از بهترین مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب دیدن کنید
3197 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید کردن است. با این که بسیاری از برندهای ترکیه را می‌توان در کشورهای دیگر از جمله اروپا، روسیه و دبی خرید اما بعضی از برندها را فقط می‌توان در خود مراکز خرید استانبول تهیه کرد. از جمله منحصر به فردترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید در مراکز خرید استانبول برای دوستانتان تهیه کنید:
•    Iznik سرامیک‌هایی که با هنرمندی تمام با دست نقاشی شده.
•    Bilgeoğlu Baklava بیک اغلو باکلو از دسرهای بسیار لذیذ ترکی است.
•    Tulu منسوجات تولو که با رنگ‌های بسیار زیبا خود چشم‌ها را به خود خیره می‌‌کند
•    Nuri Toplar نوری توپلار قهوه لذیذ ترکی که حتما درمراکز خرید استانبول آن را تهیه کنید.
•    Abdulla Hamam لوازم جانبی عبدالله حمام یکی از اصیل‌ترین لوازم ترکی-استانبولی در بین مراکز خرید استانبول است.
•    Ethnicon و  Dhoku اتنیکون و دوکو فرش‌های زیبای ترکی که با هنرمندی بافته شده است. 
•    Hacı Bekir هاجی بکیر شیرینی لذیذ ترکی است که طرفداران زیادی در بین مراکز خرید استانبول دارد.

تورهای مرتبط:

  • تور استانبول
  • تور دبی
  • تور وان

    از بهترین مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب دیدن کنید.


    مراکز خرید استانبول که باید با جیب پر پول به آنجا بروید.

    خرید کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات سفر است که با انتخاب مناسب مراکز خرید استانبول می‌توانید بهترین خریدها را داشته باشید.


 استانبول مال؛ یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول:


اگر به دنبال خرید کردن از بهترین برندهای دنیا و ترکیه هستید، استانبول‌مال انتخاب مناسبی است.
جالب است بدانید استانبول‌مال یکی از مراکز خرید استانبول است که ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد به طور مثال؛ 350 فروشگاه با ویترین‌های خیره‌کننده و اولین شهربازی سرپوشیده در بین مراکز خرید استانبول ترکیه است که صدای شادی و هیجان را به استانبول‌مال بخشیده است. طعم لذیذ غذاهای مدیترانه‌ای را می‌توانید در رستورانی 1000 متری در سه طبقه که یکی از شعبه‌های آن در دبی وجود دارد و شعبه‌های دیگر آن در دبی و ابوظبی است.

 استانبول مال


ایستینیه پارک دارای اولین سینمای IMAX در بین مراکز خرید استانبول:


بهترین رستوران‌ها و کافه‌های درجه یک را می‌توانید در ایستینیه پارک تجربه کنید. 300 فروشگاه را می‌توانید در این پاساژ زیبا با سقف شیشه‌ای ببینید و لذت ببرید. در بین مراکز خرید استانبول، ایستینیه پارک دارای برندهای محلی استانبول است. سبک معماری این مرکز خرید شبیه به یک پارک طبیعی بوده است که محیطی خاص در بین مراکز خرید استانبول را برای گردشگران ایجاد کرده است. حتما طعم غذاهای لذیذ 41 رستوران این مرکز خرید را تجربه کنید. شما می‌توانید یک روز به یاد ماندنی را در ایستینیه پارک به خاطر بسپارید.

ایستینیه پارک


 زورلو یکی از مراکز خرید استانبول دارای یک هتل 5ستاره:


لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول را می‌توانید در زورلو ببینید، این مجموعه دارای هنرهای نمایشی است که هر ساله هواداران هنر و فرهنگ استانبول را به خود جلب می‌کند. هتل 5 ستاره زورلو تجربه اقامتی به یاد ماندنی را برای گردشگران فراهم می‌کند. زورلو جزو محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است که برند بازان زیادی را به این مجموعه 3000 متری با برندهایی چون دیور، لویی ویتان، پرادا، بِربِری و گپ، تامی هیلفیگر، منگو جلب می‌کند. بزرگترین مرکز فروش برند H&M ترکیه در زورلو دارد. بهترین رستوران‌های بین‌المللی در این مجوعه قرار دارد. اگر علاقه به غذاهای محلی ترکیه دارید، رستوران‌های محلی زورلو با طعم‌های لذیذ در انتظار شماست.
جالب است بدانید که در استانبول شما می‌توانید به راحتی خود را به زورلو برسانید. نزدیکی به ایستگاه مترو و دیگر وسایل حمل و نقل سختی راه را برای گردشگران علاقه‌مند به بازدید از زورلو هموار کرده است.

 زورلو
کانیون؛ شاهکار معماری در بین مراکز خرید استانبول:


در سال ۲۰۰۶ مرکز خریدی در استانبول افتتاح شد که بزرگی این مجموعه ۳۷۰۰۰ متر مربع است.
این برج تجاری 26 طبقه واحدهای مسکونی نیز در آن وجود دارد که تعداد آن به 179 واحد می‌رسد.
جالب است بدانید که در بین مراکز خرید استانبول اولین مرکز فروش برند اپل در کل اروپای شرقی در کانیون افتتاح شد. علاوه بر اپل برندهای مد و پوشاک دیگر هم در آن توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. کافه‌ها و فضاهای تفریحی و 9سینما در کانیون موجود است که این مرکز را در بین مراکز خرید استانبول تجاری-تفریحی کرده است.


مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول



کانیون
پالادیوم در بخش آسیایی مراکز خرید استانبول:


دو سال بعد از ساخت کانیون، در سال 2008 در بین مراکز خرید استانبول غول شیشه‌ای در بخش آسیایی به نام پالادیوم در منطقه آتاسحیر افتتاح شد. در پالادیوم می‌توانید با تنوع غذایی زیادی که در 20 رستوران هست طعم غذاهای محلی و بین‌المللی را امتحان کنید. خرید از معتبرترین برندها در 190 مغازه تجربه به یاد ماندنی را در بین مراکز خرید استانبول برای شما به یادگار می‌گذارد.

پالادیوم

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید