جاذبه های گردشگری تور سوئیس
4411 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

در تور سوئیس کایت از برترین جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید


سوئیس علاوه بر فرهنگ و امنیت بالا طبیعتی بی‌‍نظیر دارد که گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به تور سوئیس جذب می‌کند. اگر می‌خواهید با جاهای دیدنی سوئیس که منظره‌‌هایی از بهشت را برای شما یادآور می‌شود را ببینید با این مقاله از کایت همراه باشید.

برترین جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید


1-دریاچه‌ ژنو؛ محبوب‌ترین جاذبه در تور سوئیس


بزرگ‌ترین دریاچه اروپا که همچون الماسی می‌درخشد و زیبایی مسحورکننده در طبیعت دارد؛ دریاچه ژنو است که در تور سوئیس از آن بازدید می‌کنیم. نمای رشته‌کوه‌های آلپ در کنار این دریاچه منظره‌ای کارت پستالی دارد که عکس شکوه آلپ در آب کریستالی دریاچه برای گردشگران بسیار دیدنی است که توصیه می‌شود در تور سوئیس از این جاذبه طبیعی گردشگری ژنو دیدن کنیم.

دریاچه‌ ژنو


۲. بازدید از مجسمه‌ شیر لوسِرن در تور سوئیس


در دل سنگ کوه، هنرمندی از دانمارک مجسمه شیر لوسِرن را تراشیده است که نمادی از قدرت و شکوه دلاورمردان سوئیسی است که در انقلاب کبیر فرانسه به قتل رسیدند. حالتی که این شیر سنگی بر روی تخته سنگ دارد، حس پیش از مرگ را به مخاطب القا می‌کند که بِرتِل توروالدسِن؛ مجسمه‌ساز دانمارکی روح شهدای سوئیس را در این تندیس شیر دمیده است. در تور سوئیس از این جاذبه گردشگری دیدن کنید.

بازدید از مجسمه‌ شیر لوسِرن


3. دیدن گذرگاه مرتفع سنت برنارد در تور سوئیس


در بازدید از سنت برنارد در تور سوئیس عجایب زیادی را می‌بینید که از جمله آن‌ها مهمان‌سرایی است که در بالای گذرگاه سنت برنارد بسیار تماشایی است. سگ‌های غول‌پیکر این مهمان‌سرا به خاطر جثه بزرگی که دارند به شهرت جهانی رسیدند. این سگ‌ها در گذرگاه آلپ غربی که قدمت زیادی هم دارد برای کمک‌های امدادی تربیت شده‌اند. سنت برنارد سومین گذرگاه مرتفع این کشور است که در تور سوئیس از آن دیدن می‌کنیم.

دیدن گذرگاه مرتفع سنت برنارد


۴. برن شهری به جا مانده از قرون وسطا در تور سوئیس


یکی از جذاب‌ترین کارهایی که در تور سوئیس انجام می‌دهیم بازدید از شهر قدیمی برن است که تاریخ زنده سوئیس را مشاهده می‌کنیم طاق‌های هلالی از قرن 15 و آب‌نماهایی از روزهای رنسانس باقی مانده است که گردشگران زیادی را از جهان به تور سوئیس جلب می‌کند تا از این جاذبه های تاریخی دیدن کنند.

برن شهری به جا مانده از قرون وسطا


۵.  بازدید از راه آهن ریشن یکی از شاهکارهای مهندسی در تور سوئیس


خط ارتباطی ریلی سوئیس به ایتالیا راه آهن ریشن است که از میان رشته‌کوه‌های گرابوندِن گذر می‌کند که در این بازدید حتما باید دوربین به همراه داشته باشید تا از مناظر رویایی آن عکس‌های ماندگار از تور سوئیس بگیرید و با دیدن آن لذت این سفر را دوباره احساس کنید. خط ریلی این راه آهن 130 کیلومتر است که ایستگاه نهایی آن به ایتالیا ختم می‌شود و در طول این مسیر از 196 پل زیبا و 55 تونل هیجان‌انگیز عبور می‌کنید.

بازدید از راه آهن ریشن


۶. دیدن تاکستان های لاواکس به وسعت ۸۴۳ هکتار در تور سوئیس


در نزدیکی سواحل بکر دریای ژنو بعد از بازدید از ژنو در تور سوئیس به دیدن تاکستان‌های سرسبز لاواکس می‌رویم که بهار خواب‌هایی معروف دارد که قدمت آن به قرن 11 میلادی برمی‌گردد که یونسکو نیز آن را در لیست خود به عنوان گنج ملی به ثبت رسیده است. سواری در جاده‌های پر پیچ و خم تاکستان های لاواکس خاطراتی ماندگار را در ذهن شما از تور سوئیس ثبت می‌کند.

دیدن تاکستان های لاواکس به وسعت ۸۴۳ هکتار


7. Trummelbachدیدن غرش 72 آبشار ترومِلباخ در تور سوئیس


72 آبشار که از ذوب شدن برف‌های کوه یونگ‌فرا Jungfrau متولد شده و بزرگترین آبشارهای زیر زمینی اروپا را تشکیل می‌دهد که صدای خروشان این آبشارها فضای آرامبخشی را برای گردشگران فراهم کرده است که در تور سوئیس از این منطقه دیدن می‌کنیم و با هر شرایط و در هر سنی که باشید دیدن از این جاذبه طبیعی برای شما امکان‌پذیر است زیرا امکانات رفاهی چون آسانسور و راه پله‌های مناسب برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که همین امر باعث استقبال زیاد گردشگران از این منطقه شده است. بازدید از ترومِلباخ را در تور سوئیس از دست ندهید.

Trummelbachدیدن غرش 72 آبشار ترومِلباخ

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید