شب های سفید سن پترزبورگ با تور روسیه
3968 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

دیدن شب های سفید سنت پترزبورگ با تور روسیه


علاوه بر جاذبه‌های گردشگری که در تور روسیه از آن‌ها دیدن می‌کنیم. در روزهای گرم سال به خصوص در اوایل تابستان یکی از پرطرفدارترین سفرها؛ تور روسیه است. با کایت همراه باشین تا در تور روسیه به شهرهای مسکو و سن پترزبورگ برویم و خاطره‌های به یاد ماندنی را در این سفر با هم بسازیم.

سن پترزبورگ با تور روسیه
چرا به تور روسیه برویم؟


روسیه در نزدیکی ایران قرار دارد و یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای اروپا بعد از لندن و پاریس است پایتخت این کشور مسکو است که بسیار دیدنی بوده و در تور روسیه کایت از جاذبه‌های گردشگری مسکو دیدن خواهیم کرد و مقصد بعدی ما سن پترزبورگ است که دومین شهر پرجمعیت روسیه بعد از مسکو است. یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری که از آن دیدن می‌کنیم شب‌های سفید روسیه است. با کایت همراه باشید تا با این جاذبه محبوب روسیه بیشتر آشنا شوید.

چرا به تور روسیه برویم
دیدن جاذبه طبیعی شب‌های سفید در تور روسیه:


این روزها یکی از بی‌نظیرترین جاذبه‌های طبیعی که گردشگران زیادی را از سراسر جهان به روسیه می‌کشاند؛ شب‌های سفید روسیه است. این جاذبه‌ طبیعی که تنها در چند کشور از جمله سن پترزبورگ قابل مشاهده است. از ۱۱ ماه ژوئن تا ۲ جولای لحظات رمانتیکی را می‌توانید در شرایط گرگ و میش شب‌های سفید روسیه تجربه کنید. که در این ایام طبیعت روی سیاه خود را به روسیه نشان نمی‌دهد.

دیدن جاذبه طبیعی شب‌های سفید در تور روسیه
بهار و تابستان بهترین فصل تور روسیه:


اگر قصد دارید در تور روسیه با کایت همسفر شوید؛ پیشنهاد ما به شما روزهای بهاری و تابستان است که علاوه بر هوایی مطبوع می‌توانید از جاذبه طبیعی شب‌های سفید روسیه نیز دیدن کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز از جاذبه‌های گردشگری روسیه بازدید کنید.

بهار و تابستان بهترین فصل تور روسیه
تآثیر شب‌های سفید در تور روسیه:


شب‌های سفید روسیه با توجه به زیبایی‌های طبیعی که دارد؛ گردشگران را در طول شبانه روز به گردش در خیابان‌های روسیه جلب می‌کند و موجب کم‌خوابی و کسل شدن گردشگران می‌شود. این نکته را از یاد نبرید که در طول سفر با تور روسیه به خصوص در ایام شب‌های سفید ساعت خواب خود را تنظیم کنید تا سلامتی شما به خطر نیافتد.

 تآثیر شب‌های سفید در تور روسیه
بازدید از مسکو و سن پترزبورگ در تور روسیه کایت:


در تور روسیه کایت از جاذبه‌های گردشگری مسکو و سن پترزبورگ دیدن خواهیم کرد که از جمله آنها می‌توان به جاذبه‌های زیر اشاره کرد:
مسکو: میدان سرخ، کاخ های کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل، متروی مسکو، گالری ترتیاکوف، کیلومتر صفر مسکو، میدان مانژ، خیابان آربات، آسمان نمای مسکو، مراسم تعویض نگهبان همه این جاذبه های گردشگری را در بازدید از مسکو در تور روسیه خواهیم دید.
سنت پترزبورگ: قصر زمستانی، خیابان نوسکی پراسپکت، کلیسای جامع کازان، اداره نیروی دریایی، دژ پیتر و پل، موزه ملی سنت پترزبورگ همه این جاذبه های گردشگری را در بازدید از سنت پترزبورگ تور روسیه خواهیم دید.

بازدید از مسکو و سن پترزبورگ
شما می‌توانید به دو روش زیر تور روسیه را از کایت تهیه کنید:


•خرید حضوری: کارشناس‌های ما منتظر تماس شما هستند تا اطلاعات رزرو و خرید تور روسیه را در اختیار شما بگذارند.
•خرید آنلاین: از سایت کایت می‌توانید بخش تور را کلیک کرده   و بعد از مقایسه قیمت و شرایط تور روسیه را به صورت آنلاین تنها با چند کلیلک تهیه کنید.

 تور روسیه را از کایت تهیه کنید

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید