اپلیکیشن‌هایی که برای سفر به کربلا ضرورت دارند
2855 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این مقاله از وبسایت کایت قصد داریم تا شما را با اپلیکشن‌های ضروری برای سفر به کربلا و زیارت حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) آشنا کنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای مطلع شدن از بهترین آفرهای تور کربلا روی لینک مربوطه کلیک کنید.


اپلیکیشن‌های ضروری سفر به کربلا


1. اربعین، از مهران تا کربلا


این اپلیکیشن سفر به کربلا کاری از گروه توسعه و فناوری اطلاعات بوده و در دسته‌بندی مذهبی با حجم 18 مگابایت در کافه‌بازار برای دانلود در اختیار شما زائران عزیز قرار گرفته است.
لازم به ذکر است که در این اپلیکیشن سفر به کربلا فهرستی جامع از امکانات موردنیاز برای زوارین محترم جمع‌آوری‌شده و خدمت‌تان ارائه می‌گردد که به شرح زیر است:
سرویس خبری آنلاین: در این بخش شما با اخبار روز از قیبل وضعیت زائران، اطلاعیه‌ها و اخبار مرتبط با هواشناسی استان‌ها و شهرهای کشور عراق و نیز ترافیک و وضعیت راه‌وترابری استان و نیز عبور و مرور از مرز مهران در لحظه با خبر خواهید شد.
اماکن مذهبی: با اطلاعاتی جامع و کامل در خصوص اماکن مذهبی نجف تا کربلا، امام‌زاده‌ها، مسجد‌ها و... آشنا خواهید شد.
اماکن اقامتی رفاهی: در این بخش در خصوص رستوران‌ها، هتل‌ها، مهمان‌خانه‌ها و زائرسراهای عمومی مهران برای اسکان زائران آشنا خواهید شد.


کربلا


و سایر امکانات این اپلیکیشن فوق‌العاده در سفر به کربلا موارد زیر را شامل می‌شود: مراکز خدماتی همچون بانک‌ها، مراکز خرید، مراکز حمل‌ونقل همچون پارکینگ‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و پایانه‌های مسافربری، تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی، مراکز بهداشتی و درمانی همچون بیمارستان‌ها‌، داروخانه‌ها، مراکز اورژانس، اماکن گردشگری همچون پارک‌ها، تلفن‌های ضروری و نیز نقشه مسیرهای ورودی کربلا، پیاده‌روی نجف تا کربلا، ادعیه‌ها، لغات پرکاربرد عربی.


2. همراه اربعین


این اپلیکیشن سفر به کربلا کاری از گروه طـراحـی کـافـه اپ بوده و در دسته‌بندی مذهبی با حجم 5 مگابایت در کافه‌بازار برای دانلود در اختیار شما زائران عزیز قرار گرفته است.
این اپلیکیشن سفر به کربلا برای تمامی افرادی که قصد شرکت در اجتماع و دورهمایی میلیونی زائران اربعین در کربلا را دارند به شدت توصیه می‌شود. این اپلیکیشن با هدف فراهم آوردن اطلاعات کامل و مدون در خصوص سفر به کربلا و در راستای برنامه‌ریزی هدفمندتر زوار گرامی کربلا آماده شده است.

کربلا


امکاناتی که در این اپلیکیشن سفر به کربلا قرار گرفته شده به شرح زیر است:
اطلاعات عمومی سفر، پیش‌نیازهای سفر، چک‌لیست سفر، ادعیه و زیارات، احادیث اربعین، آموزش زبان شیوای عربی، احکام و سوالات شرعی و دینی مورد نیاز سفر، آداب و رسوم سفر و زیارت، کمک‌های اولیه در قالب راهنمایی و آموزش، آشنایی با کشور عراق، اشعار اربعین، پیامک‌های موضوعی اربعین.


3. زبان‌آموز اربعین


این اپلیکیشن آموزشی زبان عربی سفر به کربلا در دسته‌بندی مذهبی با حجم 3 مگابایت در کافه‌بازار برای دانلود در اختیار شما زائران عزیز قرار گرفته است.
شما زائران حرم حضرت امام حسین (ع) در سفر به کربلا برای اربعین می‌توانید این اپلیکیشن کاربردی را در تلفن همراه خود نصب کنید و در طول مسیر از مجموعه لغات و مکالمات عربی که به طور کامل و جامع در آن گنجانده‌شده استفاده نمایید تا بعد از رسیدن به این شهر زیارتی بتوانید چند کلامی با دیگر عشاق امام حسین (ع) که زبان فارسی متوجه نمی‌شوند عربی صحبت کنید و اگر هم کمی بلد هستید، هم برایتان مروری باشد و هم یادگیری چندین و چند مورد جدید.


کربلا


4. آن‌سو (قبله نما، قطب نما، اوقات شرعی) 


این اپلیکیشن سفر به کربلا کاری از شرکت توسعه ارتباطات وادی رایمندان بوده و در دسته‌بندی مذهبی با حجم 8 مگابایت در مایکت برای دانلود در اختیار شما زائران عزیز قرار گرفته است.
‏در شعار این اپلیکیشن کاربردی سفر به کربلا آمده است که «به هر سو رو کنید «آن‌سو» سوی خداست».
در سفر به کربلا، از ابتدای مسیر تا به انتها که بر کربلا می‌رسید، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر فرد مسلمان و نمازخوانی پیدا کردن جهت درست قبله است که بتواند در مسیر و جهت درست قامت ببندد. با نصب اپلیکیشن «آن‌سو» در تلفن همراه خود می‌توانید مطمئن باشید که هیچ‌وقت برای پیدا کردن قبله مشکل نخواهید داشت و کاربری آن هم بسیار آسان است و می‌توانید براساس توضیحات قیدشده در آن علاوه بر قبله، اوقات شرعی آن محل را نیز پیدا کنید تا نمازتان را سروقت بخوانید، باشد که خداوند طاعات و عبادات شما را قبول کند و در مسیر سفر به کربلا و زیارت حضرت امام حسین (ع) ما را نیز دعا کنید.


کربلا


مشخصات فنی این اپلیکیشن سفر به کربلا به شرح زیر است: 
‏قطب‌نما؛ نمایش چهارجهت اصلی و زاویه دقیق نسبت به شمال، نمایش طول و عرض جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریا، نمایش جهت قبله در هر مکان، نمایش جهت ۴ شهر: نجف، کربلا، مشهد و قم؛ نمایش دقیق اوقات شرعی هر مکان به‌صورت اختصاصی (اذان صبح، طلوع آفتاب، اذان ظهر، غروب آفتاب، اذان مغرب و نیمه‌شب شرعی) و نمایش طول زمان روزه.


5. راهنمای زائران اربعین حسینی


این اپلیکیشن سفر به کربلا به سفارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در دو نسخه‌ی کامل (نقشه کامل) و کم‌حجم طراحی و پیادسازی شده و با حجم 65 مگابایت در ای‌پی‌کی‌تاپس برای دانلود در اختیار شما زائران عزیز قرار گرفته است.


کربلا


برخی از امکانات و ویژگی‌های این اپلیکشین سفر به کربلا به شرح زیر است:
نقشه‌های آفلاین شهر کربلا به همراه نام خیابان‌ها و موقعیت فعلی زائر، نمایش اماکن مذهبی، مراکز درمانی و دارویی، استراحتگاه‌ها، مدارس، هتل‌ها، نمایش موکب‌های مستقر در مسیر به همراه شماره عمود و پخش ادعیه صوتی ویژه اربعین.


6. آلبوم صوتی اربعين


این اپلیکیشن سفر به کربلا کاری از گروه شمیم‌سافت بوده و در دسته‌بندی مذهبی با حجم 30 مگابایت در کافه‌بازار برای دانلود در اختیار شما زائران عزیز قرار گرفته است.


کربلا


از امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار زائران کربلا قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مداحی‌های گلچین‌شده و زیبای اربعین کربلا از حاج ميثم مطيعي و حاج اميرعباسي با قابلیت ذخیره صوت‌ها روی گوشی یا تلفن همراه شما با امکان به‌اشتراک‌گذاري فايل‌ها از طريق بلوتوث، ايميل و... توانمندی قرارگیری آیکون و صوت در حال پخش به صورت اعلان و عدم خاموش شدن کامل صفحه در حین پخش مداحی کربلا با محیط کاربرپسندی بسیار زیبا.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید