‫5 ‫‫ تا از بهترین هتل های استانبول از دید مسافران در سال 2018
6361 بازدید 1 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 تا از بهترین هتل های استانبول از دید مسافران در سال 2018

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید و هتل خود را انتخاب نکرده‌اید شاید خواندن این مقاله در کایت به شما کمک کند. در یکی از بهترین هتل های استانبول اقامت کنید. اگر برای تفریح به استانبول می‌روید انتخاب هتل بسیار مهم هست و باید آن را با دقت انجام دهید. نظرها و انتقاداتی که کاربران در مورد هتل‌ها در اختیار ما می‌گذارند می‌تواند در انتخاب شما بسیار تأثیرگذار باشد که ما این تجربیات را با شما در میان می‌گذاریم. در این مقاله به 10 تا از بهترین هتل های استانبول که از دید مسافران در سال 2018 مورد تأیید بوده است را اشاره می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده جذاب‌ترین آفرهای تور استانبول، وارد صفحه "لیست تور استانبول" شوید.

5 تا از بهترین هتل های استانبول از دید مسافران در سال 2018


Titanic City Taksim  .1 هتل تایتانیک سیتی از بهترین هتل های استانبول


در نزدیکی یکی از معروف‌ترین میدان‌های شهر یکی از بهترین هتل های استانبول وجود دارد که نام آن هتل تایتانیک سیتی است و از نظر کاربران این هتل به علت موقعیت مناسبی که در شهر استانبول دارد و مسافت 600 متری آن با میدان تقسیم اقامتی به یاد ماندنی را در یکی از بهترین هتل های استانبول تجربه می‌کنید. خدماتی که دراین هتل در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، شامل استخر و باشگاه ورزشی مجهز و حمام ترکی است که خدمات ماساژ هم در آن انجام می‌شود. اگر اهل خرید کردن و گشتن در مراکز خرید استانبول هستید؛ یکی از بهترین هتل های استانبول که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم هتل تایتانیک سیتی است.


مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول


Titanic City Taksim هتل تایتانیک سیتی


2.  Mercure Istanbul Taksim هتل مرکور تقسیم یکی از بهترین هتل های استانبول در نزدیکی خیابان استقلال


یکی از بهترین هتل های استانبول که در نزدیکی خیابان استقلال وجود دارد و دسترسی آسان آن به مراکز خرید استانبول از ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌رود هتل مرکور تکسیم است که با پنجره‎‌های دو جداره‌ای که در معماری آن به کار رفته آرامش را برای اقامتی مطلوب در یکی از بهترین هتل های استانبول به شما هدیه می‌کند که به دور از هیاهوی شهر استراحت کنید. از دیگر خدمات هتل مرکور تقسیم که یکی از بهترین هتل های استانبول است اینترنت رایگان و صندوق امانت است و در هر اتاقی به صورت مجزا کتری برقی و حمام اختصاصی وجود دارد که می‌توانید در تراس اتاقتان چشم‌انداز زیبایی از شهر را نگاه کنید.

Mercure Istanbul Taksim هتل مرکور تقسیم


3.  Nippon Hotel هتل نیپون یکی از بهترین هتل های استانبول به سبک ژاپنی


سادگی این هتل به سبک ژاپن است که یکی از بهترین هتل های استانبول است و فضایی بسیار صمیمی و زیبا دارد و موقعیت مکانی آن به خاطر نزدیک بودن به میدان تقسیم استانبول از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل است. سیستم تهویه اتاق‌های این هتل بسیار مناسب است که با فضایی مطبوع پذیرای مهمانان است و در بعضی از اتا‌ق‌ها امکانات ویژه‌ای نیز مثل جکوزی اختصاصی و آشپزخانه وجود دارد اما با وجود رستوران های لوکس این هتل که آن را تبدیل به یکی از بهترین هتل های استانبول کرده است کسی به استفاده از آشپزخانه اتاق احتیاج ندارد.

  Nippon Hotel هتل نیپون


4.  Larespark Hotel لارس پارک یکی از بهترین هتل های استانبول در نزدیکی خیابان استقلال


یکی از بهترین هتل های استانبول در 100 متری میدان تقسیم هتل لارس پارک است که در سال 2015 اتاق‌های این هتل بازسازی شدند و در یک فضای جدید و لوکس پذیرای مهمانان است. در این هتل استخر و جکوزی وجود دارد که با خدمات ماساژ استقبال زیادی هم از آن می‌شود و دوست‌داران ورزش می‌توانند از باشگاه این هتل استفاده کنند؛ چنین خدماتی است که لارس پارک را به یکی از بهترین هتل های استانبول تبدیل کرده است.

 Larespark Hotel لارس پارک


5.  Palazzo Donizetti Hotel هتل پالازو دونیزتی از بهترین هتل های استانبول به سبک کلاسیک


اگر قصد دارید در محیطی کلاسیک و لوکس در یکی از بهترین هتل های استانبول اقامت کنید هتل پالازو دونیزتی بهترین انتخاب شماست که با سه رستوران هیجان‌انگیز با طعم لذیذ غذاهای ترکی استانبولی پذیرای مهمانان است. این هتل با اتاق‌های سقف بلند و صندلی‌هایی از جنس چوب که دست‌ساز هستند خاطره‌ای به یاد ماندنی را در یکی از بهترین هتل های استانبول و دارای اینترنت رایگان، تلوزیون، ماهواره و حمام‌های اختصاصی است که با فضایی کلاسیک خود به یکی از بهترین هتل های استانبول تبدیل شده است که در نزدیکی خیابان استقلال و میدان تقسیم قرار دارد.

 Palazzo Donizetti Hotel هتل پالازو دونیزتی

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1403/01/16

    ـوضیحات خیلی مختصر بودن کاش نظرات مردم به صورت مستقیم قرار داده می شد

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید