‫ 6 تا از اپلیکیشن های کاربردی سفر‪‫  ‪‫‫
5840 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

6 تا از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر


این روزها همسفرهایی در دنیای دیجیتال به وجو آمده که سفر را برای شما آسان می‌کند و با نصب این اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر می‌توانید برنامه صفر تا صد سفر خود را برنامه‌ریزی کنید. از خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس تا رزرو هتل و حتی اجاره کردن خودرو و... را از اپلیکیشن های کاربردی در سفر انجام دهید. این روزها ابزارهای زیادی برای سفر طراحی شده‌اند که کایت در این مقاله شما را با 10 تا از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر آشنا می‌کند.


1.  TripAdvis از  جهانی‌ترین اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر


از طریق این برنامه که یکی از بهترین اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر است می‌توانید با هر بودجه و سلیقه‌ای که دارید لیست رستوران‌ها و موزه‌ها و ... را از این اپلیکیشن ببینید و برنامه تفریح خود را در سفرتان برنامه‌ریزی کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این برنامه که یکی از بهترین اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر است دیدن نظرات دیگران برای کاربر است که گاهی با همه تبلیغاتی که در مورد یک مکان یا جاذبه گردشگری داده می‌شود متفاوت است. حتما به نظرسنجی‌ها دقت کنید و در مسیر درستی قدم بردارید.


2. Foursquare از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر برای مکان‌یابی:


در ابتدا «فوراسکوئر» یک شبکه اجتماعی بود که رفته رفته تبدیل به یک بانک اطلاعاتی جامع در ارتباط با مکان‌یابی کاربران شد. این راهنمای خدمات گردشگری به مسافران که به مکان‌های مختلف جهان سفر می‌کنند این امکان را می‌دهد تا مکان‌های جاذبه‌های گردشگری را از طریق این اپلیکیشن پیدا کنند و از طریق نظر سنجی کاربران انتخاب مناسبی برای بازدید از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری شهر داشته باشند. شما از طریق فوراسکوئر که از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر است می‌توانید تصاویر کافه‌ها و رستوران‌های مختلف را بررسی کنید سپس به انتخابی مناسب برسید.

 Forsquare


3. google map از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر برای مسیریابی


برای خیلی از ما پیش آمده که در راه بمانیم و ادامه مسیر را ندانیم و نیاز شدید به اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر پیدا کنیم به خصوص در شهر یا کشوری که برای سفر به آنجا رفته‌ایم و آشنایی با مسیرها نداریم. یکی از بهترین اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر که برای شما مسیرها را نشان می‌دهد و از دقیق‌ترین‌ راهنماها در بین دیگر اپلیکیشن‌ها است.


4. wikiloc از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر برای طبیعت‌گردی:

از طریق این اپلیکیشن و وب‌سایت می‌توانید به مسیرهای بکر برای طبیعت‌گردی در سراسر دنیا سفر کنید که این مسیرها از طریق دیگر طبیعت‌گردان مشخص شده است. شما می‌توانید حتی به صورت آفلاین از مزایای این برنامه استفاده کنید. در  Wicilocکه از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر است مسیرهای مشخص شده که بر روی google earth نیز قابل مشاهده است.

wikiloc


 از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر؛ برای درخواست تاکسی Uber. 5


Uber از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر برای گرفتن تاکسی است و این امکان رابه شما می‌دهد که در هر جای دنیا که هستید بدون نیاز به این که زبان آن کشور را بدانید و یا از این اطلاع داشته باشید که چگونه می‌توانید در آن کشور تاکسی بگیرید؛ از طریق Uber که از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر، در هر نقطه‌ای از جهان که هستید، درخواست تاکسی بدهید و به مکان مورد نظر خود برسید.

 
از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر که مترجم همراه شماست google translate. 6


اگر در سفرهای خارجی خود دغدغه زبان آن کشور را دارید یکی از بهترین اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر که می‌تواند به شما کمک کند؛ گوگل ترنسلیت است. شما با این برنامه که یکی از اپلکیشن ‌های کاربردی در سفر به تمامی زبان‌های دنیا دسترسی دارید تا بتوانید مطالب مورد نیاز خود را ترجمه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید