها به انواع اتاق کینگ دلوکس، اتاق کینگ استاندارد، اتاق کینگ سوپریر، سوئیت جونیور، اتاق دبل اقتصادی بدون پنجره، اتاق دلوکس توئین و اتاق سوپریر توئین تقسیم می‌شوند. فضای داخل هر یک از این اتاق‌ها با دیگری متفاوت است و امکانات مختلفی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. به همین خاطر حین رزرو اتاق در هتل تئاتر باید بسیار دقت کنید تا اتاق مناسب را انتخاب نمایید. زیرا در دوران پیک سیزن، امکان تغییر اتاق برای شما وجود نخواهد داشت.

در مورد امکانات خورد و خوراک این هتل نیز باید خاطر نشان کنیم که همانند هر هتل لوکس و مجلل دیگر، صبحانه در هتل تئاتر نیز به صورت سلف سرویس و منوی باز سرو می‌شود. همچنین برای رفاه حال مهمانان، امکان سرو صبحانه در اتاق نیز وجود دارد. منوی صبحانه این هتل بسیار مجلل است و انواع غذاهای کانتیننتال و بین المللی را پوشش می‌دهد. اما علاوه بر صرف صبحانه، می‌توانید در رستوران اختصاصی این هتل، یعنی رستوران تاوادا، نهار، شام و میان وعده خود را نیز نوش جان کنید. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار مطلوب است و امکان سرو غذا در اتاق نیز وجود دارد. به این ترتیب برای یافتن یک غذای باکیفیت، اصلا لازم نیست اتاق خود را ترک کنید. در ضمن این رستوران انواع منوی مخصوص کودکان، مخصوص افراد دیابتی، منوی بدون گلوتن و همچنین منوی رژیمی را ارائه می‌دهد. در بین غذاهای این رستوران می‌توانید انواع غذاهای آمریکایی، مدیترانه‌ای، دریایی، پیتزا، غذاهای محلی و آسیایی را سفارش دهید و تنوع بسیار زیادی در منوی آن وجود دارد.

امکانات داخل هر اتاق بر اساس نوع آن متفاوت خواهد بود. اما به صورت کلی برخی از امکانات رفاهی و خدماتی پایه در تمامی اتاق‌ها، بدون در نظر گرفتن نوع آن، به چشم می‌خورد. به عنوان مثال همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون LED با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی یا همان چای ساز، شارژ روزانه سرویس چای و قهوه، شارژ روزانه بسته‌های آرایشی بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع مجهز، سیستم سرمایش/ گرمایش قابل تنظیم، چراغ مطالعه، چراغ خواب، میز کار، کمد لباس، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، جا لباسی، رخت آویز، یخچال و همچنین مینی بار هستند. البته کیفیت و کمیت برخی از خدمات همانطور که اشاره کردیم به نوع اتاق انتخابی شما بستگی خواهد داشت.

به صورت کلی از خدمات هتل تئاتر می‌توان به مواردی همچون ارائه اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های هتل، خدمات پذیرش 24 ساعته، خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگه داری چمدان، صرافی، چک این و چک اوت سریع و اختصاصی، خدمات لاندری، خدمات اتوکشی، خشک شویی، واکس کفش، ارائه اتاق مخصوص افراد آلرژیک، ارائه اتاق مخصوص افراد سیگاری، ارائه اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری، ارائه خدمات مخصوص تازه عروس و دامادها، تلویزیون بزرگ عمومی در لابی، روم سرویس 24 ساعته و همچنین نگهبانی و نظارت 24 ساعته با دوربین مداربسته اشاره کرد. همچنین این هتل توانسته بر اساس نظرات مهمانان، رتبه 9.1 از 10 را به دست بیاورد و جزء بهترین هتل های 5 ستاره باکو باشد.

هتل تئاتر باکو

  1. هتل دینامو باکو | Dinamo Hotel

شاید کمی بی رحمانه به نظر بیاید اما در هتل دینامو، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره باکو که طرفداران بسیار زیادی دارد و بر اساس نظر مسافران، تنها انتخاب برتر در تمام آذربایجان محسوب می‌شود، کودکان و خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند، اجازه ورود نخواهند داشت. اما قطعا بسیاری از افراد، رابطه خوشی با صدای جیغ و گریه کودکان یا بازی آنها ندارند و ترجیح می‌دهند که در آرامش سفر کنند! اگر شما نیز جزء چنین دسته‌ای از افراد هستید، بدون شک باید هتل دینامو را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل دینامو بر خلاف اکثر هتل های لوکس 5 ستاره باکو که فاقد بخشی برای تفریحات آبی و شبانه هستند، بخش مخصوص اسپا دارد و انواع برنامه رقص و پایکوبی شبانه را برگزار می‌کند.

ظاهر اتاق‌های این هتل بسیار شیک و زیبا و بر اساس اصول معماری مدرنیته طراحی شده‌اند. حتی کوچک‌ترین اتاق این هتل، نسبت به اتاق‌های معمولی هتل‌های دیگر بزرگ‌تر و جادارتر است و به راحتی می‌توان اتاق‌های معمولی آن را از نظر فضا و مساحت، معادل یک سوئیت کوچک دانست. بر اساس نظرات منتقدان، هتل دینامو دارای استانداردهای اروپایی هست و اقامت در این هتل را باید با اقامت در هتل‌های لوکس اروپایی قیاس کرد. اقامتی لاکچری، لوکس و مجلل در این هتل انتظار شما را می‌کشد و معماری مدرن و زیبای آن قطعا شما را مات و مبهوت خواهد کرد. هر آنچه در این هتل به چشم می‌خورد، لوکس، مجلل و خیره کننده است. از بهترین پرده‌ها گرفته تا بهترین کفپوش و شیرآلات در تمامی اتاق‌های این هتل به کار گرفته شده است. تشک‌های این هتل بسیار راحت و آرامش بخش هستند.

از نظر امکانات خورد و خوراک باید بدانید که امکان استفاده از بار و رستوران اختصاصی هتل دینامو برای همه وجود دارد. حتی شما می‌توانید غذای خود را داخل اتاق سفارش دهید و در فضای عمومی رستوران حضور نداشته باشید. کیفیت غذاهای این رستوران از بهترین رستوران‌های باکو بالاتر است و شما می‌توانید بین دامنه گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه انتخاب داشته باشید. انواع غذاهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی، محلی، مدیترانه‌ای، دریایی، غذاهای مخصوص کودکان، غذاهای بدون گلوتن، غذاهای رژیمی و غذاهای گیاهی در این رستوران وجود دارد و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. در بخش بار این هتل نیز شما می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم، الکلی یا غیر الکلی را سفارش دهید و مبلغ آن را روی هزینه اتاق بپردازید. فضاسازی بخش رستوران این هتل بسیار زیبا انجام شده و در فصول گرم، میز و صندلی در بخش بیرونی چیده می‌شود تا بتوانید حین میل کردن غذا، از مناظر طبیعی نیز لذت ببرید.

مهم‌ترین تفاوت هتل دینامو با سایر هتل‌های پنج ستاره باکو، وجود خدمات اسپا شامل استخر، سالن بدنسازی حرفه‌ای، بخش ماساژ، خدمات آرایش و زیبایی، جکوزی و سونا است. کمتر هتلی در باکو وجود دارد که این امکانات را در اختیار مسافران خود قرار ‌دهد. شما می‌توانید در این هتل به صورت کاملا رایگان از استخر لوکس و خدمات ماساژ لاکچری و حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

با وجود تمامی خدمات لوکس و مجلل، انتخاب شما برای اتاق تنها محدود به چهار گزینه خواهد بود. اتاق اول، اتاق کینگ اطلس نام دارد که درون آن تنها یک تخت سوپر لوکس دو نفره قرار می‌گیرد. اتاق دوم سوئین جونیور آپولو نام دارد که یک سوئیت سه نفره بسیار لوکس است. گزینه سوم سوئیت مخصوص دینامو است که امکان اقامت سه نفر را فراهم می‌کند. همچنین برای استفاده از دو تخت تک نفره، باید اتاق توئین آرتمیس را انتخاب کنید. تمامی اتاق‌ها ابعاد بسیار بزرگی دارند و با بهترین متریال دیزاین شده‌اند.  

امکانات رفاهی و خدماتی داخل اتاق‌های هتل دینامو، به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. اما به صورت کلی تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلان حریق، سیستم اطفای حریق، یک دست مبل راحتی، میز کار، میز آرایش، وسایل تزئینی، میز پذیرایی، آباژور، فرش مرغوب، حوله کتی، بهترین و کامل‌ترین پک وسایل بهداشتی و آرایشی با شارژ روزانه، تلویزیون LED با شبکه‌های کابلی، سیستم نورپردازی حرفه‌ای، سیستم گرمایش/ سرمایش با کنترل مستقیم مهمان، وان بزرگ ( برخی از وان‌ها دارای جکوزی هستند) و سایر امکانات رفاهی همانند یخچال و مینی بار هستند.

همچنین لازم به ذکر است که این هتل جزء معدود هتل‌هایی در تمامی دنیا است که امکان ورود حیوانات خانگی را فراهم می‌کند! پس اگر حیوان خانگی دارید، می‌توانید او را همراه خود به سفر بیاورید! به صورت کلی این هتل خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، ارسال خودروی شخصی برای رساندن شما به هر نقطه از شهر، ارسال خودروی شخصی برای برگرداندن شما به هتل از هر جای شهر، خدمات نظافت روزانه، خدمات لاندری، اتوکشی، واکس کفش، خشکشویی، نظارت 24 ساعته با دوربین مدار بسته، پارکینگ رایگان، وسایل مخصوص بازی حیوانات خانگی، فضای مخصوص کشیدن سیگار، اتاق مخصوص افراد سیگاری، اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری، اتاق مخصوص افراد آلرژیک، خدمات اسپا مثل استخر رو باز، استخر سر پوشیده، حمام سنتی، ماساژ تمامی قسمت‌های بدن، لژ خانوادگی، اسکراب بدن، خدمات زیبایی و پوست، خدمات VIP و خدمات عروس و داماد را ارائه می‌دهد. همچنین این هتل توانسته از نظرات کاربران رتبه 9.7 را از آن خود کند. البته در نظر داشته باشید که اقامت در این هتل بسیار گران قیمت خواهد بود.

  1. هتل چهار فصل یا همان فور سیزن | Four sesons hotel baku

اگر تجربه سفرهای خارجی داشته باشید، حتما نام هتل‌های زنجیره‌ای فور سیزن یا همان چهار فصل به گوش شما خورده است. این برند زنجیره‌ای هتل، یکی از بهترین برندهای زنجیره‌ای هتل در تمامی دنیا محسوب می‌شود و در اکثر شهرها و کشورهای توریستی دنیا شعبه دارد. خوشبختانه مدیریت هتل فور سیزن همواره در تلاش بوده تا در تمامی شعب خود، خدماتی درخور، لوکس و عالی را ارائه دهد. به این ترتیب، تمامی کسانی که حتی یک بار در این هتل اقامت داشته باشند، به دنبال اقامت مجدد داخل مجموعه فور سیزن در کشورها و شهرهای دیگر خواهند بود. خوشبختانه مجموعه هتل‌های فور سیزن در شهر زیبای باکو نیز شعبه دارند و بی شک شعبه فور سیزن جزء بهترین هتل های 5 ستاره باکو نیز محسوب می‌شود. این هتل که در فاصله کمی از ایستگاه مترو و جاذبه‌های گردشگری معروف همانند مرکز خرید پارک بلوار قرار دارد، یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها در تمام آذربایجان به شمار می‌آید.  

در حقیقت سیاست هتل فور سیزن به این شکل بوده که بهترین خدمات را در تمامی شعب خود ارائه دهد و این مساله در مورد شعبه باکو نیز صدق می‌کند. بر خلاف اکثر هتل‌ های 5 ستاره باکو، این هتل نیز همانند هتل دینامو، دارای بخش اسپا و استخر اختصاصی است. شما می‌توانید در این هتل از انواع تفریحات هیجان انگیز مثل کلاب رقص، برنامه‌های زنده، موسیقی زنده و کنسرت، تورهای پیاده روی، کلاس‌های آموزش فرهنگی، گالری‌های فصلی، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی، سالن اسکراب، رنگ مو، مانیکور، پدیکور، ماساژ مخصوص زوجین جوان، سونا، جکوزی، اتاق بخار و حمام سنتی لذت ببرید.

از نظر خدمات خوردنی و نوشیدنی نیز باید اشاره کنیم که یکی از بهترین منوهای صبحانه سلف سرویس در بین بهترین هتل های 5 ستاره باکو ، داخل هتل فورسیزن سرو می‌شود. منوی صبحانه این رستوران دارای منوی بافت، منوی کانتیننتال و لا کارته است و همچنین می‌توانید منوی غذاهای ملل را نیز در این صبحانه مجلل مشاهده نمایید. جالب است بدانید نام رستوران اختصاصی داخل این هتل، زعفران یا همان Zefferano است و انواع غذای ایتالیایی، بافت و لاکارته را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال منوی غذاهای مخصوص کودکان، مخصوص افراد دیابتی، غذاهای بدون گلوتن یا غذاهای مخصوص گیاه خواران هستید، بهتر است وعده‌های اصلی غذای خود را در رستوران زعفران این هتل میل کنید. زیرا کیفیت غذاهای هتل بسیار مطلوب است و حتی می‌توانید غذای خود را داخل اتاق میل کنید که این مساله شامل حال منوی صبحانه نیز می‌شود. اما همانطور که اشاره کردیم، قصد داریم تا در این قسمت خدمات خوردنی و نوشیدنی را به شما معرفی کنیم. این هتل دارای دو بار مخصوص نوشیدنی‌های غیر الکلی و الکلی است و این تفکیک مورد توجه بسیاری از مهمانان قرار گرفته است. پس شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود، انواع نوشیدنی الکلی، غیر الکلی، سرد یا گرم را سفارش دهید.

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در مورد هتل فور سیزن باید به آن اشاره کنیم این است که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را دارند! یعنی شما می‌توانید این مهمانان کوچک و دوست داشتنی را همراه خود به سفر بیاورید. حتی جالب است بدانید که امکانات رفاهی و تفریحی مخصوص حیوانات خانگی نیز در این هتل وجود دارد.  اگر بخواهیم به صورت کلی به خدمات این هتل اشاره کنیم، باید بدانید که خدماتی همچون چک این و چک اوت اختصاصی، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، ATM، خدمات صرافی، خدمات بلیت و گردشگری، راهنمای تور، چک این و چک اوت سریع، خدمات VIP، پذیرش 24 ساعته، اسباب بازی مخصوص کودکان، پرستار کودکان، اسباب تفریح کودکان، خدمات نظافت روزانه، خدمات اتوکشی لباس، واکس کفش، خشکشویی، لاندری، سیستم اعلان حریق، سیستم اطفای حریق، دزدگیر، صندوق امانات، گاوصندوق خصوصی، نظارت 24 ساعته با دوربین مداربسته، نگهبانی 24 ساعته، وسایل مخصوص حیوانات خانگی، سیستم سرمایش، سیستم گرمایش، گیفت شاپ، فروشگاه‌های متعدد در محیط هتل، سیستم تهویه مطبوع، خدمات ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات مخصوص افراد معلول، آرایشگاه و پیرایشگاه، اتاق مخصوص افراد سیگاری، اتاق عایق صدا، ارائه خدمات تنها به بزرگسالان، خدمات مخصوص افراد نابینا، سیستم اعلان وضعیت اورژانسی برای افراد بیمار، دستگیره کنار توالت، دسترسی به ویلچر، استخر، سالن اسپا، مربی اختصاصی، سالن بدنسازی، ماساژ تمامی بخش‌های بدن، اسکراب بدن، اتاق بخار، سوا، جکوزی، درمان دردهای مزمن، مانیکور، پدیکور، رنگ مو، حمام سنتی و رعایت ایمنی در مقابل ویروس کرونا از جمله خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که این هتل توانسته رتبه 9.9 از 10 را با کمک کاربران و مسافران خود به دست بیاورد.

فور سیزن

خب عزیزان و همراهان کایت، انتخاب شما بین بهترین هتل های 5 ستاره باکو کدام است و چرا این مورد را انتخاب می‌کنید؟ آیا تا به حال در هیچ یک از این هتل‌ها اقامت داشته‌اید؟ اگر پاسخ مثبت است، در مورد تجربه اقامت خود با ما و سایر همراهان کایت صحبت کنید تا همه بتوانند تصمیم‌گیری درستی بین هتل‌های مختلف باکو داشته باشند. به نظر شما جای کدام هتل در این لیست خالی است؟ به ما کمک کنید تا در کنار هم این لیست را تکمیل کنیم. فراموش نکنید که همه ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید