بهترین هتل‌ های ۴ستاره باکو | 5 هتل برتر 4 ستاره در باکو
علیرضا مشرقی 1399/08/07 2234 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


باکو، پایتخت جمهوری تازه استقلال یافته آذربایجان و یکی از شهرهای ساحلی هم جوار دریای خزر محسوب می‌شود. این کشور زیبا در منطقه قفقاز واقع شده است و به همین خاطر آب هوایی نسبتا سرد دارد. از همه این موارد که بگذریم، قطعا این را می‌دانید که منطقه آذربایجان، روزگاری جزء سلطنت ایران به حساب می‌آمده و رگه‌هایی از تاریخ و تمدن ایرانی در این کشور مشهود است. به دلیل هم جواری آذربایجان با ایران، سفر به باکو یکی از رایج‌ترین سفرهای خارجی به شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. با وجود آنکه باکو یک شهر توریستی به حساب می‌آید، اما مساحت کمی دارد و به همین خاطر شاید تصور کنید که هتل‌های کمی نیز در این شهر به چشم می‌خورند. اما اگر قصد سفر به باکو را پیدا کنید، خواهید دید که صدها هتل، هاستل و مسافرخانه در این شهر وجود دارند و همین مساله انتخاب را برای شما بسیار دشوار می‌کند. از این رو ما قصد داریم تا بهترین هتل های باکو را به شما عزیزان همراه معرفی کنیم. در مقاله‌ای دیگر، در مورد بهترین هتل های 5 ستاره باکو با شما عزیزان صحبت کردیم. اما شاید بودجه همه افراد برای اقامت در هتل های لوکس 5 ستاره باکو مناسب نباشد و به دنبال گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر و در عین حال باکیفیت باشند. از این رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های 4 ستاره باکو آشنا کنیم. در این مقاله 5 مورد از بهترین هتل های 4 ستاره باکو را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای باکو وارد صفحه "تور باکو" شوید.

هتل‌ های ۴ستاره باکو

همانطور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل های 4 ستاره باکو را به شما عزیزان همراه معرفی کنیم. شاید پیش از شروع این مقاله، سوالی در ذهن شما به وجود آمده باشد که معیار این انتخاب چیست؟ قطعا معیار انتخاب ما، نظر منتقدان و کارشناسان و همچنین امتیاز و نظرات کاربرانی است که در این هتل اقامت داشته‌اند. این نظرات در سال 2020 مورد بازبینی قرار گرفته‌اند و با خیال راحت می‌توانید به صحت و سقم آن اعتماد کنید.

  1. هتل مید تاون باکو | Midtown Hotel Baku

همانطور که از نام این هتل چهار ستاره مشخص است، در مرکز شهر باکو قرار دارد. این هتل یک مجموعه کامل است و رستوران، محل اقامت، فضای پارکینگ، بار و سالن بدنسازی و فضای مخصوص ورزش را در خود جای می‌دهد. وجود اتاق‌های خانوادگی همراه با تراس، این هتل را تبدیل به یک گزینه مناسب برای اقامت خانواده‌ها می‌کند. در مورد هتل مید تاون باکو باید این مساله را خاطر نشان کنیم که شاید کمتر کسی بتواند بین خدمات این هتل و یک هتل 5 ستاره تفاوتی پیدا کند. در حقیقت هتل مید تاون باکو را باید یک هتل 5 ستاره مقرون به صرفه و اقتصادی دانست که افراد بیشتری توان اقامت در آن را پیدا می‌کنند.

هتل مید تاون باکو که در رتبه یک میان بهترین هتل های 4 ستاره باکو قرار می‌گیرد، ظاهری شبیه به یک برج بسیار لوکس و شیک دارد. شما در این هتل می‌توانید اقامت در پنج نوع اتاق مختلف را تجربه کنید. اولین نوع اتاق در این هتل، اتاق‌های استاندارد دبل است که بیشترین تعداد را به خود اختصاص می‌دهند. دومین اتاق، اتاق‌های توئین استاندارد و مخصوص افرادی هست که قصد ندارند روی یک تخت کنار یکدیگر بخوابند. اتاق‌های بعدی، اتاق‌های کینگ سوپریر هستند که از نظر تعداد افراد مقیم داخل آن تفاوتی با انواع دبل استاندارد ندارند اما خدماتی بهتر و بیشتر شامل حال ساکنین این نوع اتاق می‌شود. اگر به تماشای دریای خزر علاقه‌مند هستید، می‌توانید در اتاق‌های توئین سوپریر با ویو دریا اقامت داشته باشید. در نهایت گزینه سوئیت جونیور با ویو به سمت شهر پیش روی شما است که امکان اقامت دو نفر با امکانات کامل را فراهم می‌کند.

از نظر تفریحات و سرگرمی باید گفت که هتل مید تاون باکو یکی از بهترین گزینه‌ها برای عزیزانی محسوب می‌شود که به دنبال تفریح و سرگرمی هستند. هر چه قدر هم که باکو جذاب و دیدنی باشد، باز هم بعد از چند روز تمامی جاذبه‌های آن برای شما تکراری خواهند شد و اکثر تفریحات شما در هتل خلاصه می‌شوند. این هتل نیز دو نوع آپشن مهم و ضروری برای تفریحات مسافران خود در نظر گرفته است. شما هم می‌توانید از بخش اسپا که شامل مواردی همچون استخر، سونا، جکوزی، بخش ورزشی، ماساژ، حمام سنتی، لژ مخصوص استراحت، مربی اختصاصی و بخش سلامت و زیبایی می‌شود استفاده کنید و هم تفریحات شبانه همانند دی جی، رقص و موسیقی و همچنین کلاب شبانه را انتخاب کنید. البته امکان بازی پینگ پونگ یا همان تنیس روی میز نیز در هتل مید تاون وجود دارد.

در زمینه امکانات خوراک و نوشیدنی نیز باید خاطر نشان کنیم که صبحانه در این هتل به صورت سلف سرویس و منوی باز سرو می‌شود. منوی صبحانه شامل مواردی همچون منوی کانتیننتال، بافت و منوی بومی می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای صرف وعده‌های اصلی غذای خود نیز به رستوران اختصاصی هتل مید تاون مراجعه نمایید. این رستوران منوی بسیار متنوعی دارد و کیفیت غذایی آن بسیار بالا است. همچنین امکان سرو غذا در اتاق نیز برای شما وجود دارد. اگر به دنبال غذایی مخصوص کودکان، غذاهای گیاهی، غذاهای بدون گلوتن یا غذاهای مخصوص افراد دیابتی هستید، باید بدانید که می‌توانید هر یک از آنها را در منوی رستوران اختصاصی هتل سفارش دهید. به علاوه این هتل دارای بار و کافه، مخصوص انواع نوشیدنی الکلی، غیر الکلی، سرد و گرم است و می‌توانید از آن نیز استفاده نمایید.

از نظر خدمات نیز این هتل هیچ چیزی از هتل‌های مجلل 5 ستاره کم ندارد و ارائه دهنده خدمات و امکاناتی همانند ترانسفر فرودگاهی، دستگاه خود پرداز، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، شبکه مخصوص کودکان، روم سرویس 24 ساعته، سرویس نظافت روزانه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، سیستم اطفای حریق، سیستم اعلان حریق، دوربین مداربسته با نظارت 24 ساعته، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، گاوصندوق مخصوص، اتاق مخصوص افراد معلول، اتاق عایق صدا، غذاهای بسته بندی شده، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات VIP، اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری / سیگاری، اتاق مخصوص خانواده، خدمات اسپا، ماساژ، سونا، استخر، جکوزی و کارمندان چند زبانه است. همچنین باید در نظر داشته باشید که بر اساس نظرات افراد مقیم در این هتل، هتل مید تاون امتیاز 9.1 از 10 را از آن خود کرده است.

هتل مید تاون باکو

  1. هوم سوئیت باکو | Home Suites Baku

هوم سوئیت یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره باکو محسوب می‌شود که بر اساس کیفیت و خدمات، باید آن را جزء بهترین هتل های 4 ستاره باکو به شمار بیاوریم. این مجموعه دارای رستوران و هتل است و همچنین به کمک پارکینگ رایگان، یک پکیج کامل برای اقامتی عالی محسوب می‌شود. با دیدن هتل هوم سوئیت، شاید حس اقامت در یک برج لوکس را نداشته باشید، اما زمانی که وارد اتاق خود می‌شوید و از خدمات هتل استفاده می‌کنید، احساس خواهید کرد که در خانه خود حضور دارید. در حقیقت هدف اصلی مدیریت هتل هوم سوئیت نیز همین است که شما بتوانید حسی مشابه خانه خود را در این هتل تجربه کنید.  

این هتل از نظر تفریحات شاید قابل قیاس با هتل مید تاون نباشد و خبری از مجموعه اسپا و استخر یا ماساژ و تفریحات دیگر مثل سالن ورزشی در آن نیست. اما به جای آن، شما می‌توانید از تفریحات دیگر همانند تورهای پیاده روی یا کلاس‌های آموزش فرهنگی استفاده کنید و برای یافتن تفریحات متنوع تر مثل استخر، به مراکز ورزشی و تفریحی یا هتل ساحل مراجعه کنید. در حقیقت این هتل آنقدر خدماتی عالی و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد، که با وجود نداشتن استخر و مرکز اسپا، باز هم جزء بهترین هتل های 4 ستاره باکو به شمار می‌آید.

در این هتل پنج گزینه مختلف برای انتخاب بین اتاق‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بر اساس شرایط، سلیقه، تعداد مسافران و همچنین بودجه خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. اولین اتاق، اتاق سوپریر استودیو است. اتاق‌های استودیو، اتاق‌های بسیار بزرگی هستند که امکان اقامت سه نفر را فراهم می‌کنند. در این اتاق‌ها معمولا یک تخت دبل و یک کاناپه تخت خواب شو قرار می‌گیرد. گزینه بعدی، اتاق سه نفره سوپریر است. از نظر ابعاد و خدمات این اتاق با انواع استودیو یکسان است با این تفاوت که سه تخت تک نفره در آن قرار دارد. گزینه سوم، اتاق دبل سوپریر است و گزینه چهارم اتاق توئین سوپریر می‌باشد. تفاوت بین این دو گزینه تنها در حضور یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره است. در نهایت نیز جالب است بدانید که در این هتل اتاق‌های سینگل سوپریر نیز برای کسانی که به تنهایی سفر می‌کنند وجود دارد و لازم نیست اگر به تنهایی سفر می‌کنید، هزینه یک اتاق دبل را بپردازید.

امکانات رفاهی و خدماتی موجود در هر اتاق، با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود. اما به صورت کلی همه اتاق‌ها به حداقل امکانات رفاهی و خدماتی همانند سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، وان بزرگ یا اتاق دوش، شارژ بسته‌های بهداشتی روزانه، کتری برقی یا همان چای ساز، سرویس روزانه چای و قهوه، چراغ خواب، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش/ گرمایش با کنترل مهمان، کمد دیواری، کمد کنار تخت، میز پذیرایی، جای کفش، رخت آویز، یخچال، تلویزیون LED با شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی بار مجهز هستند. البته کیفیت و کمیت این خدمات، به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید بستگی خواهد داشت.

از نظر امکانات غذا و نوشیدنی نیز باید گفت که در این هتل نیز صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می‌شود اما دیگر خبری از منوی کانتیننتال و مجلل نیست و باید یک صبحانه نسبتا معمولی اما با کیفیت را نوش جان کنید. علاوه بر صبحانه، امکان صرف غذا در رستوران اختصاصی هتل نیز وجود دارد. کیفیت غذای رستوران هتل مطلوب است و قیمتی معقول و مقرون به صرفه دارد. پس اگر حوصله گشتن به دنبال یک رستوران مناسب در باکو را ندارید، می‌توانید از این رستوران استفاده کنید. علاوه بر رستوران، در این هتل بار و کافه نیز وجود دارد که انواع نوشیدنی الکلی، غیر الکلی، سرد و گرم را سرو می‌کند.

به صورت کلی این هتل خدماتی همچون اینترنت رایگان، چک این و چک اوت اختصاصی، ارائه دستگاه خودپرداز، خدمات پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، نظافت روزانه، مینی مارکت داخل محوطه، آرایشگاه یا پیرایشگاه مردانه و زنانه، سیستم سرمایش و گرمایش، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری یا غیر سیگاری، خدمات VIP، روم سرویس 24 ساعته، نظارت 24 ساعته با دوربین مدار بسته، نگهبانی 24 ساعته و امور کاری همچون فکس و پرینت را ارائه می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است که بر اساس نظرات کاربران و مسافران، این هتل رتبه 9.2 از 10 دارد.

هوم سوئیت باکو

  1. هتل زمزم باکو | ZamZam Hotel Baku

هتل زمزم باکو یکی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود که در منطقه ساحلی و واقع در 1.4 کیلومتری میدان پرچم است. این هتل زیبا جزء هتل‌های قدیمی و با سابقه محسوب می‌شود و کارمندان بسیار خبره و تحصیل‌ کرده‌ای دارد که اقامت شما را به مراتب شیرین‌تر می‌کنند. اگر به ورزش و سرگرمی و طبیعت گردی علاقه‌مند هستید، باید حتما این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل دارای پیست مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری است و شما می‌توانید ساعت‌ها در محوطه اطراف آن ورزش کنید و از طبیعت بکر لذت ببرید. در میان هتل های 4 ستاره باکو، هتل زمزم شهرت زیادی به دست آورده است و اکثر کسانی که در این هتل اقامت می‌کنند، از کیفیت خدمات آن رضایت دارند. شاید اقامت در این هتل با اقامت لوکس و مجلل در هتل‌های 5 ستاره باکو قابل مقایسه نباشد، اما قطعا شما با هزینه‌ای معقول، خدماتی مناسب را در این هتل دریافت خواهید کرد. در نتیجه اگر قصد دارید با هزینه‌ای مقرون به صرفه، اقامتی درخور و مناسب را در باکو تجربه کنید، هتل زمزم برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

در این هتل نیز همانند بسیاری از هتل‌های دیگر باکو، خبری از استخر و مرکز اسپا نیست. اما باید بدانید که در نبود این تفریحات ساده که شما می‌توانید در هر مرکز ورزشی تجربه کنید، درون این هتل انواع تفریحات شبانه مخصوص برگزار می‌شود. شما می‌توانید همه روزه پس از غروب آفتاب، در انواع برنامه زنده کمدی، موسیقی زنده و کلاب‌های مخصوص بزرگسالان شرکت کنید و روز خود را به خوبی به پایان برسانید. همچنین برای تفریحات میانه روز، می‌توانید در تورهای پیاده روی و یا دوچرخه سواری شرکت کنید و از دیدن مناظر اطراف لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که انواع تورهای گشت پیاده روی در شهر و همچنین تورهای فرهنگی نیز داخل این هتل برگزار می‌شوند که می‌توانید خود را با آنها سرگرم کنید.

در این هتل به صورت کلی 5 نوع اتاق مختلف وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس سلیقه، تعداد همراهان، بودجه و نیاز خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. اتاق‌ها به انواع اتاق دبل، توئین، ترپل، لارج سینگل و دولوکس با ویو به سمت دریا تقسیم می‌شوند. اتاق‌های دبل و توئین امکان اضافه کردن یک فرد اضافه با کاناپه تخت خواب شو را دارند اما در سایر گزینه‌ها نمی‌توانید نفری اضافه بر ظرفیت را داخل اتاق راه دهید. امکانات اتاق‌های این هتل نیز با توجه به نوع اتاق متفاوت است. اما به صورت کلی برخی از امکانات پایه همانند تلویزیون LED با شبکه ماهواره‌ای، تلفن، روزنامه، میز کنار تخت، چراغ خواب، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، چای ساز برقی یا همان کتری برقی، کمد لباس، رخت آویز، آب معدنی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اطفای حریق، سیستم اعلان حریق، گاو صندوق شخصی، پک‌های بهداشتی با شارژ روزانه و همچنین مینی بار غیر رایگان در همه اتاق‌ها وجود دارند.

از نظر امکانات غذا و نوشیدنی نیز باید بدانید که در این هتل منوی رستوران به صورت منوی باز و سلف سرویس سرو می‌شود و حتی امکان سرو صبحانه در اتاق نیز وجود دارد. از نظر مفصل بودن، منوی صبحانه این هتل به پای هتل‌های پنج ستاره نمی‌رسد و این مساله کاملا معقول است. علاوه بر صبحانه، امکان سرو وعده‌های اصلی غذایی مثل نهار و شام در رستوران اختصاصی این هتل نیز وجود دارد. شما می‌توانید انواع منوی مخصوص کودکان، افراد دیابتی، گیاه خواران و کسانی که تنها غذای بدون گلوتن میل می‌کنند را در این رستوران بیابید. به علاوه اینکه شما می‌توانید برای نوشیدن انواع نوشیدنی سرد و گرم، الکلی یا غیر الکلی سری به کافه و بار هتل بزنید.

این هتل به صورت کلی خدماتی شامل موسیقی زنده، برنامه کمدی، شام با تم ویژه، تور دوچرخه سواری، تور پیاده روی، کلاب شبانه، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، صرافی، راهنمای تور، چک این و چک اوت اختصاصی و فوری، اتوکشی، خدمات نظافت روزانه، لاندری، خشک شویی، نظارت 24 ساعته با دوربین مدار بسته، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، مینی مارکت داخل محوطه، ارسال رایگان خوار و بار درب اتاق، گیفت شاپ، آرایشگاه مخصوص آقایان و بانوان، روم سرویس 24 ساعته، اتاق مخصوص افراد سیگاری / سیگاری ، نمازخانه، گیفت شاپ، سیستم تهویه مطبوع، اجاره خودرو و ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. همچنین باید بدانید که هتل زمزم از دیدگاه مسافران رتبه 9.1 از 10 را از آن خود کرده است.

هتل زمزم باکو

  1. هتل پارالل | Parallel hotel Baku

هتل پارالل یا همان هتل موازی، یکی دیگر از هتل‌های معروف باکو محسوب می‌شود که خدماتی درخور را ارائه می‌دهد. این هتل در سه کیلومتری برج‌های معروف شعله واقع شده است و می‌توان گفت که دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری باکو دارد. هتل پارالل توانسته تا در مدتی کوتاه، نظر گردشگران و مسافران را به خود جذب کرده و رتبه بالایی را به دست بیاورد. خدمات در این هتل در سطح بالایی ارائه می‌شوند. شاید از نظر ظاهری، این هتل را نتوان با هتل‌های لوکس 5 ستاره مقایسه کرد. اما اگر کمی منطقی و عاقلانه به این مساله نگاه کنیم، خواهیم دید که کیفیت خدمات رفاهی در هتل قطعا مهم‌تر از ظاهری لوکس و پرده‌های ابریشم است!

انتخاب اتاق مناسب در این هتل اصلا کار دشواری نیست و تنها کافیست بین اتاق‌های سینگل استاندارد، توئین استاندارد، سوئیت‌های چهار نفره یا اتاق‌های دلوکس دبل یکی را انتخاب کنید. خدمات رفاهی و امکانات درون اتاق‌ها، تا حد کمی به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد و امکانات رفاهی پایه همانند تلویزیون LED با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش با کنترل مهمان، چراغ مطالعه، چراغ خواب، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، کتری برقی یا همان چای ساز، کمد لباس، جای کفش، رخت آویز و مینی بار در تمامی اتاق‌ها وجود دارند و می‌توانید بدون در نظر گرفتن نوع اتاق، از همه آنها استفاده نمایید.

از نظر امکانات غذا و نوشیدنی باید گفت که صبحانه در این هتل به صورت منوی باز کانتیننتال و لا کارته و بافت سرو می‌شود و امکان سرو صبحانه در اتاق نیز وجود دارد. همچنین شما می‌توانید برای میل کردن وعده‌های اصلی غذای خود نیز به رستوران اختصاصی هتل مراجعه نمایید و انواع غذاهای بین الملل، محلی، مدیترانه‌ای، دریایی، ایتالیایی و ترکی را سفارش دهید. در ضمن به یاد داشته باشید که در رستوران اختصاصی این هتل، انواع غذای مخصوص کودکان، مخصوص افراد دیابتی، غذاهای بدون گلوتن و رژیمی نیز وجود دارد.

به صورت کلی باید گفت که این هتل امکاناتی همچون پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، خدمات تور، اتاق چمدان، خود پرداز، صرافی، چک این و چک اوت اختصاصی و سریع، خدمات نظافت روزانه، لاندری، خشک شویی، اتوکشی، نظارت 24 ساعته با دوربین مداربسته، سیستم اعلان حریق، دزدگیر، صندوق امانات، گاوصندوق شخصی، ترانسفر فرودگاهی، دلیوری خرید سوپرمارکتی تا درب اتاق، مینی مارکت داخل محوطه هتل، سیستم تهویه مطبوع، فضای مخصوص سیگار کشیدن، اتاق مخصوص افراد سیگاری، انواع فروشگاه در محوطه هتل، اتاق‌های مخصوص افرادی که دارای آلرژی هستند، اتاق مخصوص افراد سیگاری / غیر سیگاری، کرایه خودرو، خدمات VIP، گیفت شاپ، اتاق عایق صدا و روم سرویس 24 ساعته را به مسافران خود ارائه می‌‍دهد. همچنین لازم به ذکر است که این هتل توانسته از نظر کاربران رتبه 9 را از 10 به دست بیاورد.  

  1. هتل آروم باکو| Auroom Hotel Baku

نهایتا در لیست بهترین هتل های 4 ستاره باکو قصد داریم تا هتل آروم باکو را به شما عزیزان معرفی کنیم. این هتل توانسته رتبه 9.6 از 10 را در بین نظرات کاربران به دست بیاورد و تقریبا می‌توان گفت که بهترین هتل 4 ستاره باکو، هتل آروم است. این هتل در 2 کیلومتری میدان فواره واقع شده است. اینکه هتل آروم توانسته رتبه 9.6 از 10 را از آن خود کند و لقب بهترین هتل چهار ستاره باکو را به دست بیاورد، دلیل نمی‌شود که از این هتل تصوری لوکس و لاکچری داشته باشید. در حقیقت نسبت به هزینه اقامت در این هتل، شما بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

کیفیت خدمات در این هتل بسیار مطلوب است و باید بدانید که از نظر خدمات، نسبت به اقامت در یک هتل 5 ستاره، هیچ کمبودی داخل این هتل احساس نخواهید کرد. این هتل مجموعا دارای شش نوع اتاق متفاوت برای افرادی با شرایط و نیازهای مختلف است. اتاق‌ها شامل دبل یا توئین، دبل یا توئین با خدمات مخصوص افراد معلول، اتاق توئین یا دبل دلوکس سوپریر، اتاق دبل یا توئین دلوکس با بالکن، اتاق سینگل بزرگ و یا اتاق دبل اقتصادی می‌شوند. امکانات داخل اتاق‌ها، نسبتا به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. اما با این وجود برخی از امکانات رفاهی پایه همانند تلویزیون LED با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش با کنترل مهمان، سیستم تهویه مطبوع، چراغ خواب، چراغ مطالعه، میز کار، میز کنار تخت، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی، سیستم اطفای حریق، سیستم اعلان حریق، مبلمان راحتی، کتری برقی و همچنین مینی بار در تمامی اتاق‌ها وجود دارند.

در زمینه امکانات غذا و نوشیدنی نیز باید گفت که صبحانه در این هتل بسیار مفصل و به صورت سلف سرویس با منوی کانتیننتال، لا کارته و بافت سرو می‌شود. علاوه بر صبحانه، امکان سرو وعده‌های اصلی غذایی در رستوران اختصاصی هتل آروم نیز وجود دارد. این رستوران دارای کیفیت بالایی است و قیمت مطلوبی دارد و شما را از مراجعه به رستوران‌های بیرون هتل بی‌نیاز می‌کند. در ضمن در این رستوران انواع غذاهای مخصوص کودکان، مخصوص افراد دیابتی، مخصوص افراد گیاه خوار و غذاهای رژیمی و بدون گلوتن نیز سرو می‌شود.

به صورت کلی باید گفت که این هتل خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، خدمات فکس و کپی، نظارت 24 ساعته با دوربین مدار بسته، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، سیستم اعلان حریق، سیستم اطفای حریق، اتاق‌های عایق صدا، تلویزیون بزرگ اشتراکی در لابی، سیستم تهویه مطبوع، اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری / سیگاری، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات VIP، خدمات مخصوص افراد معلول، اتاق مخصوص عروس و داماد، چک این و چک اوت اختصاصی و سریع، خدمات تور و راهنمای جاذبه‌های گردشگری را ارائه می‌دهد. فراموش نکنید که این هتل با رتبه 9.6 از 10، بهترین هتل 4 ستاره باکو محسوب می‌شود.

خب دوستان عزیزان و همراهان کایت، انتخاب شما بین بهترین هتل های 4 ستاره باکو چیست؟ شما کدام یک را انتخاب می‌کنید و چرا انتخاب شما این هتل است؟ آیا تا به حال تجربه اقامت در هیچ یک از این هتل‌ها را داشته‌اید؟ اگر پاسخ مثبت است، در مورد تجربه شخصی اقامت خود با ما و سایر همراهان کایت صحبت کنید تا دیگران بتوانند با توجه به نظرات واقعی شما، انتخابی بهتر داشته باشند. به نظر شما جای هتلی در این لیست خالی است؟ به ما کمک کنید تا این لیست را تکمیل کنیم. نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید و فراموش نکنید که بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید! کایت سفری خوش را برای شما آرزو می‌کند!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید