با 5 شهر توریستی و زیبای فرانسه بیشتر آشنا شوید
13711 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 تا از شهرهای دیدنی کشور فرانسه که در جهان بی‌نظیر است


یکی از دیدنی‌ترین مناطق گردشگری جهان فرانسه است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر از مراکز تفریحی و از شهرهای دیدنی کشور فرانسه دیدن می‌کنند. از موزه‌ها و جاذبه‌های تاریخی تا سواحل رمانتیک و بهترین رستوران‌های دنیا و خرید از برترین برندها در مراکز خرید فرانسه، تجربه‌های منحصر به فردی است که می‌توانید در فرانسه تجربه کنید.

شهرهای دیدنی کشور فرانسه


1-     Paris پاریس؛ شهر عشاق، از شهرهای دیدنی کشور فرانسه


پاریس پایتخت فرانسه، یکی از محبوب‌ترین شهرها برای گردشگران است که اگر در این شهر قدم بزنید شاید برایتان دل کندن از آن سخت باشد. با این که جاذبه‌های گردشگری پاریس بی‌شمار است اما بسیاری از افراد این شهر را با برج ایفل می‌شناسند؛ اما علاوه بر این برج، جاذبه‌های گردشگری دیگری چون:
•    کلیسای جامع نوتردام در پاریس یکی از شهرهای دیدنی کشور فرانسه؛ که شکوهی از معماری و هنر را به نمایش می‌گذارد.
•    بازدید از موزه لوور؛ که تاریخ تمدن کشور فرانسه را حفظ کرده است.
•    خیابان شانزلیزه؛ که بهشت بر روی زمین را به خوبی معنی بخشیده و به خاطر کافه‌ها و رستوران‌ها پر گردشگر است.
•    پل نئوف، Pont Neuf؛ که قرن‌هاست به دست هنرمندان معمار فرانسوی در سال1604  میلادی مکانی برای تجارت فرانسوی‌ها بوده است.
•    آرامگاه پانتئون پاریس؛ مقبره‌ای که به دست ناپلئون تبدیل به کلیسا شد.
•    پارک لوکزامبورگ پاریس؛ در کنار دانشگاه سوربن که قصر مشهور لوکزامبورگ در دل این پارک تماشایی است.
•    پل الکساندر سوم؛ که بر روی رودخانه سن در سال 1900 طراحی شده و خیابان شانزه لیزه را به اینولیدز متصل می‌کند.
هر کسی که علاقه به گردشگری دارد در طول عمر خود حتما باید یک بار از شهرهای دیدنی کشور فرانسه به خصوص پاریس که شهر توریستی هنر، معماری و اصالت است.

Paris پاریس


2-    Nice از شهرهای دیدنی کشور فرانسه در سواحل مدیترانه


اقامت در بهترین هتل‌های دنیا در سواحل ماسه‌ای نیس تجربه‌ای ماندگار از شهرهای دیدنی کشور فرانسه است که می‌توانید بر روی ماسه‌های ساحل استراحت کنید و آفتاب بگیرید یا در دریای فیروزه‌ای مدیترانه‌ای نیس، تنی به آب بزنید و غواصی کنید در این شهر علاوه بر تفریحات ساحلی جاذبه‌های تاریخی دیدنی دارد که: Colline du Chateau قلعه‌ تپه؛ که بر فراز بام شهر دنیس قرار دارد و Vieux Nice با بافتی قدیمی بسیاری از گردشگران را به نیس از شهرهای دیدنی کشور فرانسه جلب می‌کند.

 Nice از شهرهای دیدنی کشور فرانسه


3-     جشنواره کن از شهرهای دیدنی کشور فرانسه برای اهالی سینما


شاید هیچ شهری به اندازه کن در اروپا چهره‌های معروف سینما را به خود ندیده باشد که برای جشنواره کن دعوت می‌شوند و از این شهر که یکی از شهرهای دیدنی کشور فرانسه است؛ بازدید می‌کنند و در رستوران‌های لوکس و ساحلی کن تجربه چشیدن غذاهای لذیذ فرانسوی را از یاد نمی‌برند. این شهر توریستی امکانات زیادی دارد که به خاطر جشنواره کن به مقصدی لوکس برای گردشگران مشکل‌پسند تبدیل شده است. اگر به دنبال سفری لاکچری هستید کن یکی از شهرهای دیدنی کشور فرانسه است که مقصدی مناسب برای شماست.

جشنواره کن از شهرهای دیدنی کشور فرانسه


4-    لیون یکی از شهرهای دیدنی کشور فرانسه جزء میراث جهانی یونسکو


لیون با قدمتی 2000 ساله که اگر در کوچه پس کوچه‌های آن قدم بزنید؛ تمدن کهن این شهر را احساس می‌کنید. اگر قصد دیدن شهرهای دیدنی کشور فرانسه را دارید؛ لیون یکی از مقصدهای منتخب شماست. در جای جایه فرانسه هنر را احساس می‌کنید که لیون نیز از این مقوله مستثنی نیست. تئاتر و سالن‌های نمایش در لیون شهرت جهانی دارد که هنرمندان تئاتری را به لیون که یکی از شهرهای فرانسه است جلب می‌کند.

 لیون یکی از شهرهای دیدنی کشور فرانسه


5-    بوردو یکی از شهرهای دیدنی کشور فرانسه معروف به زیبای خفته


بوردو شهری در قلب فرانسه که 300 سال مستعمره بریتانیا بود و این منطقه از شهرهای دیدنی کشور فرانسه است که به آن لقب زیبای خفته را دادند و امروز به یکی از مقاصد مهم گردشگری فرانسه شده است که گردشگران را از سراسر جهان به خود جلب می‌کند. کلیسای جامع سن آندره با ارتفاعی 124 متری شکوه معماری را به رخ می‌کشد و از دیگر جاذبه‌های گردشگری بوردو که حتما در تور فرانسه باید از آن دیدن کنید؛ گراند تئاتر؛ کلیسای Cathedral Saint Andre کلیسای سنت میشل؛ کاخ روهان و پل سنگی است.
در این مقاله با شهرهای دیدنی کشور فرانسه آشنا شدید در مقالات بعدی کایت با جاذبه‌های گردشگری فرانسه آشنا می‌شویم.

 بوردو یکی از شهرهای دیدنی کشور فرانسه معروف به زیبای خفته

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید