بهترین هتل‌های کربلا
100798 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کربلا یکی از توریستی‌ترین شهرهای عراق است و سالانه افراد بسیاری برای زیارت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) با تور‌های کربلا به این شهر سفر می‌کنند.


راهنمای انتخاب بهترین هتل در کربلا

با توجه به تعداد بالای زائرین، هتل‌ها کوچک و بزرگ بسیاری را در این شهر می‌توان پیدا کرد که هریک ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. به همین بهانه، در مقاله امروز کایت نگاهی به بهترین هتل های کربلا خواهیم داشت. 


بهترین هتل های کربلا

برای انتخاب برترین هتل های کربلا، معیارهای زیادی وجود دارد که شاید هیچ‌کدام به اندازه نزدیکی به حرم امام حسین اهمیت نداشته باشد. با این حال، ما فاکتورهای دیگری مثل امکانات رفاهی را هم در نظر گرفته‌ایم تا با دید بازتری برای رزرو هتل در کربلا اقدام کنید. 


1. هتل بارون کربلا

لیست بهترین هتل های کربلا را با معرفی هتل بارون (Hotel Baron) آغاز می‌کنیم؛ اقامت‌گاهی لوکس و مدرن با امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیاد که بدون شک از رزرو اتاق‌های آن پشیمان نخواهید شد. این هتل 273 اتاق، 9 رستوران و چندین استخر شنا دارد و به واسطه فاصله تقریبا 2 کیلومتری تا حرم امام حسین، انتخاب اول بسیاری از زائران است. اگرچه با پای پیاده نیز می‌توان خود را به حرم رساند، اما جهت رفاه زائران، هر 30 دقیقه یک سرویس مخصوص به سمت حرم مطهر حرکت می‌کند.


هتل بارون کربلا


این هتل از میان 614 نقد در وب‌سایت Booking، امتیاز 8.9 از 10 را دریافت کرده است. برخی افراد، هتل پنج ستاره بارون را بهترین هتل کربلا می‌دانند. 


2. هتل ریحان کربلا

هتل پنج ستاره ریحان بای روتانا (Karbala Rayhaan by Rotana) یکی دیگر از بهترین هتل های کربلاست که حدود 1 کیلومتر با حرم فاصله دارد و مسافران با پیاده‌روی چنددقیقه‌ای می‌توانند خود را به بین‌الحرمین برسانند. اگر به هر دلیلی نتوانید پیاده‌روی کنید هم سرویس رایگان مخصوص زائران در خدمت شما خواهد بود. 


هتل ریحان کربلا


ارائه امکانات خدماتی و رفاهی درجه یک، از مهم‌ترین اصول هتل ریحان است؛ به همین سبب شما می‌توانید به صورت رایگان از استخر، سونا و حمام ترکی استفاده کنید. هتل ریحان با مجموعا 185 اتاق و سوئیت کاملا لوکس، اینترنت پرسرعت و 3 رستوران بزرگ، امتیاز 4.5 از 5 را در TripAdvisor و 8.1 از 10 را در Booking دریافت کرده است. 


3. هتل کریستال کربلا

اگر به دنبال گزینه‌ای اقتصادی‌تر و در عین حال مناسب هستید، توصیه می‌کنیم «کریستال» را برای رزرو هتل در کربلا انتخاب کنید. هتل کریستال (Crystal Hotel) از نظر خدمات و امکانات رفاهی چیزی از دیگر هتل های کربلا کم ندارد، ولی به اندازه مواردی که بالاتر معرفی کردیم، لوکس نیست. 


هتل کریستال کربلا


نقطه قوت هتل کریستال، فاصله 500 متری آن تا مرز حرم امام حسین است؛ این یعنی در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به زیارت بروید. هتل کریستال نیز با دریافت امتیاز 4 از 5 از میان 290 نقد در گوگل، از بهترین هتل های کربلا محسوب می‌شود.


4. هتل لارسا کربلا

معرفی هتل های کربلا بدون اشاره به هتل لارسا هیچ لطفی ندارد! این هتل که کارمندان آن به زبان فارسی نیز تسلط دارند، حدود 7 دقیقه با حرم حضرت عباس فاصله دارد و بیشتر افرادی که برای رزرو هتل در کربلا سراغ لارسا می‌روند، از انتخاب خود خوشنود هستند. 


هتل لارسا کربلا


هزینه اقامت در هتل لارسا پایین است و تمام امکانات مورد انتظار از یک هتل چهارستاره را نیز در آن می‌توان پیدا کرد. 


5. هتل عطاء الحسین کربلا

کمی دورتر از حرم، جایی که با پیاده‌روی 15 دقیقه‌ای می‌توانید حرم امام حسین را زیارت کنید، هتلی دیگر به نام عطاء الحسین را پیدا می‌کنید که طراحی داخلی آن بسیار زیباست و همین زیبایی سبب شده تا در کنار سایر هتل‌های این لیست، عطاء الحسین نیز نام بهترین هتل کربلا را یدک بکشد.


هتل عطاء الحسین کربلا


این هتل 4 ستاره که سالانه پذیرای هزاران نفر از زائران و مسافران است، با داشتن امکانات متعدد، یک سر و گردن بالاتر از سایر هتل های 4 ستاره کربلا قرار می‌گیرد و فاصله آن با تل زینبیه هم چیزی در حدود 20 دقیقه پیاده است. خوشبختانه، هزینه اقامت در عطاء الحسین هم مناسب است و مسافران می‌توانند از امکانات مختلفی همچون تلویزیون تخت، اینترنت پرسرعت و امکانات رفاهی دیگر برخوردار شوند.  


6. هتل برج السفیر کربلا

انتخاب بهترین هتل کربلا کار آسانی نیست و اقامت‌گاه‌های بزرگ و مشهور زیادی در گوشه و کنار این شهر ساخته شده است که نمی‌توانیم اینجا به تمام آنها اشاره کنیم. با این حال، لیست بهترین هتل های کربلا را با معرفی یکی از لوکس‌ترین هتل های کربلا یعنی برج السفیر به پایان می‌رسانیم. این هتل چهار ستاره 1.4 کیلومتر با حرم امام حسین و 1.8 کیلومتر با تل زینبیه فاصله داشته و بازخوردهای خوبی را در فضای مجازی دریافت کرده است.


هتل برج السفیر کربلا


همانند سایر هتل های کربلا، کارمندان برج السفیر هم به زبان فارسی مسلط هستند تا خاطره‌ای خوش از اقامت زائرین ایرانی در این هتل برای آنها رفم بخورد. 


رزرو تور کربلا

اگر قصد رزرو هتل در کربلا را دارید اما نمی‌دانید که چگونه باید این کار را انجام دهید، می‌توانید به وب‌سایت رسمی کایت مراجعه کرده و از بخش هتل‌ها، اقدام به رزرو هتل در کربلا کنید. در صورتی که مایلید در قالب یک کاروان به عراق سفر کرده و از حرمین ائمه معصوم در شهرهای کربلا، نجف، سامرا و کاظمین را زیارت کنید، همین حالا می‌توانید جهت رزرو تور کربلا با شماره تلفن 02175097700 تماس گرفته و اطلاعات کامل تور را از کارشناسان کایت دریافت نمایید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید