هتل‌های ارزان پوکت  | معرفی 5 هتل ارزان باورنکردنی در تایلند
زهرا نیرومند 1399/05/06 3945 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



پوکت، یکی از بزرگ‌ترین جزایر کشور تایلند است که در سواحل زیبای دریای آندمان قرار دارد. این جزیره از جمله مهم‌ترین مناطق گردشگری دنیا محسوب می‌شود که به دلیل تصاویر زیبا و چشم‌نوازی که از سواحل شنی سفیدرنگ و آبی فیروزه‌ای دریا به نمایش می‌گذارد، معروف شده است. البته تفریحات و سرگرمی‌های جذاب ساحلی، فرهنگ مردمان منطقه و غذاهای خوشمزه پوکت را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. اگر قرار باشد به پوکت سفر کنید، باید قبل از هرچیز اقامت‌گاه خود را در این جزیره رزرو نمایید. برای رزرو اقامت‌گاه مناسب، غیر از راحت بودن اتاق‌ها، دسترسی آسان، امکانات خوب و ... باید هزینه و قیمت آن را نیز مدنظر قرار دهید. با توجه به توریستی بودن جزیره پوکت و تعدد اقامت‌گاه‌ها و هتل‌های این منطقه، گزینه‌های بسیاری پیش‌رو دارید که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای انتخاب درست باید تعدادی از این هتل‌ها را بشناسید و با امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها آشنا شوید. برای آشنایی با هتل‌های ارزان پوکت، ادامه مطلب را دنبال نمایید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای پوکت وارد صفحه "تور پوکت" شوید.


هتل ایبیس پوکت پاتونگ (Ibis Phuket Patong)


ایبیس پوکت پاتونگ یکی از بهترین هتل‌های ارزان پوکت است که در منطقه‌ای دنج و آرام واقع شده است. این هتل 3 ستاره دارای ۲۸۵ اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل طراحی مدرن و شیکی داشته و هرکدام از آن‌ها مجهز به یک تلویزیون صفحه تخت، تلفن، بالکن اختصاصی، چای‌ساز و قهوه‌ ساز، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی هستند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، استخر روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، صندلی‎‌های ساحلی، ماساژ تایلندی، باغ، بیلیارد، اجاره ماشین، کرایه دوچرخه، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ 24 ساعته، خدمات خشک‌شویی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، فضای مخصوص برای استعمال سیگار، اتاق خانواده، امکانات ویژه معلولین، سرویس روزانه اتاق، صرافی، فتوکپی، فاکس و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز به زبان انگلیسی کاملا مسلط بوده و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار کنند.
هتل ایبیس پوکت پاتونگ تنها 5 دقیقه با ساحل فاصله دارد و به جاذبه‌های گردشگری چون جاده بنگلا، ساحل استارباکس پاتونگ، ورزشگاه بوکس پاتونگ، مینی گلف دینو پارک، خانه چینپراچا، معبد چالونگ و اسکله پاتونگ نزدیک می‌باشد. بازار فرش بانزان، بازار OTOP، مرکز خرید بنانا واک و مرکز خرید جانگ سیلون از جمله مراکز خرید اطراف این هتل هستند که امکان خرید یادگاری و سوغاتی را برای گردشگران فراهم می‌کنند.


هتل ایبیس پوکت پاتونگ


هتل بان سوانتیو (Baan Suwantawe)


هتل بان سوانتیو درست در قلب پوکت و در نزدیکی پارک عمومی این شهر قرار دارد. این هتل 3 ستاره دارای 30 اتاق است که هریک از آن‌ها مجهز به تلویزیون، یخچال، مایکروویو، بالکن خصوصی و حمام اختصاصی با وان می‌باشند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، استخر در فضای باز، تراس، باغ، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، خدمات خشک‌شویی، اتوشویی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان در لابی هتل، صندلی‌های ساحلی، ترنسفر فرودگاه، فتوکپی، فاکس و پارکینگ رایگان اشاره کرد. کارکنان هتل نیز علاوه بر زبان تایلندی، به زبان انگلیسی مسلط هستند و می‌توانند با مهمانان هتل به راحتی ارتباط برقرار نمایند.
هتل بان سوانتیو به جاذبه‌های گردشگری چون خیابان ایم لایت، شهر قدیمی پوکت، برج ساعت، موزه تای هوآ، خانه چینپراچا، رانگ هیل، اسکله و معبد چالونگ، آکواریوم پوکت، معبد چینی جوی توی و ... نزدیک می‌باشد.


هتل بان سوانتیو


هتل رویال کراون (Royal Crown Hotel)


از دیگر هتل‌های ارزان پوکت می‌توان به هتل رویال کراون اشاره کرد که در میان درختان گرمسیری قرار داشته و مناظری بسیار دیدنی از سرسبزی باغ‌ها و رنگ فیروزه‌ای دریای آندمان را برای مهمانان خود به نمایش گذاشته است. این هتل ۳ ستاره دارای ۲۲۰ اتاق می‌باشد که هرکدام از آن‌ها به تلویزیون صفحه تخت، بالکن خصوصی، مبلمان در فضای باز، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی مجهز هستند.
از جمله مهم‌ترین امکانات هتل نیز می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، ماساژ تایلندی، باغ، رستوران و کافی‌شاپ در فضای باز، اجاره خودرو، صندوق امانات، خدمات خشک‌شویی، فتوکپی، وای‌فای رایگان، نگهداری چمدان‌ها، سرویس روزانه اتاق، صرافی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. کارکنان هتل رویال کراون علاوه بر زبان تایلندی، به دو زبان انگلیسی و چینی نیز مسلط هستند و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار کنند.
هتل رویال کراون در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار گرفته و حدود یک کیلومتر با آن فاصله دارد. از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف این هتل نیز می‌توان به بازار فرش بانزان و مرکز خرید جانگ سیلون اشاره کرد که امکان خرید آسان را برای گردشگران فراهم می‌کند.


هتل رویال کراون


هتل برادرز رزیدنس (Brothers Residence Hotel)


هتل برادرز رزیدنس یک هتل 3 ستاره است که در لیست هتل‌های ارزان پوکت قرار دارد. این هتل دارای 80 اتاق می‌باشد که هریک از آن‌ها به تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، بالکن خصوصی، وای‌فای رایگان، حمام اختصاصی، سشوار و تهویه مطبوع مجهز هستند. استخر روباز، بیلیارد، ماساژ تایلندی، اسپا، اجاره موتور سیکلت، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، صندوق امانات، نگهداری چمدان‌ها، اتاق خانواده، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، پارکینگ رایگان، ترنسفر فرودگاهی، فاکس، فتوکپی و رستوران نیز از جمله امکانات هتل برادرز رزیدنس هستند که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. کارکنان هتل علاوه بر زبان تایلندی، با زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و هلندی نیز آشنایی دارند و می‌توانند با مهمانان خود ارتباط برقرار کنند.
هتل رویال کراون در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار گرفته و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف این هتل نیز می‌توان به بازار شبانه پوکت اشاره کرد که امکان خرید سوغاتی و یادگاری‌های خاص این شهر را برای گردشگران فراهم می‌کند.


مطالب مرتبط:

هفت تا از بهترین هتل‌های پوکت

لیست تورهای تایلند


هتل برادرز رزیدنس


هتل اسپیرا پرایم پاتونگ (Aspira Prime Patong)


از دیگر هتل‌های ارزان پوکت می‌توان به هتل 3 ستاره اسپیرا پرایم پاتونگ اشاره کرد. این هتل دارای 55 اتاق است که هریک از آن‌ها به تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مبلمان راحت، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی مجهز هستند. علاوه بر این، هتل اسپیرا پرایم پاتونگ امکاناتی چون پذیرش ۲۴ ساعته، استخر روباز، سالن ورزشی، رستوران، وای‌فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشک‌شویی، نگهداری چمدان‌ها، صندوق امانات و صرافی را نیز برای مهمانان خود در نظر گفته است. کارکنان هتل اسپیرا به زبان انگلیسی کاملا مسلط بوده و می‌توانند به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار کنند.
هتل اسپیرا در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار گرفته و تنها 5 دقیقه پیاده با آن فاصله دارد. علاوه بر این، به جاذبه‌های گردشگری دیگری چون اسکله پاتونگ، ساحل استارباکس پاتونگ، سایمون کاباره، جاده بنگلا، مینی گلف دینو پارک، معبد و اسکله چالونگ و رستوران کافه هارد راک نیز نزدیک می‌باشد. بازار فرش بانزان، بازار OTOP، مرکز خرید بنانا واک و مرکز خرید جانگ سیلون از جمله مراکز خرید اطراف این هتل هستند که امکان خرید یادگاری و سوغاتی را برای گردشگران فراهم می‌کنند.


 هتل اسپیرا پرایم پاتونگ


در این مقاله 5 نمونه از هتل‌های ارزان پوکت را معرفی کرده و در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها توضیحاتی دادیم. این هتل‌ها امکانات رفاهی خوبی برای مهمانان فراهم کرده و اتاق‌های خود را با قیمتی مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در صورتی که قصد رزرو هریک از هتل‌های بالا را دارید می‌توانید از طریق وب‌سایت کایت، اقدام به انجام این کار نمایید. کارشناسان کایت نیز به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید