معرفی بهترین جاذبه های گردشگری تور اتریش
4409 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

تور اتریش پایتخت ورزش‌ های زمستانی


کشور اتریش که تکیه بر کوه‌های آلپ زده است یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگران برای دیدن جاذبه‌های طبیعی این منطقه است که هر ساله تور اتریش به خصوص در زمستان مقصد بسیاری از ورزشکاران است که به این منطقه سفیدپوش از برف می‌روند. علاوه بر مناطق کوهستانی، شهرهای دیگر اتریش نیز در زمینه هنر و موسیقی شهرت جهانی دارند به طور مثال: در وین پایتخت این کشور؛ مرد بزرگی به نام بتهوون پرورش یافته که دنیای موسیقی‎دانان را متحول کرده است. در این مقاله با کایت همراه باشید تا با دیگر جاذبه‌های گردشگری اتریش آشنا شوید.

 تور اتریش پایتخت ورزش‌ های زمستانی


Bad Gastein هوای پاک بدگستین در تور اتریش


بدگستین دره‌ای سرسبز در ارتفاع 1000 متر بالاتر از دریا که به همین علت هوای آن اکسیژن خالص است و در تور اتریش برای ریلکس کردن و استفاده از چشمه‌های آب گرم این منطقه که خواص درمانی زیادی دارد؛ بسیاری از گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب می‌کند. Bad Gastein به ساختمان‌های بلند نیز معروف است که در تور اتریش از این شهر کوچک و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن دیدن خواهیم کرد.

Bad Gastein


اسکی و روستاگردی در تور اتریش


روستای آنتون آم آلبرگ یکی از مقاصد اسکی‌بازان در تور اتریش است که علاوه بر دیدن این روستای زیبا در دامنه‌های سفیدپوش کوه تیرول به ورزش اسکی می‌پردازند. در هر روز از سال این منطقه مملو از گردشگر است که برای دیدن طبیعت زیبای و روستاگردی در تور اتریش به آنتون آم آلبرگ می‌آیند.

اسکی و روستاگردی در تور اتریش


بازدید از وین؛ مهد موسیقی در تور اتریش


شاید کمتر کسی را در جهان پیدا کنید که نام وین، برای او ناآشنا باشد؛ پایتخت اتریش مهد موسیقی جهان است که در این شهر بزرگ تالارهای مجلل موسیقی وجود دارد که بسیاری از موسیقی‌دانان مشهور در آن کنسرت داشته‌اند. در تور اتریش، به شهر بتهوون و یوهان اشتراوس می‌رویم و از جاذبه‌های گردشگری وین که شامل؛ کاخ هافبرگ و موزه هنر که پر از رنگ‌های خلق شده به دست نقاشان هنرمند اتریشی است دیدن می‌کنیم که گردشگران هنردوست را در تور اتریش مجذوب می‌کند.

بازدید از وین


Worthersee بازدید از دریاچه ورث در تور اتریش


یکی از هیجان انگیزترین مکان‌هایی که در تور اتریش به بازدید از آن می‌رویم؛ دریاچه ورث است که یکی از بزرگترین دریاچه‌های منطقه کرنتن بوده و بسیاری از گردشگران را به خصوص در روزهای تابستان برای قایق‌سواری و دیگر تفریحات آبی به این دریاچه جلب می‌کند. شما می‌توانید در کرنتن از غار استالاکتیک Griffen و کلسایی به جا مانده از قرن 12 به نام کلیسای جامع جرک  در تور اتریش دیدن کنیم.

Worthersee


بازدید از Salzburg دومین منطقه مهم گردشگری در تور اتریش


در تور اتریش به چهارمین شهر بزرگ این کشور می‌رویم که منظره‌های بی‌نظیر آن نمایی از شکوه آلپ نیز در این منطقه دیده می‌شود و طبیعتی مسحورکننده در انتظار گردشگران است. بهشت سالزبرگ مهد تولد موسیقی‌دانان بزرگ اتریش نیز بوده است که از صدای موسیقی طبیعت سالزبرگ الهام گرفته‌اند و به شهرت جهانی رسیدند. در تور اتریش از جاذبه‌ تاریخی Salzburg قلعه Altstadt، که بر فراز تپه‌ای سرسبز از قرون وسطا به یادگار مانده نیز دیدن خواهیم کرد.


بازدید از Salzburg

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید