بهترین تور های خارجی در روز های تابستون برای ما ایرانی‌ها
2735 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 تا از بهترین تورهای خارجی در تعطیلات تابستون


برای تابستون برنامت چیه؟ کلی فستیوال و جشنواره در سراسر دنیا داره برگزار میشه که خیلی از گردشگرارو از سراسر دنیا به خودش جلب میکنه. در این مقاله می‌خوایم به 5 تا از تورهای خارجی که در روزهای گرم تابستون طرفدارای زیادی داره رو معرفی کنیم. با کایت که باشی می‌‎تونی خیلی از مقصدهای زیر رو به صورت اقساطی بری. دیگه وقتشه که برنامه سفرهای تابستونت رو بچینی. با هر بودجه و سلیقه‌ای که داری می‌تونی یکی از مقاصد زیر رو انتخاب کنی.

5 تا از بهترین تورهای خارجی
1. استانبول؛ یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی


هر ساله میلیون‌ها گردشگر برای سفر تابستونی خود، از بین همه تورهای خارجی، تور استانبول رو انتخاب می‌کنن. خرید کردن از پاساژهای استانبول برای خیلی از ما ایرانی‌ها خاطره شده. بهترین سوغاتی‌های استانبول رو در مقاله‌های کایت جهانگرد بخون تا بتونی یه سوغات خوب به خونه بیاری. از نکاتی که تو رو به تور استانبول بیشتر راغب می‌کنه، جشنواره‌های تابستونیه استانبول هست، مثل؛ فستیوال بین‌المللی جاز استانبول و Boshorus Cross- Continental. خوبیه روزهای تابستونی استانبول با همه جاذبه‌های گردشگری که داره، دمای 28 درجه سانتی‌گراد هوا هست که در بین تورهای خارجی هوای خیلی مطلوبیه! برای داشتن لحظه‌های به یاد موندنی و استانبول‌گردی. تور استانبول رو با کایت به صورت اقساطی برو!

یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی
2. باکو از تورهای خارجی پرفروش در روزهای گرم تابستون


یکی دیگه از مقاصدی که برای روزهای تابستون بهت پیشنهاد می‌کنیم، باکو است که به دلیل نزدیکی به ایران سفری محبوب در بین تورهای خارجی به شمار میاد. میانگین دمایی که در باکو تجربه می‌کنی بین 22 تا 31 درجه سانتی‌گراد هست. از جذاب‌ترین فستیوال‌های تابستونی در تور باکو؛ واتر ملون، فستیوال زارا و کنفرانس جهانی جامعه بین المللی در زمینه تحصیلات موسیقی که در کاخ حیدر علی‌اف برگزار میشه تور باکو اقساطی و بیشتر تورهای خارجی رو می‌تونی با کایت تجربه کنی.

باکو از تورهای خارجی پرفروش
3. از دیگر تورهای خارجی محبوب؛ تفلیس در گرجستان


به هزار دلیل برای تابستان به تور گرجستان برو؛ ساحل‌های زیبای شنی و سنگی، مردم مهمان‌نواز گرجی، غذاهای خوشمزه  و شکم‌گردی در تفلیس، تفریح‌های هیجان‌انگیز شبانه و ... تو رو راغب می‌کنه که از بین تورهای خارجی تور تفلیس رو انتخاب کنی. فستیوال‌های تابستونی تفلیس گرجستان؛ Brookhaven که به فستیوال نمایش فیلم رایگان در بین تورهای خارجی معروفه و فستیوال تابستانی جاز و فستیوال Roswell از محبوب‌ترین فستیوال‌ها در تورهای خارجی هست. اگه اهل موسیقی هستی فستیوال موسیقی ماکون رو از دست نده! تور تفلیس گرجستان رو می‌تونی با کایت به صورت اقساطی سفر کنی.

تفلیس در گرجستان
4. طرفداران تورهای خارجی در کوه‌های آلپ وین


تععطیلات تابستون خیلی‌های برای تفریح در بین تورهای خارجی، تور اروپایی اتریش رو انتخاب می‌کنن. وین شهر قصرهای باشکوه در اتریش هست که با معماری به سبک باروت چشم‌هارو به خودش خیره کرده. یکی از ویژگی‌هایی که وین رو برای گردشگران دنیا جذاب کرده؛ قهوه‌خانه‌های سنتی و بهترین رستوران‌های بین‌المللی هست که در گردشگران زیادی رو از سراسر دنیا به وین جلب می‌کنه. از جمله فستیوال‌هایی که در بین تورهای خارجی اروپایی معروف هست؛ Wolkenturm، Waltzing In Clouds، فستیوال جاز وین و فستیوال نور است.

 تورهای خارجی در کوه‌های آلپ وین
5. بارسلونای اسپانیا بهترین مقصد برای تورهای خارجی


هر کسی که اسپانیا رو از نزدیک دیده دل کندن براش سخت شده چون دیدن این همه زیبایی از فرهنگ و هنر و تفریح‌های مهیج خاطره‌های موندنی رو برای مسافران به همراه داره اگه در روزهای تابستون، در بین تورهای خارجی، بارسلونارو انتخاب کردین؛ حتما فستیوال راک بارسلونا، تومارولند و فستیوال ساحلی رو از دست ندین.

بارسلونای اسپانیا بهترین مقصد برای تورهای خارجی

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید