بهترین پیتزای تهران | 17 پیتزافروشی برتر و معروف تهران
زهرا نیرومند 1400/01/16 115879 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


پیتزا، یک غذای بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که از ترکیب نان، سس گوجه‌فرنگی و پنیر تهیه می‌شود. در واقع، این ترکیب اصلی پیتزاست که در کنار مواد دلخواه دیگر، پیتزا با طعم‌های مختلف را به وجود می‌آورد. پیتزای سبزیجات، پیتزای گوشت، پیتزای مرغ و ... انواع مختلف پیتزا هستند که با توجه به مواد تشکیل‌دهنده‌ی آن نام‌گذاری می‌شوند. درست کردن پیتزا در ابتدا ساده به نظر می‌رسد، اما اگر اهل خوردن پیتزا باشید می‌دانید که درست کردن این غذای خوشمزه مهارت بسیار زیاد و تجربه بالایی می‌خواهد که همه کس از عهده آن برنمی‌آید. اگر در تهران زندگی می‌کنید و به دنبال یک پیتزای خوشمزه و بی‌نظیر هستید، ادامه مطلب را دنبال نمایید. در این مقاله قصد داریم  بهترین پیتزای تهران را به شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

لطفا توجه کنید رستوران‌های معرفی شده در این مطلب بر اساس جامعه آماری و تست‌های مرسوم نیست و صرفا بر اساس تجربه شخصی تیم محتوای کایت است و نمی‌تواند مرجع دقیقی باشد. همچنین لیست ارائه شده دارای ترتیب خاصی نیست. 

رستوران ایتالیایی سنسو

سنسو، یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های ایتالیایی تهران است که دو شعبه در این شهر دارد. این رستوران اغلب با سالاد سزار و استیک‌هایش شناخته می‌شود، اما پیتزاهای جذاب آن را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. دکوراسیون زیبا و شیک، پرسنل خوش‌برخورد و مودب، کیفیت بالا و طعم خوب غذاها، از جمله ویژگی‌های رستوران سنسو است که باعث محبوبیت آن در بین علاقه‌مندان شده است. تا جایی که برای خوردن یک وعده‌ی غذای در این رستوران، صف می‌کشند و منتظر خالی شدن میز می‌مانند.

شعبه اول: بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی، پلاک ۲۱

شعبه دوم: نیاوران، سه راه یاسر، نبش کوچه راز

اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از قبل میزتان را رزرو کنید تا زیاد معطل نمانید.

بهترین پیتزای تهران

هورسان بیسترو

اگر به دنبال بهترین پیتزای تهران هستید، كافه رستوران ايتاليايي هورسان بیسترو را به یاد داشته باشید. هورسان بیسترو انواع فست‌فود و غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا، اسپاگتی، پاستا و پیش‌غذاها و دسرهای متنوع را در منوی غذایی خود داشته و آن‌ها را با طعم اصیل ایتالیایی برای مهمانان آماده می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این رستوران، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و ارکانیگ برای تهیه  انواع غذاها، از جمله پیتزا است.   

کافه رستوران هورسان بیسترو در جردن، بالاتر از اسفندیار، نبش عاطفی غربی، پلاک 148 واقع شده است.

کافه رستوران سورینو

سورینو، یکی از محبوب‌ترین پیتزافروشی‌های تهران است که انواع پیتزاهای ایتالیایی مانند پپرونی، سیسیلی، چیکن لاور، والنتینا، رست بیفت و ... را با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود آماده می‌کند. این رستوران در منوی غذایی خود علاوه بر پیتزا، گزینه‌های دیگری چون انواع استیک، پاستا، لازانیا، سالاد و پیش‌غذا را نیز دارد. از جمله ویژگی‌های سورینو می‌توان به رفتار مودبانه پرسنل، سرویس‌دهی خوب، دکور دنج و جذاب، کیفیت بالای غذاها و قیمت مناسب آن اشاره کرد. اگر علاقه‌مند به خوردن دسر باشید می‌توانید انواع شیک و نوشیدنی‌های گرم و سرد را نیز از کافه سورینو سفارش دهید.

کافه رستوران سورینو  در خیابان پیروزی، جنب تقاطع اتوبان امام علی، روبروی مجتمع تجاری پرواز، جنب قنادی زیتون واقع شده است.

بهترین پیتزای تهران

فست‌فود میخوش

اگر بهترین پیتزای تهران را با همان شکل و شمایل و طعم نوستالژیک می‌خواهید، سری به فست‌فود میخوش بزنید. میخوش یکی از محبوب‌ترین پیتزافروشی‌های تهران است که شعبه‌های متعددی در نقاط مختلف این شهر دارد. کیفیت بالا، حجم زیاد غذاها، قیمت مناسب و سرویس‌دهی خوب، از جمله ویژگی‌های فست‌فود میخوش است که آن را به یکی از شلوغ‌ترین فست‌فودهای تهران تبدیل کرده است.

فست‌فود میخوش 5 شعبه مختلف در فرمانیه، سهروردی،  یوسف‌آباد،  شهرآرا  و بلوار فردوس دارد که با توجه به مکان خود می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه را انتخاب کنید.

پیتزا پرپروک

پیتزا پرپروک بیشتر با تنوع بالا و خلاقیت در معرفی طعم‌های جدید شناخته می‌شود. هر نوع پیتزایی که دوست داشته باشید، از انواع پیتزاهای ایتالیایی، ترکیه‌ای، مکزیکی و آمریکایی گرفته تا پیتزای استیک، مرغ، سبزیجات، پیتزا با طعم بسیار تند و ... را می‌توانید در این پیتزافروشی پیدا کنید. در کل می‌توان گفت اگر اهل خوردن طعم‌های جدید هستید، پیتزا پرپروک را از دست ندهید.  پرپروک علاوه بر پیتزا، انواع پیش‌غذا، سالاد، ساندویچ و سوخاری را نیز در منوی خود داشته و آن‌ها با بالاترین کیفیت و بهترین مواد برای مشتریان خود آماده می‌کند.

پیتزا پرپروک در حال حاضر بیش از 10 شعبه در نقاط مختلف تهران دارد و از شرق تا غرب تهران را پوشش می‌دهد. شعب مختلف پیتزا پرپروک در مناطق ولنجک، سعادت‌آباد، پاسداران، گیشا، سهروردی، قیطریه، هفت‌حوض، آریاشهر، تهرانپارس و کوروش قرار دارند.

بهترین پیتزای تهران

رستوران باروژ

 باروژ، یکی از بهترین فست‌فودهای تهران است که اغلب با پیتزاهایش شناخته می‌شود. فضای بزرگ، دکوراسیون جذاب، پرسنل خوش‌برخورد، قیمت مناسب، تنوع بالای غذاها و طعم بی‌نظیر پیتزاها، از جمله مواردی است که باروژ را در لیست بهترین پیتزای تهران قرار می‌دهد. در این رستوران می‌توانید انواع پیتزاها  شامل پیتزای آلفردو، پپرونی، گریل استیک، باربیکیو چیکن، چیکن استریپس، پیتزا باروژ و پیتزا نوستالژی را سفارش داده و با بالاترین کیفیت نوش‌جان کنید.

رستوران باروژ در حال حاضر بیش از 10 شعبه در نقاط مختلف تهران دارد که شامل مناطق میرداماد، سعادت‌آباد، سردار جنگل، گیشا، یوسف‌آباد، الهیه، آجودانیه، خیابان سئول، باملند و کوروش می‌باشد. شعبه میرداماد باروژ یکی از معروف‌ترین شعبه‌های آن است که در  میرداماد، میدان مادر، خیابان مهرورز، نبش شریفی واقع شده است.

رستوران زنجیره‌ای سیب 360

گزینه دیگری که می‎توان در لیست بهترین پیتزای تهران جای داد، مجموعه سیب 360 است. سیب بزرگ‌ترین مجموعه زنجیره‌ای فست‌فود در تهران است که علاوه بر پیتزا، انواع پیش‌غذا، سالاد و ساندویچ را نیز در منوی غذایی خود دارد. محبوبیت‌ این رستوران به دلیل کیفیت بالای غذاها و استفاده از مواد اولیه تازه و استاندارد می‎باشد. اگر از مخالفان مصرف سوسیس و کالباس هستید، باید بدانید که این مجموعه استفاده این مواد را به حداقل رسانده و از دیگر فراورده‌های گوشتی برای درست کردن پیتزا استفاده می‎کند.

رستوران زنجیره‌ای سیب 360   بیش از 10 شعبه در نقاط مختلف تهران دارد و سراسر این شهر بزرگ را پوشش می‌دهد. شعب مختلف پیتزا سیب در مناطق نیاوران، عباس‌آباد، پونک، جهان‌آرا، پیروزی، ولنجک، نارمک، چیتگر، اشرفی اصفهانی، میرداماد، نازی‌آباد و ... قرار دارند.

بهترین پیتزای تهران

فست‌فود‌ خاتون

خاتون، یکی از معروف‌ترین پیتزا فروشی‌های پایتخت است که در لیست بهترین پیتزای تهران جای دارد. از جمله ویژگی‌های فست‌فود‌ خاتون می‌توان به تنوع بالای پیتزاها و کیفیت خوب غذاهای آن اشاره کرد. خاتون علاوه بر پیتزا گزینه‏های دیگری چون انواع پیش‌غذا، سالاد و ساندویچ را نیز در منوی خود دارد. سیب‌زمینی تنوری خاتون یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آیتم‌های آن است که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید.

شعبه اصلی فست‌فود‌ خاتون در خیابان شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، پلاک ۱۱۱۶ واقع شده است. خاتون علاوه بر شعبه شریعتی 3 شعبه دیگر در زعفرانیه، پاسداران و مجتمع کوروش  دارد که دسترسی را برای علاقه‌مندان آسان می‌کند.

رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا

شیلا یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین فست‌فودهای تهران است که از سال 1378 کار خود را در این شهر آغاز کرده و پس از گذشت 20  سال، با تاسیس شعب متعدد، جای خود را در لیست بهترین پیتزای تهران باز کرده است. این مجموعه از گوشت مرغوب و تازه برای غذاهای خود استفاده کرده و مواد اولیه را نیز به صورت اختصاصی از تولیدکنندگان تهیه می‌کند. رفتار خوب پرسنل، کیفیت بالای غذاها و استفاده از مواد غذایی سالم، از جمله ویژگی‌های رستوران‌های زنجیره‌ای شیلاست.

شیلا در حال حاضر حدود 20 شعبه در نقاط مختلف تهران دارد و تمامی مناطق این شهر را پوشش می‌دهد. اولین شعبه این فست‌فود در ولی‌عصر، خیابان مطهری افتتاح شده و سپس به مناطق دیگری چون سعادت‌آباد، میدان انقلاب، تجریش، اکباتان، هروی، گیشا، اشرفی اصفهانی، ونک، حجاب، ستارخان، ساعی و ... راه پیدا کرده است.

بهترین پیتزای تهران

رستوران دکتر آرین

مکان دیگری که برای خوردن بهترین پیتزای تهران پیشنهاد می‌دهیم، رستوران دکتر آرین است. این رستوران انواع پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی را در منوی خود داشته و آن‌ها را با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود سرو می‌کند. در منوی این رستوران علاوه بر پیتزا، انواع دیگر فست‌فود شامل سالاد، برگر و استیک نیز مشاهده می‌شود. اگر بخواهیم در مورد هزینه غذاهای این رستوران صحبت کنیم باید بگوییم که قیمت پیتزاها کمی گران است، اما حجم پیتزاهای آن نیز  زیاد بوده و برای سیر کردن دو نفر کافیست.

رستوران دکتر آرین در بلوار فردوس شرق،  مابین عقیل و وفا آذر،  روبروی بانک تجارت واقع شده است.

پیتزا استریت‌آرت

اگر دوست دارید طعم اصیل پیتزاهای ایتالیایی را در تهران داشته باشید، حتما سری به پیتزا استریت‌آرت  بزنید. تمامی پنیرها و حتی خمیرهای پیتزای  استریت‌آرت مستقیما از ایتالیا وارد می‌شوند. سپس با مواد اولیه تازه و باکیفیت ترکیب شده و با دستور کاملا ایتالیایی پخته می‌شوند. نکته‌ دیگری که در پیتزاهای استریت‌آرت دیده می‌شود، ایجاد طعم‌های جدید و خلاقانه است که با ذائقه مردم ایران سازگار شده است.  در واقع باید بگوییم، طعم متفاوت پیتزاهای استریت‌آرت را در هیچ‌ کجای ایران نمی‌توانید پیدا کنید. همین تفاوت باعث محبوبیت بالای استریت‌آرت شده و نام آن را در لیست بهترین پیتزای تهران جای داده است.

پیتزای استریت آرت در تجریش، بالاتر از درب غربی پاساژ تندیس، نبش هايپرمي واقع شده است.

بهترین پیتزای تهران

فست‌فود منهتن گریل

منهتن گریل، برای اولین بار در سال 1390 کار خود را با ساندویچ‌های مرغ و گوشت گریل آغاز کرد و پس از موفقیت در کار، انواع پیتزا و و برگر را نیز به منوی غذایی خود اضافه نمود. دکوراسیون جذاب به همراه فضای باز، برخورد خوب پرسنل، غذاهای خوشمزه و کیفیت بالا، از جمله دلایل محبوبیت این رستوران است که آن را در لیست بهترین پیتزای تهران جای داده است.

منهتن گریل در تهران، میدان تجریش، خیابان دربند، خیابان جعفری، پلاک ۸۵ واقع شده است.

پیتزا سورن

سورن­، یکی از قدیمی‌ترین فست‌فودهای تهران است که انواع پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی را در منوی خود دارد. اگر علاقه‌مند به خوردن پیتزاهای نوستالژیک هستید، پیتزا سورن را از دست ندهید. سورن علاوه بر پیتزا، انواع ساندویچ‌های گرم و سرد را نیز در منوی غذایی خود داشته و آن‌ها را با کیفیتی نسبتا خوب برای مشتریان خود آماده می‌کند.

پیتزا سورن در خیابان نجات‌اللهی تهران، نبش خیابان ورشو، پلاک ۱ واقع شده است.

بهترین پیتزای تهران

کافه رستوران تومو

تومو عنوان یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی تهران را به خود اختصاص داده است. این رستوران پیتزاهای ایتالیایی فوق‌العاده‌ای دارد که آن‌ها را با تنوعی بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در   رستوران تومو می‌توانید پیتزاهای متفاوت و خاص نوش‌جان کنید و لذت ببرید. پیتزای  کاربونارا  یکی از پرطرفدارترین پیتزاهای  تومو است که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید.

کافه رستوران تومو دارای 3 شعبه در تهران می‌باشد که یکی از آن‌ها در فرشته، دیگری در شهرک غرب و سومین شعبه در  ‌ها را در ها

باملند قرار دارد.

رستوران جو گریل

اگر به دنبال پیتزایی سالم هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به جو گریل بزنید. این رستوران برای پیتزاها و برگرهای خود از نان جو و مواد اولیه تازه استفاده می‌کند. در واقع همین ویژگی‌ جو گریل است که نام آن را در لیست بهترین پیتزای تهران قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های جو گریل می‌توان به پرسنل مجرب و خوش‌برخورد، دکوراسیون زیبا و غذاهای خوشمزه و لذیذ آن  اشاره کرد. 

رستوران جو گریل در زعفرانیه، خیابان فلاحی، بالاتر از سه‌راه آصف، روبروی خیابان طاهری، مجتمع بامیک واقع شده است. این رستوران دو شعبه دیگر نیز دارد که یکی از آن‌ها در باملند و دیگری در  شهرک غرب قرار دارد.

بهترین پیتزای تهران

پیتزا باگت

باگت، یک رستوران زنجیره‌ایست که شعبه‌های متعددی در تهران دارد. این رستوران انواع پیتزا، ساندویچ، برگر و سالاد را در منوی غذایی خود داشته و آن‌ها را با کیفیت فوق‎العاده‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.  پیتزا پپرونی، سیر استیک، بوقلمون و مرغ کاری از جمله پرطرفدارترین پیتزاهای باگت هستند که در دو سایز تک‌نفره و خانواده آماده می‌شوند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید پیتزاهای باگت را به صورت نیمه‌آماده نیز تهیه کنید و برای پخت به خانه ببرید.

رستوران زنجیره‌ای باگت دارای 6 شعبه در شهر تهران است که در مناطق اندرزگو، پاسداران، سعادت‌آباد،  جردن، فردوس و تهرانپارس واقع شده‌اند.


فست‌فود چارچیز

چارچیز یکی از محبوب‌ترین فست‌فودهای تهران است که غذاهایی بسیار لذیذ و خوشمزه را در محیطی مدرن و جذاب برای مشتریان خود سرو می‌کند. میزهای چوبی، صندلی‌های فلزی و آباژورهایی که از سقف آویزان هستند، از جمله ویژگی‌های طراحی داخلی این فست‌فود محسوب می‌شوند. به این موارد تنوع بالای غذاها، سس‌ با طعم‌های مختلف و خمیرهای رنگی و منحصربفرد پیتزاها را نیز اضافه کنید. کافیست یک بار پیتزاهای چارچیز را بخورید تا آن را در لیست بهترین پیتزای تهران قرار دهید.

فست‌فود چارچیز در نياوران، خیابان مقدسي، خیابان عرفاني، خیابان همايون، خیابان مريم، كوچه صادقي، كوچه افتخاري، پلاك ٤٠ واقع شده است.

بهترین پیتزای تهران

در این مقاله 18 پیتزافروشی برتر و معروف تهران را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. بسیاری از افراد پیتزا یا به طور کلی فست‌فودها را مضر می‌دانند، اما با این‌حال به خاطر خوشمزه‌ بودنشان مصرف می‌کنند. اگر قرار است غذایی مضر بخورید، پیشنهاد می‌کنیم این غذا از بهترین پیتزای تهران تهیه کنید تا حداقل از کیفیت و طعم آن مطمئن باشید. بسیاری از فست‌فودهای معرفی شده در این مقاله از مواد اولیه باکیفیت و تازه در غذاهای خود استفاده می‌کنند و به همین دلیل است که محبوبیت بالایی دارند. مجله کایت همواره تازه‌ترین و جدیدترین اطلاعات را در اختیار شما قرار داده و بهترین‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید