تفریحات سنگاپور | لیست 12 تفریح برتر در کشور سنگاپور
زهرار نیرومند 1399/12/26 6691 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


سنگاپور، یکی از پرگردشگرترین کشورهای منطقه آسیای شرقی است که در بین دو کشور مالزی و اندونزی قرار دارد. این کشور کوچک در سال‌های اخیر تمامی تلاش خود را برای رونق صنعت گردشگری به‌ کار گرفته و در این راه نیز بسیار موفق عمل کرده است. چیزی ‌که سنگاپور را از دیگر کشورهای منطقه جنوب شرقی آسیا یا حتی دیگر نقاط دنیا متفاوت می‌کند، ساختمان‌های مدرن و منحصربفرد آن در کنار طبیعت جذاب و دیدنی و تفریحات متنوع و هیجان‌انگیزش می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد تفریحات سنگاپور صحبت کنیم و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

جزیره سنتوزا (Sentosa)

سنگاپور، به غیر از جزیره اصلی، بیش از 60 جزیره دیگر نیز دارد که سنتوزا یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. سنتوزا به دلیل داشتن تفریحات و سرگرمی‌های متنوع با عنوان زمین بازی آسیا شناخته می‌شود. این جزیره بیش از 5 هکتار مساحت دارد و سالانه حدود 5 میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. اگر به همراه خانواده به سنگاپور سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به سنتوزا بزنید و یک روز خاطره‌انگیز را پشت سر بگذارید. سنتوزا در نزدیکی جزیره اصلی سنگاپور واقع شده و تنها 15 دقیقه با آن فاصله دارد. ساحل زیبای سنتوزا، زمین بازی گلف، پارک پروانه‌ها، آکواریوم دریایی، شهربازی، برج ببر آسمان، قلعه سیلسو، پارک آبی، پارک مرلیون و کیدزینیا، بخشی از سرگرمی‌ها و تفریحات متنوع این جزیره هستند که در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

سنگاپور

شهربازی یونیورسال استودیوز (Universal Studios)

یونیورسال استودیوز یک شهربازی موضوعی است که در جزیره زیبای سنتوزا قرار دارد. این شهربازی از 7 بخش مجزا شامل هالیوود، نیویورک­، شهر علمی-تخیلی، مصر باستان، دنیای گمشده، شهر خیلی خیلی دور و ماداگاسکار تشکیل شده است که هرکدام از آن‌ها به یکی از فیلم‌های معروف یا شخصیت‌های تلویزیونی اختصاص دارد. هر یک از این مناطق شامل مجموعه‌ای هیجان‌انگیز از سرگرمی‌های متفاوت می‌باشد که هم برای خانواده‌ها و هم برای بچه‌ها جذاب است. در این مجموعه می‌توانید از انجام بازی‌های هیجان‌انگیز لذت ببرید یا به تماشای اجراهای موزیکال و نمایش‌های عروسکی بنشینید. عکس گرفتن با شخصیت‌های کارتونی معروف، غذا خوردن در رستوران‌ها و خرید از فروشگاه‌ها، از جمله دیگر کارهایی است که می‎توانید در این مجموعه از آن برخوردار باشید.

سنگاپور

پارک آسمانی سندز (Skypark Sands)

مارینا بی‌سندز یکی از معروف‌ترین جاذبه‎های سنگاپور است که از 3 برج 55 طبقه‎ای تشکیل شده است. این سه برج در ارتفاع 200 متری، به وسیله یک سازه کشتی‌ مانند به یکدیگر متصل می‌شوند. این سازه از جمله شگفتی‌های مهندسی دنیا محسوب می‌شود که برای ساخت آن از بهترین مصالح و بروزترین تکنولوژی‌ها استفاده شده است. پارک آسمانی سندز، پارکی بی‎‌نظیر و منحصربفرد است که بر روی این کشتی بزرگ قرار دارد. این پارک 340 متر طول دارد و یک استخر بزرگ به طول 150 متر را در خود جای داده است. اگر اهل شنا کردن هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به استخر بی‌نهایت اسکای سندز بزنید و شنا در ارتفاع 200 متری از سطح زمین را تجربه کنید. البته این استخر تنها برای افرادی قابل استفاده است که در هتل مارینا بی‌سندز اقامت داشته باشند.

سنگاپور

سافاری شبانه (Night Safari)

یکی از جذاب‌ترین تفریحات سنگاپور، سافاری شبانه است. این مکان در واقع یک منطقه حفاظت شده است که به 8 قسمت جغرافيايي شامل جنگل‌هاي جنوب‌شرقي آسيا، آمريکاي جنوبي، آفريقا، برمه، نپال و ... می‌باشد. حدود 1200 حیوان از 110 گونه مختلف در این باغ زندگی می‌کنند که هریک از آن‌ها در زیستگاه طبیعی خودشان نگهداری می‌شوند. حیوانات این باغ در قفس زندانی نیستند، بلکه به صورت کاملا آزادانه رفت‌وآمد می‌کنند و هیچ محدودیتی ندارد. اگر به حیات‌وحش علاقه‌مندید و اهل تفریحات شبانه هستید، بازدید از سافاری شبانه را از دست ندهید. در سافاری شبانه این فرصت را دارید که سوار بر تراموا شده و از مسیرهای مختلف باغ عبور کنید و حیواناتی از قاره‌های مختلف دنیا را در کنار هم ببینید.

سنگاپور

پرنده سنگاپوری (Singapore Flyer)

پرنده سنگاپوری، یکی از جذاب‌ترین تفریحات سنگاپور است که معمولا مورد استقبال گردشگران این شهر قرار می‌گیرد. این چرخ‌‌و‌فلک با ارتفاع 165 متر، دومین چرخ‌وفلک بلند جهان است که از 28 کابین 40 نفره تشکیل شده است. شاید سوار شدن بر روی این چرخ‌‌و‌فلک در ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد، اما تماشای نمایی 360 درجه از شهر و مناظر اطراف آن بر بلندای آسمان، حس و حالی متفاوت داشته و هیجان را جایگزین ترس خواهد نمود. اگر دوست داشته باشید می‌توانید بلیط‌های شام پرنده سنگاپوری را رزرو کرده و یک شام رویایی را در دل آسمان نوش‌جان کنید.

سنگاپور

پارک آبی خلیج ماجراجویی (Waterpark  Adventure Cove )

پارک‌های آبی، در هر کجای دنیا که باشند، از جمله محبوب‌ترین تفریحات محسوب می‌شوند. پارک آبی خلیج ماجراجویی یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات سنگاپور است که امکانات و بازی‌های متنوعی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. استخرهای موج، سرسره‌های پیچ‌در‌پیچ، رودخانه‌های ماجراجویی، سورتمه آبی مغناطیسی، کشتی‌های بادی، غواصی برفراز صخره‌های مرجانی و تماشای ماهی‌های رنگارنگ، از جمله بخش‌های مختلف این پارک است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. پارک آبی خلیج ماجراجویی، علاوه بر بازی‌های خاص بزرگ‌سالان، بخش‌هایی را نیز برای کودکان در نظر گرفته است که امکان تفریح را برای کل خانواده فراهم می‌آورد. پس از بازدید از بخش‌های مختلف پارک و انجام بازی‌های هیجان‌انگیز، می‌توانید به  رستوران‌های خلیجی بروید و انواع غذاهای خوشمزه محلی، فست‌فود و نوشیدنی‌های گرم و سرد را نوش‌جان کنید.

سنگاپور

گشت‌وگذار در باغ‌های گیاه‌شناسی سنگاپور (Singapore Botanic Gardens)

باغ‌های گیاه‌شناسی سنگاپور، از جمله بزرگ‌ترین باغ‌های گیاه‌شناسی دنیا هستند که در سطح جهانی مطرح می‌باشند. این باغ‌  بخش‌های مختلفی چون دریاچه‌های کریستالی، تندیس‌های نمادین، گیاهان سبز استوایی، جنگل‌های بارانی و ... را در خود جای داده و فضایی سرسبز و دیدنی را برای خانواده‌ها مهیا کرده است. بیش از 1000 گونه مختلف گیاه در این باغ دیده می‌شود که هرکدام آن‌ها با کاربردی که دارد، به نمایش گذاشته شده است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های باغ گیاه‌شناسی، باغ ارکیده آن می‌باشد که بیش از 500 نوع ارکیده را در  خود جای داده است که تعدادی از آن‌ها نیز در حال انقراض هستند. باغ‌ گیاه‌شناسی سنگاپور بیش از 160 سال قدمت دارد و در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

سنگاپور

پارک مک ریچی (Macritchie)

از جمله تفریحات سنگاپور می‌توان به سد و پل معلق مک‌ریچی اشاره کرد. مک‌ریچی، جنگلی بسیار باطراوت با دره‌هایی عمیق است که از این دره‌ها به عنوان یک سد طبیعی برای ذخیره آب‌های جاری و زیرزمینی، استفاده می‌شود. بر روی یکی از عمیق‌ترین دره‌های این جنگل، یک پل معلق با طول 250 متر ساخته شده است که درست از بالای جنگل می‌گذرد و مناظر بسیار زیبایی از دره‌ای سرسبز و دیدنی را در زیر پاهای بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. این جنگل مملو از گونه‌های مختلف گیاهان و زیستگاه حیوانات بومی و وحشی است.  البته توصیه می‌شود به هیچ عنوان به حیوانات منطقه، خصوصا میمون‌ها، نزدیک نشوید و از آن‌ها دوری کنید. پیاده‌روی در جنگل زیبای مک ریچی و عبور از پل معلق آن یکی از جاذبه‌های رایگان این کشور است که پیشنهاد می‌کنیم از دست ندهید.

سنگاپور

سفر دریایی با کشتی  رویال آلباتروس (Royal Albatross)

رویال آلباتروس (Royal Albatross)، یک کشتی بادبانی سنتی است که با چوب درختان 100 ساله ساخته شده و با کنده‌کاری‌های بسیار زیبایی تزئین شده است. این کشتی لوکس دارای چهار دکل ، 22 بادبان، بیش از 200 طناب  و سه عرشه می‌باشد و ظرفیت پذیرایی از 200 مسافر را در کنار هم دارد.  سفر دریایی با کشتی رویال آلباتروس یکی از رویایی‌ترین تفریحات سنگاپور است که امکان تماشای غروب خورشید بر روی دریای بی‌کران، همراه با سرو شام را برای شما فراهم می‌آورد.  

سنگاپور

ماهیگیری با قایق کایاک

پارو زدن در  قایق کایاک و ماهیگیری، یکی از جذاب‎ترین تفریحات سنگاپور  است که می‌توانید در طبیعت زیبای این کشور تجربه کنید و لذت ببرید. شرکت‌هایی در سنگاپور هستند که ماهیگیری با قایق بزرگ یا کوچک را در مسافت‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده و امکان داشتن یک روز جذاب و پرهیجان را برای گردشگران فراهم می‎‌آورند. تورهای ماهیگیری   حداکثر ۴ نفره هستند و به همراه یک راهنمای حرفه‌ای برگزار می‎شوند. این شرکت‌ها، قایق‌ و تمامی لوازم موردنیاز برای ماهیگیری را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. شما می‌توانید به همراه خانواده خود با این تورها همراه شده و یک روز زیبا و پرهیجان را تجربه کنید.

سنگاپور

شرکت در فستیوال‌های سنگاپور

سنگاپور، کشور اقوام مختلف است که اصلی‌ترین آن‌ها شامل چینی، مالایی و هندی می‌باشند. این تنوع فرهنگ‌ها در بخش‌های مختلف این کشور از جمله جشنواره‌ها و فستیوال‌های آن به چشم می‌خورد. اگر دوست دارید با آداب و سنن مردمان این کشور بیشتر آشنا شوید و ترکیب فرهنگ‌های مختلف را در کنار ببینید، پیشنهاد می‌کنیم در جشن‌های فرهنگی­، هنری و مذهبی سنگاپور شرکت کنید. این جشنواره‌ها یکی از پرطرفدارترین تفریحات سنگاپور هستند که هیچ هزینه‌ای نیز برای شما ندارند.  از جمله مهم‌ترین جشنواره‌های این کشور می‌توان به  فستيوال قايق اژدها ، فستيوال روح گرسنه، فستيوال نيمه پائيز، فستیوال نور و فستیوال رودخانه سنگاپور، اشاره کرد.

سنگاپور

شرکت در تور غذاهای محلی سنگاپور

یکی از جذاب‌ترین تفریحات سنگاپور، خوردن غذاهای محلی خوشمزه و متنوع این کشور است. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، سنگاپور کشور اقوام مختلف است. این تنوع بر روی فرهنگ ‌غذایی مردمان این کشور  نیز تاثیر گذاشته و ترکیبی از غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر را به وجود آورده است. غذاهای رنگارنگ سنگاپوری را در رستوران‌ها و غذاخوری‌های خیابانی این کشور می‌توانید پیدا کنید، اما ممکن است به دلیل عدم آشنایی با غذاها، چندان در این کار موفق نباشید. بنابراین، اگر اهل خوردن غذاهای محلی هستید و این کار را یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر خود می‌دانید، حتما با یکی از تورهای غذاهای محلی سنگاپور همراه شوید. این تورها به صورت اختصاصی و گروهی برگزار می‌شوند و طرفداران بسیاری نیز دارند. با حضور در این تورها حدود 5 تا 6 ساعت با یک کارشناس غذا همراه شده و ضمن چشیدن طعم غذاهای سنگاپوری، با تاریخ و فرهنگ غذایی این کشور نیز آشنا خواهید شد.

سنگاپور

در این مقاله به معرفی تفریحات سنگاپور پرداختیم و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. سنگاپور کشوری بسیار کوچک است، اما جاذبه‌های فراوان و تفریحات متنوعی را در خود جای داده است که می‌تواند روزها شما را سرگرم کند. این کشور عنوان یکی از گران‌ترین مقاصد گردشگری دنیا را به خود اختصاص داده است و هزینه‌های هنگفتی را بابت برخی از تفریحات از گردشگران دریافت می‌کند. البته این به این معنی نیست که شما نمی‌توانید در این کشور تفریح کنید و از جاذبه‌های آن لذت ببرید. یکی از زیباترین کارهایی که این کشور برای گردشگران خود انجام داده است، در نظر گرفتن تفریحات رایگان و بدون هزینه است. در واقع تمامی گردشگران سنگاپور این فرصت را دارند که سفری خوش و هیجان‌انگیز را در این کشور تجربه کنند و با خاطراتی خوب به کشور خود بازگردند. اگر قصد سفر به کشور زیبای سنگاپور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به دیگر صفحات سایت مراجعه کرده و شرایط و زمان برگزاری تورهای سنگاپور را مورد بررسی قرار دهید. برای مشورت با کارشناسان کایت نیز می‌توانید از طریق شماره  02175097700  با آن‌ها ارتباط برقرار نمایید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید