با کایت سفر به باتومی را تجربه کنید
3844 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

 Batumi؛ سفر به باتومی را با کایت تجربه کنید!


گرجستان کشوری در میان دو دریای سیاه و خزر است که با سفر به باتومی یکی از زیباترین بندرهای گرجستان را می‌بینید که با کشورهای ترکیه از جهت شمال شرق و روسیه، آذربایجان و ارمنستان مرز مشترک دارد. درست است که گرجستان در قاره آسیا واقع شده اما از جهتی می‌توان گفت که کشوری اروپایی است زیرا گرجستانی‌ها می‌توانند به اتحادیه اروپا بدون دریافت شنگن سفر کنند اما اجازه کار ندارند. یکی از شهرهای ساحلی گرجستان باتومی است که شهری بندری در کنار دریای سیاه است. قبل از این که سفر به باتومی را با تورهای زمینی و هوایی کایت تجربه کنید این مقاله را حتما بخوانید.

تور های مرتبط:


 سفر به باتومی (Batumi)را با کایت تجربه کنید!


• سفر به باتومی؛ یکی از امن‌ترین شهرهای گرجستان


در هرم مازلو که نیازهای اساسی انسان را بیان کرده؛ امنیت دومین رکن حیاتی انسان است. در سفر به باتومی می‌توانید به آسودگی در کوچه پس کوچه‌های آن در هر ساعتی از شبانه روز قدم بزنید و بدون هیچ نگرانی باتومی‌گردی کنید.

 سفر به باتومی


• تجربه مهمان‌نوازی گرجی‌ها در سفر به باتومی


شما در سفر به باتومی با مردمان بسیار مهمان‌نواز رو به رو می‌شوید که با وجود آنها احساس غربت نمی‌کنید. بیشتر اهالی شهر باتومی به زبان انگلیسی می‌توانند صحبت کنند که اگر شما هم به این زبان آشنا هستید در سفر به باتومی به مشکل بر نمی خورید. گرجی‌ها اگر یک گردشگر را ببینند حتما به یک فنجان قهوه یا چای از طرف باتومی‌ها دعوت می‌شوند.

 مهمان‌نوازی گرجی‌ها در سفر به باتومی


• سفر به باتومی؛ دومین شهر بزرگ گرجستان


در سال‌های قبل رتبه باتومی در میان شهرهای گرجستان سوم بود اما امروزه با پیشرفت‌های زیادی که این شهر بندری داشته است باتومی به دومین شهر بزرگ گرجستان تبدیل شده است. شهرهای بزرگ گرجستان به ترتیب؛ تفلیس، باتومی و کوتائیسی است که هر کدام زیبایی‌های منحصر به فردی را دارند که حتما باید در سفر به باتومی از این زیبایی‌ها دیدن کنید.

دومین شهر بزرگ گرجستان


• سفر به باتومی؛ هم مرز آبی با دریای سرخ


در باتومی نیز کشتی‌های تجاری زیادی پهلو می‌گیرند که علاوه بر موقعیت‌های اقتصادی که برای گرجستان ایجاد می‌کند، برای گردشگران نیز ساحلی تفریحی به حساب می‌آید که در سفر به باتومی دیدن ساحل نیلگون دریای سیاه را نباید از یاد برد. این ساحل باعث شده تا باتومی آب و هوایی معتدل و مطلوب داشته باشد که در تمام فصول سال می‌توان دیدن جاذبه‌های گردشگری این شهر را در سفر به باتومی فراموش نکنید.


هم مرز آبی با دریای سرخ


• سفر به باتومی و آشنایی با زبان و آداب و رسوم گرجی‌ها


زبان گرجی یکی از زبان‌های خاص دنیا هست که در گرجستان و باتومی به این زبان صحبت می‌کنند البته بسیاری از این مردم به زبان انگلیسی و روسی هم صحبت می‌کنند اما زبان معیار آنها گرجی است. اگر در سفر به باتومی با آداب و فرهنگ مردم آشنا باشید متوجه می‌شوید که مردمانی مذهبی دارد که بیش از 80% آنها مسیحی و 20% دیگر مسلمان هستند که باید احترام به ادیان و مقدسات را در سفر به باتومی مذهبی را از یاد نبرد و بازدید از مکان‌های مقدس باتومی مانند: مساجد و کلیساها را فراموش نکنید. از دیگر آداب و رسوم این مردمان مهمان‌نواز رسم سوپرا (Supra) است که سفره‌های هفت‌ رنگ برای مهمانشان می‌چینند و بسیار پذیرایی می‌کنند. معنی لغت سوپرا یعنی، پر کردن سفره با ظروف غذا که همین رسم را می‌رساند.


سفر به باتومی و آشنایی با زبان و آداب و رسوم گرجی


• سفر به باتومی بسیار ارزان است!


باتومی برخلاف دیگر شهرهای ساحلی بسیار ارزان است و واحد پول آنها لاری است که جیب شما را سفر به باتومی خالی نمی‎‌‌کند که این ویژگی باعث شده بسیاری از گردشگران ایرانی از سفر به باتومی استقبال کنند.
 قیمت حمل و نقل و غذا نیز در این شهر بسیار ارزان است که می‌توانید با یک تاکسی همه جاذبه‌های گردشگری باتومی را بگردید. جالب است بدانید که درآمد متوسط در گرجستان 700 تا 900 لاری است که تقریبا کمی بالاتر از نرخ 250 دلار آمریکا می‌شود.

سفر به باتومی بسیار ارزان است

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید