بهترین کشورهای اروپایی برای سفر
حامد مقتدایی 1398/11/01 5150 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر قصد سفر به تور اروپا را دارید و می‌خواهید از تماشایی‌ترین، بی‌نظیرترین و شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و تاریخی این قاره دیدن کنید، با ما همراه شوید.


 بهترین کشورهای اروپایی برای سفر ایرانیان در تور اروپا

در اروپا 44 کشور زیبا و تماشایی با جاذبه‌های استثنایی و بی‌بدیل وجود دارند که در ادامه با 10 مورد از آن‌ها برای شرکت در تور اروپا آشنا خواهید شد: 


1. یونان

این کشور در جنوب شرقی اروپا در تقاطع کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی واقع شده است. یونان دارای طولانی‌ترین خط ساحلی مدیترانه‌ای و دارای 227 جزیره مسکونی است که در سفرتان در تور اروپا، ریزوت‌های ساحلی فراوانی برای انتخاب پیش رویتا‌ن قرار می‌گردد که می‌توانید در آنجا لذت ببرید و حسابی تفریح کنید. همچنین، بناهای تاریخی یونان، غذاهای خوشمزه و بسته‌های مناسب برای گردشگران، این کشور را به یکی از مقاصد گردشگری ایده‌ال برای توریست‌های ایرانی در تور اروپا بدل می‌کند.

  

یونان-از-بهترین-کشورها-در-تور-اروپا

2. سوییس

زیبایی طبیعی کوه‌های بی‌نظیر آلپ، دریاچه‌های ساکن، قلعه‌ها، موزه‌ها، دهکده‌های منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز، شهرهای بین‌المللی، خرید ساعت‌های برندهای مختلف جهان و ابزارهای نگارشی مناسب، چاقوهای سوییسی در بین شاخصه‌های کلیدی سفر به سوییس در تور اروپا جای دارند. امتحان کردن و تست انواع شکلات‌‌ها، پنیرها و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه، سوییس را به خاطره‌انگیزترین مقصد گردشگری شما در تور اروپا بدل می‌کند.


سوییس-از-بهترین-کشورها-در-تور-اروپا

3. فرانسه

بازدید از فرانسه با تماشای پاریس همراه است. اما به خاطر داشته باشید که فرانسه صرفاً به خاطر برج ایفلش نیست که شهره جهان شده، موزه لوور و چشم‌اندازهای شناخته‌شده دیگری هم در این شهر عشاق وجود دارد. موقعیتی همراه با سواحل زیبا، مناظر شگفت‌انگیز، قلعه‌های حیرت‌انگیز و تاریخی و پارک‌های حیات وحش تماشایی تنها بخشی از جاذبه‌های تفریحی کشور فرانسه در تور اروپا محسوب می‌شوند. در منطقه چمپنی و چامونیکس‌ولی به گشت‌وگذار بپردازید و برای لذت بردن از انواع غذاها و نوشیدنی‌های محلی، در حومه‌های شهرهای فرانسه دوری بزنید. 


فرانسه-از-بهترین-کشورها-در-تور-اروپا

4. اتریش

«صدای موسیقی» اولین چیزی است که با فکر کردن به اتریش به ذهن خطور می‌کند –تپه‌های تماشایی، کوه‌های پوشیده از برف و دریاچه‌های شفاف و کریستالی. اتریش در تور اروپا به پایتخت موسیقی کلاسیک غرب معروف است و در آن نوازندگانی همچون شوبرت، موتزارت، بتهون و اشتراوس زندگی می‌کردند یا متولدش بودند. آثار موسیقی آن‌ها در تالارهای کنسرت مشهور توسط بهترین ارکسترها همچون وینا فیلارمونیک ارکسترا نواخته می‌شود. جدای از بخش فرهنگی، تور اروپا به سوی اتریش برای‌تان قصرهای قرون‌وسطایی زیبا در کنار معماری امروزی بی‌نظیری را به همراه خواهد داشت. 


اتریش-از-بهترین-کشورها-در-تور-اروپا

5. آلمان

آلمان یکی دیگر از کشورهای اروپا موردعلاقه ایران است که در تور اروپا، حرف زیادی برای گفتن دارد. سهم بزرگی در موسیقی کلاسیک دارد –تجربه آثار موسیقی نوازندگان بزرگی همچون باخ و بتهوون که توسط برلین فیلارمونیک ارکسترا نواخته می‌شود. میراث هنری و معماری غنی و پرباری نیز در آلمان وجود دارد. غذاهای آلمانی واقعاً خوشمزه هستند و در تور اروپا به شما پیشنهاد می‌شود حتماً آن‌ها را امتحان کنید. از ظرف‌های غذای سالم و کامل با سس‌های متنوع و خوش‌طعم لذت ببرید. وارد منطقه جنگل سیاه شوید و به تماشا و بازدید از قلعه‌های جن و پری بپردازید. به رودخانه راین سری بزنید و از تورهای گردشگری داخلی آلمان لذت ببرید و تجربه خاطره‌انگیزی را در تور اروپا برای خودتان رقم بزنید. 


آلمان-از-بهترین-کشورها-در-تور-اروپا

6. هلند

از زیباترین شهرهای آمستردام، رتردام، لیدن و دلفت برای تجربه حس‌وحال دنیای مردمان هلند بازدید کنید. غذاها و نوشیدنی‌های هلندی را حتماً در تور اروپا امتحان کنید. از آثار هنرمندان و نقاشانی ونگگ و رامبرانت استثنایی حتماً باید دیدن کرد. به سراغ دوچرخه‌سواری و کوه‌نوردی بروید یا اگر خیلی اهل فعالیت‌های ورزشی نیستید، به سواحل شنی بروید و در کانال‌ها قایق‌سواری کنید. و همچنین، نماد هلند، باغ‌های گل لاله در کوکن‌هاف که گل سرسبد تور اروپا به شمار می‌رود را نباید از دست دهید.


هلند-از-بهترین-کشورها-در-تور-اروپا

 7. ایتالیا

کشور ایتالیا در تور اروپا را می‌توان مهد شعرا، نویسندگان و نمایشنامه‌‌نویسان دانست. از معماری چشم‌نواز کلیساها تا ماجراجویی در بین طیف غذاهای متنوع ایتالیایی، از خرید اجناس لوکس و مدرن تا فستیوال‌های هنری سالانه، ایتالیا یکی از دیدنی‌ترین کشورهای اروپایی برای بازدید محسوب می‌شود. می‌توانید از رم و بناهای تاریخی آن بازدید کرد و به خرید آثار هنری این شهر پرداخت؛ به ونیز سر بزنید و از کانال‌های آبی و شهر بی‌بدیل آن دیدن کنید؛ از سواحل تماشایی کوه‌های آلپ، همه و همه این کشور را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان در تور اروپا بدل کرده است. 


ایتالیا-از-بهترین-کشورها-در-تور-اروپا

8. اسپانیا

اسپانیا سومین بزرگترین کشور جهان به لحاظ داشتن اماکن تاریخی ثبت‌شده در یونسکو می‌باشد. چشم‌‍اندازهای متنوع اسپانیا را در تور اروپا می‌توان از کوهستان‌های پوشیده از برف، صحراها تا علفزارهای سرسبز در کنار سواحل آتلاتنیک و مدیترانه شاهد بود. همچنین، اسپانیا برخی از زیباترین سواحل زیبا در جهان را با جزایر مدیترانه و اقیانوس آتلانتیک مانند مایورکا و جزایر قناری در خود جای داده است. 


اسپانیا-از-بهترین-کشورها-در-تور-اروپا

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از تماشایی‌ترین و محبوب‌ترین کشورهای اروپایی از یونان تا اسپانیا آشنا کردیم. اگر قصد سفر به اروپا را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور اروپا راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید