بهترین هتل‌های 4 ستاره وان | 5 هتل چهار ستاره برتر وان ترکیه
علیرضا مشرقی 1399/09/ 16434 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


وان یکی از شهرهای توریستی ترکیه محسوب می‌شود که همه ساله گردشگران ایرانی زیادی به آن سفر می‌کنند. وان شهر لوکسی نیست ولی در عین حال جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد تا بتوانید روزها در آن مشغول تفریح باشید. اکثر افرادی که به وان سفر می‌کنند، قصد خرید البسه یا لوازم مصرفی خارجی دارند. از این رو بیشتر افرادی که وان را برای سفر خارجی خود انتخاب کردند، به دنبال کاهش هزینه‌های سفر خود هستند. از این رو یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر شما، قطعا هتل خواهد بود. پس در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه آشنا کنیم. لیستی که برای شما در نظر گرفته‌ایم، بر اساس نظرات کاربران و مسافرانی که در هتل‌های مختلف وان اقامت داشته‌اند تهیه شده است. پس با خیال راحت به این لیست اعتماد کنید و در یکی از این هتل‌ها اقامت داشته باشید.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای وان وارد صفحه "تور وان" شوید.

بهترین هتل‌های 4 ستاره وان

خب همانطور که اشاره کردیم، در این قسمت از مقاله قصد داریم تا بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه را به شما عزیزان همراه معرفی کنیم. در شهر وان انواع هتل‌های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره وجود دارد که شما می‌توانید لیست بهترین هتل های 3 ستاره وان را از این لینک دریافت کنید. هتل‌های چهار ستاره از نظر کیفیت خدمات تفاوت زیادی با هتل‌های لوکس پنج ستاره ندارد و به عبارت دیگر بهتر است بگوییم که تنها تجملات بی مورد از هتل‌های چهار ستاره قلم گرفته شده‌اند. پس اگر قصد اقامت در هتلی مناسب و در عین حال ارزان قیمت را دارید، می‌توانید هتل های چهار ستاره را انتخاب کنید.

  1. هتل رسمینا

هتل رسمینا یکی از بهترین هتل‌ های 4 ستاره وان محسوب می‌شود. این هتل دارای امکانات رفاهی و خدماتی بسیار مناسبی است و می‌توانید از امکاناتی همچون اینترنت بی سیم، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون داخل اتاق، روم سرویس و سایر موارد بهره مند شوید. در این هتل چهار ستاره صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می‌شود و می‌توانید صبحانه را در اتاق خود نیز میل کنید. رستوران هتل رسمینا عملکرد مناسبی دارد و توصیه می‌شود که حتما از این رستوران استفاده نمایید. علاوه بر رستوران، هتل رسمینا دارای بخش بار مخصوص نوشیدنی است. این بار تا پاسی از نیمی شب باز است و می‌توانید بدون نگرانی از بابت امنیت، درون این بار تا آخرین زمان ممکن حضور داشته باشید. ایمنی هتل در سطح بالایی قرار دارد و علاوه بر دوربین‌های مدار بسته و نظارت مستقیم، نگهبان‌های 24 ساعته در این هتل حضور دارند.

در زمینه تفریحات داخل هتل نیز بهتر است بدانید که درون هتل رسمینا امکان استفاده از شبکه‌های تلویزیون کارتی بزرگسالان و کودکان وجود دارد تا حسابی سرگرم شوید. کلاب شبانه مخصوص هتل که از غروب باز می‌شود، گزینه‌ای مناسب برای تفریحات شبانه شما خواهد بود. اگر می‌خواهید به گردش شهری بروید، بهتر است در بخش مخصوص گردشگری، در تورهای گردش شهری شرکت کنید. این هتل دارای 69 اتاق مختلف است و می‌توانید اقامت آرام را در آن تجربه کنید.

بهترین هتل‌های 4 ستاره وان

  1. هتل رویال برک

هتل رویال برک یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره وان محسوب می‌شود که در محله Cumhuriyet Caddesiقرار دارد. این هتل بسیار زیبا طراحی شده است و اتاق‌های تمیز، زیبا و نسبتا بزرگی هم دارد. همه اتاق‌ها به خوبی دکور شده‌اند و آراسته هستند. از نظر ظاهری باید بدانید که تمامی اتاق‌ها دارای کاغذ دیواری، فرش نفیس و دکوراسیون بسیار امروزی و جدید هستند. عمده اتاق‌ها به رنگ خردلی، زرشکی و طلایی دکور شده‌اند تا حس آرامش را به مسافران القاء می‌کند. از نظر خدمات رفاهی باید بدانید که در این هتل هیچ کمبودی احساس نخواهید کرد. خدمات به خوبی و درخور مسافران ارائه می‌شود و هر آنچه از یک هتل عالی انتظار می‌رود، در این هتل وجود دارد.

اگر یکی از معیارهای مهم شما برای انتخاب هتل، داشتن استخر است، باید خاطر نشان کنیم که در هتل رویال برک، بخش اسپای مخصوص تعبیه شده است. شما می‌توانید ساعت‌ها در بخش اسپا حضور داشته باشید و از انواع امکانات تفریحی ورزشی همانند استخر، سونا، جکوزی، مرکز زیبایی، اتاق ماساژ، اسکراب و غیره استفاده نمایید. اما تفریحات هتل رویال برک خلاصه به اسپا نمی‌شود و شما می‌توانید از لحظه غروب آفتاب، خستگی خود را در کلاب شبانه مخصوص هتل به در کنید. همچنین از عصر انواع موسیقی زنده برگزار می‌شود تا شما را سرگرم کنند.

کیفیت خدمات و تنوع آن بسیار مطلوب است و همانطور که اشاره کردیم، هیچ کمبودی در طول اقامت خود احساس نخواهید کرد. پذیرش به صورت اکسپرس و 24 ساعته انجام می‌شود. هتل مجهز به اتاق چمدان و اتاق امانات است تا بتوانید وسایل خود را حتی پس از چک اوت به آنها بسپارید. کارکنان به چند زبان زنده دنیا من جمله فارسی، انگلیسی، ترکی و آذری تسلط دارند. همچنین شما می‌توانید در صورت تمایل داخل اتاق‌های عایق صدا اقامت داشته باشید تا آرامش را با تمام وجود تجربه کنید. علاوه بر آن، اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری و همچنین کسانی که خانواده بزرگی دارند نیز تعبیه شده است. فقط به یاد داشته باشید که این هتل تنها 43 اتاق دارد و حتما پیش از سفر باید اتاق خود را رزرو کنید.

  1. هتل هالدی

هتل هالدی جزء هتل‌هایی هست که نسبتا ساختمانی کوچک و بی آلایش دارد. اما این مساله نباید باعث شود که در انتخاب این هتل برای اقامت خود، تردید داشته باشید. هتل هالدی از نظر کیفیت خدمات، جزء بهترین هتل های 4 ستاره وان محسوب می‌شود که کارکنانی بسیار عالی و خوش برخورد دارد که به زبان فارسی، انگلیسی، ترکی و آذری مسلط هستند. اتاق‌ها ظاهری بسیار ساده، اما شیک و تمیز دارند. اکثر اتاق‌ها کاغذ دیواری شده‌اند و برخی دیگر دارای کف پوش پارکت چوبی زیبا هستند. کیفیت تخت‌ها بسیار عالیست و می‌توانید همانند یک کودک غرق در خواب ناز شوید.

همانطور که انتظار می‌رود، در هتل چهار ستاره هالدی، صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. همچنین امکان سرو این صبحانه مجلل در اتاق شما نیز وجود دارد. علاوه بر صبحانه، شما می‌توانید انواع وعده‌های غذایی اصلی خود را نیز در رستوران مجلل هتل میل کنید که کیفیت بسیار مناسبی دارد و نسبتا مقرون به صرفه است. سایر امکانات رفاهی هتل نیز به صورت کامل ارائه می‌شود و اگر بخواهید مو شکافی کنید، هیچ کمبودی در هتل حس نخواهید کرد.

زمانی که صحبت از تفریحات داخل هتل می‌شود، در وهله اول باید اشاره کنیم که هتل دارای بخش اسپای بسیار مجهز است. در این بخش می‌توانید از امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، ماساژ ترکی، حمام ترکی، سالن مانیکور و انواع سالن‌های زیبایی استفاده نمایید. اما تفریحات هتل هالدی به همین بخش اسپا خلاصه نمی‌شود و می‌توانید از غروب آفتاب، انرژی باقی مانده خود را در کلاب شبانه تخلیه کنید! همچنین در هنگام غروب آفتاب، انواع برنامه‌های موسیقی در محوطه هتل برگزار می‌شود.

در زمینه سایر خدمات نیز باید اضافه کنیم که امکان کرایه خودرو از خود هتل وجود دارد. در تمامی قسمت‌های هتل، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان آزاد است و هیچگونه محدودیتی برای آن وجود ندارد. برای راحتی بیشتر خود، می‌توانید از خدمات شاتل هتل برای گشت داخل شهری یا ترانسفر فرودگاهی استفاده نمایید. در هتل هالدی حدود 80 اتاق مختلف وجود دارد که در این میان می‌توان به اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های مخصوص خانواده و اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری اشاره کرد.

بهترین هتل‌های 4 ستاره وان

  1. هتل گرند وان

همانطور که از نام این هتل انتظار می‌رود، هتل گرند وان یکی از بهترین و البته بزرگ‌ترین هتل‌های شهر وان ترکیه محسوب می‌شود که ظاهری بسیار لوکس، مدرن، امروزی و زیبا دارد. گرند هتل وان به جرات قابلیت این را داشت که هتلی پنج ستاره باشد اما با توجه به برخی از معیارهای هتل داری، گرند هتل تنها توانست چهار ستاره به دست بیاورد. از نظر موقعیت جغرافیایی، این هتل در یکی از بهترین مناطق وان قرار گرفته است و دسترسی عالی به اکثر جاذبه‌های گردشگری وان دارد. از این رو بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند تا برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل خود، این هتل را برای اقامت‌شان انتخاب کنند. اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ هستند و ظاهری زیبا دارند. اتاق‌هایی که در طبقات بالایی قرار گرفته‌اند، ویویی تماشایی را به مسافران خود هدیه می‌دهند.

همانطور که انتظار می‌رود، صبحانه در این هتل نیز به صورت سلف سرویس و فول ارائه می‌شود. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق مسافران نیز وجود دارد. علاوه بر صبحانه، شما می‌توانید از رستوران اصلی هتل برای میل کردن وعده‌های اصلی غذایی خود نیز استفاده کنید. غذاهای این هتل کیفیت بسیار بالایی دارند و حتی اگر گران قیمت هم باشند، حداقل می‌دانید که غذایی با کیفیت نوش جان می‌کنید.

از نظر سایر امکانات رفاهی نیز باید اشاره کنیم که امکان کرایه خودرو در هتل وجود دارد. همچنین می‌توانید از میز تور، در تورهای گردشگری داخل شهری وان شرکت کنید. خدمات نظافت و روم سرویس به صورت 24 ساعته انجام می‌شود و می‌توانید از بابت عملکرد لاندری و خشکشویی، آسوده خاطر باشید. ایمنی هتل در درجه بالایی قرار دارد و ورود و خروج به دقت بررسی می‌شود. هتل به صورت 24 ساعته توسط دوربین مدار بسته تحت نظارت غیر مستقیم است و نگهبانان در بخش‌های مختلف هتل قدم می‌زنند.

همچنین لازم به ذکر است که این هتل دارای بخش مجهز اسپا است و شما می‌توانید از امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های زیبایی، سالن ماساژ و غیره استفاده نمایید. گرند هتل با همه این وجود تنها 45 اتاق دارد که در این میان برخی از اتاق‌ها عایق صدا و برخی دیگر مخصوص افراد سیگاری هستند. همچنین اگر به صورت گروهی و خانوادگی سفر می‌کنید، می‌توانید در سوئیت مخصوص خانواده اقامت داشته باشید.

بهترین هتل‌های 4 ستاره وان

  1. هتل تامارا

در نهایت قصد داریم تا هتل تامارا را به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های 4 ستاره وان ترکیه به شما معرفی کنیم. این هتل زیبا فعالیت خود را از سال 2005 آغاز کرده و در این متوسط توانسته شهرت بسیار خوبی به دست بیاورد. اکثر قریب به یقین مسافرانی که در این هتل تا به امروز اقامت داشتند، از اقامت خود کاملا راضی هستند و نقاط منفی بسیار کمی را ذکر می‌کنند. از ظاهر هتل تامارا می‌توان انتظار داشت که اتاق‌های بسیار شیک و امروزی دارد و دقیقا هم همینطور است. ظاهر اتاق‌ها بسیار ساده و در عین حال شیک است و از بهترین متریال‌ در ساخت اتاق‌ها استفاده شده است. سوئیت‌های این هتل بسیار مجلل هستند و افرادی که قصد دارند اقامتی لاکچری را تجربه کنند، می‌توانند در سوئیت‌های لوکس هتل تامارا اقامت داشته باشند.

امکانات این هتل در حد مطلوبی ارائه می‌شود و اصلا نمی‌توان خدماتی را پیدا کرد که در هتل‌های پنج ستاره ارائه می‌شود اما در هتل تامارا وجود ندارد. در این هتل صبحانه به صورت منوی باز و سلف سرویس ارائه می‌شود و جالب است بدانید که در منوی صبحانه این هتل انواع غذاهای سنتی ترکی نیز به چشم می‌خورد. کیفیت غذاهای این هتل به حدی بالاست که قطعا تحریک می‌شوید حتی وعده‌های اصلی غذایی خود را نیز در رستوران هتل میل کنید. این هتل محیطی آرام دارد و می‌توانید در آرامش کامل از سفر خود لذت ببرید. به همین خاطر اکثر افرادی که به دنبال آرامش در سفر و ریلکس کردن هستند، هتل تامارا را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

هتل تامارا دارای بخش اسپای کاملا مجهز است و شما می‌توانید از امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، اتاق بخار، سالن ماساژ، حمام سنتی، ماساژ ترکی، اسکراب، سالن زیبایی و غیره استفاده نمایید. همچنین این هتل دارای بار و کلاب شبانه است تا کسانی که دیر به خواب می‌روند و شب زنده داری را ترجیح می‌دهند نیز بتوانند از سفر خود حداکثر بهره را ببرند.

امکان کرایه خودرو از پذیرش 24 ساعته هتل نیز برای مسافران هتل تامارا وجود دارد. البته باید بدانید که این هتل پارکینگ اختصاصی برای خودروهای کرایه‌ای ندارد و بهتر است تنها از صبح تا شب خودرو را کرایه کنید. اگر به دنبال قبول مسئولیت نیستید، می‌توانید از خدمات شاتل هتل استفاده نمایید.

بهترین هتل‌های 4 ستاره وان

خب دوستان و همراهان عزیز کایت، انتخاب شما بین بهترین هتل های 4 ستاره وان چیست؟ چرا این انتخاب را می‌کنید؟ آیا تجربه اقامت در هیچ یک از این هتل‌ها را داشته باشید؟ ما را در جریان تجربیات شخیص خود بگذارید. همه ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید