هاستل‌‌های ارزان پاتایا | 10 هاستل ارزان و باکیفیت در پاتایا
زهرا نیرومند 1399/05/10 1888 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



پاتایا یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی کشور تایلند است که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. اگر قصد سفر به پاتایا را دارید، باید قبل از هرچیز به فکر انتخاب اقامت‌گاه و رزرو آن باشید. با توجه به توریستی بودن پاتایا، اقامت‌گاه‌ها و هتل‌های متعددی در این شهر وجود دارد که می‌توانید بر اساس بودجه و هدف خود از سفر، یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. اگر می‌خواهید سفر کم‌هزینه‌تری داشته باشید باید به دنبال اقامت‌گاه‌های ارازن‌تر بگردید. ما در این‌جا تعدادی از هاستل‌‌های ارزان پاتایا را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم. ادامه مطلب را دنبال نمایید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای پاتایا وارد صفحه "تور پاتایا" شوید.


هاستل های‌کپسول (Hi Capsule Pattaya)


هاستل های‌کپسول در 300 متری سواحل پاتایا واقع شده و دارای امکاناتی چون پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان می‌باشد. طراحی این هاستل به صورت کاملا مدرن انجام شده و خوابگاه‌های آن به صورت تخت‌های مجزا در یک فضایی کپسول مانند قرار دارند. این هاستل علاوه بر خوابگاه مختلط دارای اتاق‌های یک نفره و اتاق‌های دونفره لوکس نیز می‌باشد که هرکدام از آن‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند.
هاستل های‌کپسول در 31 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی یوتاپائو واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون خیابان زیبای واکینگ استریت، مرکز غواصی، تفریحگاه هوآ هین، بندر نا بان، نمایش آلکازار و کافه هارد راک نزدیک می‌باشد.


هاستل های‌کپسول (Hi Capsule Pattaya)

هپی هاستل (Happy Hostel)


هپی هاستل در بخش مرکزی پاتایا واقع شده و دارای امکاناتی چون پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، سالن مشترک، آشپزخانه مشترک، اتاق تلویزیون، استخر، فتوکپی، فکس و وای‌فای رایگان می‌باشد. این هاستل دارای اتاق‌های 8 تخته مختلط، 6 تخته مختلط، 4 تخته خانوادگی، اتاق‌های دونفره و یک نفره است که هریک از آن‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند.
هپی هاستل در 30 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی یوتاپائو واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون خیابان واکینگ استریت، مرکز غواصی، تفریحگاه هوآ هین، نمایش آلکازار، کافه هارد راک، بازار شبانه پاتایا و مراکز خرید کینگ پاور و رویال گاردن پلازا نزدیک است.


هپی هاستل (Happy Hostel)

بدروم هاستل (The Bedrooms Hostel)


بدروم، یکی از هاستل‌های ارزان پاتایاست که تنها چند قدم با ساحل فاصله دارد. این هاستل علاوه بر خوابگاه‌های مختلط، دارای اتاق‌های ویژه بانوان، اتاق‌های ویژه آقایان، اتاق‌های دونفره، دوتخته و خانوادگی نیز می‌باشد. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت بوده و از یک حمام مشترک استفاده می‌کنند. از جمله امکانات این هاستل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، سالن مشترک، آشپزخانه مشترک، اسپا، خدمات ماساژ، وای‌فای رایگان، نظافت روزانه اتاق، نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، آرایشگاه و پارکینگ اشاره کرد.
بدروم هاستل در 32 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی یوتاپائو واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون مجموعه سنگ‌های مرجانی، خیابان واکینگ استریت، نمایشگاه تیفانی شو، تفریحگاه هوآ هین، نمایش آلکازار، کافه هارد و تالار شهر نزدیک است.


بدروم هاستل  (The Bedrooms Hostel)

هاستل کائن (Kaen Hostel)


هاستل کائن در 400 متری سواحل پاتایا واقع شده و امکانات خوبی را برای مسافران تدارک دیده است. این هاستل علاوه بر اتاق‌های خوابگاهی دارای اتاق‌های 4 تخته مختلط، 4 تخته ویژه بانوان، اتاق‌های دونفره و دونفره لوکس نیز می‌باشد.
از جمله امکانات هاستل کائن می‌توان به سالن مشترک، آشپزخانه مشترک، وای‌فای رایگان و اتاق تلویزیون اشاره کرد. علاوه بر این، تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی چون اجرای موسیقی زنده، کلوب‌های شبانه، تورهای پیاده‌روی، اتاق بازی و سرگرمی‌های خانوادگی نیز برای مهمانان این هاستل در نظر گرفته شده است.
هاستل کائن در 31 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی یوتاپائو واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون خیابان واکینگ استریت، نمایش آلکازار، مرکز غواصی، تفریحگاه هوآ هین، کافه هارد و مرکز خرید رویال گاردن پلازا نزدیک است.


هاستل کائن (Kaen Hostel)

هاستل پاتایا بک پکرز (Pattaya Backpackers)


هاستل پاتایا بک پکرز در 600 متری ساحل پاتایا واقع شده و امکانات خوبی را برای مسافران تدارک دیده است. این هاستل دارای اتاق‌های 10 تخته، 8 تخته، اتاق‌های دو نفره، تک نفره و اتاق‌های 8 تخته ویژه بانوان می‌باشد.
از جمله امکانات پاتایا بک پکرز می‌توان به پذیرش 24 ساعته، سالن مشترک، رستوران، بوفه صبحانه، نگهداری چمدان، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه خودپرداز، لباس‌شویی، آرایشگاه، فروشگاه سوغاتی، وای‌فای‌ رایگان و پارکینگ اشاره کرد.
این هاستل در 30 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی یوتاپائو واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون خیابان واکینگ استریت، نمایشگاه تیفانی شو، مرکز غواصی، تفریحگاه هوآ هین، پارک برج پاتایا، بندر بالی های، بام پاتایا، کارتینگ ایزی کارت، رودخانه کوای و دریاچه ماهیگیری پاتایا نزدیک است.

هاستل پاتایا بک پکرز (Pattaya Backpackers)

سیندیز هاستل (Sindy's Hostel)


هاستل سیندیز از جمله بهترین هاستل‌‌های ارزان پاتایا است که امکانات رفاهی خوبی را برای گردشگران فراهم کرده است. این هاستل علاوه بر اتاق‌های خوابگاهی، دارای اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های 2 تخته و اتاق‌های دونفره نیز می‌باشد که همه آن‌ها از سرویس بهداشتی و حمام مشترک استفاده می‌کنند. ‌اتاق‌های خوابگاهی دارای 10 تخت هستند که هر تخت مجهز به یک پریز برق و چراغ مطالعه است. از دیگر امکانات هاستل نیز می‌توان به اتاق تلویزیون، آشپزخانه مشترک، وای‌فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، نظافت روزانه اتاق و تراس در برخی از اتاق‌ها، اشاره کرد.
سیندیز هاستل در 32 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی یوتاپائو واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون خیابان واکینگ استریت، تفریحگاه هوآ هین، مجموعه سنگ‌های مرجانی، نمایشگاه تیفانی شو، نمایش آلکازار، کافه هارد و تالار شهر نزدیک است.

سیندیز هاستل (Sindy's Hostel)

هاستل مالی هوس (Malee House)


هاستل مالی هوس یکی از هاستل‌‌های ارزان پاتایا است که تنها 800 متر با ساحل پاتایا فاصله دارد. این هاستل امکانات رفاهی خوبی را برای گردشگران و مهمانان خود فراهم کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به رستوران، صبحانه در اتاق، اتاق تلویزیون، وای‌فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، نظافت روزانه اتاق، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه و دستگاه خودپرداز اشاره کرد. رستوران هاستل نیز انواع صبحانه آسیایی، انگلیسی و ایرلندی را برای مهمانان خود سرو می‌کند.
مالی هوس در 30 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی یوتاپائو واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون خیابان واکینگ استریت، مرکز غواصی، تفریحگاه هوآ هین، کافه هارد و مرکز خرید کینگ پاور نزدیک است.


هاستل مالی هوس (Malee House)

هاستل نونزه (Nonze Hostel)


نونزه یک هاستل کپسولی شیک و مدرن است که در لیست هاستل‌‌های ارزان پاتایا جای دارد. تخت‌های این هاستل در یک فضای کپسول مانند طراحی شده و امکانات کاملی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تخت‌های راحت، میز، کمد، سیستم تهویه مطبوع، چوب لباسی، پریز برق و روشنایی، از جمله امکانات هر کپسول می‌باشد. برخی از کپسول‌ها نیز پنجره‌ای رو به بیرون داشته و منظره‌ای زیبا از دریا را برای مسافران به نمایش می‌گذارند. مسافران این هاستل می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از کپسول‌های تک‌نفره یا دو نفره را انتخاب نمایند.
از جمله امکانات این هاستل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، سرویس بهداشتی و حمام مشترک، آشپزخانه مشترک، اتاق تلویزیون، فضای پیک‌نیک، مبلمان در فضای باز، وای‌فای رایگان، رستوران، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، صرافی، لباس‌شویی، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، فروشگاه، نظافت روزانه اتاق و پارکینگ اشاره کرد. علاوه بر این، سرگرمی‌ها و تفریحاتی چون کلاس آشپزی، پخش فیلم، اجاره دوچرخه، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، ورزش‌های آبی، غواصی، بیلیارد، اتاق بازی و انواع سرگرمی‌های خانوادگی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.
هاستل نونزه در 30 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی یوتاپائو واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون کوه بزرگ بودا، کوه چی چان، نمایشگاه تیفانی شو، تفریحگاه هوآ هین، خیابان واکینگ استریت، کافه هارد، بندر بالی های و مرکز غواصی نزدیک است.

هاستل نونزه (Nonze Hostel)

هاستل اورینت هوس (Orient House)


از دیگر هاستل‌‌های ارزان پاتایا می‌توان به هاستل اورینت هوس اشاره کرد که در بخش جنوبی پاتایا واقع شده است. این هاستل دارای سوییت‌های دونفره و خانوادگی است که هریک از آن‌ها دارای بالکن، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و تلویزیون صفحه تخت هستند. علاوه بر این، هاستل اورینت هوس امکاناتی چون اینترنت رایگان، مبلمان در فضای باز، سالن مشترک، استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، صندلی‌های ساحلی، صندوق امانات، نظافت روزانه اتاق و پارکینگ را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است.
هاستل اورینت در 29 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی یوتاپائو واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون تفریحگاه هوآ هین، خیابان واکینگ استریت، بام پاتایا، بندر بالی های و مرکز غواصی نزدیک است.

هاستل اورینت هوس (Orient House)

هاستل وانیلا (Vanilla hostel)


هاستل وانیلا یکی دیگر از هاستل‌های ارزان پاتایاست که در بخش جنوبی این شهر واقع شده و حدود 500 متر با ساحل دونتان فاصله دارد. این هاستل امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، سالن مشترک، استخر، آشپزخانه مشترک، اتاق تلویزیون، اتاق‌های خانوادگی، وای‌فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، نگهداری چمدان، لباس‌شویی و پارکینگ را برای مهمانان خود فراهم کرده است. کارکنان هاستل نیز علاوه بر زبان تایلندی به 4 زبان دیگر انگلیسی، هندی، روسی و برمه، مسلط بوده و با مسافران به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند.
هاستل وانیلا در 31 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی یوتاپائو واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون پارک آبی پاتایا، تفریحگاه هوآ هین، خیابان واکینگ استریت، بام پاتایا، مرکز غواصی و پیست کارتینگ پاتایا نزدیک است.

هاستل وانیلا (Vanilla hostel)

در این مقاله 5 نمونه از هاستل‌‌های ارزان پاتایا را معرفی کرده و در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها توضیحاتی دادیم. این هاستل‌ها امکانات رفاهی خوبی برای مهمانان فراهم کرده و اتاق‌های خود را با قیمتی مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در صورتی که قصد رزرو هریک از هاستل‌‌های بالا را دارید می‌توانید از طریق وب‌سایت کایت، اقدام به انجام این کار نمایید. کارشناسان کایت نیز به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید