مقاصد ساحلی گردشگری محبوب ایرانیان
2810 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این مقاله از وبسایت کایت قصدمان معرفی مقاصد ساحلی گردشگری محبوب ایرانیان در شرق آسیا است که سالانه پذیرای توریست‌های ایرانی در تعطیلات است. در بین سواحل مشهوری که در سراسر جهان وجود دارد، در جنوب شرق آسیا مقاصد ساحلی وجود دارد که محبوب ایرانیان بوده و تابستان‌ها و زمان‌هایی که هوا مساعد باشد به آن‌جا سفر می‌کنند. می‌توانید به راحتی روی شن و ماسه‌های ساحل لم دهید و آفتاب بگیرید یا در آب‌های زلال شرق آسیا تنی به آب بزنید.
اگر برنامه‌ریزی کرده‌اید که به یکی از کشورهای زیر سر بزنید، می‌توانید به جذاب‌ترین و زیباترین سواحل این کشورها در شرق آسیا که در این مقاله معرفی کرده‌ایم، سفر کنید.   
با وجود مکان‌های زیبابی متعددی که در شرق آسیا وجود دارد چرا شما ایرانیان عزیز باید جای دیگری را انتخاب کنید؟ در ادامه با فهرست مقرون به صرفه‌ترین سواحل کشورهای پرطرفدار در شرق آسیا مواجه خواهید شد.


ساحل رای‌له تایلند در شرق آسیا


رای‌له، بهشت ساحلی تایلند است که در جزایر آندامان واقع شده است. در زمان حضورتان در این جزایر، می‌توانید به ساحل فرا نانگ، یکی دیگر از زیباترین سواحل تایلند در شرق آسیا سر بزنید. به راحتی‌ می‌توانید در نوار گسترده سفیدرنگ شنی ساحلی در صخره‌های بزرگ شرق آسیا که در گوشه‌های انتهایی این ساحل واقع شده، ریلکس کنید و در آرامش ساعاتی را به استراحت مشغول شوید.
همچنین اگر قصد کردید که به این ساحل شرق آسیا سفر کنید، نباید از رفتن به تون سای و صخره‌نوردی در آن‌جا با ویوی فوق‌العاده‌ای که از جزایر اطراف به دست می‌دهد، غافل شوید. اگر یک اقامت سه شبه در این ساحل شرق آسیا داشته باشید، می‌توانید از تمام ویژگی‌های بصری و لذت‌بخش این دنیای زیبای شرق آسیا لذت ببرید. برای مشاهده‌ی تورهای تایلند به صفحه "تور اقساطی تایلند" مراجعه کنید.


ساحل رای‌له تایلند در شرق آسیا


غذا


در اینجا باید حتماً غذاهای تایلندی شرق آسیا را در رستوران ریزورت رالی فوتاوان و رستوران منگروو امتحان کنید.


استراحتگاه


باشگاه ساحلی رایلی – در اینجا می‌توانید یک خانه ساحلی اختصاصی را برای اقامتی به‌ یادماندنی در شرق آسیا کرایه کنید.
ریزورت رایلی با ویوی فوق‌العاده – جدای از محوطه‌های اقامتی معمول، این ریزوت مناظر فوق‌العاده جذابی را از کلبه‌های بسیار خوش‌ساخت و به‌خوبی طراحی‌شده برایتان به نمایش می‌گذارد.  


2. ساحل سیهانوکویل کامبوج در شرق آسیا


ساحل سیهانوکویل شرق آسیا با سواحل شنی سفید و جزایر گرمسیری بومی‌نشین، یک مقصد ساحلی مورد علاقه ایرانیان محسوب خواهد شد. اگر به دنبال جایی دنج و خلوت می‌گردد، این مکان کاملاً به شما تعلق دارد. اگر به اینجا سر زدید، حتماً به بازار اترس هم بروید، بازاری که آخر شب باز است و نمایشگاه‌های موسیقی زنده و استندهای غذایی را در ساحل صخره‌ای اوکهیوتل به نمایش می‌گذارد. اگر به مدت سه روز برای بازدید از این جزایر برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید به تجربه‌ای کاملاً لذت‌بخش در سواحل شرق آسیا دست پیدا کنید.


ساحل سیهانوکویل کامبوج در شرق آسیا


غذا


باید به رستوران میک و کریگ شرق آسیا که غذاهای مکزیکی تند و خوش‌مزه را سرو می‌کند و نیز رستوران نُه کُر نُم که غذاهای دریایی موجود در منوی آن به عدد 200 می‌رسد، حتماً سر بزنید.  


استراحتگاه


ریزوت کُه تمی – در بخشی از پارک ملی ریم، خانه‌های ییلاقی این ریزوت فعالیت‌های تفریحی مانند غواصی سطحی، قایق‌رانی با کایاک و گشت‌وگذار در طبیعت وحشی را برای جذابیت بیشتر بخشیدن به سفرتان در شرق آسیا به شما ارائه می‌کند.


3. ساحل نا ترانگ ویتنام در شرق آسیا


این ساحل با گردنبندی از تپه‌ها و یک ساحل هلالی‌شکل گسترده شرایط بسیار قابل‌توجهی را برای شما به همراه می‌آورد. در کشور ویتنام حاضر در شرق آسیا، بهترین غواصی اسکوبا در کشور، یک مقصد ایده‌آل برای تفریحات ساحلی خاطره‌انگیز ایرانیان خواهد بود. به ویلاهای بائو دای برای مشاهده یک ویوی بی‌نظیر و فوق‌العاده از خلیج نگاهی بیندازید. همچنین از موزه اقیانوس‌شناسی ملی ویتنام برای تماشای کوسه‌ها، لاکپشت‌ها، صخره‌های مرجانی، اسب‌های دریایی و معبد لانگ سان پاگودا و مجسمه بودای سفید غول‌پیکر 2.5 متری آن دیدن کنید.
اگر برنامه‌ریزی‌تان برای چهار روز باشد می‌توانید تفریحاتی کامل را با خانواده‌تان در این ساحل شرق آسیا سپری کنید. برای مشاهده‌ی تورهای ویتنام به صفحه "تور اقساطی ویتنام" مراجعه کنید.


ساحل نا ترانگ ویتنام در شرق آسیا


غذا


می‌توانید به رستوران لاک کان برای باربیکیوی رومیزی آن سر بزنید و یا به رستوران نا ترانگ ژوآ برای خوردن غذاهای ویتنامی کلاسیک بروید. از آنچه که می‌خورید نهایت لذت را خواهید برد.


استراحتگاه


هتل فو کوی 2 – اتاق‌های امروزی با سیستم تهویه مطلبوع و دسترسی رایگان به وای‌فای، در تمامی نواحی این استراحتگاه در اختیارتان خواهد بود.
هتل وایولت – موقعیت مکانی و امکانات رفاهی فوق‌العاده آن، این استراحتگاه را برای میهمانان بسیار ارزشمند ساخته است.


4. ساحل جزیره تایومان مالزی شرق آسیا


می‌توانید در جنگل‌های پر دارودرخت، جریان‌های روشن و خروشان آب، و سواحل شنی سفید خیره‌کننده جزیره تایومان مالزی شرق آسیا خودتان را گم کنید. یک موقعیت ایده‌آل برای یک تعطیلات رویایی با تماشای ماهی‌های رنگی‌رنگی و پروانه‌های زیبا و مارمولک‌های فراوان که نظیر هیچ‌کدام‌شان را تابحال ندیده‌اید. همچنین می‌توانید از یکی از دهکده‌های متعدد اطراف خط ساحلی برای داشتن یک سفر فوق‌العاده بازدید کنید.
حتماً به دهکده گنتینگ سرسبز سری بزنید و از صخره‌های افسانه‌ای گونانگ ننک سموکوت شرق آسیا و پروژه خوآرا ترتل برای گذراندن یک روز با لاکپشت‌های دریایی بازدید کنید. حتماً برای این ساحل دیدنی، برنامه 5 شبه بچینید تا در کنار خانواده‌تان تجربه کاملی داشته باشید. برای مشاهده‌ی تورهای مالزی به صفحه "تور اقساطی مالزی" مراجعه کنید.


ساحل جزیره تایومان مالزی شرق آسیا


غذا


خوراک مالزیایی سنتی را در رستوران خانوادگی آرینی شرق آسیا میل کنید و غذاهای تایلندی را در رستوران تای فان، طعم‌شان را بچشید.


استراحتگاه


کورال ریف هالیدیز – در نزدیکی یک ساحل خصوصی، این استراحتگاه امکاناتی فوق‌العاده را با یک ویوی بی‌‎نظیر به شما ارائه می‌کند.
کلبه‌های ییلاقی بامبو هیل – این استراحتگاه که به دریا مشرف است، مکانی است فوق‌العاده جهت استراحت در این جزایر.


5. ساحل بوراکای فیلیپین در شرق آسیا


جو فوق‌العاده بی‌نظیر جزیره بوراکای با ساحلی دو مایلی و سفید رنگ با هم ترکیب شده در شرق آسیا و مکانی است بسیار زیباتر و جذاب‌تر از سواحل دریای کارائیب. در این جزیره شرق آسیا می‌توانید به ورزش‌های آبی همچون موج‌سواری و کایت‌سواری روی امواج مشغول شده و در ساحل بولاباگ اسب‌سواری کنید. در اینجا یک اقامت سه شبه برایتان کفایت خواهد کرد.


ساحل بوراکای فیلیپین در شرق آسیا


غذا


در دی‌تالیپاپا شرق آسیا می‌توانید غذای دریایی موردعلاقه‌تان را خودتان طبخ کنید. یا به ریزورت چز دی پاریس بروید و از غذاهای اروپایی لذت ببرید. و برای خوردن خوراک فیلیپینی امروزی نیز باید به تیتوس رستو و گریل سری بزنید.


استراحتگاه


ریزورت واترکالرز – با ویوی زیبای ساحلی و اتاق‌های جذاب و خیره‌کننده.
ریزورت جزیره‌‌ای کلبه‌ای بوراکای – طراحی‌شده براساس دیوارهای بانیگ و مبلمان از جنس چوب درخت بامبو با اصالت فیلیپینی.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید