بهترین هتل بانکوک کجاست؟ | بهترین هتل بانکوک از نظر ایرانیان
شراره رحیمی 1399/05/03 1949 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



شهر زیبای بانکوک پایتخت رسمی کشور تایلند است که در قسمت شرقی رود چائو پرایا و خلیج تایلند واقع شده است. کشور مالزی در جنوب کشور تایلند قرار دارد که شهر بانکوک دسترسی بسیار خوبی به این کشور دارد. بانکوک شهری بسیار پر جنب و جوش، زیبا و جزو بزرگ‌ترین شهرهای جهان است که جایگاه پرگردشگرترین یا پربازدیدترین شهر جهان را از آن خود کرده است. این شهر به دلیل داشتن آسمان خراش‌ها، فرودگاه بین‌المللی بسیار مدرن، مراکز خرید پیشرفته، هتل‌های لوکس و جاذبه‌های دیدنی بسیار متنوع می‌تواند مقصد بسیار هیجان‌انگیزی برای سفر خارج از کشور باشد. به علاوه جذابیت‌های گردشگری مدرن و تاریخی این شهر به گونه‌ای است که می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را پاسخ‌گو باشد. در این مقاله از کایت ما بهترین هتل‌های بانکوک را به شما معرفی خواهیم کرد تا در سفر به این شهر زیبا اقامتی همراه با آرامش و لذت را تجربه کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای بانکوک وارد صفحه "تور بانکوک" شوید.


معرفی بهترین هتل‌های بانکوک از نظر ایرانیان

همان‌طور که گفته شد شهر بانکوک سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان، به ویژه ایرانیان را در دل خود جای می‌دهد. جالب است بدانید که این شهر به عنوان بلندترین مکان در جهان، منطقه‌ای ویژه و به صورت کاملا مستقل در کنار 75 استان دیگر کشور تایلند به شمار می‌رود که در کتاب رکوردهای گینس نیز به ثبت رسیده است. اگر شهر بانکوک را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کردید، حتما برایتان اهمیت دارد که در کجای شهر و با چه هزینه‌ای اقامت داشته باشید. در شهر بانکوک هتل‌های بسیار زیادی وجود دارد که ما در این بخش از مقاله یک هتل 5 ستاره، یک هتل 4 ستاره و یک هتل 3 ستاره محبوب این شهر از نظر ایرانیان را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید یکی از آن‌ها را با توجه به بودجه و خدماتی که ارائه می‌دهند، رزرو کنید و سفری بی‌نقص و لذت‌بخش در سفر به شهر زیبای بانکوک داشته باشید.

معرفی بهترین هتل‌های شهر بانکوک از نظر ایرانیان


هتل 5 ستاره پاتوموان پرینسس بانکوک

هتل زیبای پاتوموان پرینسس علاوه بر این‌که به عنوان بهترین هتل 5 ستاره شهر بانکوک شناخته شده است، بلکه قسمت اعظمی از آسیا نیز این دیدگاه را دارند که از نظر گردشگران ایرانی نیز جزو بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره شهر پر جنب و جوش بانکوک می‌باشد. این هتل در طی سال‌های گذشته چندین جایزه بزرگ را از آن خود کرده است که خود دلیلی بر اثبات بهترین بودن آن در بین هم‌رده‌های خود می‌باشد. این هتل با بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و نقاط اصلی شهر بانکوک همانند میدان سیام و چندین مراکز خرید فاصله کمی دارد و از دسترسی آسانی برخوردار می‌باشد. اگر شما نیز در شهر بانکوک به دنبال اقامتگاهی هستید که با ارزش پول پرداختی شما برابری کند، هتل 5 ستاره پاتوموان پرینسس پیشنهاد فوق‌العاده‌ای می‌باشد.

در این هتل خدمات حمل و نقل با ترانسفر فرودگاهی، اتوبوس و تاکسی با پرداخت هزینه اضافه و پارکینگ عمومی به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اینترنت رایگان در تمام فضاهای عمومی و تمام اتاق‌های هتل در دسترس شما می‌باشد. خدمات اتاق، ورود و خروج به هتل به صورت شبانه‌روزی برای مهمانان فراهم است و شما می‌توانید از باربر درخواست کنید، چمدانتان را تا اتاق برایتان حمل کند. در این هتل اتاق‌هایی برای افراد غیر سیگاری، فضایی مخصوص برای افراد سیگاری و فضایی کاملا مجزا برای افراد دارای آلرژی در نظر گرفته شده است. اتاق تلویزیون، تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، اتاق وی آی پی، صندوق امانات، مغازه کوچکی در خود هتل، امکاناتی برای افراد ناتوان و کم توان از دیگر امکانات هتل پاتوموان پرینسس شهر بانکوک می‌باشد. توجه داشته باشید که ورود به هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد و تحویل اتاق ساعت 12 ظهر می‌باشد.

معرفی هتل 5 ستاره پاتوموان پرینسس

این هتل دارای 10 رستوران مشهور و یک باشگاه با مساحت 9 هزار متر مربع شامل استخر شنا، استودیو، ایروبیک، یک ورزشگاه، بدمیتون، پینگ پونگ، اسکواش، تنیس بر روی پشت بام هتل و زمین بسکتبال می‌باشد که توصیه می‌کنیم حتما با همسفرانتان سری به آن‌جا بزنید و با استفاده از امکانات آن‌جا نهایت لذت را ببرید. لازم است بدانید که کارکنان هتل به زبان‌های تایلندی، کره‌ای، آلمانی، چینی و انگلیسی مسلط هستند، بنابراین شما در این هتل با مشکل زبان مواجه نخواهید شد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به خدمات خشکشویی، خدمات نگهبانی، خدمات نظافت، دربان صرافی، انبار چمدان، دستگاه ATM، خدمات نگهداری از کودکان، امکانات فکس و کپی، مرکز تجاری، امکانات جلسات اداری و ملاقات اشاره کرد. به علاوه این هتل از امکانات مرکز تناسب اندام و حمام آبگرم دشلی برخوردار است که شامل کلاس‌های یوگا، فیتنس، اتاق‌های آرامش، ماساژ، استخر روباز، جکوزی، حوله و سونا می‌باشد.


هتل 4 ستاره آسیا بانکوک

هتل آسیا یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره بانکوک از نظر گردشگران ایرانی می‌باشد که به طور مستقیم به ایستگاه مترو هوایی متصل است. این هتل از مرکز خرید MBK و از میدان سیام فقط یک ایستگاه فاصله دارد و از سایر جاذبه‌های دیدنی شهر بانکوک نیز چندان دور نیست. در این هتل استخر بسیار بزرگی وجود دارد که شما می‌توانید پس از گشت و گذار در شهر بانکوک در استخر هتل تنی به آب بزنید و لذت ببرید. در این هتل برای سفرهای کاری بخش کاملا مجزایی برای برگزاری جلسات اداری و کنفرانس، یک سایت کامپیوتری، امکانات فکس و کپی و به علاوه برای خانواده‌ها نیز امکان نگهداری از بچه‌ها فراهم شده است. پارکینگ هتل آسیا کاملا رایگان است و نیاز به رزرو قبلی ندارد و هم‌چنین برای افراد ناتوان امکانات مورد نیاز در آن تعبیه شده است تا هر کسی که در شهر بانکوک ماشین اجاره کرد، بتواند پارکینگ امن هتل را مورد استفاده قرار دهد.

معرفی هتل 4 ستاره آسیا بانکوک

از دیگر امکانات هتل آسیا می‌توان به پذیرش تمام وقت، تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز، راهنمای گردشگری، انبار چمدان، خشکشویی، اینترنت رایگان، اتاق‌های ماه عسل، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، آرایشگاه زنانه و مردانه اشاره کرد. به علاوه برای افراد ناتوان یا کم توان امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی با میله‌های نگهدارنده و رمپ ویلچر فراهم شده است. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. کارکنان این هتل فقط به زبان تایلندی و انگلیسی مسلط هستند. لازم است بدانید که ساعت ورود به هتل آسیا 14:00 و ساعت خروج از هتل 12:00 می‌باشد. حتما از تفریحات این هتل نظیر استخر شنا، جکوزی، زمین تنیس، باشگاه تناسب اندام و... استفاده کنید و از اقامت در این هتل نهایت لذت را ببرید.


هتل 3 ستاره داوین نانا بانکوک

هتل داوین نانا یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره بانکوک از نظر ایرانیان می‌باشد که در یکی از مشهورترین خیابان این شهر یعنی در خیابان سوخومیت واقع شده است. این هتل دارای 53 اتاق می‌باشد که نسبت به سایر هتل‌های 3 ستاره امکانات بسیار خوبی به مسافران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی از این هتل به فروشگاه‌ها و مراکز خرید بروید و به گشت و گذار در شهر بانکوک مشغول شوید. از هتل داوین نانا بانکوک تا فرودگاه حدود 45 دقیقه فاصله است. به علاوه شما می‌توانید به صورت تمام وقت به رستوران این هتل بروید و غذای دلخواه خود را سفارش دهید و دلی از عزا درآورید. در بام این هتل استخر بسیار زیبایی وجود دارد که شما می‌توانید پس از گشت و گذار در شهر زیبای بانکوک تنی به آب بزنید و در اوج آرامش به استراحت بپردازید و لذت ببرید.
از دیگر امکانات این هتل می‌توان به خشکشویی، خدمات دربانی، خدمات خدمتکار روزانه، فکس و فتوکپی، صرافی، محل سیگار کشیدن، اینترنت رایگان، مرکز تجارت، صندوق امانات، پذیرش تمام وقت، نگهداری چمدان‌ها، اتاق عایق صدا، تهویه مطبوع، سرویس اتاق و اتاق سیگار ممنوع اشاره کرد. کارکنان هتل فقط به دو زبان تایلندی و انگلیسی مسلط هستند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل داوین نانا بانکوک ممنوع می‌باشد و این هتل فاقد پارکینگ است که از عیوب این هتل به شمار می‌رود. این هتل تا ایستگاه BTS 5 دقیقه و از مراکز خرید پاراگون 2 و امپوریوم یک کیلومتر فاصله دارد. هتل داوین نانا انتخاب بسیار مناسبی برای افراد علاقمند به خرید کردن و زندگی شبانه است.

معرفی هتل 3 ستاره داوین نانا بانکوک


سخن پایانی


در این مقاله از کایت ما به معرفی بهترین هتل‌های بانکوک از نظر گردشگران ایرانی پرداختیم. شهر زیبای بانکوک دارای هتل‌های گوناگونی است که رزرو هر کدام از آن‌ها می‌تواند اقامتی همراه با آرامش برایتان به ارمغان آورد، اما بدون شک با رزرو سه هتل نامبرده شده در بالا شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی آن‌جا نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، کاملا با هم مطابق دارند و بدون شک از اقامت خود در این هتل‌ها رضایت کامل خواهید داشت. در صورتی که قصد سفر به شهر زیبای بانکوک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با شماره 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را برای سفر به این شهر هیجان‌انگیز و پر جنب و جوش به طور کامل راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید