بهترین هتل‌های ایران | معرفی لوکس ترین هتل‌های ایران
ضحا اکبری 1399/04/27 2430 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



هتل‌ها در هر شهر و کشوری از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند‍‍، تا حدی که گردشگران، برخی شهرها را فقط بخاطر هتل‌هایشان برای سفر انتخاب می‌کنند. هر کشوری که در صنعت گردشگری حرفی برای گفتن دارد و به دنبال درآمدزایی از طریق این صنعت می‌باشد، برای توسعه و هر چه بهتر شدن هتل‌هایش تلاش فراوانی می‌کند. کشورهای پیشرفته‌ی دنیا از نظر توریست پذیری، روی هتل‌های خود سرمایه گذاری‌های کلان کرده و در عوض از طریق گردشگران درآمد بسیاری کسب می‌کنند. ایران نیز در سال‌های گذشته روی این امر تمرکز نموده و با ساخت هتل‌های پیشرفته یا بازسازی هتل‌های قدیمی، گام مهمی برای جذب توریست برداشته است. در این مقاله ما ۱۰ مورد از لوکس ترین و گرانترین هتل‌های ایران را به شما معرفی می‌کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.


هتل اسپیناس پالاس تهران


هتل ۵ ستاره‌ی اسپیناس پالاس تهران، در سال ۱۳۹۴ در ۲۱ طبقه ساخته شد. این هتل که در منطقه‌ی سعادت آباد تهران واقع شده، ۴۰۰ اتاق دارد و بزرگترین هتل تهران است. چشم انداز این هتل منظره‌ی شهر تهران یا دره‌ی فرحزاد است که طبق نظر و سلیقه‌ی مهمان در اختیار او قرار می‌گیرد. اگر فردی از میهمانان هتل تمایل داشته باشد که سیگار بکشد فقط در طبقات 4 و 5 می‌تواند این کار را انجام دهد، در غیر این صورت به میزان 200 دلار جریمه خواهد شد.


هتل اسپیناس پالاس تهران


امکانات هتل اسپیناس عبارتند از رستورانی با ظرفیت 160 نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت 1500 خودرو، اینترنت لابی رایگان و نامحدود و استخر که برای میهمانان مقیم رایگان می‌باشد. اتاق‎‌های هتل از امکاناتی نظیر میز تحریر، چای ساز، روم سرویس، یخچال، صبحانه، تلویزیون، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت و... برخوردار می‌باشند.
آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود.


هتل اسپیناس پالاس تهران


هتل عباسی اصفهان


هتل 5 ستاره‌ی عباسی اصفهان، در واقع کاروانسرایی است که در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی بنا شد و در سال 1351 هجری شمسی طبق استانداردهای روز دنیا بازسازی و به هتل تبدیل شد. این هتل قدیمی‌ترین هتل جهان و تنها هتل 5 ستاره‌ی اصفهان است که دارای 3 طبقه و 225 اتاق می‌باشد. هتل عباسی در قسمتی از شهر اصفهان قرار گرفته که به اماکن تاریخی این شهر نظیر سی و سه پل، کاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان و... نزدیک است.


هتل عباسی اصفهان


امکانات هتل عباسی عبارتند از دو سالن به عنوان رستوران در مجموع با ظرفیت 400 نفر، یک پارکینگ سرپوشیده‌ی رایگان با ظرفیت 51 خودرو و یک پارکینگ روباز رایگان با ظرفیت 137 خودرو، اینترنت لابی رایگان و نامحدود و استخر که طبق تعرفه‌ی هتل می‌باشد. اتاق‎های هتل از امکاناتی نظیر روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، تلفن، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت و... برخوردار می‌باشند.
آدرس: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه.


هتل عباسی اصفهان


هتل ترنج کیش


هتل ترنج کیش یک هتل دریایی در شمال غربی جزیره‌ی کیش است که دارای دو فاز می‌باشد، یکی فاز دریایی که با طراحی واحدها به شکل بته جقه روی آب‌های خلیج فارس ساخته شده و دیگری قسمتی است که در ساحل همین نطقه به شکل یک ساختمان مدرن بنا شده است. این هتل 100 اتاق دارد که در کف هر کدام یک قسمت شیشه ای وجود دارد که میهمان اتاق می‌تواند از آن دریچه آب دریا و آبزیان درون آنرا از اتاق خود ببیند.


هتل ترنج کیش


هتل ترنج کیش خارج از محدوده‌ی پر ترافیک شهر است ولی به اماکن مهم شهر نزدیک است. امکانات هتل عبارتند از رستورانی با ظرفیت ۳۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو، اینترنت در لابی هتل رایگان و نامحدود و استخر که برای میهمانان مقیم هتل رایگان می‌باشد. اتاق‌های این هتل از امکاناتی نظیر روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، تلفن، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون و... برخوردار می‌باشند.
آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده‌ی جهان، مجموعه‌ی گردشگری و هتل دریایی ترنج.


هتل ترنج کیش


هتل مجلل درویشی مشهد


هتل ۵ ستاره‌ی درویشی مشهد که یکی از نزدیکترین هتل‌ها به حرم امام رضا است در ۲۵ طبقه و با ۲۲۳ اتاق و سوئیت ساخته شده است. این هتل که تنها هتل آتریوم شرق کشور و بلندترین آن‌هاست، بسیار لوکس و گران قیمت بوده و برای برخی از سوئیت‌ها و اتاق‌های خود به ازای هر شب اقامت ۵۰۰ هزار تومان شارژ برای استفاده از امکانات و خدمات هتل در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.


هتل مجلل درویشی مشهد


امکانات این هتل عبارتند از رستورانی با ظرفیت ۴۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۸۰ خودرو، اینترنت لابی رایگان و محدود. اتاق‌های هتل درویشی از امکاناتی نظیر یخچال، صبحانه، تلفن، تلویزیون، میز تحریر، چای ساز، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق و... برخوردار می‌باشند.
آدرس: مشهد، خیابان اما رضا، بین امام رضای ۲۴ و ۲۶


هتل مجلل درویشی مشهد


هتل کایا لاله پارک تبریز


هتل ۵ ستاره‌‌ی لاله پارک تبریز زیر مجموعه ای از سری هتل‌های زنجیره‌ای کایای ترکیه است که بسیار نوساز بوده و در سال 95 مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل 14 طبقه و 220 اتاق و سوئیت دارد. هتل لاله پارک به آثار تاریخی و مکان‌های مهم تبریز نظیر ساختمان ائل گلی، فرودگاه تبریز و... نزدیک است و خدمات ورزشی آن همچون حمام ترک، سونای خشک و بخار، اتاق‌های پیلاتس و یوگا و... در دسترس میهمانان این هتل ‌می‌باشد. یکی از ویژگی‌های این هتل داشتن مرکذز خرید بزرگی است که در 126 فروشگاه برندهای معتبر و برتر دنیا را به میهمانان خود ارائه می‌کند.


هتل کایا لاله پارک تبریز


امکانات هتل لاله تبریز عبارتند از رستورانی با ظرفیت ۲۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰۰ خودرو، اینترنت لابی رایگان و نامحدود و استخر که برای میهمانان مقیم رایگان می‌باشد. اتاق‌های این هتل از امکاناتی نظیر روم سرویس، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، صندوق امانات، اینترنت، چای ساز و... برخوردار می‌باشند.
آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک.


هتل کایا لاله پارک تبریز


هتل پارسیان آزادی تهران


هتل ۵ ستاره‌ی پارسیان آزادی (که قبلا هدایت نام داشت) پیش از انقلاب ساخته شده و پس از انقلاب به وسیله‌ی کارشناسان خارجی بازسازی گردیده است. این هتل ۲۶ طبقه و ۴۷۵ اتاق دارد که چشم انداز آن‌ها شهر تهران و کوه البرز است. هتل آزادی به اماکنی چون مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما، نمیشگاه بین المللی، مجموعه‌ی تاریخی سعد آباد، پارک ژوراسیک و... بسیار نزدیک است.


هتل پارسیان آزادی تهران


امکانات این هتل عبارتند از رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو، اینترنت لابی رایگان و نامحدود و استخری که برای میهمانان مقیم رایگان است. اتاق‌های هتل آزادی از امکاناتی نظیر صبحانه، روم سرویس، میز تحریر، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، تلفن، سیستم اطفاء حریق و... برخوردار می‌باشند.
آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام.


هتل پارسیان آزادی تهران


هتل پارسیان استقلال تهران


هتل ۵ ستاره‌ی استقلال تهران بزرگترین هتل ایران است که در سال ۱۳۴۱ در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع و در یکی از بهترین نقاط تهران ساخته شد. این هتل به دلیل نزدیک بودن به مکان‌هایی نظیر خیابان ولیعصر، نمایشگاه بین المللی، تله کابین توچال و... و همینطور برخورداری از امکانات ویژه‌ای مثل ۱۱ رستوران دائمی و فصلی، سالن ویژه‌ی مراسمات، استخر و سالن‌های ورزشی و تالار مجلل برای عروسی‌های باشکوه طرفداران بسیار زیادی دارد. هتل استقلال دارای ۳۰ طبقه و ۵۵۲ اتاق است و یکی از بهترین هتل‌های تهران و ایران می‌باشد.


هتل پارسیان استقلال تهران


امکانات این هتل عبارتند از رستورانی با ظرفیت ۷۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵۰ خودرو، اینترنت لابی رایگان و به میزان ۱ گیگا بایت و استخری که طبق تعرفه‌‌ی هتل می‌توان از آن استفاده کرد. اتاق‌های هتل استقلال از امکاناتی چون صبحانه، یخچال، ‌روم سرویس، تلفن، تلویزیون، حمام وسرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق و... برخوردار می‌باشند.
آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر.


هتل پارسیان استقلال تهران


هتل قصر طلایی مشهد


هتل ۵ ستاره‌ی قصر طلایی مشهد بزرگترین و مجلل ترین هتل کشور است که دارای ۲۰ طبقه و ۳۸۵ اتاق و سوئیت می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۸۹ در نقطه‎‌ای نزدیک به حرم امام رضا ساخته شد و بخاطر طراحی بسیار زیبا، نزدیک بودن به حرم امام رضا و سرویس دهی مناسب بسیار مورد علاقه‌ی مسافران مشهد می‌باشد. در این هتل صبحانه تنها به صورت سرد، سرو می‌شود.


هتل قصر طلایی مشهد


امکانات هتل قصر طلایی مشهد عبارتند از رستورانی با ظرفیت ۶۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۵ خودرو، اینترنت لابی رایگان و به میزان ۱ گیگا بایت و استخری که برای میهمانان مقیم رایگان است. اتاق‌های این هتل از امکاناتی چون آشپزخانه، بالکن، تلویزیون، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اطفاء حریق، اینترنت، صندوق امانات و... برخوردار می‌باشند.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضای ۳۴ و ۳۶.


هتل قصر طلایی مشهد


هتل ارگ جدید یزد


هتل ارگ جدید یزد در سال ۱۳۹۳ در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق یزد ساخته شد. این هتل دارای ۲ طبقه و ۱۵۰ اتاق و سوئیت است و به اماکن مهم، مراکز خدماتی و فرودگاه شهر بسیار نزدیک می‌باشد. نمای هتل ارگ جدید سنتی و از کاهگل و آجر و دکوراسیون داخلی آن بسیار مدرن و امروزی می‌باشد.


هتل ارگ جدید یزد


امکانات هتل ارگ جدید عبارتند از رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵۰ خودرو، اینترنت لابی رایگان و نامحدود. اتاق‌های هتل از امکاناتی همچون روم سرویس، بالکن، میز تحریر، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق و... برخوردار می‌باشند.
آدرس: یزد، صفائیه، میدان اطلس، بلوار اشرف، بلوار مناجات، هتل ارگ جدید.


هتل ارگ جدید یزد


هتل بزرگ شیراز


هتل ۵ ستاره‌ی بزرگ شیراز در سال ۱۳۹۲ در نزدیکی دروازه قرآن شیراز ساخته شد و دارای ۱۳ طبقه و ۱۵۸ اتاق و سوئيت می‌باشد. این هتل بسیار زیبا به شکل کشتی طراحی شده و به اماکن مهم و گردشگری شهر شیراز نزدیک است. ضمن اینکه بزرگترین رستوران گردان ایران در هتل بزرگ شیراز قرار دارد.


هتل بزرگ شیراز


امکانات هتل بزرگ شیراز عبارتند از رستورانی با ظرفیت ۳۶۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۶۰۰ خودرو، اینترنت لابی رایگان و نامحدود و استخری که برای میهمانان مقیم رایگان می‌باشد. اتاق‌های این هتل از امکاناتی چون روم سرویس، صبحانه، یخچال، بالکن، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات و... برخوردار می‌باشند.


هتل بزرگ شیراز


ما در این مقاله شما را با ۱۰ مورد از بهترین، لوکس ترین و گران قیمت ترین هتل‌های ایران آشنا کردیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به قسمت هتل‌ها در سایت ما سر بزنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید