مراکز تفریحی مناسب برای کودکان در پوکت
حامد مقتدایی 1398/10/10 1319 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تفریحی برای کودکان در پوکت


آیا با جاذبه‌های تفریحی، سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزی که می‌توان در سفر به پوکت با کودکان‌تان با اطمینان‌خاطر و آرامش کامل به سراغ‌شان رفت، آشنایی دارید؟
فعالیت‌های تفریحی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید در سفر پوکت در تایلند با کودکان و خانواده‌تان به سراغ‌شان بروید. البته، درست است که بیشتر زمان تعطیلات خود را در سواحل پوکت می‌گذرانید، اما نباید این مانع از انجام فعالیت‌های هیجان‌انگیز شود. فعالیت‌های خانوادگی که در ادامه آورده شده را در سفر به پوکت با کودکان‌ تان عاشقش خواهند شد و تا مدت‌ها بعد از سفر در موردش پیش خانواده و سایر دوستان‌شان صحبت خواهند کرد.

لیست تورهای مرتبط:

تور پوکت تایلند

تورهای تایلند اقساطی


1. بازی با فیل‌ها

اکنون 5 منطقه حفاظت‌شده برای فیل‌ها وجود دارد که در سفر به پوکت با کودکان‌تان می‌توانید به سراغ‌شان بروید و اجازه دهید که فرزندان‌تان با فیل‌ها سرگرم شوند. معمولاً به شما در در سفر به پوکت با کودکان‌ اجازه داده می‌شود تا با بچه فیل‌ها در آب و گل بازی کنید و به آن‌ها غذا بدهید. تصورش را نمی‌‌کنید که این صحنه برای کودکان تا چه حد می‌تواند خارق‌العاده و فراموش‌نشدنی باشد. در سفر به پوکت با کودکان‌ می‌توانید از هتل محل اقامت‌تان بلیت مناطق حفاظت‌شده فیل‌ها را رزرو کنید و به کودکان‌تان اجازه دهید تا برای فیل‌ها غذا درست کنند، در موردشان چیزهایی یاد بگیرند، با آن‌ها حمام کنند و با عملکرد خرطوم فیل‌ها از نزدیک آشنا شوند.


بازی-با-فیل‌ها-در-سفر-به-پوکت-با-کودکان


2. موزه تریک‌آی پوکت

موزه تریک‌آی یکی دیگر از جاذبه‌های سرگرم‌کننده در نزدیکی شهر است که در سفر به پوکت با کودکان‌ می‌تواند یک فضای فوق‌العاده برای گذران وقت در روزهای بارانی با خانواده‌تان باشد. خیلی شباهتی به موزه ندارد، بیشتر به یک نمایشگاه تعاملی می‌ماند که باید خودتان را با نقاشی‌های به تصویر کشیده درهم‌بیامیزید و سفر به پوکت با کودکان‌تان را بیش از قبل به‌یادماندنی نمایید. 

ساعات کاری: روزانه از 9 صبح تا 9 شب. 

هزینه: 500 بات برای بزرگسالان و 250 بات برای کودکان


موزه-تریک‌آی-پوکت-در-سفر-به-پوکت-با-کودکان


3. موج مصنوعی سواری در خانه موج‌سواری پوکت

خانه موج‌سواری یک موج مصنوعی جریان‌یافته از سقف‌های پلاستیکی است که به شرکت‌کنندگان و والدین در سفر به پوکت با کودکان اجازه یک تجربه موج‌سواری کاملاً مطمئن و بی‌خطر را می‌دهد. سقوط شما، آسان، سرگرم‌کننده و بدون درد خواهد بود. دیگر نیازی نیست شنا کنید و منتظر باشید تا امواج به سراغ‌تان بیاید، امواج همیشه انتظارتان را می‌کشند. مسئولین خانه موج‌سواری در سفر به پوکت با کودکان به شما و آن‌ها کمک می‌کنند تا آرام آرام یاد بگیرید و سپس روی پای خودتان بایستید. دو خانه موج‌سواری در پوکت به نام‌های خانه موج‌سواری پاتونگ و خانه‌موج‌سواری کاتا وجود دارد. 

ساعات کاری خانه موج‌سواری پاتونگ: 9:30 صبح تا 11 شب. 

ساعات کاری خانه موج‌سواری کاتا: 12 ظهر تا 12 شب. 


موج-مصنوعی-سواری-در-سفر-به-پوکت-با-کودکان


4. بازدید از خانه وارونه

خانه وارونه دقیقاً همان است که از نامش برداشت می‌شود. این خانه فوق‌العاده تماشایی در جاده بای‌پس در نزدیکی شهر پوکت وارونه واقع شده و در سفر به پوکت با کودکان‌تان باید حتماً به آن سر بزنید. این خانه تمام احساسات شما را به چالش می‌کشد و فرصت‌های عکس‌برداری متعددی را در اختیارتان می‌گذارد. هر یک از سه طبقه بان تیلانکا نسخه‌ای از یک خانه واقعی و وارون شده است. اتاق پذیرایی، آشپزخانه، اتاق‌خواب و همه‌چیز در اینجا وارونه است و کم کم مغزتان هم به شک میفتد که آیا خودتان درست ایستاده‌اید یا نه. در پشت این خانه وارون، یک باغ هزارتو وجود دارد که می‌تواند شما را در سفر به پوکت با کودکان‌تان ساعت‌ها سرگرم کند. البته در این هزارتو برخلاف فیلم و سریال‌های ساخته‌شده خبری از هیولا و موجودات عجیب‌وغریب نیست!

ساعات کاری: 10 صبح تا 6 بعدازظهر.

هزینه: 350 بات برای بزرگسالان و 190 بات برای کودکان 4 تا 11 سال. 


خانه-وارونه-در-سفر-به-پوکت-با-کودکان


5. آویزان‌شدن در زیپ‌لاین فلایینگ هانومن

آویزان شدن در هوا بین درختان سربه‌فلک‌کشیده جنگل در سفر به پوکت با کودکان‌تان می‌تواند یک تجربه فراموش‌نشدنی برای کل خانواده باشد. فلایینگ هانومن یک زیپ‌لاین هیجان‌انگیز متشکل از 25 بستر است که برخی از آن‌ها به بلندای 40 متر می‌رسند! زیپ‌لاین‌های متعددی در جزیره وجود دارد که می‌توانید در سفر به پوکت با کودکان‌تان آن را در کاتو هم امتحان کنید. خدمه آن بسیار حرفه‌ای و متخصص هستند. 4 مسیر وجود دارد که کودکان 4 سال به بالا می‌توانند آن را امتحان کنند و لذت ببرند. 

ساعات کاری: 8 صبح تا 5 بعدازظهر


زیپ‌لاین-فلایینگ-هانومن-در-سفر-به-پوکت-با-کودکان


6. کلوب کودکان راوای پارک

کلوب کودکان راوای پارک یک زمین بازی رنگارنگ در ساحل راوایی در جنوب جزیره است و در سفر به پوکت با کودکان می‌تواند یک مکان فوق‌العاده جذاب برای فرزندان‌تان باشد. جاذبه اصلی آن یک استخر بزرگ و مجهز به آبشارها و مسیرهای آبی است که کودکان در کنار خانواده‌های‌شان می‌توانند در آن کلی خوشگذرانی کنند. همچنین محوطه‌ای بزرگ و سرپوشیده وجود دارد که در آن هزاران اسباب‌بازی قرار گرفته و در کنارش یک محوطه کاملاً ایمن برای آویزان شدن و ورجه وورجه کردن برای کودکان بزرگ‌تر تعبیه شده است. 

ساعات کاری: 9 صبح تا 8 شب.

قیمت: از دوشنبه تا جمعه، 200 بات، از شنبه تا یکشنبه 350 بات، والدین: 100 بات در طول هفته. 


کلوب-کودکان-راوای-پارک--در-سفر-به-پوکت-با-کودکان


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از جاذبه‌های مهیج و خاطره‌انگیز در سفر به پوکت با کودکان‌تان آشنا کردیم. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور پوکت راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید