بهترین تفریحات آنتالیا | از دره‌نوردی تا شنا با حیوانات زیرآب
حامد مقتدایی 1399/02/04 2078 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



در این مقاله قصد داریم تا شما را با مهیج‌ترین تفریحات آنتالیا آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید:

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای آنتالیا وارد صفحه "تور آنتالیا" شوید.


1.دره‌نوردی و رودنوردی در چشم‌اندازهای زیبای آنتالیا


هیچ راه بهتر دیگری برای برقراری ارتباط با طبیعت نیست، جز جستجوی آن از طریق فعالیت‌های محرک آدرنالین، مانند دره‌نوری و رودنوردی. حین بالا رفتن از صخره‌ها، شنا کردن و در جریان آب قرار گرفتن، با طبیعت زیبای آنتالیا یکی شوید.
مناظر چشم‌اندازهای آنتالیا، به خودی خود ارزش یک گشت‌وگذار را دارند، اگر علاقمند به این فعالیت‌ها هستید، به وبسایت فورچون رفتینگ سری بزنید تا درخصوص تورهای اختصاصی داخل آنتالیا همراه با هزینه‌های حمل‌ونقل، ناهار و تجهیزات ایمنی لازم برای این گشت، آشنا شوید.
مدت زمان لازم: 1.5 ساعت برای دره‌نوردی و 2 ساعت برای رودنوردی.
قیمت: 44.8 دلار آمریکا


دره‌نوردی-و-رودنوردی


2. گشت‌زنی و آب‌بازی در پارک کابلی هیپ‌ناتیکس


اگر برنامه دارید، یک فعالیت آبی جدید را تجربه کنید، هیچ جای بهتری از مقصد ساحلی آنتالیا، موقعیتی ایده‌آل برای ورزش‌های آبی پیدا نمی‌کنید (برای مثال، اسکی کابلی).
برای تجربه این سطح از هیجان، بایستی از پارک کابلی هیپ‌-ناتیکس، ریزورتی که به شما اجازه می‌دهد تا اسکی کابلی را در سه دریاچه مصنوعی بین کوهستان تائوروس و دریای مدیترانه، تجربه کنید، بازدید نمایید. بلیط ورودی، شامل تجهیزات ساده، مانند تخته‌های مناسب مبتدیان، جلیقه‌های نجات و کلاه ایمنی می‌شود.
ساعات کاری: 9 صبح تا 6 غروب (تابستان)، 9 صبح تا 5 غروب (زمستان).
قیمت: 39.2 دلار آمریکا


گشت‌زنی-و-آب‌بازی-در-پارک-کابلی-هیپ‌ناتیکس


3. شیرجه‌زنی در آبشارهای دودن


آبشارهای دودن متشکل از دو مجموعه آبشار بالایی و پایینی است. آن‌ها گروهی از آبشارهای ایجادشده توسط آب بازیابی‌شده‌ای هستند که به یک جاذبه گردشگری اصلی در آنتالیا بدل شده‌اند.
آبشارهای بالایی در کنار یک غار طبیعی واقع شده‌اند که بازدیدکنندگان می‌توانند از آن بازدید کنند و می‌شود این کار را با یک قایق کروز هم تجربه کرد. همچنین، می‌توانید تجربه شیرجه‌زنی در آب آبشارهای دودن آنتالیا را با هزینه 44.8 دلاری در خاطرات سفرتان به این شهر ثبت کنید.


شیرجه‌زنی-در-آبشارهای-دودن


4. شنا در کنار موجودات زیرآبی پارک آبی و پارک دلفین سیلانیا


این پارک آبی در نزدیکی سواحل آنتالیا و با فاصله 1.5 ساعته از آن واقع شده و یکی از مقاصد گردشگری فوق‌العاده محبوب محسوب می‌شود.
هزینه ورود به پارک دریایی که شنا با سفره‌ماهی‌ها و سایر ماهیان را در کنار فعالیت‌های دیگر به همراه دارد، در کنار شنای با دلفین‌ها، شیرهای دریایی یا کوسه‌ها را با پرداخت هزینه‌های بیشتر تجربه نمایید.
ساعات کاری: 1 صبح تا 5 بعدازظهر (از می تا اکتبر)
قیمت: 67.3 دلار آمریکا برای پارک دریایی و 25.8 دلار آمریکا برای پارک دلفین و مبلغ 84.10 برای هر دوی‌شان.


شنا-در-کنار-موجودات-زیرآبی


5. ایجاد گلوله‌های برفی در موزه اسنو ورلد آیس در آکواریوم آنتالیا


یکی از بزرگترین مجتمع‌های آکواریومی، آکواریوم آنتالیاست که میزبان 40 آکواریوم موضوعی، و بزرگترین آکواریوم تونلی جهان به طول 131 متر و پهنای 3 متر است. این آکواریوم در ساحل کونیالتی، واقع شده و فعالیت‌های سرگرم‌کننده متعددی را از ایجاد گلوله‌های برفی از برف واقعی در موزه اسنو ورلد آیس، تا قایق‌رانی مجازی در سینمای XD اوشن‌راید، مشاهده گونه‌های دیدنی خزندگان در وایلد پارک و... در اختیارتان می‌گذارد.
ساعات کاری: 10 صبح تا 10 شب (یکشنبه‌ها تا پنج‌شنبه‌ها)، 10 صبح تا 11 شب (جمعه‌ها و شنبه‌ها) (آوریل تا نوامبر)
مدت زمان لازم: 2 ساعت


ایجاد-گلوله‌های-برفی-در-موزه-اسنو-ورلد-آیس


6. پیاده‌‎روی شگفت‌انگیز در جاده لیسیان


جاده لیسیان یکی از طولانی‌ترین مسیرهای پیاده‌روی جهان با مسافتی 509 کیلومتری از فتحیه تا آنتالیا، متشکل از جاده‌های رومی، راه‌باریک‌های قدیمی و مال‌روهایی است که دوچرخه‌های کوهستانی به سختی می‌توانند در آن تردد کنند. ازینرو، بهترین راه جهت تجربه این مسیر باستانی، پیاده‌روی است.
آماده باشید تا از مناظر فوق‌العاده اطراف‌تان لذت ببرید. برای یک سفر کوتاه، یک گشت روزانه به کمک یک راهنما در این مسیر ماجراجویانه از شما وقت می‌گیرد، اما ارزش عکس‌برداری و خاطره‌سازی را دارد.


پیاده‌‎روی-شگفت‌انگیز-در-جاده-لیسیان


7. قدم‌زنی در آنتالیا مارینا


از آنتالیا مارینا می‌توانید منظره‌ای بسیار تماشایی از دریای مدیترانه را پیش روی خود داشته باشید. شما یکی از بهترین مناظر از خط ساحلی بی‌نظیر آنتالیا را در کنار احساس حال‌وهوای تاریخی شهر، با قدم‌زنی در خیابان‌های باریک و سنگفرش‌های قدیمی تجربه خواهید کرد. برای داشتن تجربه‌ای بهتر، می‌توانید وارد یک قایق کروز شوید تا شما را در خلیج دوری بچرخاند. قیمت‌ها بسته به مدت زمان تور متغیر خواهند بود. شما می‌توانید در گشت‌های 1 ساعته به مبلغ 3.40 دلار آمریکا، یک تور 2 ساعته به مبلغ 6.80 دلار آمریکا یا یک تور 6 ساعته به مبلغ 17 دلار آمریکا شرکت کنید.


قدم‌زنی-در-آنتالیا-مارینا


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از مهیج‌ترین تفریحات آنتالیا، از دره‌نوردی، رودنوردی، آب‌بازی، شیرجه‌زنی، شنا کنار حیوانات زیرآب و... آشنا کردیم. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور آنتالیا راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید