نیکلودئون پارک | معرفی پارک‌ها + تصاویر + 10 نکته جذاب
زهرا نیرومند 1399/06/06 3874 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



نیکلودئون (Nickelodeon)، یکی از معروف‌ترین شرکت‌های انیمیشن‌سازی دنیاست که در دهه 90 میلادی کارتون‌های مطرحی را تولید و روانه بازار کرد. از جمله کارتون‌های ساخت این شرکت می‌توان به گربه سگ، لاک‌پشت‌های نینجا و باب اسفنجی اشاره کرد که به زبان فارسی نیز دوبله شده و در رسانه ملی به نمایش درآمده است. کارتون‌های ساخت این شرکت از جمله محبوب‌ترین کارتو‌ن‌های روز بودند که هم‌چنان نیز علاقه‌مندان و طرفداران خود را دارند. شخصیت‌های کارتونی شرکت نیکلودئون محبوبیت بسیاری در بین کودکان پیدا کرده و در بخش‌های مختلفی چون طراحی لباس، کفش، کیف، لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی و ... مورد استفاده قرار گرفتند. از دیگر موارد استفاده شخصیت‌های کارتونی این شرکت می‌توان به پارک‌های موضوعی اشاره کرد که کارتون‌های نیکلودئون را برای طراحی بخش‌های مختلف شهربازی بکار برده و فضایی جذاب و دیدنی خلق کرده‌‌اند. در ادامه به معرفی نیکلودئون پارک پرداخته و توضیحاتی را در مورد هریک از آن‌ها بیان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

شهربازی جهان نیکلودئون در بلومینگتون مینه‌سوتا

در سال 2015 در درون ساختمان مرکز خرید آمریکا، بزرگ‎‌ترین پارک موضوعی دنیا با نام جهان نیکلودئون افتتاح شد. ترن‌های هوایی، چرخ‌وفلک‌های بزرگ، بازی‌های هیجان‌انگیز و وسایل بازی کودکانه، از جمله موارد این شهربازی بود که با تم کارتون‌های نیکلودئون طراحی شد و در یک فضای سرپوشیده مورد استفاده عموم قرار گرفت. وسایل بازی موجود در این مجموعه هم برای کودکان و هم برای بزرگ‌سالان مناسب بوده و می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم ‌کند.
افرادی که به نیکلودئون پارک مینه‌سوتا رفته‌اند، این مکان را بیشتر یک مرکز خرید بزرگ می‌دانند که محدودیت‌هایی را برای بازی ایجاد می‌کند. البته این ویژگی‌ به خانواده‌ها این فرصت را می‌دهد که کودکان خود را با خیال راحت به همراه داشته و ضمن سرگرم کردن آن‌ها به گشت‌گذار در فروشگاه‌ها و مراکز خرید بپردازند.

شهربازی جهان نیکلودئون در بلومینگتون مینه‌سوتا

شهربازی جهان نیکلودئون در رادرفورد نیویورک

در سپتامبر سال 2016 گروه Triple Five اعلام کرد که دومین شهبازی جهان نیکلودئون را در زمینی به مساحت 8 هکتار راه‌اندازی خواهد کرد. این پارک در 25 اکتبر سال 2019 در خارج از شهر نیویورک، در رادرفورد نیوجرسی، افتتاح شد. نیکلودئون پارک رادرفورد، بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده آمریکای شمالی است که بخشی از مجموعه بزرگ American Dream محسوب می‌شود. این پارک دارای تم کارتون‌های نیکلودئون بوده و برای طراحی وسایل بازی از شخصیت‌های محبوب انیمیشنی مانند لاک‌پشت‌های نینجا، باب اسفنجی، دورا و ... استفاده کرده است.
شهربازی، پیست اسکی روی یخ، پارک آبی، سالن هنرهای نمایشی، سینمای لوکس، آکواریوم، زمین گلف و تالار مشاهیر، بخش‌هایی از این مجموعه بزرگ هستند که می‌توانند کودکان و بزرگ‌سالان را ساعت‌ها سرگرم کنند. علاوه بر این‌ها، بیش از 300 فروشگاه و 100 رستوران نیز در این مجموعه راه‌اندازی شده است که امکان خرید و صرف غذا را نیز به بازدیدکنندگان می‌دهد.

شهربازی جهان نیکلودئون در رادرفورد  نیویورک

10 نکته جذاب در مورد نیکلودئون پارک رادرفورد

  • نیکلودئون پارک رادرفورد، بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده آمریکای شمالی است.
  • هزینه ساخت و راه‌اندازی این پارک حدود 5 میلیارد دلار می‌باشد.
  • پارک آبی این مجموعه بزرگ‌ترین پارک آبی آمریکای شمالی است که دارای بیش از 40 سرسره آبی می‌باشد.
  • در طول ساخت پارک بیش از 23000 شغل ایجاد شده است.
  • این پروژه پس از راه‌اندازی بیش از 16000 شغل در نیکلودئون پارک و حدود 6700 شغل در اطراف آن ایجاد خواهد کرد.
  • پارکینگ مجموعه نیکلدئون پارک ظرفیت بیش از 33000 اتومبیل را دارد.
  • اولین پارک برفی سرپوشیده ایالات متحده آمریکا با عنوان Big Snow در این پارک راه‌اندازی شده و امکان انجام ورزش‌هایی چون اسکی روی یخ، اسکیت و ... را حتی در فصل‌های گرم سال، برای علاقه‌مندان فراهم می‌آورد.
  • نیکلودئون پارک نیویورک تندترین چرخ‌وفلک‌های دنیا را دارد.
  • ورودی این پارک برای کودکان زیر 2 سال رایگان است.

نیکلودئون پارک رادرفورد

در این مقاله به معرفی نیکلودئون پارک آمریکا پرداخته و ویژگی‌ها و امکانات هریک از آن‌ها را معرفی کردیم. نیکلودئون پارک نیویورک، بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده آمریکای شمالی است که انواع بازی‌ها و تفریحات متنوع مانند پارک آبی، شهربازی، سینما، تاتر، رستوران، فروشگاه و ... را در خود جای داده است. اگر به آمریکا و شهر بزرگ نیویورک سفر کردید، توصیه می‌کنیم بازدید از این مجموعه دیدنی و جذاب را در برنامه خود گنجانده و ساعات خوبی را به همراه خانواده بگذرانید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید