بهترین سواحل پاتایا
1751 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

اگرچه پاتایا شهری ساحلی است، ولی اغلب مردم، آن را به خاطر سواحلی که دارد نمی‌شناسند. این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ از جمله اینکه برخی فکر می‌کند سواحل پاتایا زیبا نیست. فارغ از شهرت بحث برانگیز این شهر، برخی از مناظر و سواحل پاتایا واقعا زیبا هستند و بازدید از آنها در یک روز آفتابی می‌تواند خاطره‌ای شیرین را برای شما از سفر به تایلند رقم بزند.
در این مقاله، 8 مورد از بهترین سواحل پاتایا را معرفی خواهیم کرد تا اگر تور کایت را برای سفر به شرق آسیا انتخاب کردید، حتما تفریح در سواحل پاتایا را هم مد نظر قرار دهید.

برای مشاهده‌ی آفرهای لحظه آخری تایلند، به صفحه "تور تایلند اقساطی" و برای دیدن تورهای مخصوص به شهر پاتایا می‌توانید به صفحه "تور پاتایا" مراجعه کنید.


معرفی بهترین سواحل پاتایا


ساحل جاماتین (Jomtien Beach) از بهترین سواحل پاتایا


معرفی بهترین سواحل پاتایا را با «جاماتین» آغاز می‌کنیم؛ یکی از زیباترین سواحل پاتایا که در بخش جنوبی مرکز شهر واقع شده و دلایل زیادی برای تفریح در آن وجود داد. این منطقه به اندازه‌ای آرام هست که احساس نکنید در یک پارتی شرکت کرده‌اید. با این حال، تفریحات بسیاری در انتظار شما خواهد بود. جاماتین با میزبانی خانه‌های بزرگی که به مهاجران و ثروتمندان تایلند تعلق دارد، به نوعی ساحلی بین‌المللی در مقایسه با دیگر سواحل پاتایا محسوب می‌شود. گرچه، غذاهای تایلندی را در خیابان مجاور این ساحل و جای‌جای این منطقه می‌توان پیدا کرد.

Jomtien-Beach---ساحل-جامتین
جزیره مرجان (Coral Island) از زیباترین سواحل پاتایا


جاماتین زیباست، ولی اگر می‌خواهید در یکی از زیباترین سواحل پاتایا حسابی تفریح کنید، به یک قایق نیاز خواهید داشت. خوشبختانه، پاتایا با جزیره مرجان یا کوه لارن (Koh Larn) فاصله اندکی داشته و قایق‌ها نیز مکررا در حال حرکت به سمت این جزیره هستند. طی چند سال اخیر، شهرت سواحل جدیدی مثل تا وائن (Ta Waen) افزایش پیدا کرده و این یعنی در ساعات اوج، جزیره مرجان بسیار شلوغ است. در نتیجه، برای بازدید از این جزیره و تفریح در یکی از زیباترین سواحل پاتایا، باید وسط هفته را انتخاب کنید.

Coral-Island---جزیره-مرجان
ساحل دونگ تان (Dong Tan Beach) از معروف‌ترین سواحل پاتایا


دونگ تان یکی از معروف‌ترین سواحل پاتایا است که می‌توان ساعت‌ها در آن تفریح کرد و از مناظر و چشم‌اندازهای زیبا لذت برد. از نظر جغرافیایی، دونگ تان در بخش جنوبی جامتین واقع شده و در آن می‌توان انواع وسایل تفریحی و غذاهای لذیذ تایلندی را پیدا کرد. به علاوه، برخی از بهترین هتل های تایلندی در این منطقه هستند تا تجربه‌ای خاطره‌انگیز از سفر به این منطقه برای کاربران رقم بخورد.

Dong-Tan-Beach---ساحل-دونگ-تان
جزیره بامبو (Bamboo Island) از قشنگ‌ترین سواحل پاتایا


همانند جزیره مرجان، جزیره بامبو یا کوه فای (Koh Phai) هم میزبان زیباترین سواحل پاتایا بوده و برای رفتن به آن باید از قایق استفاده کرد. اینجا بهشتی است که در کمتر جایی می‌توان آن را پیدا کرد. شاید یکی از دلایل این موضوع، در کنار زیبایی، تفریحات گسترده از جمله امکان غواصی در این ساحل باشد. هرچند، این کار را فقط با داشتن مجوز و در اسکله Bali Hai می‌توان انجام داد.

Bamboo-Island---جزیره-بامبو
ساحل بانگ سرای (Bang Saray Beach) از جذاب‌ترین سواحل پاتایا


بانگ سرای یکی دیگر از جذاب‌ترین سواحل پاتایا است که در دورترین نقطه جنوبی پاتایا در مقایسه با دیگر سواحل معرفی‌شده در این لیست، قرار گرفته و می‌تواند مکانی عالی برای دور شدن از فضای پرهیاهو شهری باشد. اینجا همچنین فضا به‌نظر کمی بسته‌تر است.
اگر وقت کافی داشتید، می‌توانید در طول مسیر از تفریح در پارک آبی رامایانا یا دنیای دلفین‌های پاتایا نیز لذت ببرید.

Bang-Saray-Beach---ساحل-بانگ-سرای
کوه سی چانگ (Koh Si Chang) از خاص‌ترین سواحل پاتایا


اگر می‌خواهید بعد از تفریح در سواحل پاتایا به بانکوک بروید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به جزیره کوه سی چانگ نیز سر بزنید. برای این کار کافیست از شهر ساحلی Si Racha، سوار یک کشتی تفرحی کوچک شده و خود را به نزدیک‌ترین جزیره به بانکوک یعنی Koh Si Chang برسانید. این منطقه را نباید با Koh Chang که بخش شرقی استان Trat واقع شده، اشتباه گرفت.
در این منطقه می‌توان برخی از بهترین سواحل پاتایا یا سواحلی که به آن نزدیک هستند را پیدا کرد. اگر به کوه سی چانگ سفر کردید، باید خود را برای بازدید از روستاهای رنگارنگ، جنگل‌های باشکوه و معابد بسیار بزرگ نیز آماده کنید.

Koh-Si-Chang---کوه-سی-چانگ
ساحل ناکلوا (Naklua Beach) از برترین سواحل پاتایا


ناکلوا نام یکی از بهترین سواحل پاتایا است که در بخش شمالی ساحل اصلی این شهر (در بخش جنوبی جامتین) واقع شده و تفریح در آن می‌تواند تجربه‌ای تکرارنشدنی را برای شما رقم بزند. اینجا سفیدترین شن‌ها یا آبی‌ترین آب را ندارد، اما بسیار خلوت است که در مقایسه با دیگر سواحل پاتایا، یک نقطه قوت به حساب می‌آید.
به علاوه، در حین شنا در زیر آسمانی آفتابی می‌توانید از تماشای چشم‌اندازی خیره‌کننده از پناهگاه حقیقت (Santurary of Truth) در یکی از متفاوت‌ترین سواحل پاتایا نیز لذت ببرید.

Naklua-Beach---ساحل-ناکلوا
ساحل پاتایا (Pattaya Beach) از مشهورترین سواحل پاتایا


در پایان لیست بهترین سواحل پاتایا، به مکانی با همین نام می‌رسیم: ساحل پاتایا. شاید این نام در لیست ما کمی عجیب باشد، ولی در صورت سفر به تایلند و این شهر توصیه می‌کنیم حتما به آن سر بزنید.
این منطقه شلوغ و با شن‌هایی که همیشه تمیز نیستند، لزوما نمی‌توانند مانعی برای آفتاب گرفتن و تفریح در پاتایا باشند. با قدم زدن در خیابان‌های ساحلی و امتحان برخی غذاهای تایلندی در ساحل پاتایا، می‌توان ساعاتی خوش از تفریح در این منطقه را تجربه کرد.

Pattaya-Beach----ساحل-پاتایا

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید