تور استانبول هتل EFES TAXIM

خدمات هتل EFES TAXIM

معرفی هتل EFES TAXIM

هتل افس استانبول یکی از هتل‌های 2 ستاره‌ی این شهر است که در محله‌ی تکسیم واقع شده است. هتل افس از جمله هتل‌های ارزان قیمت استانبول است، به همین دلیل برای افرادی که قصد دارند سفر کم هزینه‌ای به استانبول داشته باشند، بسیار مناسب خواهد بود. محل قرار گیری این هتل بسیار ایده آل است، زیرا به ایستگاه مترو نزدیک است، فاصله‌ی آن تا مراکز خرید استانبول بسیار کم است و جاذبه‌های گردشگری مهم استانبول مانند برج گالاتا، کاخ دولما باغچه و... در نزدیکی این هتل قرار دارند. هتل افس استانبول امکاناتی دارد که از میان آن‌ها می‌توان رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی، چای ساز، میز گردشگری و... را نام برد. قیمت تور استانبول هتل افس در زمان‌های عادی بر اساس مواردی چون مدت زمان سفر، تعداد مسافران، نوع اتاق، خدمات اتاق و... تعیین می‌شود، ولی در های سیزن یا ایام شلوغ سال مثل کریسمس قیمت آن به مراتب بالاتر خواهد بود. کاربران می‌توانند برای رزرو تور هتل افس استانبول یکی از روش‌های مراجعه‌ی حضوری، تماس تلفنی یا خرید آنلاین را برگزینند، البته روش آخر برای برخی از تورهای کایت از جمله تور استانبول هتل افس فراهم شده که به مسافران این امکان را می‌دهد که از هر شهری که در آن هستند و در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به رزرو این تور کنند. در صفحه‌ی تورهای استانبول لیستی از تورهای این شهر را خواهید دید که همراه با هتل افس هستند و خدمات و ویژگی‌های هر کدام از تورها در آن لیست ذکر شده است.  

معرفی اتاق‌های هتل افس استانبول

هتل افس استانبول 23 اتاق و سوئیت دارد، اتاق‌های استاندارد تقریبا کوچک هستند ولی اتاق‌های ویژه بزرگ‌تر بوده و دارای بالکن می‌باشند:

  • اتاق‌های سینگل استاندارد
  • اتاق‌های دابل استاندارد
  • اتاق‌های خانوادگی
  • اتاق‌های اقتصادی
  • اتاق‌های لوکس
  • سوئیت افس

سوالات متداول

پرتکرارترین سوالات مسافران کایت در مورد تور را در اینجا بخوانید.

 قیمت تور بر اساس فاکتورهایی مانند زمان برگزاری تور، نوع هتل، تامین کننده، نوع اتاق، خدمات اتاق، تعداد روزهای اقامت و... تعیین می‌شود و اگر هر یک از این فاکتورها تغییر کنند، قیمت تور نیز تغییر خواهد کرد. با وجودی که قیمت‌های روی سایت مرتبا به روز می‌شوند، اما می‌توانید جهت آگاهی از قیمت دقیق هر تور با ما تماس بگیرید.
استفاده از تورهای تامین شده به وسلیه‌ی تامین کنندگان معتبر، اقامت در هتل‌های با کیفیت داخلی و خارجی، برخورداری از تورهای شخصی سازی شده، پشتیبانی 24 ساعته و... از جمله مزایایی هستد که با خرید تور از کایت به کاربران تعلق خواهد گرفت.
 انتخاب اتاق مسئله‌ای کاملا سلیقه‌ای است و هر فرد باید با توجه به عواملی از جمله تعداد مسافران، سلیقه‌ی‌ آن‌ها و توقعاتی که از خدمات اتاق دارند، اقدام به انتخاب اتاق مورد نظر خود نماید.
 بله. امکان خرید قسطی تورها از جمله قابلیت‌های جذاب کایت است که برای تمام تورهای ما از جمله تور استانبول هتل افس فراهم شده است تا دغدغه‌های مالی کاربران اندکی کاهش یابد.
 پرواز تور استانبول از میان پروازهایی انتخاب می‌شود که در زمانی که مسافر برای سفر مد نظر دارد انجام می‌گیرند.
 تورهای کایت را می‌توان از طریق یکی از 3 روش زیر رزرو کرد: فرد به صورت حضوری به کایت مراجعه کرده و تور مورد نظرش را رزرو کند. فرد با کارشناسان ما تماس گرفته و تور مورد نظر خود را به صورت تلفنی رزرو نماید. فرد در هر ساعتی از شبانه روز و از طریق اینترنت تور مورد نظرش را رزرو کند، این روش برای برخی از تورهای کایت از جمله تور هتل افس استانبول فراهم شده است.
 در صورتی که مورد خاصی مثل محدودیت‌های کرونایی برنامه‌ها را تغییر ندهد، تورها در زمان مورد نظر مسافر برای سفر برگزار می‌شوند، البته احتمالا با تغییر زمان تور، قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.
 با استفاده از قابلیت شخصی سازی تورها، اطلاعات تور شامل تعداد روزهای اقامت، زمان برگزاری تور، تامین کننده، خدمات اتاق و... بر اساس نظر مسافر لحاظ می‌شود.
 برای تورهای مختلف خدمات متنوعی در نظر گرفته می‌شود، زیرا هر تور به وسیله‌ی یک آژانس مسافرتی و با خدمات و قیمت‌های مختلف ارائه می‌گردد، برای مثال در یک تور فقط خدمات رایگان هتل و در تور دیگر خدمات بیشتری ارائه می‌شود. اگر سری به قسمت خدمات تور در همین صفحه بزنید تورهای مختلف و خدمات آن‌ها را مشاهده می‌کنید.
 اینکه هر اتاق چه وعده‌های غذایی داشته باشد، از طرف مسئولان هتل تعیین می‌شود، این وعده‌های غذایی می‌تواند تنها صبحانه باشد یا تمام وعده‌های غذایی. در صفحه‌ی معرفی اتاق‌ها مشاهده می‌کنید که هر اتاق چه خدماتی دارد که وعده‌های غذایی هم جزئی از این خدمات محسوب می‌شوند، کایت فقط وعده‌های غذایی را پشتیبانی می‌کند که مسئولان هتل آن را برای اتاق، ارائه دهند.
به دلیل وجود تورهای فراوان با خدمات و قیمت‌های متعدد امکان ضمانت قیمت دقیق تورها وجود ندارد اما تورهای کایت دارای بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت در بازار هستند.