برای سفر تور مالدیو رو انتخاب کنیم یا تور لنکاوی؟
4342 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

 تور مالدیو بهتر هست یا تور لنکاوی؟


موضوع این مقاله معرفی و مقایسه تور لنکاوی و تور مالدیو است که قصد داریم دو جزیره بسیار زیبا را معرفی کنیم که در این روزها مقصدی منتخب برای گردشگران است که به تور مالدیو و تور لنکاوی می‌روند که به علت آب و هوای استوایی، طبیعتی بی‌نظیر دارد. تصور کنید در دل اقیانوس زیبای آرام به یک جزیره مسحور کننده با تور مالدیو سفر کنید که با شن‌های سفید همچون عروس جزایر استوایی است که در  تور مالدیو به دیدن آن می‌رویم و برای کسانی که قصد دارند لحظات رویایی را برای خود بسازند تور مالدیو مقصد بسیار مناسبی است و یا به مجمع‌الجزایر تور لنکاوی در مالزی بروید که مانند تور مالدیو بسیار زیبا است و در بین محلیان به عقاب قهوه‌ای معروف است و با صد جزیره بسیار زیبا در کنار هم چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد که اقامتی منحصر به فرد را می‌توانید در تور لنکاوی تجربه کنید. در انتهای این مقاله به این نتیجه می‌رسیم که تور مالدیو مقصد مناسب‌تری است یا تو لنکاوی و پیشنهاد ما به شما کدام یک از این جزیره‌هاست؟

تورهای مرتبط:

Maldives تور مالدیو
تور مالدیو بهشت جزایر استوایی


امروزه بیشترین کسانی که تور مالدیو را انتخاب می‌کنند زوج‌های جوانی هستند که قصد دارند به ماه عسل بروند. این جزیره رویایی در اقیانوس هند قرار دارد که بر روی فلاتی در زیر آب به نام چاگوس لاکادیو قرار گرفته است. در این منطقه ۱۱۹۲ جزیره وجود دارد که تنها 200 جزیره آن مسکونی است که در تور مالدیو خواهیم دید و 88 جزیره اقامتگاهی برای گردشگران است. اگر برای تفریحات ساحلی با تور مالدیو به این جزیره سفر می‌کنید در بیشتر ایام سال هوا مناسب برای تفریح و گردش است و شرایط جوی بسیار عالی در جریان است. اقامت در تور مالدیو هزینه بردار نیست؛ شما می‌توانید در اقامتگاه‌های ساحلی یا هاستل‌هایی که تنها به شما یک تخت از چندین تخت در اتاق را کرایه کنید اقامت کنید که به طبع هزینه اقامتگاه‌های ساحلی گران‌تر از هاستل‌هاست. اگر قصد سفری خوش با تور مالدیو را دارید فقط کافیست به سایت کایت آمده و برنامه صفر تا صد سفر خود را بچینید.

تور مالدیو بهشت جزایر استوایی
سفر به الماس اقیانوس آرام با تور لنکاوی  Langkawi


جزیره لنکاوی یکی از صد جزایری هست که در اقیانوس آرام می‌درخشد و گردشگران زیادی را با جاذبه‌های گردشگری زیبایی که دارد به خود جلب می‌کند. این جزیره که در شمال غرب مالزی قرار دارد و مساحتی بالغ بر ۴۷۸٫۴۸ کیلومترمربع است. در بین محلیان آن منطقه لنکاوی به معنی عقاب قهوه‌ای است. جالب است بدانید که در گذشته در این جزیره دزدان دریایی زندگی می‌کردند که وقتی انگلستان این جزیره را استعمار کرد، دولت انگلیس با دزدان دریایی لنکاوی با مشکلات زیادی رو به رو شد. در سال 2012 این جزیره که پیشرفت‌‎های چشمگیری که کرده بود مانند تور مالدیو تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری مالزی شد و هر ساله 3 میلیون توریست از سراسر دنیا به این منطقه جذب می‌شوند.

تور لنکاوی  Langkawi
فصل مناسب تور لنکاوی


تور لنکاوی که از جزایر مالزی محسوب می‌شود آب و هوای مناسبی برای گردشگران دارد که هوا در بیشتر روزهای سال معتدل و گرم است که دمای هوا در گرم‌ترین روز سال بین 31 تا 34 درجه متغیر است و تور لنکاوی در فصل‌های سرد سال متوسط بین 23 تا 24 درجه سانتی‌گراد متغیر است. بهترین زمان تور لنکاوی مانند تور مالدیو در روزهای ژانویه تا مارس است که بیشترین گردشگران را در این منطقه شاهد هستیم که در بهترین موقعیت و شرایط فصلی از لنکاوی دیدن می‌کنند. با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید در تور لنکاوی اقامتی خوش را داشته باشید زیرا تنوع اقامتگاه و هتل در این منطقه به حدی بالاست که از لوکس‌ترین هتل تا یک اقامتگاه ساحلی و یا هاستل را در تور لنکاوی می‌توانید انتخاب کنید.

 تور لنکاوی

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید