چطوری در تور استانبول به شکممون برسیم
2534 بازدید 1 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

برنامه هیجان‌انگیز شکم‌گردی در تور استانبول


در این مقاله می‌خوایم تو رو دعوت به شکم‌گردی در خیابون‌های استانبول کنیم. تور استانبول یکی از بهترین مقصدهای گردشگری برای ما ایرانی‌هاست که سالانه میلیون گردشگر از ایران به تور استانبول میرن. جالبه بدونی که اگه با کایت همسفر باشی می‌تونی به تور استانبول اقساطی بری و هزینه‌های سفرت رو به حداقل برسونی. با ما همراه باش تا برنامه شکم‌گردی رو در تور استانبول داشته باشی.

برنامه هیجان‌انگیز شکم‌گردی
برای هر وعده غذایی در تور استانبول کجا برم؟


برای هر وعده غذایی در تور استانبول یه برنامه داشته باش تا هم استانبول‌گردی کنی و هم تنوع به غذاهات بدی. هر رستورانی در استانبول به یکی از وعده‌های غذایی معروف هست. برای مثال یه رستوران به صبحونه هیجان‌انگیز شهرت داره و در یه رستوران دیگه باید ناهار رو امتحان کنی و در آخر در یه جای دنج یه یه شام سبک رو از دست ندی.

هر وعده غذایی در تور استانبول
یه صبحونه هیجان‌انگیز در تور استانبول


صبحونه‌های معمولی که در تور استانبول می‌تونی امتحان کنی شامل؛ ظرف‌های مربا، زیتون، پنیر، گوجه فرنگی و خیار است که با سرویس‌های چای ترکی پذیرایی می‌کنن. این صبحونه‌های معمولی در هر کافه‌ای وجود داره که در تور استانبول می‌تونی امتحان کنی اما اگه می‌خوای یه شکم‌گردی مفصل ترکی داشته باشی ادامه این مقاله می‌تونی خیلی بهت کمک کنه.

یه صبحونه هیجان‌انگیز در تور استانبول
چرا صبحونه Dogaciyiz Gourmet رو در تور استانبول نباید از دست بدم؟


Dogaciyiz Gourmet یه رستوران هیجان‌انگیز که در بین گردشگرای تور استانبول بسیار معروفه و با صبحونه‌های عجیب و غریب از توریست‌ها پذیرایی می‌کنه. این رستوران که در بین گردشگرا معروفه طبق نظرسنجی که سایت trip advisor داشته یکی از بهترین رستوران‌ها برای صرف صبحونه هست و همه نظراتی که کاربرا برای این رستوران ارائه دادن از کلمه‌های بهترین صبحونه ترکی، صبحونه عاشقانه، یه صبحونه عالی و مفصل و ... استفاده کردن. ویژگی بسیار عالی این رستوران موادی هست که برای درست کردن صبحونه استفاده میکنه که همه ارگانیک هستن. برای تجربه یه صبحونه مفصل و سالم در تور استانبول، رستوران Dogaciyiz Gourmet رو فراموش نکنین.

Dogaciyiz Gourmet
در تور استانبول ناهار کجا رو امتحان کنم؟


تصور کن بعد از خرید در پاساژها و مراکز بزرگ خرید استانبول نوبت به خوردن یه ناهار هیجان‌انگیز می‌رسه. 

در تور استانبول ناهار کجا رو امتحان کنم
کافه Kuzguncuk در مرکز شهر


این کافه رستوران بهترین مکان برای خوردن ناهار هیجان‌انگیز در تور استانبول هست که در قسمت آسیایی استانبول قرار داره. Kuzguncuk در منطقه تاریخی Üsküdar قرار داره. این رستوران اصیل که در سال 1933 افتتاح شد تا به امروز میزبان بسیاری از گردشگران در تور استانبول است که برای خوردن یک ناهار ترکی مفصل این رستوران را انتخاب می‌کنن. این کافه رستوران در سایت trip advisor حتی یک نظر منفی نداره . منوی این رستوران روزانه تغییر میکنه. ویژگی منحصر به فرد این رستوران این است که وقتی داری ناهار مفصلت رو میل می‌کنی جاذبه‌های تاریخی این منطقه رو هم می‌تونی تماشا کنی. ظرف‌هایی که غذا در اون کشیده میشه هم ظروف سنتی هست که انگار در قلب تاریخ ترکیه به خوردن ناهار مشغول هستی.



مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول

کافه Kuzguncuk در مرکز شهر
شام رو در بهترین رستوران خیابون استقلال در تور استانبول میل کن


Ficcin نام رستورانی در خیابون استقلال استانبول هست که برای میل کردن یه شام خاطره‌انگیز در تور استانبول بهترین انتخاب می‌تونه باشه. این رستوران که با منظره مسجد آبی از مهمان‌های خود پذیرایی می‌کند، یکی از معروف‌ترین رستوران‌ها در خیابان استقلال هست که در تور استانبول حتما باید طعم یه شام دلپذیر رو تجربه کنید. قدمت این رستوران 30 سال هست که با بوی خوب کباب ترکی دل همه عابران خیابون استقلال را می‌بره. علاوه بر کباب می‌تونی طعم لذیذ پیتزاهای این رستوران رو هم امتحان کنین و بعد از صرف شام هم به رسم ترک‌ها طعم یه شیرینی خوشمزه ترکی رو بچشی.

شام رو در بهترین رستوران خیابون استقلال

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1402/06/25

    سلام مطالبتون عالیه ممنون از توضیحاتتون، من یه رپورتاژ خوندم توی اقتصاد آفرین نوشته بود با چک صیادی و سفته تور اقساطی ترکیه میشه رفت! خواستم بدونم شما از این سرویس ها ارائه میکنید؟ آیا اصلا پیشنهاد میشه این روش؟؟

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید