بهترین هتل‌‌های کاظمین | 5 هتل برتر در کاظمین
زهرا نیرومند 1401/10/07 8875 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

کاظمین یکی از شهرهای زیارتی کشور عراق است. تورهای عراق معمولا یک شب را در کاظمین اقامت می‌کنند تا فرصت زیارت امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) را در اختیار زائران قرار دهند. اگر قصد سفر به عراق و اقامت در شهر کاظمین را دارید، ادامه مطلب را دنبال کنید تا با بهترین هتل‌‌های کاظمین آشنا شوید. در این مقاله 5 هتل برتر در کاظمین را به شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

هتل خفاجی

 خفاجی، یکی از بهترین هتل‌‌های کاظمین است. این هتل در خیابان باب المراد واقع شده و تنها 500 متر با حرم فاصله دارد. هتل خفاجی امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و  فرصت یک اقامت راحت را برای آنان فراهم می‌کند.

از جمله امکانات هتل خفاجی می‌توان به رستوران به صورت بوفه باز، اینترنت رایگان، نمازخانه، آسانسور و تاکسی سرویس اشاره کرد. زائران در صورت تمایل می‌توانند وعده‌های غذایی خود را در رستوران هتل نوش‌جان کنند. این هتل غذاهای ایرانی را در منوی غذایی خود دارد و آن‌ها را با توجه به ذائقه ایرانیان آماده می‌کند. اتاق‌های هتل خفاجی، بسیار راحت و تمیز هستند و به امکاناتی چون یخچال، کولر گازی، تلویزیون، چای‌ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد لباس و حمام با لوازم بهداشتی رایگان مجهز می‌باشند.

هزینه یک شب اقامت در هتل خفاجی کاظمین به ازای هر نفر چیزی حدود 75 دلار است. هزینه صبحانه بر روی اتاق محاسبه می‌گردد و قابل کسر نیست.

هتل عقیله

عقیله، یکی از هتل‎های 4 ستاره کاظمین است که در لیست بهترین هتل‌های این شهر جای دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل عقیله که باعث محبوبیت آن در بین زائران می‌گردد، فاصله نزدیک هتل تا حرم می‌باشد. هتل عقیله در خیابان باب القبله واقع شده و تنها 160 متر با حرم فاصله دارد. زائران می‌توانند با 2 دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم برسانند و به زیارت بپردازند.

از جمله امکانات هتل عقیله می‌توان به گزینه‌هایی چون رستوران بوفه باز، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان، خشک‌شویی و آسانسور اشاره کرد. زائران در صورت تمایل می‌توانند وعده‌های غذایی خود را در رستوران هتل نوش‌جان کنند. اتاق‌های هتل نیز بسیار تمیز هستند و به زیبایی طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌ها به امکاناتی چون تلویزیون، کولر گازی، یخچال، چای‌ساز، میز و صندلی، کمد لباس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام با لوازم بهداشتی رایگان مجهز می‌باشند. برخی از اتاق‌ها نیز دارای بالکن هستند و چشم‌انداز زیبایی از حرم را برای زائران به نمایش می‌گذارند.

هزینه یک شب اقامت در هتل عقیله کاظمین به ازای هر نفر چیزی حدود 75 دلار است. هزینه صبحانه بر روی اتاق محاسبه می‌گردد و قابل کسر نیست.

هتل بلدالامین

بلدالامین، یک هتل نوساز است که در لیست بهترین هتل‌‌های کاظمین جای دارد. این هتل در خیابان باب‌القبله واقع شده و تنها 300 متر با حرم فاصله دارد. از این رو، مورد توجه مسافران و علاقه‌مندان به زیارت قرار می‎گیرد. زائران می‎توانند با حدود 4 دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم برسانند و از مدت کوتاه حضور خود در کاظمین نهایت استفاده را داشته باشند.

بلدالامین، یک هتل تمیز و باکیفیت است و امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‎دهد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران بوفه باز، حسینیه، اینترنت رایگان و آسانسور اشاره کرد. زائران می‌توانند با توجه به تعداد همراهان خود یکی از اتاق‌های موجود در هتل را انتخاب کنند و اقامتی راحت را در هتل بلدالامین تجربه نمایند. اتاق‌های هتل بلدالامین طراحی شیک و زیبایی دارند و به امکاناتی چون تلویزیون، کولر گازی، یخچال، چای‌ساز، میز و صندلی، میز آینه، پنکه­، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام با لوازم بهداشتی رایگان مجهز می‌باشند. 

هزینه یک شب اقامت در هتل بلدالامین کاظمین به ازای هر تخت چیزی حدود 30 دلار است. هزینه صبحانه بر روی اتاق محاسبه می‌گردد و قابل کسر نیست.

هتل سیدالرسل

سیدالرسل، یک هتل 3 ستاره است که در لیست بهترین هتل‌‌های کاظمین قرار دارد. این هتل در خیابان باب‌المراد واقع شده و تنها 5 دقیقه با حرم فاصله دارد. مسافران می‌توانند از پنجره هتل چشم‌انداز زیبایی از گنبدهای طلایی حرم را ببینند و از احساس خوب آن بهره‌مند باشند. از دیگر ویژگی‌های هتل سیدالرسل می‌توان به خدمات خوب و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

هتل سیدالرسل امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‎توان به  رستوران بوفه باز، اینترنت رایگان و آسانسور اشاره کرد. زائران می‌توانند با توجه به تعداد همراهان خود یکی از اتاق‌های 2 تخته یا 3 تخته را برای اقامت انتخاب کنند و از امکانات آن استفاده نمایند. اتاق‌های هتل سیدالرسل بسیار تمیز هستند و به امکاناتی چون تلویزیون، کولر گازی، یخچال، چای‌ساز، میز و صندلی، پنکه­، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام با لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند. 

هزینه یک شب اقامت در هتل سیدالرسل کاظمین به ازای هر تخت چیزی حدود 30 دلار است. هزینه صبحانه بر روی اتاق محاسبه می‌گردد و قابل کسر نیست.

هتل ضیوف قصرالکاظمیه

قصرالکاظمیه، یکی دیگر از هتل‌های 3 ستاره کاظمین است. این هتل در خیابان التجنید القدیم واقع شده و تنها 7 دقیقه با حرم فاصله دارد. به همین دلیل مورد توجه زائران قرار می‌گیرد و در لیست بهترین هتل‌‌های کاظمین جای دارد. از دیگر ویژگی‌های هتل قصرالکاظمیه می‌توان به چشم‌انداز زیبا از گنبدهای طلایی حرم، امکانات خوب­، غذاهای متنوع و قیمت مناسب آن اشاره کرد.  

هتل ضیوف قصرالکاظمیه از مهمانان خود به خوبی پذیرایی می‌کند و امکاناتی چون رستوران بوفه باز، اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته و آسانسور را در اختیار آنان قرار می‌دهد. زائران می‌توانند با توجه به تعداد همراهان خود یکی از اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته یا 4 تخته هتل  را برای اقامت انتخاب کنند و از امکانات آن استفاده نمایند. اتاق‌های هتل قصرالکاظمیه بسیار تمیز هستند و به امکاناتی چون تلویزیون، کولر گازی، یخچال، چای‌ساز، میز و صندلی، پنکه­، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار و حمام با لوازم بهداشتی رایگان مجهز می‌باشند.   


هزینه یک شب اقامت در هتل قصرالکاظمیه به ازای هر تخت چیزی حدود 50 دلار است. هزینه صبحانه بر روی اتاق محاسبه می‌گردد و قابل کسر نیست.

در این مقاله بهترین هتل‌‌های کاظمین را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها و امکانات هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. هتل‌‌های معرفی شده در نزدیکی حرم قرار دارند و با چند دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی هستند. شما می‌توانید با توجه به بودجه و امکانات موردنظر خود یکی از بهترین هتل‌‌های کاظمین را برای اقامت انتخاب کنید و سفری به یادماندنی داشته باشید. اگر دوست دارید محل اقامت خود را قبل از سفر رزرو کنید می‌توانید این کار را از طریق وب‌سایت کایت انجام دهید. کارشناسان کایت به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و اطلاعات لازم را برای انتخاب بهتر در اختیارتان قرار می‌دهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید