اپلیکیشن های کاربردی برای سفر
3114 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

معرفی 5 اپلیکیشن برای پیدا کردن مکان های تفریحی


امروز می‌خواهیم 5 اپلیکیشن کاربردی برای پیدا کردن مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری کشورهای خارجی را معرفی کنیم؛ نرم افزارهایی که با نصب آنها بر روی گوشی هوشمند خود می‌توانید سفری متفاوت را تجربه کنید!
اگر اهل سفر باشید، حتما برای یک‌بار هم که شده به فروشگاه‌های اپلیکیشن گوگل یا اپل برای دانلود نرم افزارهای مدیریت سفر سر زده‌اید. تا به امروز، اپلیکیشن های زیادی از طریق این پلتفرم‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند که متاسفانه بسیاری از آنها کاربردی نبوده و فقط زمان شما را هدر می‌دهند. همین موضوع سبب شد تا در مقاله امروز، لیستی از 5 مورد از بهترین نرم افزارها برای پیدا کردن مکان های تفریحی شهرهای مختلف را گردآوری کنیم تا در سفر بعدی خود، مکان های دیدنی و جذاب هیچ کشوری از چشم شما دور نماند.


بهترین نرم افزارها برای پیدا کردن مکان های تفریحی و گردشگری


پیش از معرفی، لازم است بدانید این نرم افزارها برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس توسعه یافته‌اند و استفاده از آنها نیز رایگان است. اگر راهنمای قبلی ما در مورد اپلیکیشن های کاربردی سفر برای شما جذاب بوده، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را نیز تا انتها مطالعه کنید.


تریپ ادوایزر (TripAdvisor)


بدون شک، TripAdvisor از بهترین نرم افزارهایی است که می‌تواند در هر سفری همراه شما باشد. تا به امروز، کاربران بیش از 700 میلیون دیدگاه را در مورد 8 میلیون مکان مختلف در این اپلیکیشن ثبت کرده‌اند تا پیش از سفر بتوانید اطلاعاتی جامع در مورد جاذبه های گردشگری، رستوران‌ها، هتل‌ها، اماکن تفریحی و دیدنی‌های هر منطقه به دست آورید. این نرم افزار به صورت رایگان برای اندروید و آی او اس توسعه پیدا کرده و به 28 زبان مختلف در دسترس است. در اپلیکیشن TripAdvisor بخشی وجود دارد که در آن می‌توانید توصیه‌های دوستان و گردشگران خبره را بخوانید؛ در این صورت، انتخاب بهترین هتل، موزه، رستوران و مکان تفریحی به امری بسیار ساده تبدیل خواهد شد.
از دیگر امکانات جالب برنامه تریپ ادوایزر می‌توان به امکان مشاهده عکس و ویدیو از مکان‌های مختلف، مطالعه مقاله‌های مرتبط و همچنین اضافه کردن دیدگاه در مورد محل مورد نظر اشاره کرد.
دانلود: اندروید | آی او اس


اسپات (Spot)


اگر می‌خواهید بر اساس تجربه متخصصان و دوستان، مکان های تفریحی را پیدا کنید، Spot بهترین گزینه خواهد بود. با این اپلیکیشن کاربردی که عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای جدید سال 2016 را یدک می‌کشد و تاکنون بیش از 500 هزار دیدگاه در مورد مکان‌های مختلف در آن ثبت شده است، می‌توانید دیدنی ترین اماکن را در هر جایی از دنیا پیدا کنید.
نکته قابل تامل در مورد Spot، امکان انتخاب جاذبه های گردشگری بر اساس توصیه‌ها و تجربه‌های واقعی دوستان و متخصصان گردشگری است که به آنها اطمینان دارند. این در حالیست که در نرم افزارهای مشابه، کاربران صرفا با تکیه بر روی امتیاز و نظرات عموم کاربران می‌توانند جاذبه های مختلف را شناسایی کنند. متاسفانه برنامه اسپات برای اندروید عرضه نشده است.
دانلود: آی او اس


گایدز (Guides)


Lonely Planet با توسعه Guides تلاش کرده یکی از متفاوت‌ترین اپلیکیشن های گردشگری را در اختیار کاربران قرار دهد. شما با نصب این نرم افزار می‌توانید به تمام اطلاعات مورد نیاز اطراف خود مثل رستوران‌ها، موزه‌ها، هتل‌ها، مکان های تفریحی و مناطق بکر شهر، دسترسی داشته باشید. Guides همچنین با داشتن لیستی کامل از توصیه متخصصان حوزه گردشگری، گنجینه‌ای ناب از اطلاعات مربوط به شهرها را در اختیار شما قرار خواهد داد.
نرم افزار پیش رو بر اساس موقعیت مکانی کاربر، بهترین محل را برای خرید، غذا خوردن، خوابیدن و تفریح کردن پیشنهاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه Guides هم می‌توان به ابزار تبدیل واحد پول، نقشه‌های آفلاین، جملات پرکاربرد صوتی به 18 زبان مختلف، دریافت اطلاعات حمل و نقل شهرها و همچنین ذخیره آسان مناطق دلخواه اشاره کرد. در حال حاضر، اطلاعات مربوط به 243 شهر مختلف در این نرم افزار ثبت شده است.
دانلود: اندروید | آی او اس


اسپاتد بای لوکالز (Spotted by Locals)


ایده اصلی در توسعه Spotted by Locals این بوده است که بتوانید همانند اهالی محلی، یک منقطه را بشناسید. اطلاعات این نرم افزار توسط متخصصانی ثبت می‌شود که به خوبی می‌دانند باید از کجا دیدن کنید و کجا را باید نادیده بگیرید.
Spotted by Locals به عنوان یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن های مکان یاب که نخستین بار اطلاعات مربوط به شهر آمستردام را در اختیار کاربران قرار می‌داد، حالا می‌تواند راهنمایی فوق‌العاده کاربردی برای گشت و گذار در بیش از 75 شهر مختلف باشد. استفاده از این نرم افزار، رایگان است؛ ولی راهنمای هر شهر 3.99 دلار برای شما آب می‌خورد. البته، اگر مشکلی با پرداخت این پول ندارید، می‌توانید مطمئن باشید که هیچ‌کدام از جاذبه های دیدنی شهرهای خارجی از دید شما پنهان نخواهد ماند. به علاوه، آپدیت‌های بعدی نرم افزار به صورت مادام‌العمر برای خریداران ارائه می‌شود. امکان استفاده به صورت کاملا آفلاین و اضافه کردن مکان های جدید، قابلیت‌هایی است که قطعا به تعامل بیشتر کاربران با نرم افزار Spotted by Locals منتهی می‌شود.
دانلود: اندروید | آی او اس


گوگل تریپس (Google Trips)


گوگل تریپس یک نرم افزار همه‌کاره است که علاوه بر مدیریت سفر، در پیدا کردن مکان های تفریحی شهرها هم کمک بسزایی به شما خواهد کرد. در کنار تمام امکانات جذاب این اپلیکیشن، با استفاده از اطلاعات درلحظه‌ای که سایر افراد به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید از رویدادهایی که در نزدیکی شما در جریان هستند، مطلع شوید.
همانند سایر نرم افزارهای این لیست، در Google Trips نیز بخشی برای بیان دیدگاه‌ها و تبادل نظر در مورد مکان‌های مختلف وجود دارد. علاوه بر این، برای بسیاری از شهرها، اهالی محلی نیز از طریق خود نرم افزار اطلاعات کمکی بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهند که قطعا به کارتان می‌آیند.
دانلود: اندروید | آی او اس


همان‌طور که بالاتر نیز اشاره کردیم، نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که نصب تک‌تک آنها بسیار زمان‌بر است. بعضی از این برنامه‌ها پولی هستند و بعضی دیگر نیز اطلاعات مفیدی را ارائه نمی‌کنند؛ با این حال، ما سعی کردیم بهترین‌ها را معرفی کنیم.
اگر برنامه مناسبی را می‌شناسید که می‌تواند به این لیست اضافه شود، می‌توانید از بخش نظرات، نام آن را با ما و سایر علاقه‌مندان به سفر به اشتراک بگذارید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید