بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استانبول برای صبحانه
6539 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است که نوع آن با توجه به آداب و رسوم هر کشور، متفاوت است. اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، بهتر است بدانید تنوع غذایی در این کشور به اندازه‌ای بالا هست که بتواند صبحانه را به یک ضیافت باشکوه تبدیل کند. از آنجایی که استانبول یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود، تعداد کافه‌ها و رستوران‌های آن هم زیاد بوده و انتخاب بهترین محل برای صبحانه خوردن، بسیار دشوار خواهد بود؛ از همین رو، امروز در مقاله‌ای جامع در وبسایت کایت می‌خواهیم بهترین کافه های استانبول برای خوردن صبحانه را معرفی کنیم و همچنین پیشنهاد می‌کنیم جهت مشاهده‌ی تورهای استانبول به صفحه "تور استانبول" مراجعه فرمایید.

معرفی بهترین کافه های استانبول

استانبول شهری بزرگ و پرجمعیت است و تقریبا در تمام بخش‌های آن می‌توان جاذبه های گردشگری را پیدا کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما هم کافه های استانبول را بر اساس محله‌ها طبقه‌بندی کرده‌ایم تا در پیدا کردن بهترین مکان در نزدیکی خود برای صرف صبحانه، مشکلی نداشته باشید. 

جهانگیر، چوکورجوما، بی اغلو و گالاتا

لیست بهترین رستوران ها و کافه های استانبول را با Van Kahvaltı Evi آغاز می‌کنیم؛ رستورانی مشهور در منطقه جهانگیر استانبول که آخر هفته‌ها حسابی شلوغ می‌شود. در این منطقه، یک کافه دیگر به اسم Kahve 6 هم وجود دارد که بسیاری از اهالی محلی بابت منوی متنوع و محیط آرامی که دارد، رفتن به آن را توصیه می‌کنند. محیط این کافه مشابه گلخانه بوده و در تمام روزهای هفته می‌توانید به آن سر بزنید. اگر می‌خواهید صبحانه خود را در محیطی امروزی‌تر در منطقه جهانگیر میل کنید، پیشنهاد ما Journey است؛ رستورانی آرام که برای صبحانه، اسموتی‌های سبز و آووکادو را در کنار گرانولای خانگی با میوه تازه در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین رستوران های استانبول برای صبحانه

Sirin Firin از رستوران‌هایی است که اگر به صفحه اینستاگرامش سر بزنید، حتما برای تجربه صبحانه در آن وسوسه خواهید شد. این رستوران کنار برج گالاتا قرار گرفته و غذاهای رنگارنگ اما ساده سرو می‌کند.

 بهترین رستوران ها برای صبحانه

همیشه صبحانه خوردن در رستوران Cuma در منطقه چوکوجوما استانبول ایده خوبی است. ترکیب بوی نان تازه و غذاهایی که با تخم مرغ درست شده‌اند، احتمالا برای تشویق شما برای صرف صبحانه کافی خواهند بود.

کافه رستوران Bakkal با سرو غذاهای سنتی در نزدیکی برج گالاتا، Zencefil با وعده‌های غذایی گیاهی ارزان‌قیمت در بی‌اغلو و Cafe Privato با محیط بسیار دلچسبی که دارد، از دیگر مکان‌هایی هستند که می‌توانید برای صرف صبحانه در نظر داشته باشید.


قاضی کوی و توفان

اگر در قاضی کوی هستید، می‌توانید رستوران کلاسیک Namli Grume با منوی غذایی بسیار متنوع را برای خوردن صبحانه انتخاب کنید. Mum’s در قاضی کوی هم برای خانواده‌هایی که ذائقه غذایی متفاوتی دارند، انتخابی عالی خواهد بود.

 بهترین رتوران های استانبول برای صبحانه

Arada Cafe یکی از بهترین کافه های استانبول در منطقه توفان است که ظرف مفصلی برای صبحانه داشته و مواد لبنی، سبزیجات، نخود-ارده و دیگر موادی را که در خاورمیانه طرفداران زیادی دارند، در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

اگر به استانبول رفتید، پیشنهاد می‌کنیم حتما صبحانه‌های Galata Simitcisi بر روی کشتی‌های تفریحی را امتحان کنید. برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند صبحانه‌ای سنتی را در مقابل برج گالاتا تجربه کنند، Mukellef بهترین مکان خواهد بود. 

بهترین رستوران های استانبول برای صبحانه

خط ساحلی اروپا در تنگه بسفر

Apartiman در منطقه ینی کوی استانبول، از آن رستوران‌هایی است که همیشه کیفیت غذا را در اولویت قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به سبزیجات و غذاهای خام می‌توانند صبحانه‌ای دلچسب را در رستوران Gab Foods در منطقه کورو چشمه میل کنند. Kale Cafe یکی از بهترین کافه های استانبول است که صبحانه خوردن در آن، تجربه‌ای خاطره‌انگیز از سفر به استانبول را برای شما رقم خواهد زد.

بهترین رستوران ها ی استانبول برای صبحانه

بعد از کشتی‌سواری در تنگه بسفر، احتمالا هیچ چیزی به اندازه صرف صبحانه در رستوران MSA Restaurant دلچسب نخواهد بود. Hayatan Sofrasi هم یکی از برترین رستوران های استانبول است که صبحانه خود را با مواد ارگانیک تهیه‌شده از مزارع استرالیایی سرو می‌کند. Mangerie در منطقه بِبِک که در اینستاگرام شهرت زیادی دارد هم از ساعت 8 صبح پذیرای تمام گردشگران است. 

بهترین رستوران های استانبول برای صبحانه

Lokma با چشم‌اندازی در مقابل تنگه بسفر در روملی حصار، House Cafe با غذاهای محلی در اورتاکوی، Sircaci14 در ینی کوی، کافه های Grandma و Grandpa، Emirgan Sutis در نزدیکی موزه سابانجی، Bebek Kahve و همچنین Emek در ینی کوی هم از دیگر بهترین رستوران ها و کافه های استانبول هستند که اطراف تنگه بسفر می‌توانید پیدا کنید.

بهترین رستوران های استانبول برای صبحانه

نیشان تاشی

Saray Muhallebicisi یکی دیگر از بهترین کافه های استانبول در منطقه نیشان تاشی است که در قلب تسویکیه قرار گرفته و در تمام ساعات روز، شلوغ است. Cesme Bazlama Kahvalti هم اخیرا دومین شعبه را افتتاح کرده تا محبوبیتش را به رخ کشد. مرباهای خانگی این کافه رستوران واقعا بی‌نظیر هستند. با کمی گشت و گذار در نیشان تاشی می‌توانید رستوران‌های بسیار خوب دیگری مثل Palivor Çiftliği و همچنین Sam Kitchen را پیدا کنید. به علاوه، در این منطقه نیز علاقه‌مندان به صبحانه سالم می‌توانند سری به Healin بزنند. Alta تنها در روزهای یکشنبه پذیرای مهمانان بوده و با غذاهای خانگی خود، حسابی مشتری جمع کرده است. 

بهترین رستوران های استانبول برای صبحانه

بالات و مودا

بالات و مودا هم از دیگر مناطق توریستی و محبوب استانبول هستند که در آنها می‌توان صبحانه‌های متفاوت و خوشمزه را پیدا کرد. سادگی حرف اول را در کافه رستوران Forno Balat می‌زند؛ در حالی که در Perispri که از شلوغ‌ترین و بهترین کافه های استانبول است، می‌توانید به استقبال غذاهای خانگی لذیذ بروید. 

بهترین رستوران های استانبول برای صبحانه

اگر از اهالی مودا در مورد بهترین کافه رستوران محل بپرسید، احتمالا Dun را به شما نشان خواهند داد. Naan هم از نخستین نانوایی‌های خمیر ترش در نزدیکی بسفر است که با کیک‌های خانگی خوشمزه، طرفداران زیادی دارد. در Naga Putrika و 180 Coffee Bakery هم تنوع غذایی بسیار بالا بوده و با سفارش صبحانه، تجربه‌ای تکرارنشدنی برای شما رقم خواهد خورد.

مطالب مرتبط:

بهترین کافه های استانبول در بخش آسیایی

همیشه بخش اروپایی استانبول، توریست‌های بیشتری نسبت به بخش آسیایی دارد؛ اما این موضوع به معنی بد بودن کیفیت رستوران‌های بخش آسیایی این شهر نیست. 

اگر می‌خواهد مزه واقعی نان‌های ترکی همیشه زیر دندان‌هایتان باشد، سری به نانوایی Sour&Sweet در کاده‌بوستان بزنید. Tuzla Yacht Club کمی متفاوت عمل کرده و با ایجاد شرایطی برای تفریح کودکان، یک صبحانه تمام‌عیار را برای گردشگران سرو خواهد کرد. Pulat Çiftliği در منطقه کوزگون کوک و Lutfiye در فنرباغچه هم از کافه رستوران هایی هستند که حتما باید به آنها سر بزنید.

بهترین رستوران های استانبول برای صبحانه

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید