حقایق باور نکردنی در سفر به صربستان
3989 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


حقایق باور نکردنی در سفر به صربستان


صربستان کشوری اروپایی با طبیعتی بی‌نظیر که در شرق اروپا قرار دارد و امروزه به یکی از توریستی‌ترین مناطق جنوب شرقی اروپا تبدیل شده است. ایرانیان می‌توانستند سفر به صربستان را بدون ویزا تجربه کنند اما در سال‌های اخیر معافیت ویزا برای سفر به صربستان لغو شد. اگر قصد گرفتن ویزا برای این کشور اروپایی را دارید می‌توانید از طریق پشتیبانی 24 ساعته کایت اقدام به اخذ ویزا کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با حقایقی عجیب در مورد صربستان آشنا کنیم که با دانستن آن بیشتر برای سفر به صربستان جلب می‌شوید. با کایت همراه باشید.


رد پای خون‌آشام‌ها در سفر به صربستان


جالب است بدانید یکی از اسطوره‌های صربستان خون‌آشام‌ها هستند که نباید در سفر به صربستان از آن بترسید. خون‌آشام نیز از زبان صربی گرفته شده. این اسطوره از یک سنت قدیمی که در بین مردم صرب‌های شمالی برگزار می‌شد به شهرت رسید؛ طبق این آیین ‌صربی‌ها اجساد مردگان را از گور بیرون می‌کشیدند و دوباره آن‌ها را می‌کشتند و از آن‌جا بود که داستان‌های مرموز خون‌آشام‌ها به شهرت رسید. قبل از سفر به صربستان با اسطوره‌های این منطقه آشنا شوید و نگران امنیت خود نباشید سفر به صربستان امن است و این موضوع تنها یک آداب و رسوم است که شاید برای ما ترسناک باشد اما خطری در کار نیست.

رد پای خون‌آشام‌ها در سفر به صربستان


در سفر به صربستان طعم تمشک را امتحان کنید!


در سفر به صربستان تمشک نوش جان کنید! یکی از افتخارات مردم صرب تمشک‌های خوشمزه و آبداری است که آن را به تمام جهان صادر می‌کنند. رقم صادرات تمشک صربستان به دنیا آماری نزدیک به یک چهارم کل جهان است که به خاطر شرایط جوی اخیر کمی صادرات تمشک کاهش یافته است. در سفر به صربستان چشیدن طعم لذیذ تمشگ‌های صربی رو فراموش نکن.

در سفر به صربستان طعم تمشک را امتحان کنید


کوه هرمی شکل را در سفر به صربستان ببینید!


در سفر به صربستان هم مانند اهرامی را مانند مصر می‌بینید اما با این تفاوت که این هرم‌ها از طبیعی هستند و برای ساخت آن برده‌ای کشته نشده است. کوه رتانج یکی از زیباترین هرم‌های سبز طبیعت است که در سفر به صربستان حتما از آن بازدید کنید.

کوه هرمی


سفر به صربستان  مهد امپراطورها و زنان جنگجو:


صربستان سرزمینی است که 18 امپراطور روم در آن متولد شدند و در سفر به صربستان با یکی از مشهورترین این امپراطورها کنستانتین آشنا می‌شوید که رهبری مسیحیت را به دوش گرفت. این امپراطور یکی از مهمترین شهرهایی که در آن زمان وجود داشت را به نام قسطنطنیه نامید. جالب است بدانید که این سرزمین شیر زنانی را در دامان خود پرورانده است که در تاریخ جنگ‌های مدرن؛ زنان صربی بیشترین آمار را در جنگاوری از آن خود کسب کردند.

مهد امپراطورها و زنان جنگجو


سفر به صربستان  سرزمین سازندگان ساعت‌های مکانیکی


یکی از معروف‌ترین مخترعان صربستان، ساعتی مکانیکی را برای روسیه ساخت که در سال 1404 این ساعت در شهر روسیه راه اندازی شد و توجه زیادی را به خود جلب می‌کرد. در تاریخ ساعت‌ سازان دنیا حتی قبل از این که سوئیس شروع به ساخت ساعت کند؛ این صرب‌ها بودند که یکی از معروف‌ترین ساعت‌های دنیا را می‌ساختند.

صربستان  سرزمین سازندگان ساعت‌های مکانیکی


سفر به صربستان  سرزمینی که اولین پیام را به فضا فرستادند!


The White Angel پیامی بود که آن را مردم صربستان صادر کردند. این فرشته سفید پوش که نماد صلح است بعد از تهدیدهای موشکی که در دنیا بین  ابرقدرت‌ها انجام می‌شد؛ بعد از صلحی که اتفاق افتاد، اولین صلح‌نامه از صربستان صادر شد و به گوش جهانیان رسید. بعدها این پیام اولین سیگنا‌ل‌هایی بود که به فضا فرستاده شد که از صربستان این اتفاق افتاد. در سفر به صربستان حتما با این مردم صلح‌جو آشنا شوید که در طول تاریخ پیغام آور صلح بودند.

سفر به صربستان  سرزمینی که اولین پیام را به فضا فرستادند

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید