بهترین ایرلاین (هواپیمایی) جهان در سال 2020
حامد مقتدایی 1398/11/21 1462 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



ایرنیوزلند بهترین ایرلاین (هواپیمایی)‌ جهان در سال 2020، با بیش از 20 مقصد پروازی در نیوزلیند و نقاطی همچون استرالیا، آسیا، اقیانوسیه جنوبی، آمریکایی شمالی و... است.


معرفی ایرلاین (هواپیمایی) ایر نیوزلند

این شرکت هواپیمایی یکی از اعضای شبکه اتحاد ستاره‌ای گسترده بوده و شما می‌توانید با رزرو از طریق ایر نیوزلند به سراسر نقاط جهان سفر کنید. ناوگان هوایی ایر نیوزلند بین 50 هواپیمای مسافربری از Q300 تا بویئنگ‌های 348نفره 300-777 را شامل می‌شود. 


کلاس‌های هوایی

کلاس‌های هوایی پروازهای ایرنیوزلند در قالب دسته‌بندی‌های اقتصادی، اقتصادی ویژه و تجاری تقسیم‌بندی شده و در همه‌شان می‌توان کارآمدی و میهمان‌نوازی نشان تجاری ایر نیوزلند را شاهد بود. مرکز اصلی ایرنیوزلند، فرودگاه آکلند بوده و سایر مراکز آن در سیدنی، لس آنجلس، هنگ‌کنگ، شانگهای، توکیو، لندن، ونکوور و راروتونگا واقع شده‌اند. 


هواپیماهای-بهترین-هواپیمایی-جهان،-ایرنیوزلند

کلاس اقتصادی

یکی از اقتصادی‌ترین و راحت‌ترین راه‌های پرواز، کلاس اقتصادی ایر نیوزلند است که در آن می‌توان آخرین طراحی‌های صندلی را برای بالاترین سطح از راحتی و فضای کافی شاهد بود. فضای مخصوص پا از جایگاه‌های استاندارد 31 اینچی تا فضاهای بزرگتر 34 اینچی بسته به بلیط کلاس انتخابی و موقعیت صندلی در کابین متغیر است. برای راحتی بیشتر، جاسری‌های قابل تنظیم را می‌توان برای پشتیبانی از سر و گردن جابجا کرد. 

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پیشنهادی در هواپیمای 300-777 بوئینگ، جای خواب اقتصادی است. این امکان در برخی مسیرهای اختصاصی وجود داشته و شامل مجموعه‌ای از سه صندلی است که می‌توان آن‌ها را به صورت یک فضای صاف درآورد. از زیرپایی‌ها نیز می‌توان به عنوان بالشتک روی فضای صاف ایجادشده در جای خواب استفاده کرد. 


سرگرمی

صفحات نمایشی ویدئویی تعبیه‌شده در صندلی در هواپیماهای بوئینگ فوق‌العاده بوده و در آن‌ها می‌توانید شاهد طیف گسترده‌ای از سرگرمی‌های بنابه‌تقاضایی باشید که آخرین فیلم‌های سینمایی، و فیلم‌های کلاسیک و سریال‌های تلویزیونی را در اختیارتان می‌گذارد و در کنارش می‌توانید به موسیقی‌ گوش دهید و بازی کنید. فناوری صفحه لمسی برقراری ارتباط با صفحه نمایشی را آسان کرده و در هر صندلی دیده می‌شود. 


غذا و نوشیدنی

برای پروازهای طولانی به آسیا، آمریکای شمالی و لندن، خدمات تکمیلی وعده‌های غذایی و نوشیدنی یک وعده غذای گرم و طیفی از انتخاب‌های پیش رو برای نوشیدنی‌های نیوزیلندی را شامل می‌شود. 


داخل-کابین-بهترین-هواپیمایی-جهان،-ایرنیوزلند

کلاس اقتصادی ویژه

کلاس اقتصادی ویژه در پروازهای هواپیماهای 777 و 747 قرار داشته و در یک کابین طراحی‌شده جدای از بخش اقتصادی واقع شده‌اند. فضای بیشتر و راحتی بهتر این بخش را از بخش‌های دیگر مجزا می‌سازد. صندلی‌های بزرگتر، فضای پای بیشتر همگی متعلق به این کلاس اقتصادی ویژه هستند. جای استراحت پا در کنار جاسری‌های قابل‌تنظیم چهارطرفه، سطح بالاتری از راحتی را به ارمغان می‌آورند.  

در کلاس اقتصادی ویژه هواپیماهای بوئینگ 300-777، صندلی‌های پیشرفته‌ای در یک زاویه مناسب جای دارند. این صندلی‌های هوشمند حریم خصوصی بیشتری در اختیار مسافران قرار داده و زمانی‌که با یک همراه به مسافرت می‌روید، جای بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد. پریز برق نیز برای شارژ کردن دستگاه‌های الکترونیکی شخصی در آن تعبیه شده است. 


سرگرمی

بیش از 580 ساعت سرگرمی پیش روی میهمانان این هواپیما قرار دارد. علاوه بر ویژگی‌های مربوطه این قسمت در بخش کلاس اقتصادی، یکی دیگر از بهترین ویژگی‌های این هواپیماها، درگاه‌های USB است. 


غذا و نوشیدنی

انتخاب‌های پیش روی مسافران در این کلاس غذاهای انتخاب سرآشپز با نوشیدنی‌های نیوزلندی است. در کنار غذای داغ و خوشمزه‌ای که سرو می‌شود، اسنک‌های میان‌وعده‌ای و یک جایگاه سرو نوشیدنی نیز در ناوگان هواپیماهای 747 و 200-777 این هواپیمایی دیده می‌شود. 


مطالب مرتبط:

کیترینگ ایرلاین‌های مختلف

اقدامات ایرلاین‌ها برای مبارزه با شیوع کرونا در سرتاسر جهان

چک این آنلاین چیست؟ همه چیز در مورد سلف چک این پروازها


کلاس تجاری

این کلاس تجاری، نهایت تجمل در پرواز را با تبدیل صندلی‌های چرمی به یکی از بلندترین تخت‌خواب‌های صاف با یک پتو و بالش پف‌دار بدل کرده است. فضای شخصی هر فرد نیز مجهز به انبارهایی برای اکسسوری‌های سفری کوچک و جایگاه اختصاصی نوشیدنی و شخصی است. 


مرکز-نوآوری-بهترین-هواپیمایی-جهان،-ایرنیوزلند

سرگرمی

علاوه بر فهرست بلندبالای فیلم‌ها، سریال‌ها و موسیقی، هدست‌های بسیار باکیفیت در کنار پریزهای برق و درگاه‌های USB برای لپتاپ یا تبلت‌ها در این بخش دیده می‌شود. 


غذا و نوشیدنی

یک منوی بزرگتر در کلاس تجاری با تولیدات غذایی و نوشیدنی در اختیار مسافران قرار دارد. اگر بین وعده‌های غذایی احساس گرسنگی داشتید، اسنک‌ها را می‌توانید از طریق برقراری تماس تصویری با خدمه هواپیما سفارش دهید. 


بار مجاز در پروازهای هواپیما

در کلاس اقتصادی مسافران می‌توانند صرفاً یک قلم کالا با وزن تقریباً 7 کیلوگرمی را به هواپیما ببرند. در کلاس‌های اقتصادی ویژه و تجاری، افراد می‌توانند دو قلم کالا با مجموع وزن 14 کیلوگرمی را به داخل پرواز ببرند. علاوه بر آن‌ها امکان بردن یک کیف دستی یا وسایل شخصی در داخل کابین نیز وجود دارد. 


کالاهای محدودشده یا خطرناک

این اقلام ممکن است عملیات عادی پروازها را مانند اقلام قابل اشتعال، مواد منفجره، وسائل آتش‌بازی، مواد سمی و بنزین اجازه ورود به هواپیمای این هواپیمایی را ندارد. 


خدمات اعلام حضور

90 دقیقه پیش از پرواز یا دو ساعت پیش از پرواز به آمریکا، مسافران باید حضور خودشان در فرودگاه را اعلام کنند. میهمانان می‌توانند به کمک متصدیان بخش بلیط‌فروشی، این کار را انجام دهند. مسافران بین‌المللی می‌توانند از یک گذرنامه قابل‌خواندن که در کیوسک‌های سلف‌‌سرویس فرودگاه‌های لندن، سیدنی، ملبورن، آکلند، ولینگتون، کرایست‌چرچ و کوینزتاون واقع شده استفاده کنند. این کیوسک‌ها گذرنامه‌ها و برچسب‌های چمدان‌ها را می‌خوانند و کار شما را پیش می‌برند. 


جایگاه‌های استراحت

ایر نیوزلند، جایگاه‌های استراحتی را در آکلند، ولینگتون و کرایست‌چرچ در کنار 9 جایگاه استراحت منطقه‌ای در سراسر نیوزلند در اختیار مسافران قرار داده است. جایگاه‌های استراحت بین‌المللی در بریسبین، ملبورن، سیدنی، پرث، نادی و راروتونگا تعبیه شده‌اند. جایگاه‌های استراحت، جاهای آرامی برای کار کردن یا استراحت در کنار نوشیدن نوشیدنی، وعده‌های غذایی سبک و مجلات خواندنی هستند. 


خدمه-بهترین-هواپیمایی-جهان،-ایرنیوزلند

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از بهترین ایرلاین (هواپیمایی) جهان در سال 2020 یعنی ایرنیوزلند، از کلاس‌های هوایی، خدمات اعلام حضور، جایگاه‌های استراحت و وزن بار آشنا کردیم. اگر قصد سفر را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تورهای داخلی و خارجی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید