10 نکته برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر سفر
2349 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می‌کنند، پس حتما با اینفلوئنسرها آشنا هستید؛ افرادی که طرفداران زیادی دارند و زمینه فعالیت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. گردشگری یکی از حوزه‌هایی است که این روزها علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد تلاش می‌کنند به اینفلوئنسر سفر در شبکه های اجتماعی تبدیل شوند. اما چگونه می‌توان یک اینفلوئنسر سفر شد؟ 


آموزش اینفلونسر شدن ؛ با این نکات به اینفلوئنسر سفر تبدیل شوید 

در مقاله امروز کایت، نکاتی را بیان خواهیم کرد که با رعایت آنها، شما هم می‌توانید یک اینفلوئنسر سفر محبوب باشید.


1.. اینفلوئنسر سفر به صورت تمام‌وقت فعالیت دارد 

اگر فکر می‌کنید که اینفلوئنسر سفر شدن یک کار جانبی است، سخت در اشتباهید. برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر سفر باید شغل تمام‌وقت خود را کنار بگذارید! البته می‌دانیم که این جمله بسیار ترسناک است، ولی اغلب اینفلوئنسرهای سفر برای رشد کردن و محبوب شدن، ابتدا نیاز دارند که روی خودشان سرمایه‌گذاری کنند. در اینجا، چالش اصلی این است که گردش در جهان هزینه زیادی دارد و قطعا با دو مرتبه سفر در سال نمی‌توان اینفلوئنسر سفر شد.


اینفلوئنسر سفر


داستان اغلب افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، با علاقه بسیار فراوان به دیدن مکان‌های مختلف و البته جرات زیاد آغاز شده است. اغلب این افراد برای دنبال کردن رویاهای خود مجبور بوده‌اند که شغل روزانه و تمام‌وقت خود را کنار بگذارند. به علاوه، قبل از اینکه آنها به نقطه‌ای برسند که سرمایه‌شان بازگردد، ابتدا کمی در این راه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اگر واقعا می‌خواهید اینفلوئنسر سفر باشید، به آن به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنید. ولی اگر به این تلاش به چشم یک تجارت نگاه کنید (که البته واقعا هم هست)، تک‌تک تراکنش‌های بانکی شما می‌توانند در روزهای اول برای‌تان بسیار آزاردهنده باشند!


2. از سرمایه‌گذاری روی ابزارها نترسید 

جدای از سرمایه‌گذاری روی خودتان، باید به فکر سرمایه‌گذاری روی ابزار هم باشید زیرا این کار به برند شخصی شما اعتبار می‌بخشد و اهمیت زیادی در مسیر شما برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر سفر دارد. این ابزار هم بسته به سبک شما می‌توانند شامل وسایل عکاسی (دوربین، پهپاد، محصولات GoPro)، کلاس‌های آموزشی (فتوشاپ، عکاسی، ویرایش فیلم) و کنفرانس‌های گردشگری شوند. ترکیب این موارد در کنار دیگر، مهارت‌های شما را به نقطه‌ای می‌رسانند که قطعا به عنوان یک اینفلوئنسر سفر به دردتان خواهند خورد. 


Travel-Influencer


در این میان، به پرداخت پول و تبلیغ نوشته‌ها، ویدیوها و کارهای خود نیز فکر کنید تا افراد بیشتری با شما آشنا شوند. به هر صورت، برای پول درآوردن باید پول پرداخت کرد.


3. سبک خود را پیدا کنید 

تصمیم اینکه اینفلوئنسر سفر شوید به‌تنهایی کافی نیست. در حقیقت، این یک تصمیم خیلی کلی است. شما باید به دنبال ایده‌های ناب باشید. اگر به کارهای اینفلوئنسرهای سفر مشهور دقت کنید، متوجه خواهید شد که هرکدام از آنها فعالیتی متمایز دارند و کار یکسانی انجام نمی‌دهند.پس برای تبدیلشدن به یک اینفلوئنسر سفر موفق، متفاوت باشید! 


Travel-Influencer


4. تحقیق کنید 

در ادامه آموزش اینفلوئنسر شدن، به موضوعی مهم می‌رسیم: تحقیق کردن. قطعا قواعد اینفلوئنسر سفر شدن به اندازه ساخت یک موشک پیچیده نیست؛ اما با مطالعه روی فعالیت اینفلوئنسرهای محبوب خودتان و کارهای موفقی که دارند، می‌توانید از برخی شکست‌های احتمالی جلوگیری کنید.  


5. کارهای فوق‌العاده انجام دهید 

هیچ کسی طرفدار اینفلوئنسری نیست که تمام وقت خود را در هتل می‌گذارند! با انجام کارهای چالش برانگیز و جالب، مطمئن شوید که سفری کلیشه‌ای و کسل‌کننده ندارید؛ در این صورت، مردم شما را به عنوان یک اینفلوئنسر سفر متفاوت دنبال خواهند کرد زیرا کارهای متفاوت باعث می‌شود که آنها از فعالیت‌های روزانه و روتین خود فاصله بگیرند.


 Travel-Influencer


6. وبلاگی اختصاصی راه‌اندازی کنید 

یک اینفلوئنسر سفر واقعی فقط به اشتراک‌گذاری مطالب جالب و داشتن چندهزار دنبال‌کننده در اینستاگرام بسنده نمی‌کند. این افراد عموما در شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل فیسبوک و یوتیوب نیز فعالیت دارند و یا در وبلاگ شخصی خود هم قلم می‌زنند.

این نکته در آموزش اینفلوئنسر شدن را به خاطر بسپارید: ارزش تمام کار را نمی‌توان در کپشن اینستاگرام نشان داد. اگر وب‌سایت مناسبی داشته باشید، کاربران با مراجعه به آن می‌توانند اطلاعات زیادی در مورد مقصد شما و فعالیت شما کسب کنند. نیازی به پرزرق‌وبرق بودن وب‌سایت نیست، ولی تا حد امکان سعی کنید ظاهر آن ساده و در عین حال حرفه‌ای باشد. برای توسعه سایت هم می‌توانید از یک طراح سایت آزادکار (فریلنسر) کمک بگیرید.


Travel-Influencer


7. یک توریست حرفه‌ای در شهر خودتان باشید 

اگرچه برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر سفر باید دائما در حال سفر و گردش باشید، ولی با کمی خلاقیت می‌توانید محتوایی عالی در مورد شهر خودتان و دیدنی‌های آن تهیه کنید. در صورت تمایل می‌توان با کسب‌وکارهای محلی (مثل رستوران‌ها، مکان‌های تفریحی و ...) نیز ارتباط گرفت تا جذابیت محتوا دوچندان شود و هزینه‌ها نیز کاهش پیدا کند. این رویکرد می‌تواند در آغاز مسیر تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر سفر مشهور، بسیار کاربردی باشد.


8. استفاده درست از هشتگ‌ها در اینستاگرام 

بگذارید آموزش اینفلوئنسر شدن را کمی تخصصی‌تر پیش ببریم! مهم‌ترین نکته برای موفقیت در اینستاگرام، استفاده درست از هشتگ‌ها هست. هشتگ‌ها اهمیت زیادی دارند زیرا به واسطه آنها کاربران می‌توانند محتوای شما را پیدا کنند. در حال حاضر، اینستاگرام اجازه می‌دهد حداکثر از 30 هشتگ برای هر عکس استفاده کنید و ما توصیه می‌کنیم استفاده حداکثری از آن داشته باشید. اما چه هشتگ‌هایی را باید انتخاب کرد؟


Travel-Influencer


هراندازه حجم جستجوی هشتگ‌ها بالاتر باشد، رقابت نیز سخت‌تر خواهد بود؛ در این صورت ممکن است محتوای شما در میان انبوه پست‌ها گم شود. در عوض، به دنبال هشتگ‌هایی باشید که حجم جستجوی آنها بالا و رقابت در آنها آسان است. 


9. با فالوئرها و طرفداران خود ارتباط برقرار کنید 

همیشه همه می‌گویند که باید محتوایی ارائه کرد که برای دنبال‌کنندگان و طرفداران مفید باشد؛ اما محتوا فقط نیمی از مسیر است. برای اینکه یک اینفلوئنسر سفر موفق باشید، باید ارتباط‌تان را با مخاطبان حفظ کنید. اگر پست‌های شما در یوتیوب یا اینستاگرام صدها کامنت دارند، باید نسبت به آنها احساس دِین کنید و بخشی از زمان خود را (حتی 30 دقیقه) صرف پاسخ دادن به آنها کنید. 

به یاد داشته باشید که تعامل مانند یک جاده دوطرفه است: هراندازه مخاطبان بازخورد مثبت و بیشتری را دریافت کنند، وفاداری آنها نیز بیشتر خواهد شد.


10. محتوای ویدیوی؛ کلید موفقیت برای رقابت با سایرین 

در انتهای مقاله آموزش اینفلوئنسر شدن به نکته‌ای طلایی می‌رسیم: هرچه زودتر به فکر تولید محتوای ویدیویی باشید. در واقع، «ویدیو» پاسخ سوال بسیاری از افرادی است که می‌گویند در بازار رقابتی امروز برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر سفر چگونه می‌توان موفق بود.


Travel-Influencer


همه ما موافق هستیم که تماشای ویدیو، جذاب‌تر از خواندن یک متن طولانی یا نگاه کردن به تصاویر است. از طرفی، تهیه محتوای ویدیویی، هزینه‌بر و دشوارتر نیز هست؛ به همین جهت بسیاری از افراد قید آنها را می‌زنند! این در حالیست که تجربه نشان داده اینفلوئنسرهایی که با قدرت بیشتری روی تولید ویدیو کار می‌کنند، شانس بالاتری برای دریافت سفارش و تبلیغ محصولات مختلف دارند. افزون بر این، استفاده از ویدیوها تاثیری زیادی روی رنکینگ شما در یوتیوب و گوگل خواهد داشت. 

با این تفاسیر، احتمالا نتیجه نهایی در مسیر شما برای اینفلوئنسر سفر شدن، ارزش چالش‌های پیش رو برای تولید محتوای ویدیویی را دارد.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید