بهترین جا برای مسافرت خارجی -  لیست اصلی‌ترین کشورها
زهرا نیرومند 1402/05/27 1167 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

این روزها مسافرت خارجی طرفداران زیادی دارد. افرادی که اهل سفر هستند، دوست دارند در کنار مقاصد داخلی، به یک کشور خارجی نیز سفر کنند و تجربه‌های جدیدی کسب نمایند. اگر از این دست افراد هستید و  قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید، باید نکاتی را موردتوجه قرار دهید تا بتوانید بهترین مقصد را برای سفر انتخاب کنید. علاقه خود در نظر بگیرید، هدفتان از سفر را مشخص کنید و امکاناتتان را بسنجید. در این مقاله بهترین جا برای مسافرت خارجی را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از کشورها در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ترکیه، بهترین انتخاب برای اولین سفر خارجی

ترکیه یکی از پرطرفدارترین کشورها در بین ایرانیان است. این کشور جاذبه‌های توریستی متعددی دارد و از لحاظ فرهنگی نیز بسیار شبیه به ایران می‎باشد. ترکیه یکی از توریستی‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‎شود و امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد. در این کشور می‎توانید از جاذبه‎های طبیعی و تاریخی بازدید کنید یا در یک هتل لوکس اقامت داشته باشید و روزهای خود را در کنار سواحل آرام و دنج این کشور سپری کنید. رستوران‌های متعدد با انواع غذاهای بین‌المللی و محلی، تفریحات و ورزش‌های آبی و دریایی و بازارها و مراکز خرید متعدد، از دیگر ویژگی‎های ترکیه است که آن را در لیست بهترین کشورها برای مسافرت خارجی قرار می‌دهد.

اگر برای اولین بار است که به یک کشور خارجی سفر می‌کنید، ترکیه، بهترین انتخاب برای شماست. برای سفر به ترکیه نیاز به دریافت ویزا ندارید. شما می‌توانید تنها با یک پاسپورت به ترکیه سفر کنید و از شهرهای مختلف آن بازدید نمایید. ترکیه بهترین مقصد برای خرید پوشاک محسوب می‎شود و از این نظر نیز موردتوجه می‎باشد. این کشور بازارها و مراکز خرید متنوعی دارد و انواع برندهای معتبر بین‌المللی و محلی را به مشتریان عرضه می‎کند. اگر به قصد خرید به ترکیه سفر می‌کنید، توصیه می‎کنیم زمان مناسبی را برای این کار انتخاب کنید تا از حراج‌های فوق‌العاده‌ی آن برخوردار باشید. 

تعدادی خانه قایقی در دریا و درختان زیاد

ارمنستان، مقصدی ارزان و مقرون‌بصرفه

اگر به دنبال یک مقصد اقتصادی و ارزان‌ هستید، ارمنستان بهترین جا برای مسافرت خارجی است. ارمنستان در شمال ایران واقع شده و با کشورمان مرز مشترک دارد. این کشور وسعت چندانی ندارد، اما از طبیعتی زیبا و فوق‌‌العاده برخوردار می‌باشد. اگر اهل طبیعت‌گردی هستید، توصیه می‎کنیم حتما سری به ارمنستان بزنید و از این کشور کوهستانی و چشم‎اندازهای جذاب آن بازدید کنید. از دیگر ویژگی‎های ارمنستان می‎توان به آب‌وهوای مطبوع، سواحل دیدنی، تفریحات آبی و دریایی و جاذبه‌های تاریخی متعدد آن اشاره کرد.

ارمنستان یکی از همسایگان شمالی ایران است و با کشورمان مرز مشترک دارد. اگر به صورت زمینی به ارمنستان سفر کنید، می‌توانید هزینه‌های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و سفری ارزان داشته باشید. سفر زمینی با اتوبوس یا ماشین شخصی انجام می‎شود. اگر با ماشین شخصی خود به این کشور سفر می‎کنید، باید خودرو را کاپوتاژ کرده و مدارک لازم برای عبور خودرو از مرز را دریافت کنید. سفر با اتوبوس نیز به راحتی انجام می‎شود و طرفداران زیادی دارد. هزینه اقامت در ارمنستان نیز چندان گران نیست. با هر بودجه‌ای که به این کشور سفر کنید، می‎توانید هتل یا اقامت‏گاه مناسبی را ایروان، پایتخت این کشور، پیدا کنید و از امکانات آن برخوردار باشید.

خانه های یک شهر کوه و آسمان

امارات، بهترین انتخاب برای سفرهای تجاری

اگر به دنبال یک کشور لوکس و پرزرق‌وبرق هستید یا به قصد بیزنس و انجام کارهای تجاری سفر می‎کنید، امارات انتخاب خوبی برای شماست. این کشور از لحاظ اقتصادی بسیار پیشرفته بوده و بهترین کشور برای راه‌اندازی کسب و کار و تجارت محسوب می‌شود. دبی، یکی از معروف‎ترین شهرهای دنیا و پایتخت تجاری کشور امارات است. این شهر هتل‌ها و رستوران‌های مجللی دارد و امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ای را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. معماری متفاوت و بی‎نظیر، سواحل زیبا و دیدنی، پارک‌های جذاب و منحصربفرد و مراکز خرید متعدد، از دیگر ویژگی‌های این شهر تجاری است.

امارات، یکی از ثروتمندترین کشورهای منطقه است و سومین اقتصاد بزرگ خاورمیانه را دارد. این کشور فرصت‌های اقتصادی برابری را در اختیار ملیت‎های مختلف قرار می‎دهد و از این طریق سرمایه گذاران بسیاری را از نقاط مختلف دنیا به سمت خود جذب می‎کند. امنیت بالا و ثبات اقتصادی از دیگر دلایلی است که باعث جذب سرمایه‌گذاران می‎شود.

چند ساختمان مدرن

مالزی، کشوری با فرهنگ‌های متنوع

اگر به فرهنگ و آداب‌ و رسوم کشورها علاقه‌مندید، مالزی بهترین انتخاب برای مسافرت خارجی است. مالزی یکی از توریستی‌ترین کشورهای جنوب شرقی آسیاست. این کشور طبیعتی متنوع دارد و دارای جاذبه‌‏های تاریخی و تفریحی متعددی می‌‎باشد. یکی از مهم‎ترین ویژگی‌های مالزی قرارگیری معابد و بناهای تاریخی این کشور در کنار آسمان‎خراش‌های مدرن آن است که ترکیبی جذاب از سنت و مدرنیته را ایجاد می‎کند.

مالزی اقوام مختلفی را در خود جای داده و از لحاظ فرهنگی نیز بسیار متنوع است. نیمی از جمعیت این کشور مالزیایی هستند و بخش دیگر آن را چینی‌ها و هندی‎ها تشکیل می‎دهند. وجود نژادهای مختلف در این کشور بر روی دین و مذهب، فرهنگ غذایی، پوشش و آداب و رسوم مردمان آن تأثیر گذاشته و تنوع فرهنگی را ایجاد کرده است. تنوع فرهنگی یکی از مهم‎ترین دلایل جذب گردشگر به این کشور می‎باشد. سفر به مالزی نیاز به دریافت ویزا ندارد. گردشگران ایرانی می‌توانند بدون ویزا به مدت 14 روز در این کشور اقامت داشته باشند و از جاذبه‎های گردشگری آن بازدید کنند.

معبدی رنگی یک مجسمه بودای بزرگ و چند گردشگر

هند، بهترین انتخاب برای ماجراجویان

هند، کشوری زیبا و شگفت‌انگیز است. این کشور طبیعت بسیار جذابی دارد و دنیایی از رنگ‌ها را پیش‌روی گردشگران قرار می‌دهد. خیابان‌ها و بازارهای شلوغ، کاخ‌های مجلل، معابد دیدنی، بناهای تاریخی بی‌نظیر و طعم‎های متفاوت، از جمله ویژگی‎های کشور هند است. در هند می‌توانید آسمان‌خراش‌های مدرن و پرزرق‌وبرق را در کنار کلبه‌های ساده روستایی ببینید و در فستیوال‌ها و جشنواره‌های جذاب آن شرکت کنید. 

هند، اقوام و نژادهای گوناگون با ادیان و فرهنگ‌های مختلف را در خود جای داده و بهترین مقصد برای ماجراجویی محسوب می‎شود. گشت‌وگزار در بازارها، خوردن غذاهای تند و پرادویه، چشیدن طعم میوه‌های استوایی، آشنایی با آداب‌ورسوم خاص و گاها عجیب مردم این کشور، از جمله مواردی است که تجربه یک سفر هیجان‌انگیز و متفاوت را در اختیارتان قرار می‎دهد. سفر به هند با پرواز مستقیم انجام می‌شود و به همین دلیل قیمت مناسب‎تری نسبت به دیگر مقاصد گردشگری دارد.

تعدادی خانه و درخت روی تپه های سرسبز

تایلند، کشوری با تفریحات متنوع

تایلند یکی از توریستی‌ترین کشورهای جنوب شرقی آسیاست. این کشور در بین ایرانیان نیز محبوب‎ بوده و مورد استقبال هم‌وطنان عزیزمان قرار می‎گیرد. تایلند، شهرهای توریستی متعددی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بانکوک، پاتایا و پوکت اشاره کرد. بانکوک، پایتخت تایلند و یکی از جذاب‌ترین شهرهای این کشور است. این شهر بازارها و مراکز خرید متنوعی دارد و دارای معابد و بناهای تاریخی متعددی می‌باشد. اگر به دنبال تفریحات شبانه، موسیقی و برنامه‌های شاد هستید، پاتایا بهترین انتخاب برای شماست. پاتایا مکان‌های تفریحی زیادی دارد و از لحاظ هزینه نیز ارزان‌تر از دیگر شهرهای تایلند می‌باشد. پوکت، طبیعتی بی‌نظیر دارد و به افرادی که به دنبال استراحت و تفریحات آبی و دریایی هستند، پیشنهاد می‌شود.

اگر دوست دارید یک سفر جذاب و هیجان‌انگیز داشته باشید، تایلند انتخاب مناسبی است. این کشور امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد و شرایط یک سفر مطلوب را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. سفر به تایلند با پرواز مستقیم انجام می‌شود و به همین دلیل قیمت مناسب‎تری نسبت به دیگر مقاصد گردشگری دارد.

قایقی روی آب و صخره های سنگی

روسیه، مقصدی مناسب برای سفرهای تابستانه

روسیه، کشوری پهناور با پیشینه‌ی تاریخی بسیار غنی است. این کشور طبیعتی شگفت‌انگیز و جذاب دارد و جاذبه‎های تاریخی متعددی را در خود جای داده است. بناهای باشکوه، موزه‎ها، گالری‎ها، نمایشگاه‎های متعدد و تنوع فرهنگی این کشور، از جمله ویژگی‎های روسیه است که آن را به یکی از پرگردشگرترین کشورهای دنیا تبدیل می‎کند.

روسیه، به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم می‎شود. اگر دوست دارید یک کشور اروپایی را برای مسافرت خارجی خود انتخاب کنید، می‌توانید به روسیه بروید. برای دریافت ویزای روسیه نیاز به شرایط خاصی ندارید. کافیست مدارک خود را به یک آژانس‌ گردشگری تحویل دهید و ویزای خود را در کمترین زمان ممکن  دریافت کنید. سفر به روسیه هزینه کمتری نسبت به دیگر کشورهای اروپایی دارد و این مسئله نیز جزو مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

گنبدهای رنگی یک کلیسا

در این مقاله بهترین مکان برای مسافرت خارجی را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از کشورها در اختیارتان قرار دادیم. قبل از این‌که بخواهید مقصد گردشگری مناسبی را انتخاب کنید، باید علایق خود را در نظر بگیرید و هدفتان از سفر را مشخص نمایید. اگر به دنبال سفر ارزان هستید، ترکیه و ارمنستان بهترین جا برای مسافرت خارجی است. این دو کشور همسایه ایران هستند و نیاز به ویزا ندارند. امارات یک کشور لوکس و پرزرق و برق است و برای فعالیت‎های تجاری و سرمایه‎‌گذاری پیشنهاد می‌شود. مالزی و هند، کشورهایی با فرهنگ‌های متنوع هستند. سفر به این دو کشور بسیار جذاب بوده و مورد توجه ماجراجویان قرار می‎گیرد. اگر سفر تفریحی دوست دارید، تایلند را انتخاب کنید. تایلند تفریحات متعددی دارد و برای همه سلیقه‌ها مناسب می‌باشد. روسیه طبیعتی شگفت‌انگیز دارد و علاوه بر آن جاذبه‌های تاریخی متنوعی را نیز در خود جای داده است. سلیقه خود را در نظر بگیرید و یکی از کشورهای معرفی شده را برای سفر انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید با تورهای کایت همراه شوید و یکی از بهترین سفرهای عمر خود را تجربه کنید. برای آگاهی از شرایط و زمان برگزاری مقصد مورد نظرتان، صفحه تورهای خارجی کایت را مورد بررسی قرار دهید. در صورت نیاز می‌توانید با شماره 75097700- 021  تماس بگیرید و با کارشناسان کایت در رابطه با تور مورد نظر خود مشورت کنید.


تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید