بهترین هتل 5 و 4 و 3 ستاره جیپور هند کجاست | 5 هتل برتر جیپور
ضحا اکبری 1399/05/07 2342 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



جیپور یکی از شهرهای زیبای هند و یکی از سه ضلع مثلث طلایی این کشور است که دو ضلع دیگرش آگرا و دهلی می‌باشند. جیپور هم اماکن دیدنی زیبا و هم هتل‌های رویایی برای اقامت دارد، به همین دلیل مسافران هند آن را خیلی دوست دارند. در این شهر همه نوع هتلی وجود دارد، از هتل‌های گران قیمت و لوکس گرفته تا هتل‌های ارزان قیمت و سطح پایین. ما در این مقاله 5 مورد از بهترین هتل‌های شهر جیپور را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را بازگو می‌کنیم تا شما با این هتل‌ها بیشتر آشنا شوید. هتل‌های برتر جیپور عبارتند از: هتل هیلتون جیپور، هتل جی محال جیپور، هتل شاهپورا هاوس جیپور، هتل هری محال پالاس بای پاچار گروپ جیپور و هتل هارسولی هاولی جیپور.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای هند وارد صفحه "تور هند" شوید.

  1. هتل هیلتون جیپور (Hilton Jaipur Hotel)

هتل ۵ ستاره‌ی هیلتون در شهر جیپور یکی از زیباترین و مدرن‌ترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی هند می‌باشد که بخاطر دسترسی عالی به مراکز مهم شهر و نقاط گردشگری آن بسیار مورد علاقه‌ی مسافران هند است، تنها با ۱۰ تا ۳۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه یا ایستگاه قطار جیپور به این هتل زیبا می‌رسید.

هتل هیلتون جیپور

این هتل از امکانات عمومی همچون پارکینگ اختصاصی رایگان، شاتل فرودگاهی با هزینه‌ی اضافی، خدمات برای مهمانان معلول، فروشگاه سوغاتی، آرایشگاه، صرافی، اتاق بخار و سونا، مبلمان فضای باز، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه‌ی نقاط هتل، رستوران، کافی شاپ، بار و... برخوردار است. اتاق‌های هتل هم امکاناتی مثل سرویس اتاق، تهویه‌ی هوا، گاو صندوق، چای یا  قهوه ساز، خانه داری روزانه و... دارند. در هتل هیلتون کارکنان بسیار خوش اخلاق و به دو زبان هندی و انگلیسی مسلط هستند، همراه داشتن حیوانات خانگی و سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است و در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید. هتل هیلتون تا فرودگاه بین المللی جیپور ۹ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن جیپور ۲۲ کیلومتر، تا کاخ بادها ۴.۹ کیلومتر و تا موزه‌ی هندوستان ۳.۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل هیلتون جیپور

  1. هتل جی محال جیپور (Jai Mahal Jaipur Hotel)

هتل ۵ ستاره‌ی جی محال یک بنای تاریخی است که ساخت آن به سال ۱۷۴۵ برمی‌گردد، این ساختمان که در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار قرار گرفته، و دارای اتاق‌های مجلل،غرفه‌های زیبا و ستون‌های جذاب است با زحمت فراوان بازسازی و به هتل تبدیل شده است تا مسافران با اقامت در آن بتوانند تجربه‌ای منحصر بفرد از سبک زندگی سلطنتی داشته باشند.

هتل جی محال جیپور

امکانات عمومی هتل جی محال عبارتند از پارکینگ اختصاصی رایگان، زمین بازی کودکان، 2 استخر بزرگسالان، استخر کودکان، رستوران، کافی شاپ، بار، باشگاه ورزشی و ماساژ، فضای سبز، فروشگاه سوغات، خدمات برای مهمانان معلول، وای فای رایگان در همه‌ی نقاط، آرایشگاه، شاتل فرودگاهی با هزینه‌ی اضافی، کرایه‌ی ماشین و.... اتاق‌ها هم از امکاناتی مثل روم سرویس، تهویه‌ی هوا، گاو صندوق، تلویزیون، تلفن و... برخوردارند. همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل ممنوع است، تنها در جاهای خاصی می‌توان سیگار کشید و کارکنان به دو زبان هندی و انگلیسی مسلط و بسیار خوش برخورد هستند.

هتل جی محال جیپور

  1. هتل شاهپورا هاوس جیپور (Shahpura House Jaipur Hotel)

هتل 4 ستاره‌ی شاهپورای هند یک خانه‌ی قدیمی در شهر جیپور است که به هتل تبدیل شده است، صاحبان این ملک یک خانواده‌ی اشرافی هستند که خودشان در طبقه‌ی بالا زندگی می‌کنند و با تبدیل کردن طبقه‌ی همکف به هتل، زیبایی‌های این خانه را با مسافران به اشتراک گذاشته‌اند. ساختمان این هتل سنتی بوده، سقف‌ها آینه کاری شده و دیوارهای آن با نقاشی‌های بسیار زیبا پوشیده شده است که هنگام اقامت در آن حس می‌کنید در حال زندگی کردن در گذشته هستید.

هتل شاهپورا هاوس جیپور

امکانات عمومی این هتل عبارتند از پارکینگ رایگان، خشکشویی، استخر رو باز، وای فای رایگان، رستوران، بار و.... این هتل 64 اتاق دارد که دارای مبلمان چوبی تیره‌اند و دیوارهایشان با وسایل جنگی عتیقه تزئین شده است. این اتاق‌ها بسیار زیبا هستند و از امکانات یک هتل 4 ستاره همچون حمام با دوش و وان، وای فای رایگان، تلویزیون، تلفن، تهویه‌ی هوا، گرمایش و کرسی، میز کار و... بهره مند می‌باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای هندی و اروپایی سرو می‌شود و یک اتاق مناسب برای مهمانان دارای معلولیت وجود دارد. این هتل در فاصله‌ی 5 کیلومتری کاخ با شکوه جیپور که در قرن 18 ساخته شده قرار دارد.

هتل شاهپورا هاوس جیپور

  1. هتل هری محال پالاس بای پاچار گروپ (Hari Mahal Palace By Pachar Group)

هتل 4 ستاره‌ی هری محال یک ساختمان قدیمی است که در سال 1930 بنا شده و امروزه به هتل تبدیل گشته است، معماری این هتل بسیار زیباست و میهمانان را به گذشته‌ها می‌برد. چشم انداز هتل هری محال بسیار دیدنی است، به خصوص در شب که منظره‌ی چراغ‌های خانه‌ها و قلعه‌ی بالای صخره بی نظیر است.

هتل هری محال پالاس بای پاچار گروپ

هتل هری محال دارای امکانات عمومی وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاه با هزینه، کرایه‌ی خودرو، اتاق خانوادگی، صرافی، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، اتاق بازی بچه‌ها، رستوران، بار، استخر رو باز، سالن ماساژ و... می‌باشد. اتاق‌های هتل هم خانه داری روزانه، تهویه‌ی هوا، بطری آب رایگان، تلفن، میز کار، تلویزیون، گاو صندوق، حمام اختصاصی و... دارند. در رستوران هتل انواع غذاهای هندی، چینی، ایتالیایی و... سرو می‌شود. هتل هری محال با فرودگاه جیپور 9.9 کیلومتر، با ایستگاه راه آهن جیپور 1.2 کیلومتر، با قلعه‌ی ناهارگاه 8 کیلومتر و با جانتار مانتار 3.9 کیلومتر فاصله دارد.

هتل هری محال پالاس بای پاچار گروپ

  1. هتل هارسولی هاولی جیپور (Harsoli Haveli Jaipur Hotel)

هتل 3 ستاره‌ی هارسولی هاولی یکی از بهترین هتل‌های شهر جیپور و ساختمانی با قدمت بسیار زیاد است. دسترسی عالی و امکانات نسبتا خوب باعث شده که این هتل به اقامت‌گاهی پر طرفدار در کشور هند تبدیل شود.

هتل هارسولی هاولی جیپور

هتل هارسولی از امکانات عمومی چون پذیرش 24 ساعته، اتاق‌های خانوادگی، شاتل فرودگاهی با هزینه، اینترنت وای فای رایگان در همه‌ی نقاط هتل، ماشین اجاره‌ای، دوربین مدار بسته در نقاط مشترک، فضای سبز، پارکینگ اختصاصی رایگان و... بروخوردار است. اتاق‌های هتل امکاناتی مثل کپسول آتش نشانی، سرویس اتاق، خانه داری روزانه، تهویه‌ی هوا و... دارند. کارکنان هتل هارسولی بسیار خوش برخورد هستند، به دو زبان هندی و انگلیسی مسلط می‌باشند و همراه داشتن حیوانات خانگی در هنگام حضور در این هتل ممنوع است. هتل هارسولی با فرودگاه بین المللی جیپور 13.1 کیلومتر، با ایستگاه راه آهن جیپور 4.6 کیلومتر، با جانتار مانتار 8.5 کیلومتر و با معبد میمون 11.8 کیلومتر فاصله دارد.

هتل هارسولی هاولی جیپور

ما در این مقاله 5 هتل برتر شهر جیپوررا به شما معرفی کرده و شما با ویژگی‌ها و شرایط هر کدام آشنا شدید. اگر تمایل داشتید به کشور هند سفر کنید وارد قسمت هند در سایت ما شوید یا اگر خواستید به هر کدام از این هتل‌ها بروید به قسمت هتل مربوطه در سایت ما سر بزنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید