اقامت در بهترین هتل ها در تور مسکو
3268 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

4 هتل برتر در تور مسکوMoscow


روسیه بزرگترین کشور جهان که با ایران در دریاچه خزر مرزآبی مشترک دارد و یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران ایرانی تور مسکو است که برای بازدید از عمارت‌های باشکوه و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری مسکو هستند. محل اقامت و انتخاب هتل یکی از ارکان‌های اصلی در سفر است که نقش پررنگی در مطلوب بودن سفر در تور مسکو ایفا می‌کند. مسکو یکی از شهرهای بزرگ اروپا است. در این مقاله به هتل‌های متنوع مسکو می‌پردازیم که بسیاری از گردشگران از آن استقبال زیادی کرده‌اند. با کایت همراه باشید تا با بهترین هتل‌های مسکو آشنا شوید.

هتل برتر در تور مسکوMoscow
•    Hilton Leningradskaya Hotel؛ تور مسکو اقامت در هتل هیلتون


لوکس‌ترین اقامت را در هتل 5 ستاره هیلتون لنینگردسکیا در تور مسکو تجربه کنید که با 273 اتاق در 21 طبقه و نزدیک به ایستگاه متروی Krasnye Vorota  وKomsomolskaya  است. هتل هیلتون در سال 1954 در ساختمانی تاریخی ساخته شد که دارای استخر سرپوشیده و رستوران‌های درجه یک است که می‌توانید در تور مسکو با اقامت هتل هیلتون غذاهای روسی و بین‌المللی را نوش جان کنید. هیلتون در مرکز شهر مسکو قرار دارد که با منظره زیبایی از جاذبه‌های تاریخی شهر پذیرای گردشگران است. شما می‌توانید با خدمات لیموزین هتل نیز از شهر تاریخی مسکو دیدن کنید. در این هتل پارکینگ رایگان است و شما می‌توانید ساعت 14 به وقت مسکو اتاقتان را تحویل بگیرید و در روز آخر اقامتتان تا ساعت 12 ظهر اتاقتان را تحویل می‌دهید. یکی از لوکس‌ترین اقامت‌ها در تور مسکو، هتل 5 ستاره هیلتون است.

Hilton Leningradskaya Hotel
•    هتل  SunFlower Park؛ هتلی 4 ستاره در تور مسکو


در تور مسکو اگر قصد اقامت در هتلی با قیمت مناسب را داشته باشید، این هتل در تور مسکو مناسب‌ترین انتخاب است که با 244 اتاق که مجهز به اینترنت رایگان، حمام تجهیز شده و تلوزین هستند و اگر مسافران با ماشین باشد، می‌توانند از پارکینگ رایگان نیز استفاده کنند. این هتل برای زوج‌های جوان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند که در مقابل این سرویس‌ها قیمت اقامت SunFlower Park در تور مسکو مناسب است.

SunFlower Park
•    ART FAMILY، یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در تور مسکو


موقعیت این هتل در شهر مسکو بسیار مناسب است که اگر شما در تور مسکو در ART FAMILY اقامت داشته باشید، می‌توانید نمایی از کاخ کرملین را ببینید که اقامت را در این هتل دل‌نشین‌تر می‌کند، به خصوص وقتی که از پنجره‌های بزرگ اتاقتان در هتل ART FAMILY به منظره شهر نگاه می‌کنید. اتاق‌های این هتل در تور مسکو از امکانات رفاهی مناسبی برخورداند. سالن‌های ماساژ، بدن‌سازی و سونا در این هتل و میز صبحانه مفصلی که چیده می‌شود مورد استقبال بسیاری از مسافران در تور مسکو قرار می‌گیرد.

ART FAMILY
•    RADISSON BLU هتلی چهار ستاره در تور مسکو


این هتل چهار ستاره در تور مسکو یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب برای شماست که در خیابان Yamskogo Polya قرار دارد. یکی از خیابان‌های اصلی تجاری مسکو در نزدیکی این هتل واقع شده که دسترسی آسان به ایستگاه مترو و دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر را برای مسافران فراهم می‌کند. RADISSON BLU با 264 اتاق دو سبک طراحی متفاوت دارد؛ که یک سبک از اتاق‌های این هتل کلاسیک و سنتی طراحی شده است و سبک دیگر آن به سبک رنگ آبی آرام‌بخش با طراحی چوب است که اقامتی دلپذیر را برای مسافران تور مسکو فراهم می‌کند. این هتل نیز خدمات رفاهی بسیار مناسبی مانند؛ سالن بدنسازی، سونا، صرافی و... است.


RADISSON BLU

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید